Den tid på måneden...
Fra : nusle nuslesen

Dato : 04-11-06 15:38

Kvinder er mere sårbare:
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-5276460.html

Se, det finder jeg slet ikke særligt usandsynligt.

Jeg tillader mig lige at tænke højt her:
- når det er den tid på måneden, lugter kvinder af blod
- i tidligere tid (back to basics) ville det signalere sårbarhed
- denne sårbarhed er åbenbart også fysiologisk (se linket)
- kvindens aggressionsniveau øges i denne periode (overlevelsesinstinkt -
hun er "udsat", sårbar og lugter af blod som rovdyr vil kunne reagere på)

Det virker altsammen logisk på mig.

Hvordan kan det så til stadighed undre, at kvinder er lidt små-opfarende og
ustabile osv. i netop den periode.

Det er ingen undskyldning, og det er op til kvinder selv at beherske sig -
men kunne det ikke være en idé at tage ovenstående til efterretning og måske
udvise lidt hensyn til "sin kvinde" (hvis man har en) de par dage om
måneden?

Noget andet jeg har bemærket hos mig selv - som ikke nødvendigvis gælder
andre kvinder - er... at hvis jeg har en "alfahan" inden for rækkevidde, og
han udviser beskyttende adfærd de par dage om måneden - så kan jeg (i hvert
fald næsten) slippe aggressionerne - og i stedet blot lade mig selv være
sårbar.

Er der ikke også en logik i det?

At aggressionsniveauet (pga. overlevelsesinstinktet) ikke behøver være så
højt, hvis en "han" udviser viljen til at beskytte mig?

Er vi blevet så "civiliserede" at vi i nogle tilfælde kæmper med problemer,
som reelt skyldes at vi også er "dyr" - og ikke vil være ved det længere?

Er det i så fald ikke en sisyfos-kamp?

Hey, du kære mand - din kvinde er måske aggressiv, når det er den tid på
måneden - fordi hun ønsker at du træder i karakter, så hun kan føle sig
beskyttet - måske er det det, hun prøver at fremprovokere i dig -
"alfahan-adfærd" for en stund (selvom hun er vanskeligere end ellers i lige
de dage)

Det ønsker jeg mig til jul!!!!!!!!!!!!!!!
(og gerne før)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-11-06 00:55

On Sat, 4 Nov 2006 15:38:16 +0100, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>udvise lidt hensyn til "sin kvinde" (hvis man har en) de par dage om
>måneden?

I nogen Indianer kulturere der opholder kvinden sig uden for lejerene
på "den tid af måneden" ... nu tilader min nuværende forbindelse ikke
at jeg åbner link Thi da det er med farre for hele systemet bryder
sammen ...... men min erfaring med kvinder og derres homonelle udsving
er at det er sgu meget forskeligt min x-ano 97-99 blev desideret
sindsyg - men jeg har kendt Puhh rigtigt mange hvor der slet ikke var
nogen forskel at mærke - jeg mener foriøvrigt at p piller skulle
afhjælpe humør syge i den udsatte periode.

--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-11-06 01:09

On Sat, 4 Nov 2006 15:38:16 +0100, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

HI Søs jeg dobel svare dig lige

> det er op til kvinder selv at beherske sig -

man ku jo måske sige det samme om os mænd - kom lige til at tænke på
en episode her til aften hvor jeg kom hjem med min nye "brud" ja hun
er sådan stort set flyttet ind - nå hun havde været på arbejde i 12
timer hvad hun som tidliger skrevet er 27 dage om måneden - jeg har
sovet i 10 timer set 1 afsnit af taxa og 3 afsnit af star trek voyager
og ellers sidet og forædt mig på en bar - well hjem kommer vi telfonen
ringer og imens jeg hælder kaffe op så spilder jeg hvorpå jeg gir
HENDE en skide balde der er til at forstå så spiller jeg fanme igen
hvorpå jeg bliver endnu mere sur - fanmen om hun ikke tørre det op og
går ud og henter noget nyt kaffe vand til mig .........Nå efter 20
minutter var jeg faldet til ro og jeg fik da sagt undskyld ... men
altså der er bare det ved kaffe pletter jeg vil ikke behøves at skrive
mine erindringer man kan slet og ret gå efter kaffe pleterne -
angiveligt fordi jeg altid laver 2-3 ting af gangen og det med at
skænke kaffe det kræver mere af en ind man tror og jeg drikker ca 3 l
om dagen ....... Nå men hvor om alting er så er det altså ikke BARE
kvinder der kan være urigmlige ... de kan indrømmet være det på en
mere ubegrigbelig måde ind mænd - hvor det som regl er et eller andet
eksakt der er galt

Fra : nusle nuslesen

Dato : 04-11-06 19:15

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse
> [...]
> kvinder der kan være urigmlige ... de kan indrømmet være det på en
> mere ubegrigbelig måde ind mænd - hvor det som regl er et eller andet

Tja, en ting er at du var urimelig (temmelig meget endda) - noget helt andet
er at hun ikke bare finder sig i det, men tilmed (som en anden underdanig
hund) futter ud og henter kaffevand til dig.

Tror du skal holde godt fast i hende - det er helt bestemt ikke alle kvinder
der ville gide det.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 04-11-06 21:29

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> underdanig hund) futter ud og henter kaffevand til dig.
>
> Tror du skal holde godt fast i hende - det er helt bestemt ikke alle

Hvorfor tror du Bo er taget over til den anden side af kloden for at finde
det - (hvis altså det ikke kun er i hans fantasi, alt det sker)

Et eller andet sted, er det dobbelt ynkeligt. Ynkeligt at hun skal finde sig
i sådan en adfærd. Ynkeligt at Bo opfører sig sådan.

/FL

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-11-06 21:46

Frank Leegaard wrote:

> Et eller andet sted, er det dobbelt ynkeligt. Ynkeligt at hun skal
> finde sig i sådan en adfærd. Ynkeligt at Bo opfører sig sådan.

Ynkeligt, at du kan bruge *så* megen energi på BMM.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-11-06 04:10

On Sun, 5 Nov 2006 21:45:50 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Ynkeligt, at du kan bruge *så* megen energi på BMM.

ak ja jeg ved ikke hvad det er jeg skylder æren - men jeg har til alle
tider haft de her fans - Klaus D Mikkelsen føre log på google over
mine samlede usnet aktiviteter fuglefjams minder en del om Frank og
sådan bliver det ved .... og jo jo det er da sjovt så og så længe men
så bliver det sgu patetisk til sidst og de ryger i filteret på nær
fuglefjams - hvor der i dsm blev hold lodtrækning om hvem der skulle
svare ham og ja det blev så mig - måske Frank kan få den samme ære en
dag - det kræver dog minimum 7500 indlæg hvor han køre over de 3 samme
emner.

Fra : Benny den niende

Dato : 05-11-06 22:24

Bo M Mogensen wrote en masse om fuglefjams og meget andet:

Bæ9 replicerede:

"og hvem er så lige fuglefjams?"

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Men det rager forresten slet ikke dig!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-11-06 22:59

Jens Bruun wrote:

> Ynkeligt, at du kan bruge *så* megen energi på BMM.

Men jeg på den anden side kan da sagtens forstå at du gider bruge megen
energi på mig ..

/FL

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-11-06 03:40

On Sat, 4 Nov 2006 19:14:40 +0100, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>Tja, en ting er at du var urimelig (temmelig meget endda) - noget helt andet
>er at hun ikke bare finder sig i det, men tilmed (som en anden underdanig
>hund) futter ud og henter kaffevand til dig.

Hmm ja det var nu en gang pænt af hende ....Men Øhh uagtet vi ikke har
kendt hinanden så længe så gør vi sådan forskelige ting for hinanden
og hun er altså den der går i køkkenet og ordner det der skal ordnes.

>Tror du skal holde godt fast i hende - det er helt bestemt ikke alle kvinder
>der ville gide det

Nahh det er det welll ikke men nu er det altså i østen og der har
kvinder nu en gang et andet syn på den slags - til gendgæld er hun ret
sur over at jeg har forslået at hun betaler el regningen hvis jeg
betaler hus lejen ...

Fra : Nosex

Dato : 04-11-06 21:43

Bo M Mogensen <svar@i-gruppe.nz> wrote in

> jeg har sovet i 10 timer set 1 afsnit af taxa og 3 afsnit af star trek
> voyager og ellers sidet og forædt mig på en bar

Find dig et arbejde!

Energi mangler du jo ikke.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 04-11-06 23:50

Hej Nusle

> [...]
> - kvindens aggressionsniveau øges i denne periode
> (overlevelsesinstinkt - hun er "udsat", sårbar og lugter af blod som

Også på mig.

> Hvordan kan det så til stadighed undre, at kvinder er lidt
> små-opfarende og ustabile osv. i netop den periode.

Ja, hvordan kan det gå til? Men kvinder er mere sårbare - og mere agressive,
formodentlig som konsekvens deraf. En veninde jeg har, sagde, at en
fredelig, men af den ene eller anden grund "forkert" bemærkning, følses som
at få et lyssværd i hjertet (lyssværdet er min formulering. Det lyder
sejere).

> [...]
> sig - men kunne det ikke være en idé at tage ovenstående til
> efterretning og måske udvise lidt hensyn til "sin kvinde" (hvis man

Min erfaring er, at hensyn ikke hjælper stort. Men det hjælper, hvis kvinder
griber i egen barm og lige forklarer, at det er den tid på måneden og hun
derfor er lidt utilregnelig eller overfølsom.

> [...]
> rækkevidde, og han udviser beskyttende adfærd de par dage om måneden
> - så kan jeg (i hvert fald næsten) slippe aggressionerne - og i

Jo, måske. Jeg ændrer ikke adfærd. Og hvis jeg gør er det for sent. Hun har,
på det tidspunkt, være præmenstruel i flere dage.

Hvad er en alfahan? I disse tider er begrebet noget udvandet. I takt med at
manden (med min gode vilje) er blevet mere praktisk og mindre huleboeragtig.
En alfahan for for mig er en dominerende, ordregivende person, der fortæller
kvinden hvad der skal ske og hvornår, hvilket nogle finder en vis tryghed i.
Han påtager sig ansvaret - på godt og ondt. Det finder nogen befriende. Nu
tror jeg, du selv er en initiativtagende, dominerende type, så for dig er
det befriende, at andre "tager sig af tingene". Ikke alle kvinder har det på
den måde. 90% ønsker bare at manden er der. Og det er han jo, som regel, i
et forhold.

Lad mig sige det på den måde. Det er så fucked up at være mand nuomstunder,
at jeg vil sige det er umuligt også at være specielt hensyntagen under pms.
Resten af tiden skal man, for guds skyld (ifølge kvinderne), ikke tage
hensyn.

Så ... kvinde ytrer dig. Det kan man forholde sig til. Når man har kendt en
kvinde i kort tid er man alfahan - det scorer man på. Når dagligdagen sætter
ind, vinder man på de bløde værdier. Jeg hader det udtryk, men det er
virkeligheden.

> [...]
>
> Er vi blevet så "civiliserede" at vi i nogle tilfælde kæmper med
> problemer, som reelt skyldes at vi også er "dyr" - og ikke vil være

Jeg mener personligt, at der er mange ting, der falder i hak, når vi først
accepterer, at vi er dyr og forholder os til det. Ikke mht. ændret adfærd,
men mht. at forstå en given adfærd. Dybereliggende, nedarvet, instinktiv
adfærd kan kontrolleres, men det er krævende. Det er et faktum, at
underbevidstheden ikke kan styre din bevidsthed, men den kan styre kroppen,
så nedarvede og dybtliggende reaktioner har gode vilkår for at komme til
udtryk på trods af at mennesket er fuldstændigt overlegne i forhold til
resten af dyreriget. Mennesket er den mest perfekte og komplicerede
maskine - vi kan ikke efterligne os selv, selvom vi prøver.

> [...]
> føle sig beskyttet - måske er det det, hun prøver at fremprovokere i
> dig - "alfahan-adfærd" for en stund (selvom hun er vanskeligere end

Jeg tror, det gælder for dig. Der er meget rigtigt i det, du siger, men
kvinder må lære at komme over den biologiske reaktion. Manden har nok at
tænke på til daglig. Kvinden falder for rocker-joe, men forelsker sig i
nørde-joe.

Mark

http://mark.gazel.dk/
http://wordpress.dk - til glæde for danske WordPress-brugere

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-11-06 16:54

On Sat, 4 Nov 2006 23:49:51 +0100, "Mark Thomas Gazel"
<markgazel@hotmail.com> wrote:

>Min erfaring er, at hensyn ikke hjælper stort. Men det hjælper, hvis kvinder
>griber i egen barm og lige forklarer, at det er den tid på måneden og hun
>derfor er lidt utilregnelig eller overfølsom.

måske er vi bare blevet for flinke - jeg tror sgu et par flade ville
afhjælpe store dele af forvirngen og fremme selv kontrolen :)

Fra : nusle nuslesen

Dato : 05-11-06 11:40

> måske er vi bare blevet for flinke - jeg tror sgu et par flade ville
> afhjælpe store dele af forvirngen og fremme selv kontrolen :)

Jeg tror så til gengæld, at "et par flade" ville resultere i (her), at du
fik en spisebordsstol eller hele spisebordet lige i ansigtet

Sådan er vi så forskellige.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-11-06 20:56

On Sun, 5 Nov 2006 11:39:32 +0100, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse

>Jeg tror så til gengæld, at "et par flade" ville resultere i (her), at du
>fik en spisebordsstol eller hele spisebordet lige i ansigtet

nej nej det er kun hvis de par flade ikke er som de skal være - hæ hæ
...nej det var bare for sjov

Fra : nusle nuslesen

Dato : 05-11-06 11:40

"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Nusle

Hej Mark,

Super godt svar - som jeg rigtig gerne vil svare uddybende på, men da jeg
lige straks skal til fødselsdag, må det blive senere.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 05-11-06 21:30

> [...]

> at en fredelig, men af den ene eller anden grund "forkert" bemærkning,
> følses som at få et lyssværd i hjertet (lyssværdet er min formulering. Det

Ja, sådan kan det godt føles til tider.

> Min erfaring er, at hensyn ikke hjælper stort. Men det hjælper, hvis
> kvinder griber i egen barm og lige forklarer, at det er den tid på måneden
> og hun derfor er lidt utilregnelig eller overfølsom.

Overbærenhed er måske et bedre ord?

> Hvad er en alfahan?

I mine øjne er det en mand der vil beskytte "sin flok" - præcis som en
alfahun. Altså en der kan/vil træde ind i en "ledende rolle".

Nogle trives bedst med at være en del af flokken, andre træder gerne (eller
lettere) til som "leder".

Jeg føler selv, at jeg er en alfahun - og måske derfor føler jeg behov for
en alfahan

> I disse tider er begrebet noget udvandet. I takt med at manden (med min
> gode vilje) er blevet mere praktisk og mindre huleboeragtig.

Enig.

> [...]
> alle kvinder har det på den måde. 90% ønsker bare at manden er der. Og det

En alfahan behøver ikke være dominerende og ordregivende.

Hvordan forklarer jeg det.... hmmm...

Har du oplevet som barn at sidde i et klasseværelse, og erfare at nogle
lærere "bare" aftvinger en respekt, og "bare" opleves som værende mere
autoritære end andre - selvom de objektivt set ikke opfører sig anderledes -
man fornemmer, at der er "pondus" i dem?

Jeg tror, at det er en "naturlig" ting i alfahanner og alfahunner.

> Lad mig sige det på den måde. Det er så fucked up at være mand
> nuomstunder,

Det er nu ikke værre (eller bedre) end at være kvinde - kan jeg så berige
debatten med

> at jeg vil sige det er umuligt også at være specielt hensyntagen under
> pms. Resten af tiden skal man, for guds skyld (ifølge kvinderne), ikke
> tage hensyn.

Jeg synes nu, at det er relevant at tage hensyn under graviditeten også
f.eks. - og kvinder er nu engang skabt anderledes, så tunge løft belaster
"mere"/anderledes. Små ting.

> Så ... kvinde ytrer dig. Det kan man forholde sig til.

Enig - og er det ikke også det jeg gør *G*

> Når man har kendt en kvinde i kort tid er man alfahan - det scorer man på.
> Når dagligdagen sætter ind, vinder man på de bløde værdier. Jeg hader det
> udtryk, men det er virkeligheden.

Tja, mayhaps - men ikke hos mig.

Ikke fordi der er noget galt med de bløde værdier - og de skal være der,
ingen tvivl om det - men eftersom jeg er den jeg er - skal manden også kunne
"stå op imod det", altså bliver han nødt til at kunne træde i karakter og
være alfahan, også efter den første korte tid.

> [...]
> forhold til resten af dyreriget. Mennesket er den mest perfekte og
> komplicerede maskine - vi kan ikke efterligne os selv, selvom vi prøver.

Netop

> Jeg tror, det gælder for dig.

Ja.

> Der er meget rigtigt i det, du siger, men kvinder må lære at komme over
> den biologiske reaktion.

Det tror jeg ikke er muligt - jeg tror, at man kan "beherske" den biologisk
reaktion - men ikke "komme over den", som i "kvæle den" eller ignorere den.

> Manden har nok at tænke på til daglig.

Det har kvinder såmænd også.

> Kvinden falder for rocker-joe, men forelsker sig i nørde-joe.

Jeg forelsker mig i "nørde-joe", og håber at der gemmer sig en alfahan inden
under - sådan lidt firkantet (lettere unuanceret) sat op.

mange hilsner

Fra : Frank Leegaard

Dato : 05-11-06 11:47

nusle nuslesen wrote:

Omvendt er kvinders mensesturation jo ingen sygdom. Selvfølgelig er
hensyntagen da nødvendig og ønskelig, men omvendt gør det i mine øjne
kvinder svagere end de reelt er.

Ordet hysteri, stammer fx fra ordet hyster, som hvor man mente at labilt
temperament lå gemt i kvindens livmoder.

Lidt en devaluering af kvindens psyke.

/FL

Fra : Anita

Dato : 05-11-06 13:19

Er jeg den eneste som ikke mærker nogen forskel i følsomhed, temperament
eller hys-hed, menstruation eller ej?

Venligst Anita

Fra : Benny den niende

Dato : 05-11-06 19:38

Anita wrote:
> Er jeg den eneste som ikke mærker nogen forskel i følsomhed, temperament
> eller hys-hed, menstruation eller ej?
>
> Venligst Anita

jeg mærker det een gang om måneden når konen skaber sig og tér sig som
en åndsvag

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-11-06 21:48

Anita wrote:

> Er jeg den eneste som ikke mærker nogen forskel i følsomhed,
> temperament eller hys-hed, menstruation eller ej?

Den eneste kvinde? Nej, det er du nok ikke. Den eneste kvinde, der er blind
for, hvordan du virker på andre? Nej, det er du nok heller ikke.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Anita

Dato : 05-11-06 22:00

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev

> Den eneste kvinde? Nej, det er du nok ikke. Den eneste kvinde, der er
> blind for, hvordan du virker på andre? Nej, det er du nok heller ikke.

Når jeg har været oppe at køre over et eller andet - og folk har kommenteret
noget i retningen af "Nå er det dén tid på måneden?" - så har det nærmest
aldrig været det. Gemalen bekræfter, at der ikke er forskel at mærke på mig.

Men jeg har så heller aldrig været plaget af smerter eller andre generende
symptomer i forbindelse med menstruationen. Måske der kan være en sammenhæng
imellem graden af hys-hed og fysiske gener?

Venligst Anita

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-11-06 21:58

Anita wrote:

> [...]
> kommenteret noget i retningen af "Nå er det dén tid på måneden?" - så
> har det nærmest aldrig været det. Gemalen bekræfter, at der ikke er

Gemalen ved nok, lige netop dét ikke skal kommenteres, når det er "den tid
på måneden".

> Men jeg har så heller aldrig været plaget af smerter eller andre
> generende symptomer i forbindelse med menstruationen. Måske der kan
> være en sammenhæng imellem graden af hys-hed og fysiske gener?

Tja, det kan jeg af gode grund ikke udtale mig om. Jeg kan derimod udtale
mig om, hvordan kvinder ændrer adfærd én gang om måneden, selvom de nægter,
at noget sådan sker. Men sådan er der jo så meget...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 05-11-06 22:02

"Anita" <anitaoestX@Xgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> symptomer i forbindelse med menstruationen. Måske der kan være en
> sammenhæng imellem graden af hys-hed og fysiske gener?

Måske er der forskel på hvor i "flokken" man evt. 'genetisk' hører til - jeg
tror, at alfahunner er mere hormonelt udsvingende end andre.

Fra : Benny den niende

Dato : 05-11-06 22:22

nusle nuslesen wrote:
> "Anita" <anitaoestX@Xgmail.com> skrev i en meddelelse

> Måske er der forskel på hvor i "flokken" man evt. 'genetisk' hører til - jeg
> tror, at alfahunner er mere hormonelt udsvingende end andre.

tal dog dansk - alfahunner?

Det hedder varaner!!

Fra : Anita

Dato : 05-11-06 22:29

"nusle nuslesen" skrev
> Måske er der forskel på hvor i "flokken" man evt. 'genetisk' hører til -
> jeg tror, at alfahunner er mere hormonelt udsvingende end andre.

Nu ved jeg ikke, hvad du lægger i det begreb, men jeg tror nok jeg er
relativt dominerende, så det underbygger vel ikke helt den teori? Eller ser
du noget andet i begrebet end jeg?

Venligst Anita

Fra : nusle nuslesen

Dato : 05-11-06 23:05

> "nusle nuslesen" skrev
>
> Nu ved jeg ikke, hvad du lægger i det begreb, men jeg tror nok jeg er
> relativt dominerende, så det underbygger vel ikke helt den teori? Eller
> ser du noget andet i begrebet end jeg?

Dominerende adfærd er ikke nødvendigvis ensbetydende med, at man er en
alfahun.

F.eks. er det oftest sådan (førhen altid!), at når jeg omgås andre kvinder
meget (dagligt), så begynder deres menstruationscyklus at følge min - min
har til gengæld først flyttet sig, da min datter blev omkring 15 år - så jeg
tror, at hun er en alfahun, og yngre end jeg - og at derfor blev jeg omsider
påvirket.

Dette er bare et eksempel på en kuriøsitet jeg har bemærket.

Det er ikke alle alfahanner/hunner der er dominerende - nogle mennesker
fremtræder umiddelbart meget dominerende, men reelt - når man tilbringer
mere tid sammen med dem - afsløres det, at det mest af alt er for at "gemme
sig bag det" (ikke at det behøver have noget som helst med dig at gøre!).

Fra : Anita

Dato : 05-11-06 23:32

"nusle nuslesen" skrev

> [...]
> mere tid sammen med dem - afsløres det, at det mest af alt er for at
> "gemme sig bag det" (ikke at det behøver have noget som helst med dig at

Jeg fremtræder nok ikke dominerende overfor folk jeg ikke kender. Men har
visse dominerende sider.

Det med at cyklus flytter sig, kan jeg ikke rigtigt relatere til, da jeg har
taget p-piller nærmest altid - og så er cyklus jo regelmæssig.

Venligst Anita

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-11-06 23:26

Anita wrote:

> Det med at cyklus flytter sig, kan jeg ikke rigtigt relatere til, da
> jeg har taget p-piller nærmest altid - og så er cyklus jo regelmæssig.

Måske det også er forklaringen på, at "gemalen" ikke kan mærke forskel?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Anita

Dato : 06-11-06 00:01

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev

> Måske det også er forklaringen på, at "gemalen" ikke kan mærke forskel?

Om der findes en sammenhæng dér, kan jeg ikke udelukke. Men hvordan mener
du, at det ændrer på graden af pms? Jeg kender flere kvinder som tager
p-piller, som alligevel føler sig hormonelt påvirket i dagene op til eller
under menstruationen.

Venligst Anita

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-11-06 23:56

Anita wrote:

> Om der findes en sammenhæng dér, kan jeg ikke udelukke. Men hvordan
> mener du, at det ændrer på graden af pms?

PMS er resultatet af hormonel påvirkning. P-piller er hormonel påvirkning.

> Jeg kender flere kvinder
> som tager p-piller, som alligevel føler sig hormonelt påvirket i
> dagene op til eller under menstruationen.

I know nothing...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Anita

Dato : 06-11-06 00:07

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev

> PMS er resultatet af hormonel påvirkning. P-piller er hormonel påvirkning.

Ja. Så langt er jeg med ;)

> I know nothing...

Jeg ved det heller ikke. Jeg ved bare at jeg ikke er mærket af cyklus i den
grad mange kvinder oplever det.

Venligst Anita

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-11-06 00:07

Anita wrote:

> Jeg ved det heller ikke. Jeg ved bare at jeg ikke er mærket af cyklus
> i den grad mange kvinder oplever det.

Måske du skulle spørge dine omgivelser, om de oplever det på samme måde. Nå
ja, det har du gjort.

Der er vist ingen tvivl om, at P-piller "normaliserer". Så vidt jeg ved,
blev P-pillen opfundet som medikament til kvinder med menstruationssmerter.
Den graviditetshæmmende effekt var vist oprindeligt sekundær.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Anita

Dato : 06-11-06 00:43

"Jens Bruun" skrev

> Måske du skulle spørge dine omgivelser, om de oplever det på samme måde.
> Nå ja, det har du gjort.

Som sagt tager mine omgivelser som regel fejl i deres antagelser, når de
gætter.

> [...]
> blev P-pillen opfundet som medikament til kvinder med
> menstruationssmerter. Den graviditetshæmmende effekt var vist oprindeligt

Jeg stoppede med p-pillerne for ca. et halvt år siden. Den eneste
bivirkning, jeg oplevede, var en øget sex-lyst. Så det var jo til at "komme
over"

Venligst Anita

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-11-06 23:02

Jens Bruun wrote:

> I know nothing...

Meget skarpsindigt erkendt ..

/FL

Fra : Blinkhinde

Dato : 09-11-06 09:28

Bo M Mogensen skrev:

> Nahh borste fra at du kan være en kende kolerisk så er der sgu ikke
> noget i vejen med dig.

> Puhhhh .... det har jeg egentligt ikke tænkt over .... men sådan har
> jeg det well også

Hmm jeg synes da ellers, at alle dine flirts bliver beskrevet ganske
grundigt herinde og selv dine veninders personlige breve og private
problemer bliver gengivet her. - Det kalder jeg hverken diskret eller
blufærdigt. - Jeg tror faktisk, at du og JB er meget, meget
forskellige på det punkt.

[...]

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-11-06 17:50

On 9 Nov 2006 00:28:26 -0800, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
wrote:

>Hmm jeg synes da ellers, at alle dine flirts bliver beskrevet ganske
>grundigt herinde og selv dine veninders personlige breve og private
>problemer bliver gengivet her.

Så har jeg ikke tilagt det nogen større betydning

>- Det kalder jeg hverken diskret eller
>blufærdigt. - Jeg tror faktisk, at du og JB er meget, meget
>forskellige på det punkt.

ja ja men nu er det jo ikke mig der er lun på JB :)

Fra : Blinkhinde

Dato : 09-11-06 09:24

Bo M Mogensen skrev:

> ja så må han jo lære det - hvis sloget vil ha snablen døbet så må han
> slet og ret i kontakt med sider af sig selv som han nok ikke har :)

Det gik vel forhåbentlig op for dig, at det var en joke? Jeg har
aldrig dyrket tantrasex og kommer heller aldrig til det.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-11-06 17:50

On 9 Nov 2006 00:24:03 -0800, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
wrote:

>Det gik vel forhåbentlig op for dig, at det var en joke?

nej nej

Fra : Benny den niende

Dato : 09-11-06 15:07

Blinkhinde wrote:

> Det gik vel forhåbentlig op for dig, at det var en joke? Jeg har
> aldrig dyrket tantrasex og kommer heller aldrig til det.

øv - nu troede vi lige.....

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Blinkhinde

Dato : 09-11-06 20:39

Fra : Blinkhinde

Dato : 08-11-06 21:05

Bo M Mogensen skrev:

> jo men det er nu en gang mest praktisk at være i det samme

I det samme hvad?

> - hvis man
> vil hinanden det bedste ... og jeg tror ikke du Jens med på fjern
> tantantra ....

Aj, guuuud hvor ærgeligt! Jeg er ellers heeelt vildt til tantantrasex!
Der *er* altså bare ikke noget bedre! Aj altså, hvor død*ærgeligt*
altså! Så har jeg opfattet ham *helt* forkert! Og jeg som gik og
troede, at han var sådan en blød og himmelfjern tantantramand.

> han er et solidt jord tegn

Aj, gud, nu bliver jeg altså endnu mere forvirret! Mit lille hoved kan
slet ikke rumme det altså. Jeg gik rundt og troede, at han var en mand
og nu fortæller du mig, at han er et jordtegn (eller mener du mon
jordegern?)

> der skal ha kød i sin bøf og
> ikke zoya bønner ...

*snøft* - Og jeg som så inderligt troede, at vi skulle giftes, dyrke
tantantrasex og spise soyabønner døgnet rundt. I stedet må jeg nu se
frem til hård sex og røde bøffer - *snøft* *snøft* - stakkels,
stakkels lille mig...

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-11-06 21:16

Blinkhinde wrote:

> I det samme hvad?

Univers?

> [...]
> tantantrasex og spise soyabønner døgnet rundt. I stedet må jeg nu se
> frem til hård sex og røde bøffer - *snøft* *snøft* - stakkels,

Styr dig, eller jeg skal komme efter dig!

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Høstblomsten

Dato : 08-11-06 22:15

"Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Bo M Mogensen skrev:
> On 7 Nov 2006 12:51:09 -0800, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
> wrote:

[klip]

> [...]

slet ikke rumme det altså. Jeg gik rundt og troede, at han var en mand
og nu fortæller du mig, at han er et jordtegn (eller mener du mon

*LOL.......*

Tak for "dagens griner"

/ Høstblomsten

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-11-06 05:35

Fra : Blinkhinde

Dato : 09-11-06 23:38

ThomasB skrev:

> Jeg har aldrig mødt en stenbuk...

Det samme tænkte jeg, da jeg læste indlægget. - Men jeg har
engang mødt en ren

Fra : ThomasB

Dato : 09-11-06 23:39

Blinkhinde skrev:

> Det samme tænkte jeg, da jeg læste indlægget. - Men jeg har
> engang mødt en ren

Så ved du hvad forskellen er på en ren og en beskidt elefant?

Fra : Anita

Dato : 09-11-06 23:57

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev

> Så ved du hvad forskellen er på en ren og en beskidt elefant?

En ren har gevir

Venligst Anita

Fra : ThomasB

Dato : 10-11-06 00:12

Anita skrev:

> En ren har gevir

Nå for søren, den er nået til jylland

Fra : Anita

Dato : 10-11-06 00:24

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev

> Nå for søren, den er nået til jylland

Den går med rollator herovre

/Anita

Fra : ThomasB

Dato : 10-11-06 00:19

Anita skrev:

> Den går med rollator herovre

Herovre holder den sig kørende på coke og viagra - typisk københavn

Fra : Anita

Dato : 10-11-06 00:33

"ThomasB" skrev

> Herovre holder den sig kørende på coke og viagra - typisk københavn

Haha

/Anita

Fra : Benny den 9.

Dato : 11-11-06 00:16

Anita wrote:
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev

> Den går med rollator herovre
>
> /Anita

jaja - vi andre går med aviser

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Tony

Dato : 10-11-06 00:50

> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev

> En ren har gevir

Ja, og en beskidt elefant har en større pik,--glemte du at sige : o D

Tony

Fra : Anita

Dato : 10-11-06 01:07

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev

> Ja, og en beskidt elefant har en større pik,--glemte du at sige : o D

Det kommer vel an på elefantens køn?

/Anita

Fra : Tony

Dato : 10-11-06 01:12

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev

> Det kommer vel an på elefantens køn?
>
> /Anita

Du er rigtig skarp, - men lad os så sige.:'' større pik/fisse''

Tony

Fra : Blinkhinde

Dato : 09-11-06 23:43

ThomasB skrev:

> Så ved du hvad forskellen er på en ren og en beskidt elefant?

Nope. Hvad?

Fra : ThomasB

Dato : 09-11-06 23:45

Blinkhinde skrev:

> Nope. Hvad?

Er du sikker på at du har mødt en ren?

(åååh jeg hader vittigheder)

Fra : Blinkhinde

Dato : 09-11-06 23:55

ThomasB skrev:

> Er du sikker på at du har mødt en ren?

Ja, hvis vi stadig taler om dyr (rensdyr)

> (åååh jeg hader vittigheder)

Det gør jeg også. Kan ikke huske dem og kan ikke fortælle dem,
selvom jeg endelig kan huske dem.

Fra : ThomasB

Dato : 10-11-06 00:12

Blinkhinde skrev:

> Ja, hvis vi stadig taler om dyr (rensdyr)

Suk.. jeg fortæller aldrig den vittighed igen..

> Det gør jeg også. Kan ikke huske dem og kan ikke fortælle dem,
> selvom jeg endelig kan huske dem.

Kender du typen der altid lige skal fyre tre vittigheder af i rap? Åh, jeg
kan bare ikke holde det ud. Men jeg har fudet ud af at man kan tørre
fortænderne og så kan overlæben hænge fast af sig selv.

Fra : Benny den 9.

Dato : 10-11-06 20:33

ThomasB wrote:

> [...]
> kan bare ikke holde det ud. Men jeg har fudet ud af at man kan tørre
> fortænderne og så kan overlæben hænge fast af sig selv.

nej, det er ren kage mand

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Blinkhinde

Dato : 10-11-06 01:03

Fra : Tony

Dato : 10-11-06 01:12

Anita skrev:
> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev

> Det kommer vel an på elefantens køn?

Hva' faen griner du a' ,-- sidder du nu igen og bliver våd i trussen ? : o D

Tony

Fra : Blinkhinde

Dato : 08-11-06 21:31

Jens Bruun skrev:

> Univers?

Øh... Ja? Vi må spørge BMM, det er ham der beskriver sin verden i
"rooms".

....med et jordegern

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-11-06 22:10

Blinkhinde wrote:

> ...med et jordegern

In your dreams...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Blinkhinde

Dato : 09-11-06 21:11

Bo M Mogensen skrev:

> Hwa fan B har du læst mit opslag i dsm - om at finde en afløser som
> fuglefjams støtte pædagog ... jopet er er sgu dit ....det er bare at
> kløve på ....

Aner ikke, hvad du fabler om. Hvilket opslag? Fuglefjams? (er det nu
mere af dit dyresex-shit? - Jordegern, stenbukke og nu fugle...). Tror
du ikke, at det er dig, der har brug for en støttepædagog?
Han/hun kunne så også hjælpe dig med at få tiltet den der Thaipige
ned på alle fire

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 10-11-06 05:00

On 9 Nov 2006 12:11:08 -0800, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
wrote:

>Aner ikke, hvad du fabler om. Hvilket opslag? Fuglefjams?

du bevsarede en der angiveligt er en skribent der kalder sig
***jens*** eller i mellem venner fugelfjams Thi da han har gjort
abonoment på sitet www.fuglefjams.dk - Nå fuglefjams er ikke udstyret
med det næmeste sind i verden - men hvis der er en der lige gider at
svare på hans indlæg en gang i mellem - så bliver han så glad ja han
kan blive så kæk at han hovedesagligt ville kunne finde på at svare
dig med : HAHAHAHAHAHAHA ... men så er der altså ikke mere på lix tals
kontoen og der er langt til fjern lageret.

Fra : Blinkhinde

Dato : 10-11-06 01:17

Tony skrev:
> "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hva' faen griner du a' ,-- sidder du nu igen og bliver våd i trussen ? : o D

Jeg forsøger at lægge bukser op, Tony, hvad tror du selv?

Fra : ThomasB

Dato : 10-11-06 01:23

> Jeg forsøger at lægge bukser op, Tony, hvad tror du selv?

Hehe, er du i tvivl om det?

Fra : Tony

Dato : 10-11-06 01:31

Tony skrev:
> "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hva' faen griner du a' ,-- sidder du nu igen og bliver våd i trussen ? : o

Jeg forsøger at lægge bukser op, Tony, hvad tror du selv?

He he, det var godt nok et nyt ord for orgasme,- håber det lykkes, så du kan
sove roligt, med hænderne over dynen : o )

Tony

Fra : Blinkhinde

Dato : 08-11-06 22:12

Jens Bruun skrev:

> In your dreams...

Jeps

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-11-06 22:23

Blinkhinde wrote:

> Jeps

Hmm (eller uhhmmm).

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Blinkhinde

Dato : 09-11-06 23:09

Bo M Mogensen skrev:

> [...]
> dig med : HAHAHAHAHAHAHA ... men så er der altså ikke mere på lix tals
> kontoen og der er langt til fjern lageret.

Nåe er det bare det. Skidt med det da. Jeg kan godt leve med, at han
svarer mig "HA".

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-11-06 16:16

On 9 Nov 2006 14:09:23 -0800, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
wrote:

>Nåe er det bare det. Skidt med det da. Jeg kan godt leve med, at han
>svarer mig "HA".

Det vil jeg staks anoncere i dsm at der findes en skribent der er
villig til at svare fuglefjams også vil jeg staks kyle ham i mit kill
filter - er det sådan du også kan besnakkes til at svare ham i
mudderret ? du kan nøjes med at skrive HAHAHA... DET TAGER ikke lang
tid og han bliver så glad

Fra : Blinkhinde

Dato : 10-11-06 01:32

ThomasB skrev:
> "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hehe, er du i tvivl om det?

Om jeg kan lægge bukser op eller om jeg er våd?

Fra : ThomasB

Dato : 10-11-06 01:53

> Om jeg kan lægge bukser op eller om jeg er våd?

He, nej hvad Tony tror

Fra : Blinkhinde

Dato : 10-11-06 01:36

> Jeg forsøger at lægge bukser op, Tony, hvad tror du selv?
>
> He he, det var godt nok et nyt ord for orgasme,

Jeg forsøger faktisk at lægge bukser op.

>- håber det lykkes, så du kan
> sove roligt, med hænderne over dynen : o )

Som den pæne pige jeg er

Fra : Tony

Dato : 10-11-06 01:54

> [...]

Jeg forsøger faktisk at lægge bukser op.

>- håber det lykkes, så du kan
> sove roligt, med hænderne over dynen : o )

******************************

Ja, det si'r du jo, selvom jeg er ved at ha' min tvivl,- sålænge du
efterlyser en kone til at lægge bukser op, samtidig med at du fylder dig med
bajere.
Det lyder i mine øren, nærmest som mandesnak : o D

Nat nat

Tony

Fra : Blinkhinde

Dato : 08-11-06 22:32

Høstblomsten skrev:
> [...]
> slet ikke rumme det altså. Jeg gik rundt og troede, at han var en mand
> og nu fortæller du mig, at han er et jordtegn (eller mener du mon

Velbekomme

Fra : Blinkhinde

Dato : 08-11-06 22:34

Jens Bruun skrev:

> Hmm

Jeg h....

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-11-06 06:07

On 8 Nov 2006 13:33:40 -0800, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
wrote:

>Jeg h....

B han er Stenbuk du kan altså ikke komme med alle de her fine neuancer
manden skal kort og godt ha det skåret ud i pap - få nu for helved
skrevet en mail til ham ......... Jens B er helt klart fra Jylland
selv om han ikke selv ved det og måske ladrig har været der og det
skal for en go ordens skyld siges det er en kvalitet .

ja det er sådan hjemme i Jylland der for man klar besked og det har du
jo ikke noget i mod som jeg har forstået dig.

Fra : Blinkhinde

Dato : 10-11-06 01:54

ThomasB skrev:
> "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> He, nej hvad Tony tror

Nåh...

Fra : Blinkhinde

Dato : 10-11-06 02:04

Tony skrev:
> [...]
> bajere.
> Det lyder i mine øren, nærmest som mandesnak : o D

Jeg tror også, at jeg kan være god at få en "mandesnak" med. Det
ender, underligt nok, bare altid med sex

> Nat nat

Godnat

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-11-06 06:49

On Sun, 5 Nov 2006 22:01:38 +0100, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>Måske er der forskel på hvor i "flokken" man evt. 'genetisk' hører til - jeg
>tror, at alfahunner er mere hormonelt udsvingende end andre.

Nahh ....Jes Bertelsen skrev i en eller anden bog har man først en
sindslidelse / depresion / skavank så kan man være helt sikker på hvis
der kommer en ny til vil den straks alliere sig med de andre.

Eo ipso - jeg tror hvis man ellers er en kvinde i ro og balance med
sig selv fuld af tillid til at det hun gør og er - er fornuftigt så
kommer der altså heller ikke så store homonelle udsving - men jeg tror
"den tid på måneden" kan være det der sætter gang i nogen der i
forvejen er galt med hende - jeg formoder det svare lidt til det sort
syn der kan komme med tømmermænd.

Fra : Blinkhinde

Dato : 07-11-06 21:51

Bo M Mogensen skrev:

> Get a room :)

Why? There's plenty of room.

Fra : ThomasB

Dato : 07-11-06 23:10

> Why? There's plenty of room.

Ja lige i øjeblikket er her. Sjov som aktiviteten går så meget op og ned

Fra : nusle nuslesen

Dato : 07-11-06 23:58

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse
> "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja lige i øjeblikket er her. Sjov som aktiviteten går så meget op og ned

I savner mig

Fra : ThomasB

Dato : 08-11-06 00:13

> I savner mig

Jep, men du har vel for travlt med dine egne op og ned-aktiviteter

Fra : nusle nuslesen

Dato : 08-11-06 00:54

> Jep, men du har vel for travlt med dine egne op og ned-aktiviteter

Både og

Fra : Tony

Dato : 08-11-06 00:21

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> I savner mig

Også i den grad.- hva' med nogen flere spørgsmål fra Joan Ørtings sexguide ?

Tony

Fra : nusle nuslesen

Dato : 08-11-06 00:54

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Også i den grad.- hva' med nogen flere spørgsmål fra Joan Ørtings sexguide
> ?

Jeg skal se på sagen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 08-11-06 00:42

nusle nuslesen wrote:
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> I savner mig

Er det 7 af de 20 spørgsmål til oraklerne du vil komme med?

/FL

Fra : nusle nuslesen

Dato : 08-11-06 00:53

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Er det 7 af de 20 spørgsmål til oraklerne du vil komme med?

Det hedder Orakel - og det er moi!

Fra : Hr. Jensen

Dato : 08-11-06 09:24

Den Wed, 8 Nov 2006 00:53:29 +0100 sendte "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> følgende røgsignaler:

>Det hedder Orakel - og det er moi!

Sikker på at det ikke er Oral-Keld?

--
- "Muslimerne synes at svin er beskidte dyr, hvorfor det?"
- "Jaeh, det er vel fordi at de ruller sig i deres egen afføring."

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-11-06 13:54

wrote:

>Why? There's plenty of room.

jo men det er nu en gang mest praktisk at være i det samme - hvis man
vil hinanden det bedste ... og jeg tror ikke du Jens med på fjern
tantantra .... han er et solidt jord tegn der skal ha kød i sin bøf og
ikke zoya bønner ...

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-11-06 12:42

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> vil hinanden det bedste ... og jeg tror ikke du Jens med på fjern
> tantantra .... han er et solidt jord tegn der skal ha kød i sin bøf og

Hvad får dig til at tro, Blinkhinde ikke allerede ved dét i forvejen?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 08-11-06 14:15

> Hvad får dig til at tro, Blinkhinde ikke allerede ved dét i forvejen?

Tager min intuition meget fejl, hvis den har på fornemmelsen, at du og
Blinkhinde hænger mere sammen end som så?

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-11-06 14:20

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-11-06 14:23

....desværre

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Tony

Dato : 08-11-06 15:36

> ...desværre
>
> --
> -Jens B.
>
> D.e.f.f.e.s.

Det er der da råd for :mailto:blinkhinde@hotmail.com

Tony

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-11-06 02:52

On Wed, 8 Nov 2006 15:36:07 +0100, "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk>
wrote:

>"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Det er der da råd for :mailto:blinkhinde@hotmail.com

ja jeg mener nu også det er Jens Bruuns borgelige pligt at få gjort
noget ved sagen så vi kan få noget icq sladder om hvor hun i
virkligheden er ;)

Fra : ThomasB

Dato : 08-11-06 14:25

> Ja.

Så er det ikke første gang min intuition tager meget fejl

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-11-06 14:26

ThomasB wrote:

> Så er det ikke første gang min intuition tager meget fejl

Og givet heller ikke sidste

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-11-06 02:51

On Wed, 8 Nov 2006 14:19:48 +0100, "Jens Bruun"

>Ja.

Det er sgu da i grunden lidt en fejl eller hwa ? den sidste kvinde jeg
mødte som jeg reelt elsekde mødte jeg faktisk her i gruppen i form af
den hingangne skribent freYa , der angiveligt er den skarpeste og
bedst begavede skribent der nogen sinde har skrevet i de Danske
nyhedes grupper - men af uransaglige årsager er findes der ikke et
geni der ikke betaler en eller anden form for pris for derres
genialtet - sådan var det også med hende ..... nogen gange tænker jeg
på hvor hun blev af enten så sider hun på en lukket afdeling og stirre
ind i en væg lukket af for virkligheden imens hun gør sig abnorme
tanker eller så er hun sammen med en eller anden der kunne hede Jensen
som bor i et parcel hus i provinsen ....

Lou reed skrev noget jeg halvt om halvt husker men det går noget i
retning af : der er 3 af os i denne seng - hendes far er i hovedet hun
skriger jeg hader dig jeg hader dig og som hun slår mig i ansigtet ser
hun lige forbi mig.
Night of infermi.

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-11-06 21:10

Bo M Mogensen wrote:

> [...]

> den hingangne skribent freYa , der angiveligt er den skarpeste og
> bedst begavede skribent der nogen sinde har skrevet i de Danske

Ja, det vedbliver du jo med at påstå. Jeg husker freYas skriverier, og så
genial en skribent var hun nu heller ikke. Du var angiveligt forelsket i
hende. Det kan forklare dit noget unuancerede billede af hende.

> [...]
> tanker eller så er hun sammen med en eller anden der kunne hede Jensen
> som bor i et parcel hus i provinsen ....

Og alligevel kalder du hende "skarp"? I min bog er man ikke den skarpeste
kniv i skuffen, hvis man ender på en lukket afdeling. Jeg har hørt løse
rygter om, hun skulle være et godt skår - har det noget på sig, eller er det
bare sat i relation til dit noget mere - ahem - jordnære udseende?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-11-06 05:50

> [...]

>know?

Puhhhh .... det har jeg egentligt ikke tænkt over .... men sådan har
jeg det well også med min søstere og resten af min famillie ja gu har
jeg skrevet om dem ... men kun ting jeg mener der tåler dagens lys.

>Ja, det vedbliver du jo med at påstå. Jeg husker freYas skriverier, og så
>genial en skribent var hun nu heller ikke.

jow det var hun fanme - Hende og Stina Hoffmann er de skarbeste knive
der nogen sinde har været i skuffen på dansk usnet.

> Du var angiveligt forelsket i
>hende. Det kan forklare dit noget unuancerede billede af hende.

jeg vil altid elske hende - der er ikke mange mennesker af hendes
slags og dem der er skal man værne om i det omfang det er muligt
i øvrigt skrev hun ikke ret meget efter du kom til dss downhill
begyndte allerede i 2002 - de fede debater lå i mellem 99 og 01

>Og alligevel kalder du hende "skarp"? I min bog er man ikke den skarpeste
>kniv i skuffen, hvis man ender på en lukket afdeling.

van gogh - touluse lautrix - mozart ....... jeg har venner i mensa
foreningen der er søde og rare men de fleste af dem sider for sig selv
i et farligt rod ude på kgs tyndskids mark omgivet af 1000 vis a bøger
også er der andre der virker påfalende normale lige til de for noget
og drikke og bliver så helt psykotiske -

> Jeg har hørt løse
>rygter om, hun skulle være et godt skår - har det noget på sig, eller er det
>bare sat i relation til dit noget mere - ahem - jordnære udseende?

jo jo hun er da bestemt et godt hug men irl var hun såmænd meget
almindelig og sexsed som fande jeg har fået hende med på de VILDESTE
TING helde ret meget flydene sterin ud over kussen sætte ( ikke ret
meget ) men stadigt ild til sig selv pisk nåle u name it :) .... men
frem for alt så ku jeg bare gi hende et stik ord joyce - kirkegaard -
etc etc og havde på stedet noget ret fornuftigt at sige om sagen og
hvis der var et_eller_andet hun ikke lige viste jamen så viste hun det
sgu nogen timer efter

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-11-06 02:09

On Wed, 8 Nov 2006 12:41:40 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Hvad får dig til at tro, Blinkhinde ikke allerede ved dét i forvejen?

Nahh hun var lidt vag i sin forklaring / fortolkning : "Why? There's
plenty of room."

Fra : Blinkhinde

Dato : 09-11-06 21:03

Bo M Mogensen skrev:

> egentligt ikke - indrømmet at jeg granskede det efter jeg havde svaret
> - men jeg er faktisk skide ligeglad

- Og det kan næsten tolkes som manglende empati.

>, jeg er ligesom en vogn man kan
> stå på og hoppe af

Sikkert, men ens grafitti-tag står åbenbart tydeligt for alle og
enhver der har været hoppet på. Men man kan vel sige, at det er fint,
at du melder det ud, så man ikke betror sine mørkeste sider til dig.

>- som jeg sider her i Nord Thailland må jeg sgu
> indrømme den jeg savner mest er min hund

Det er måske en konsekvens af din manglende diskretion?

> og når det kommer til følser
> ja ja jeg har venskablige følser og hvis der er noget der bliver sagt
> i fortrolighed så ære jeg bestemt også den fortrolighed

Tror du også dine dates mener det? Hvis jeg havde gang i en fyr på en
eller anden datingside (sådan som du nogen gange fortæller, at du har
det) så ville jeg da afbryde al kontakt med ham, hvis jeg så mig selv
udstillet på usenet som "hende den enlige mor fra Jylland på 24 der
ikke var for skarp, men hvad, man kan jo ikke forvente mere når man er
mand og over 40".

> - men sådan
> føler mig bundet til jo jo min far & mor min 4 søstre og mine
> forældres respektive partner sætter jeg da bestemt pris på - men hvor
> om alting er så har jeg ikke ret mange følser.

Så er det jo også ligegyldigt med at være diskret. Så er der
alligevel ikke nogen der betror sig til dig.

> og når jeg skriver om en eller anden veninde så skriver jeg jo heller
> ikke hendes adresse cpr og tlf nr

Det er da fuldstændig ligegyldigt. - Jeg ville da ikke bryde mig om,
at nogen fortalte ting om mig herinde, som jeg havde betroet dem
privat. Eksempelvis at jeg fik tæsk.

> - ja jeg nævnte for Jane at jeg
> havde skrevet i gruppen hun havde snaks i kussen det synes hun var
> skide sjov - altså på en _ eller _ anden måde så slipper jeg af sted
> med det mest utrolige og har altid gjort det.

Nu kender jeg jo ikke Jane og kan derfor af gode grunde ikke rigtig
kommentere det (og vidste jeg det ikke før, ja så ved jeg nu, at Jane
har snask? i kussen - voldsomt interessant i øvrigt). Jeg må bare
konstatere, at jeg ikke ville have brudt mig om det og at jeg aldrig
nogensinde ville betro mig til nogen jeg havde på fornemmelsen kunne
finde på at udlevere mig offentligt på den måde (og det er muligvis
snerpet, men det må det så bare være).

> jamen han er nu noget af et lamse ben så hvis det skulle være SÅ ..!!!

Jeg skal selvfølgelig ikke udtale mig på JB's vegne, men jeg tror
ikke, at det er gensidigt

Fra : nusle nuslesen

Dato : 09-11-06 21:14

> Men man kan vel sige, at det er fint, at du melder det ud,
> så man ikke betror sine mørkeste sider til dig.

Tja, vi har alle mørke sider - hvad er der så specielt ved det?

Hvad er der egentlig, der er vigtigt at "skjule" og hvorfor?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 10-11-06 05:06

On Thu, 9 Nov 2006 21:13:40 +0100, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>Tja, vi har alle mørke sider - hvad er der så specielt ved det?

Tjaa jeg må indrømme jeg forstår heller ikke helt problemet - jeg vil
sgu da aldrig skrive noget jeg skammer mig over godt nok ikke jeg lige
kan komme på noget - men noget må der jo være ... men det er mere hænd
i retning af jeg som 5 årige sagde til min farmor jeg bedst kunne li
min mormor

Fra : nusle nuslesen

Dato : 09-11-06 23:26

> [...]
> kan komme på noget - men noget må der jo være ... men det er mere hænd
> i retning af jeg som 5 årige sagde til min farmor jeg bedst kunne li

Nogle gange tænker jeg, at det er noget selvoptaget fis - a la:
"uhhh, jeg er nok den eneste der har onaneret som 5 årig, eller den eneste
der har fantaseret om voldtægter, eller den eneste der har skændtes med
konen og langet til hende, eller den eneste der har bollet på Rådhuspladsen
i en brandert, eller, eller...".

Ja, ja - det er altsammen meget fint - men så er man altså heller ikke mere
betydningsfuld *GG*

Det er såmænd altsammen set før, når alt kommer til alt - inkl.
forstadslivet, med den klippede ligusterhæk, de 2.1 barn, den flødefarvede
sofa og partnerbytte-bolleriet i soveværelset som finder sted når ungerne
ikke er hjemme, og hvor farmand gerne vil have en dildo i røven, mens han i
øvrigt er iklædt forklæde.

Slap dog af - og hvad så hvis en arbejdskollega finder ud af, at man kan
lide at få et klask i røven, når man dyrker sex - eller ens far læser, at
man er vild med analsex - eller ens mormor opdager, at man er en strid
strigle, der har dyrket sex med mange mænd bare fordi man gerne ville...

Who cares!

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-11-06 23:29

nusle nuslesen wrote:

> [...]
> læser, at man er vild med analsex - eller ens mormor opdager, at man
> er en strid strigle, der har dyrket sex med mange mænd bare fordi man

Din arbejdskollega? Din far? Din mormor? De er selvfølgelig sekundære, når
det personlige behov for at udlevere sig selv og hele privatlivet på usenet
spiller *så* stor en rolle.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-11-06 16:43

On Thu, 9 Nov 2006 23:28:53 +0100, "Jens Bruun"
> [...]

>det personlige behov for at udlevere sig selv og hele privatlivet på usenet

jo men hvis skribenten ikke har noget problem med det og kan overskue
konsikvenserne- så er alt well i den skøneste orden ?

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-11-06 22:00

Bo M Mogensen wrote:

> jo men hvis skribenten ikke har noget problem med det og kan overskue
> konsikvenserne- så er alt well i den skøneste orden ?

Jeg er ikke enig.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-11-06 05:35

On Sun, 12 Nov 2006 21:59:50 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Jeg er ikke enig.

Nahh men Jens vi kan jo ikke være enige om alt ....og som jeg sider og
tænker over det - så har jeg nævnt det i 2 andre grupper at min gode
ven Bla ( lille fisk på Thai ) hev sin druknede 10 år gamle og enste
barn op af floden i går ......... så jeg er lidt indisponibel og
angiveligt ikke så kompetent i mine svar pt - men det har jeg da tænkt
mig at skrive et indlæg om hvad jeg kan gøre ved ud over det jeg gør i
fam barn gruppen ........sider og kikker på avisen fra i dag - hvor
hun sider i opløsning og stryger sit døde barn hænd over panden.

Nå men hvor om alting er så har vi de andre hvide djævle og mig selv
inkl klaret den del af det der handler om økonomi også har det her
kære menneske sidet i mine arme i går i gråd i dag i sjok ... jeg ved
fame ikke hvad jeg skal stille op ?

men jeg skal med til kremeringen i templet og hvad der ellers følger
at traditioner ...så har jeg sagt til hende jeg synes hvis hun har
lyst til at få det hele lidt på afstand så skal hun flytte her hænd
jeg har en ekstra seng - så kan hun snakke med mig når behovet er der
zappe tv stationer og hun skal bare bestille via room service hvis hun
vil ha mad eller sit tøj vasket eller rummet gjort rent.

jeg ved sgu ikke hvor meget det gavner - men jeg en såre enkel mand
fra Jylland og det er nu en gang det bedst jeg kan komme på ...

har selvf ringet til hvad jeg kender at pysologoger og læger jeg
kender i Danmark Thi da min første tanke var at hun skulle dopes med
valium til kindom come ... men det er ikke måden at bearbejde sorg på
og det har jeg så taget til hjertet.

Så deeeeeeeeeeeeeeet..........nu har jeg hørt magic & loss med Lou
( hele skiven ) ca. 21 gange i træk

men jeg sværger for dig Jens intet eller få ting i den givne situation
er mere grotesk ind en cykel og noget tøj der ligger fremme fra et
barn der ikke mere lever.

This moument wont wait ( Lou Reed ) 1992.

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-11-06 11:45

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> kender i Danmark Thi da min første tanke var at hun skulle dopes med
> valium til kindom come ... men det er ikke måden at bearbejde sorg på

Det er mit indtryk, at man i mange kulturer - herunder den Thailandske - er
rimeligt gode til at bearbejde sorg. Det er kun i vort overflodssamfund,
hvor vi ikke har andet at tage os til, at store tab risikerer at blive
livslange traumer. Jeg tror, du skal lade hende klare det på sin egen måde.
Du har tilbudt hende husly i en begrænset periode. Lad det være godt ved det
og spørg ikke igen. Har hun brug for din trøst, skal hun nok komme til dig.

> men jeg sværger for dig Jens intet eller få ting i den givne situation
> er mere grotesk ind en cykel og noget tøj der ligger fremme fra et
> barn der ikke mere lever.
>
> This moument wont wait ( Lou Reed ) 1992.

Life's a bitch and then you die; that's why we get high
Cause you never know when you're gonna go
Life's a bitch and then you die; that's why we puff lye

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-11-06 03:37

On Tue, 14 Nov 2006 11:44:43 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Det er mit indtryk, at man i mange kulturer - herunder den Thailandske - er
>rimeligt gode til at bearbejde sorg.

Hmm jaee

> Det er kun i vort overflodssamfund,
>hvor vi ikke har andet at tage os til, at store tab risikerer at blive
>livslange traumer.

ja det er der en vis ...eller såddan er det da ..... I afrika der
angiveligt er røven af 4 division der tager de det med stor ro ...
Neger i Afrika er OFTE som børn der aldrig rigtigt kommer ud af
puberteten ........

>Jeg tror, du skal lade hende klare det på sin egen måde.

jamen det gør jeg også - der er nogen ting der er blevet gjort næmmer
ved hjælp af et greb i tegne bogen ikke bare fra min side men folk har
i det hele taget været ret gavmilde - så er det jo ude af verden

>Du har tilbudt hende husly i en begrænset periode. Lad det være godt ved det
>og spørg ikke igen. Har hun brug for din trøst, skal hun nok komme til dig.

sådan er det allerede - men hun ringer og jeg kommer eller vi aftaler
hvornår jeg skal komme igen - uagtet jeg er blevet fra rådet det af
flere yderst kompetente læger og pysologer så gav jeg hende i dag
noget smerte stillende Thi da hun havde smerter / kramper i halsen af
gråd - Det er såmænd bare et almindeligt dansk hånd købs præparat men
de sparker sgu røw fik dem en gang sammen med noget andet hvor jeg
havde fået trugget en visdoms tand ud og fået lavet en rodbehandling -
hun fik 2 jeg skal fame love for det fejede bennene under hende.

Nå sener i dag ( onsdag ) der skal jeg så med i templet også for vi at
se ........ men altså nu kan man jo ikke sige en sorg bliver mindre
fordi man er ointaler eller neger .... de klare det bestemt bedre ind
os der hjemme - fordi de simpelthend ikke har råd til andet.

men jeg skal lige scanne nogen billeder ind der var i avisen - og de
taler for sig selv !!!

men mænd i den 3 verden er sgu også nogen svin - altså det går fint
med at pulle kælingen tyg - men når så ungen kommer så er der ret
mange af dem der skrider og de sender ikke 5 kr om året til mad tøj
medicin skole ..... men på en eller anden måde så er der kvinderne der
bære specilt Thailland - fordi de her børn for altså mad tøj og er sgu
rene og pæne - der bliver holdt fødselsdage med fine gaver osv.

Når jeg er her så må jeg sgu indrømme at jeg græmmes på vegne af mit
køn - det er sgu fint nok at være en skiderik sådan er der nogen
kvinder der en gang gerne vil ha det - men for man hund eller børn så
imho er man sgu nød til at gøre hvad end der er nødvendigt.

og det kan man altså se med de Falanger der er her ( hvide ) det gør
de altså ..........

Nå hmm inden for de mere banale hændelser så har jeg lige kvajet mig
Thi da jeg endeligt havde fundet ud af sammen med hende der er født i
tyrenes tegn at det var bedst vi var værd for sig men forblev venner -
nå så skulle hun lige køre mig hjem også skulle jeg lige have noget
massage også kom jeg lige til at pule hende SATANS OGSÅ ....

Fra : Anita

Dato : 09-11-06 23:56

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev
> Ja, ja - det er altsammen meget fint - men så er man altså heller ikke
> mere betydningsfuld *GG*

Eller også er man bare ikke så glad for at indrømme, at ens liv er endnu
mere uinteressant end de som fortæller åbent om deres

Venligst Anita

Fra : ThomasB

Dato : 09-11-06 23:49

Anita skrev:

> Eller også er man bare ikke så glad for at indrømme, at ens liv er
> endnu mere uinteressant end de som fortæller åbent om deres

Onsdagssex er blevet et tabu

Fra : Anita

Dato : 09-11-06 23:58

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev

> Onsdagssex er blevet et tabu

Årh, pis. Hvad skal vi så snakke om?

/Anita

Fra : ThomasB

Dato : 10-11-06 00:18

Anita skrev:

> Årh, pis. Hvad skal vi så snakke om?

Bibelen?

Fra : Anita

Dato : 10-11-06 00:32

"ThomasB" skrev

> Bibelen?

Ellers tak - jeg er ikke overtroisk ;)

/Anita

Fra : Nosex

Dato : 10-11-06 12:27

"Anita" <anitaoestX@Xgmail.com> wrote in news:878c6$4553b89b$56300ddb$2238
@news.jay.net:

> "ThomasB" skrev

> Ellers tak - jeg er ikke overtroisk ;)

Hellere være overtroisk end stadig at leve på dyrestadiet, som de fleste i
den her gruppe åbenbart gør!

Lidt mentalt udvikling skader sjældent!

Tænk med hovedet, ikke med underlivet!

Fra : Hr. Jensen

Dato : 10-11-06 15:26

Den 10 Nov 2006 11:27:25 GMT sendte Nosex <@> følgende røgsignaler:

>Tænk med hovedet, ikke med underlivet!

Det vil jeg så gøre *poof.mp3*.....hvor blev Hobert, AJC, Trist, Nosex
og alle de andre "spændende" personligheder af?

Nå, skide være med det, nu har Åge og BW én mere at lege med.

--
- "Muslimerne synes at svin er urene dyr, hvorfor det?"
- "Jah, det er vel fordi at de ruller sig i deres egen afføring."

Fra : Nosex

Dato : 10-11-06 12:24

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in news:4553b727$0$49201
$14726298@news.sunsite.dk:

> Bibelen?

YES!

Fra : ThomasB

Dato : 10-11-06 12:36

"Nosex" <@> skrev i en meddelelse

> YES!

Det tror jeg ikke du skal ønske dig!

Fra : nusle nuslesen

Dato : 09-11-06 23:52

> Onsdagssex er blevet et tabu

Wauw - tænk, at det er kommet dertil O.o

Fra : ThomasB

Dato : 10-11-06 00:17

nusle nuslesen skrev:
> Wauw - tænk, at det er kommet dertil O.o

Jep, utroligt. Jeg har sågar hørt at der er dukket
undergrundsonsdagssexklubber op hist og her.

Fra : Brian Olesen

Dato : 10-11-06 00:30

> [...]
> man er vild med analsex - eller ens mormor opdager, at man er en strid
> strigle, der har dyrket sex med mange mænd bare fordi man gerne ville...

Jeg tror, når alt kommer til alt (i grunden et skræmmende udtryk), at der er
usympatisk få, der læser nyhedsgrupper.

Jeg kender i dag alt alt for mange, som ikke ved, hvad et mailprogram er.
Mange benytter web-baseret mail og har slet ikke hørt om news groups.
Bloggs podcastings, webfora osv. har vel efterhånden overtaget det hele.

Det er snart kun vi gamle nostalgikere, der gider kommunikere på denne måde.

Mvh. brian
Brian

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-11-06 16:41

On Thu, 9 Nov 2006 23:26:07 +0100, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

> [...]
>konen og langet til hende, eller den eneste der har bollet på Rådhuspladsen

Tjaa men det kan nok gøre et anseligt indtryg på den der har gjort det
- men hvor om alting er så længe man kan holde snittterne fra børn -
så går det sgu nok al sammen.

>Ja, ja - det er altsammen meget fint - men så er man altså heller ikke mere
>betydningsfuld *GG*

nej nej

> hvor farmand gerne vil have en dildo i røven, mens han i
>øvrigt er iklædt forklæde.

ja nu har jeg jo indrømmet moret mig over emnet ...efter som jeg er
novice på området skal jeg ikke kunne sig hvor fedt det vil være
men et eller andet ved det kollidere med min Øhhh ja hvordan skal jeg
sige det ...det kolidere med min selvopfatelse som mand - jeg er
sikker på Jens Bruun kan formulere det bedre ind jeg.

> [...]
>man er vild med analsex - eller ens mormor opdager, at man er en strid
>strigle, der har dyrket sex med mange mænd bare fordi man gerne ville...

jow men hvor om alting er så ville man/jeg/ nogen andre ikke skrive
det hvos det viterligt var i strid med hvad man/etc ville skrive om
sig selv eller andre.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 10-11-06 04:56

On 9 Nov 2006 12:03:17 -0800, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
wrote:

>- Og det kan næsten tolkes som manglende empati.

jaee det er nok ikke helt ved siden af eller måske er det bare
rationalisme , der sker jo ingen skade ved noget af det jeg gør !

>Sikkert, men ens grafitti-tag står åbenbart tydeligt for alle og
>enhver der har været hoppet på. Men man kan vel sige, at det er fint,
>at du melder det ud, så man ikke betror sine mørkeste sider til dig.

som jeg skrev - hvis en ven betror mig noget i fortrolighed så bliver
det ved det - ja eksemplificere ved jeg har kendt en x i den og den
situation - men det er jo ikke det samme som at udlevere pågældene.

>Det er måske en konsekvens af din manglende diskretion?

jeg er ikke sikker på hvad du mener med det ?
men hvis jeg forstår dig ret så skulle det være noget med at jeg ikke
har nogen venner fordi jeg usømelig :)?
men nej nej ...jeg har fakta 231 mennesker jeg kan og kontakte hvis
jeg vil i min tlf bog som samtidigt er mine venner ihvertilfælled de
60 af dem og jeg skvaller da i tlf med dem tit og ofte problemet med
folk i min alder er - de har jo samleverske og børn og arbejde og som
sådan meget lidt tid samenhodt med jeg har et minimalt kontakt behov
der strækker sig ud over telefon messenger emails

> [...]
>udstillet på usenet som "hende den enlige mor fra Jylland på 24 der
>ikke var for skarp, men hvad, man kan jo ikke forvente mere når man er

so what ? der findes 10 datting sites der findes 1000 vis af den slags
kvinder man skal da være ualmindeligt paranoid for at placere det ved
sig selv.

>Så er det jo også ligegyldigt med at være diskret. Så er der
>alligevel ikke nogen der betror sig til dig.

Det er der masser der gør !!!

>Det er da fuldstændig ligegyldigt. - Jeg ville da ikke bryde mig om,
>at nogen fortalte ting om mig herinde, som jeg havde betroet dem
>privat. Eksempelvis at jeg fik tæsk.

Æhmm hvem skulle man fortælle det til ? efter som der angiveligt ikke
er andre ind måske bruun og din internet udbyder der ved hvem du er -
en der kalder sig noget man ikke kan hede har fået tæsk af en eller
anden - altså ..........?

> [...]
>nogensinde ville betro mig til nogen jeg havde på fornemmelsen kunne
>finde på at udlevere mig offentligt på den måde (og det er muligvis

jamen herregud hvis du nu i virkligheden f.eks heder Lise gud forbyde
du gør det og en eller anden skriver det har kendt en eller anden uden
at redegøre for hvem det er som har oplevet dette og hint så kan det
jo være hvem som helst - med mindre man ligger din post adresse og tlf
nr ved.

>Jeg skal selvfølgelig ikke udtale mig på JB's vegne, men jeg tror
>ikke, at det er gensidigt

Nahh du skal ikke vide alt ;)

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-11-06 23:07

Bo M Mogensen wrote:

> Nahh du skal ikke vide alt ;)

Nej, men lige netop dér, skal du lytte til Blinkhinde (egentlig bør du lytte
meget til hende). Hun læser mig som en åben bog, og hun har ret: Jeg synes
ikke, du er et lamseben, og jeg har ikke lyst til at udleve homoseksuelle
fantasier med dig.

Hvis du er meget interesseret, kan du nok finde et par billeder af mig på
nettet, du kan glo på, mens du ta'r en håndtrold. Jeg tror endda, du kan
finde billeder, der tydeligt viser mine "lamseben", hvis det er dét, du
tænder på.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-11-06 16:14

On Thu, 9 Nov 2006 23:06:48 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>: Jeg synes
>ikke, du er et lamseben

Nååee jamen det var jo også mig der synes du var et lamseben - det
forpligtiger ikke ......du skal bare tage det til hjertet at jeg
skriver pæne ting om dig ;)

Fra : Blinkhinde

Dato : 09-11-06 09:36

> B han er Stenbuk

Nu må du styre dine trip Bo. En stenbuk, tsk tsk (- men det er dog
mere sexet end da du skrev han var et jordegern).

> du kan altså ikke komme med alle de her fine neuancer
> manden skal kort og godt ha det skåret ud i pap

Der tager du fejl. Det kan godt være, at JB er en stor og kontant
mand, men han er knivskarp på de fine nuancer, tag ikke fejl af det.

> - få nu for helved
> skrevet en mail til ham .........

Hvad får dig til at tro, at jeg ikke allerede har gjort det for laaang
tid siden?

[...]

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-11-06 17:54

On 9 Nov 2006 00:35:37 -0800, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
wrote:

>Nu må du styre dine trip Bo. En stenbuk, tsk tsk (- men det er dog
>mere sexet end da du skrev han var et jordegern).

er du råden Stenbukken er et af de fineste tegn der findes ... jeg har
alddrig mødt en stenbuk jeg ikke kunne li.

>Der tager du fejl. Det kan godt være, at JB er en stor og kontant
>mand, men han er knivskarp på de fine nuancer, tag ikke fejl af det.

jeg har sgu aldrig sagt at han er dum endisg mener jeg han er det -
han er fakta en af de fineste skribenter vi har nu om dage

>Hvad får dig til at tro, at jeg ikke allerede har gjort det for laaang
>tid siden?

fordi han er så privat - at han værner om det som en katolsk jomfru
om sin dyd.

Fra : ThomasB

Dato : 09-11-06 12:54

> er du råden Stenbukken er et af de fineste tegn der findes ... jeg har
> alddrig mødt en stenbuk jeg ikke kunne li.

Øh jo mig.

Fra : Benny den niende

Dato : 09-11-06 15:13

Fra : ThomasB

Dato : 09-11-06 23:32

Fra : Per Vadmand

Dato : 10-11-06 00:21

ThomasB wrote:

> Jeg har aldrig mødt en stenbuk...

De findes vist også kun i Alperne og er meget sjældne.

Per V.

--
Når en aforisme begynder med "manden er..." eller "kvinden er..." ved
man, at resten ikke er værd at spilde tid på.

Fra : ThomasB

Dato : 10-11-06 00:28

Per Vadmand skrev:

> De findes vist også kun i Alperne og er meget sjældne.

Aha, der kan man bare se.
Et prægtigt dyr må man sige:
http://christian.pourre.free.fr/p640/ibex.jpg

Fra : Benny den 9.

Dato : 11-11-06 00:18

http://frogstar.soylentgeek.com/wav/baaa.wav

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Benny den niende

Dato : 09-11-06 15:11

Blinkhinde wrote:

> Nu må du styre dine trip Bo. En stenbuk, tsk tsk (- men det er dog
> mere sexet end da du skrev han var et jordegern).

http://www.frogstar.com/wav/displaywav.asp?fil=baaa.wav

husk lyden

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Blinkhinde

Dato : 09-11-06 20:40

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 10-11-06 03:05

Fra : Benny den niende

Dato : 05-11-06 22:19

Jens Bruun wrote:

> Den eneste kvinde? Nej, det er du nok ikke. Den eneste kvinde, der er blind
> for, hvordan du virker på andre? Nej, det er du nok heller ikke.

*MEGAROFLOL*

Jens - du slipper sku nogle guldkorn - ind imellem

jaja - bli nu ikke for kæphøj!!

Fra : Blinkhinde

Dato : 05-11-06 13:35

Anita skrev:
> Er jeg den eneste som ikke mærker nogen forskel i følsomhed, temperament
> eller hys-hed, menstruation eller ej?

Det tror jeg ikke. Jeg har veninder der heller ikke mærker noget
særligt.

Selv bliver jeg bare træt og lidt trist og føler mig grim, får
flimren for øjnene og stoppet næse. - Men jeg tager mig nu ikke så
synderligt meget af det. Jeg ved af erfaring, at det bedste middel imod
det er at løbe endnu mere og længere end jeg plejer, selvom jeg
umiddelbart har lyst til det omvendte (at putte mig på sofaen med en
god bog).
Når menstruationen så er ovre, så sker der nærmest det omvendte.
Så føler jeg, at jeg kan klare hele verden og ser supergodt ud. Jeg
får også voldsomt lyst til sex og får lyst til at ses med en masse
mennesker.
Jeg synes, at det er lidt irriterende, med de der svingninger, men på
den anden side, har det altid været sådan og som sagt føler jeg, at
jeg kan styre det ved at træne hårdere fysisk. I det hele taget er
det min erfaring, at fysisk træning er et rigtig godt middel mod at
være trist og træt.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 05-11-06 15:23

Blinkhinde wrote:. I det hele taget er
> det min erfaring, at fysisk træning er et rigtig godt middel mod at
> være trist og træt.

Den erfaring er vi flere der har...

Min bedste psykolog er gode lange vandreture ..

/FL

Fra : Blinkhinde

Dato : 05-11-06 22:17

Anita skrev:
> [...]
> symptomer i forbindelse med menstruationen. Måske der kan være en sammenhæng
> imellem graden af hys-hed og fysiske gener?

Hmm, nah, det tror jeg egentlig ikke. Jeg har ikke sådan smerter eller
noget ligesom andre jeg kender har det. Det er mere bare noget psykisk
(udover den der øje-flimren - det er noget migræneged uden hovedpine
- men det værer ikke så længe, når det dukker op - højst et
kvarter, så det er jo til at leve med). - Men jeg synes som sagt
heller ikke, at jeg bliver hys, mere bare lidt trist og stille.

Fra : Blinkhinde

Dato : 06-11-06 23:25

Frank Leegaard skrev:

> Meget skarpsindigt erkendt ..

Ah... JB underdriver altid sin indsigt og sit intellekt. Det er en del
af hans charme (selvom han muligvis ikke vil være ved det)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-11-06 03:45

wrote:

>JB underdriver altid sin indsigt og sit intellekt. Det er en del
>af hans charme

Get a room :)

Fra : Blinkhinde

Dato : 09-11-06 11:54

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-11-06 23:45

wrote:

>Ha ha, nej det er deri problemet ligger. Har du, for et kort øjeblik,
>overvejet om det kunne have betydning for de mennesker du udleverer?

egentligt ikke - indrømmet at jeg granskede det efter jeg havde svaret
- men jeg er faktisk skide ligeglad , jeg er ligesom en vogn man kan
stå på og hoppe af - som jeg sider her i Nord Thailland må jeg sgu
indrømme den jeg savner mest er min hund og når det kommer til følser
ja ja jeg har venskablige følser og hvis der er noget der bliver sagt
i fortrolighed så ære jeg bestemt også den fortrolighed - men sådan
[...]

ikke hendes adresse cpr og tlf nr - ja jeg nævnte for Jane at jeg