Onani med malkemaskine?
Fra : highwaytohell91@hotm~

Dato : 04-11-06 15:10

Hej i stuen,eller hvor din pc nu er placeret

Andre end mig der har prøvet malkemaskine-onani?

Jeg er en fyr på 25 år og jeg prøvede for et års tid siden det mest
ekstreme og dejligste jeg har prøvet mht onani - i fobindelse med et
ophold på en bondegård i Østjylland fik manden på stedet lokket mig
til at prøve at onanere med en rigtig malkemaskine, som han havde i
hans stue!

Jeg har seriøst aldrig prøvet noget så dejligt,og orgasmen sender en
langt væk fra denne verden og der går ingen sæd til spilde.Maskinen
den flinke mand brugte til onani var vistnok en SAC 800s som han kun
brugte til dette formål. Mange vil nok sige at jeg er pervers og
mærkelig,men jeg var nu osse skeptisk overfor mandens ide og de
første 2 min. med patkoppen som jo suger dejlig hårdt på pikken,men
det gik hurtigt over til ren nydelse!

Jeg har så desværre mistet kontakten til denne landmand,og jeg vil
meget gerne prøve at blive onaneret af en rigtig brutal malkemaskine
igen. Så hvis nogen har en malkemaskine og vil prøve dette sammen med
mig,så skriv endelig på min mail highway(a)hotmail.com - alle
henvendelser bliver behandlet fortroligt, jeg er 100 % seriøs.

Mvh lars.

Fra : SAC 800S

Dato : 04-11-06 15:21

highwaytohel...@hotmail.com wrote:
> [...]
> mig,så skriv endelig på min mail highway(a)hotmail.com - alle
> henvendelser bliver behandlet fortroligt, jeg er 100 % seriøs.

OBS!!:Korrekt mail-adresse er highwaytohell91(a)hotmail.com

Fra : Bo Warming

Dato : 04-11-06 16:32

Der findes i Istedgadebutikker kunstige skeder der kan pustes op og
klemme lækkert sammen, og der findes gummidildoer med boldpumpe så man
efter indføring kan gøre dem store, fx efter indføring i rektum og så
kan skeden blive snæver ved at denne surogatpik med øget volumen maser
indefra

Men virkning er skuffende

Der skulle være adskilt udvidelses-ring både ved penisrod midt og
bund, for både kunstig skede og dildo

Motorisering er monoton og uduelig - ligesom vibrator i dildo

Måske en egnet vaskemaskine kunne designes og efter en uge ville man
være træt af den
Højrehånden er variabel og hurtig omstillelig og bedst

Fra : Peter

Dato : 05-11-06 03:05

<highwaytohell91@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Hej i stuen,eller hvor din pc nu er placeret

Andre end mig der har prøvet malkemaskine-onani?

Husk endeligt, at stille på autostop ved max 5 liter.

Peter

Fra : Hr. Jensen

Dato : 05-11-06 10:13

Den 4 Nov 2006 06:10:16 -0800 sendte highwaytohell91@hotmail.com
følgende røgsignaler:

> [...]
>meget gerne prøve at blive onaneret af en rigtig brutal malkemaskine
>igen. Så hvis nogen har en malkemaskine og vil prøve dette sammen med

Jeg tror at Farmer Dating lige er noget for dig.

--
- "Muslimerne synes at svin er beskidte dyr, hvorfor det?"
- "Jaeh, det er vel fordi at de ruller sig i deres egen afføring."

Fra : Bo Warming

Dato : 06-11-06 01:40

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message
> [...]

> - "Jaeh, det er vel fordi at de ruller sig i deres egen afføring."
> - "Nå, gør de det?...Ja, jeg må indrømme at jeg ved meget lidt

LÆKKER JOKE, men svin er meget lidt tilbøjelige til at nærme sig egne
ekskrementer, når ikke de er tvungen til det.
De kan lide at rulle sig i mudder, derimod
Køer på en græsmark har ofte lavet kokasser så tæt at når de lægger
sig ned kan de næsten ikke ungå at få store pletter på pelsen, der
tørrer ind og ser ulækre ud i lang tid

Pervers tilsviningsglæde ser man i pornofilm hvor piger ikke sluger
sæden men spytter den ud over eget ansigt efter han er kommet i hendes
mund

Jeg gav mig Selektorbox i førjulegave, selvom jeg nok vidste at porno
der nu er tredoblet og i dagtimerne er mer-af det-samme som
TDC-kabelTV allerede havde

Dog er to kanaler jeg tilfældigvis valgte ret gode at onanere til,
Star og især Fashion TV især weekendnætter

De rigeligt magre catwalk-modeller viser især bikinier når de skal
konkurere med Hustler og Playboy-kanalerne og det er skønt at se
virkelig flotte og silikonefri kroppe og nul piksut og akrobatiske
trekanter .
Gid striptease vistes mere - bedste video jeg nogensidne har lejet og
piratkopieret var "Husmorstrip"

Er sexliberalisering et færdigt og vundet slag? Det mener jeg ikke.
EB vik lov at bry de alfonseriloven med massageannoncer og en vis
porno-censurophævelse skete da teknik gjorde porn farvestrålende og
billig i 1965 og umulig at stoppe

Børn tager ikke skade af at se lidt porn , tværtimod, de afskæres fra
at forstå voksne hvis de ikke ser det.
Men på infokanalen hvo r man samtidig ser de mange kanatilbud er man
omhyggelig med at fjerne midnatsporno

Japanere tillader mere SM end vi, men slører kønshår

Hvad ville der ske hvis staten helt undlod at blande sig?

Hvis ikke staten havde begrænset overtaxering af telefonnumre på
skadelig vis i 1980erne, havde husmødre kunne operere som massagepiger
fra deres hjem uden at blive opdaget, og det havde kunne vælte det
alfons-hieraki som er statsmagtens nære ven.

Staten kan aldrig gavne - stikker den en pind i en lort, ødelæger den
begge dele. Altid.

Fra : SAC 800S

Dato : 08-11-06 10:50

Hr. Jensen skrev:
> [...]
> - "Jaeh, det er vel fordi at de ruller sig i deres egen afføring."
> - "Nå, gør de det?...Ja, jeg må indrømme at jeg ved meget lidt

Jeg er som skrevet før,faktisk seriøs.Men folk her,og især BW der
har en menong om alt uden at vide noget som helst,er en flok tågehorn!

Fra : Benny den niende

Dato : 08-11-06 15:39

SAC 800S wrote:

> Jeg er som skrevet før,faktisk seriøs.Men folk her,og især BW der
> har en menong om alt uden at vide noget som helst,er en flok tågehorn!

fuldstændig enig - tror jeg nok

--
Bæ9

- overgir sig aldrig