Sex på stranden ?
Fra : T-Rex22

Dato : 11-11-06 00:02

Vi savner nogle strande hvor vi kan dyrke sex på, lovligt. Nogen forslag ?
Der må helst heller ikke være grimme og gamle mænd, samt folk med hunde som
bare lige helt tilfældigt er ude at gå tur

Fra : Frank Leegaard

Dato : 11-11-06 00:46

T-Rex22 wrote:
> Vi savner nogle strande hvor vi kan dyrke sex på, lovligt. Nogen
> forslag ? Der må helst heller ikke være grimme og gamle mænd, samt
> folk med hunde som bare lige helt tilfældigt er ude at gå tur

De findes mig bekendt ikke. Man kan ikke i DK lovligt dyrke sex på
offentlige steder, som strande jo er.

Desuden er risikoen altid til stede for afsløring - men det er vel en del af
fortryllelsen?

/FL

Fra : Thomas Bruun

Dato : 11-11-06 01:05

T-Rex22 skrev:
> Vi savner nogle strande hvor vi kan dyrke sex på, lovligt. Nogen forslag ?
> Der må helst heller ikke være grimme og gamle mænd, samt folk med hunde som
> bare lige helt tilfældigt er ude at gå tur

Prøv Fløjstrup eller Ajstrup strand nær Århus

Fra : sdsf

Dato : 11-11-06 19:36

"Thomas Bruun" <rockekstra@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Prøv Fløjstrup eller Ajstrup strand nær Århus

Det kan jeg bekræfte.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 11-11-06 10:31

Den Sat, 11 Nov 2006 00:01:42 +0100 sendte T-Rex22 <.@.> følgende
røgsignaler:

>Vi savner nogle strande hvor vi kan dyrke sex på, lovligt. Nogen forslag ?
>Der må helst heller ikke være grimme og gamle mænd, samt folk med hunde som
>bare lige helt tilfældigt er ude at gå tur

Kør et par vognlæs strandsand ind i huset og inviter nogle venner til
orgie.
Lydkulissen kan optages ude ved stranden og duften kommer ved hjælp af
tang.

Simple and legal, og du slipper andre grimme, fede mænd med små
tissemænd end dig selv.

--
- "Muslimerne synes at svin er urene dyr, hvorfor det?"
- "Jah, det er vel fordi at de ruller sig i deres egen afføring."

Fra : Friturekokken

Dato : 11-11-06 10:35

Er det ikke lidt koldt af årstiden .....

I øvrigt er der da Skiverne Strand i Nordjylland

Vestkysten burde være god!

Det tager vel ikke hele dagen ....

Friturekokken

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-11-06 16:55

On Sat, 11 Nov 2006 10:35:26 +0100, "Friturekokken" <kgb@lite.dk>
wrote:

>I øvrigt er der da Skiverne Strand i Nordjylland

du milde af af alle steder - der har jeg famillie ...og med et vist
lokal kenskab vil jeg sige det er et sted der udemærker sig bedst ved
at man ikke tager der til fuck der er røv sygt

--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : Benny den 9.

Dato : 11-11-06 10:55

T-Rex22 wrote:
> Vi savner nogle strande hvor vi kan dyrke sex på, lovligt. Nogen forslag ?
> Der må helst heller ikke være grimme og gamle mænd, samt folk med hunde som
> bare lige helt tilfældigt er ude at gå tur

jeg har da en dejlig sommerhusgrund lige ned til vandet og dér må i
meget gerne dyrke sex

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : ABB

Dato : 11-11-06 14:00

"T-Rex22" <.@.> skrev i en meddelelse
> Vi savner nogle strande hvor vi kan dyrke sex på, lovligt. Nogen forslag ?

De små danske øer, fek. Anholt, vejrø, Femø, mm. der er stort set ingen
mennesker. man kan flyve eller sejle der til !
Men husk, det er jeres sexliv, ikke tilfældige forbigående børn og familier
der går tur.
mvh ABB

Fra : Henning Lund

Dato : 14-11-06 08:46

T-Rex22 skrev:
> [...]
> Nogen forslag ? Der må helst heller ikke være grimme og gamle
> mænd, samt folk med hunde som bare lige helt tilfældigt er ude

Vejlby klit, men vil ikke anbefale det på denne årstid.
--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Benny den 9.

Dato : 15-11-06 08:19

Henning Lund wrote:

> Vejlby klit, men vil ikke anbefale det på denne årstid.

en klit er altid god til sex!

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Frank Leegaard

Dato : 15-11-06 17:46

Benny den 9. wrote:

> en klit er altid god til sex!

Hvis det er en vandreklit, kan du måske få den til at komme til dig?

/FL

Fra : Benny den 9.

Dato : 15-11-06 20:05

Frank Leegaard wrote:

> Hvis det er en vandreklit, kan du måske få den til at komme til dig?
>
> /FL

vandreklitter..... adw - spiser ikke forsuttede bolcher!!

--
Bæ9

- overgir sig aldrig