Gider lesbiske andet end SNAK
Fra : Bo Warming

Dato : 04-11-06 16:22

Mon ikke skridtslik osv er et stort skuespil som kun pornofilm har
brug for

Det skal smigre mænd med at kvinder er så ivrige efter forspil og at
blive fyldt ud at de spilder tid på erotik også når der ikke er en
mandepartner at smigre og opspare sympati hos

Mænd der ser på skal drømme - "der mangler jo den rigtige brik i
puslespillet - min pik"

DE ly delige orgasmer til ti dildoer på Joan ØRting skalaen tvivler
jeg på at kvinder gider, når der ikke er mand eller kamera i stuen

"Åh ja, lige der" Meg Ryan o "Da HArry mødte Sally"

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-11-06 00:58

On Sat, 4 Nov 2006 16:21:46 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Mon ikke skridtslik osv er et stort skuespil som kun pornofilm har
>brug for .......
'

man skulle tro det men nej ... har haft en del x er der var bi er som
sener blev fuldtids lesbiske og det var altså det der gjorde det for
dem - med mit nye skud på stammen hernede må jeg nu sige efter jeg har
indtroduceret hende for oral sex så kender det ingen grænser for hvad
hun er med på .... så den er altså go nok !!!

--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)