hjemme insimination ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 03-11-06 13:31

jeg ved fra BW sæd kan afleveres i et kondom - nu vil jeg aldrig kunne
komme i et kondom men jeg tror godt jeg vil nå at kunne få det på i
det øjeblik sæden kommer - men virker det ? der er noget med sæd og
ilt har det rigtigt skidt sammen ....
--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : Benny den niende

Dato : 03-11-06 07:57

Bo M Mogensen wrote:
> [...]
> komme i et kondom men jeg tror godt jeg vil nå at kunne få det på i
> det øjeblik sæden kommer - men virker det ? der er noget med sæd og

af hensyn til menneskeheden - LA VÆR!!!!!

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Men det rager forresten slet ikke dig!

Fra : Basil

Dato : 04-11-06 06:55

Efter mange tanker skrev Benny den niende:

> af hensyn til menneskeheden - LA VÆR!!!!!

Samme tanke her.
Kai

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-11-06 00:24

On Sat, 04 Nov 2006 06:55:04 +0100, Basil
<Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote:

>Samme tanke her.
>Kai

Ohh Kai sider du her og lægger ud på google for tid og evighed og gir
udtryg for at du kan tænke - det er trods alt noget at du ikke påstår
du selv har tænkt noget ... så var det sgu sikkert gået helt galt.
så hold fast i den med at du tænker hvad andre tænker for dig - det
kan du umuligt komme til fortræd ved.

Fra : Brian Olesen

Dato : 03-11-06 14:00

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse
> [...]
> komme i et kondom men jeg tror godt jeg vil nå at kunne få det på i
> det øjeblik sæden kommer - men virker det ? der er noget med sæd og

Hej
Nå hvem skal du nu til at besvangre? *ggg*

Der er jo sæddræbende creme på de fleste kons, så drop det og pul hende i
stedet.
Lidt sjov skal du da have for de dyre dråber?

Brian

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 03-11-06 23:56

On Fri, 3 Nov 2006 13:59:51 +0100, "Brian Olesen" <nomail@please.dk>

> [...]
>stedet.
>Lidt sjov skal du da have for de dyre dråber?

Ohh Brian var skæbnen bare så mild at jeg var fra naturens hånd gavet
med en præferance der gjorde det naturligt for mig at komme i skeden
så ville mit liv være en del nemmer men sådan skulle det altså ikke
være og de dyre dråber skal jo der op på en eller anden måde ...

Fra : Brian Olesen

Dato : 03-11-06 18:15

Hej Bo

> [...]
> så ville mit liv være en del nemmer men sådan skulle det altså ikke
> være og de dyre dråber skal jo der op på en eller anden måde ...

Ja så - hmm
Enten har du ingen pik, eller så ka' du bare ik' li' skeder?
Nå men så brug da en olietrakt, eller noget.
Evt. præpereret med en eller anden saft / væske, så sæden kan svømme sin
vej. Måske noget suppe eller noget. lol

Brian

Fra : Benny den niende

Dato : 03-11-06 20:33

Brian Olesen wrote:
> [...]
> Nå men så brug da en olietrakt, eller noget.
> Evt. præpereret med en eller anden saft / væske, så sæden kan svømme sin

og olietragten ka du få gratis på q8

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-11-06 00:14

On Fri, 3 Nov 2006 18:15:12 +0100, "Brian Olesen" <nomail@please.dk>
wrote:

>Enten har du ingen pik,

Ohh jo

> eller så ka' du bare ik' li' skeder?

De er fremragende men ser du Brian - verden er sgu beklageligtvis ikke
så enkelt indretetet at vi alle sammen tænder på det samme - jeg skal
helst have en vis potion indvoldveret i det hvis jeg skal bringes til
sædafgange - bevares jeg synes et samleje uden gummi er hyggeligt men
det er slet og ret ikke sex et nok FOR MIG til at jeg kan komme.

Fra : Brian Olesen

Dato : 04-11-06 22:36

> [...]
> sædafgange - bevares jeg synes et samleje uden gummi er hyggeligt men
> det er slet og ret ikke sex et nok FOR MIG til at jeg kan komme.

Aha det er da en ærlig sag.

Mvh. Brian

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-11-06 16:46

On Sat, 4 Nov 2006 22:36:00 +0100, "Brian Olesen" <nomail@please.dk>
wrote:

>"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse

>Aha det er da en ærlig sag.

ja det er jo det skide upraktisk men sådan er det altså ...

Fra : Brian Olesen

Dato : 05-11-06 17:35

> ja det er jo det skide upraktisk men sådan er det altså ...

Men se positivt på det. Så kan du jo holde noget længer og det vil
tøsebørnene nok synes ret godt om.

Brian

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-11-06 00:46

On Sun, 5 Nov 2006 17:34:38 +0100, "Brian Olesen" <nomail@please.dk>
wrote:

>Men se positivt på det. Så kan du jo holde noget længer .........

Øhh ja jeg kan blive ved og ved og jow det bliver værdsat - men dog
ikke så meget som når jeg en gang ud af 100 kommer der må det så siges
når jeg en sjælden gang kommer så går det fame stærkt.

Fra : Brian Olesen

Dato : 05-11-06 21:23

> Øhh ja jeg kan blive ved og ved og jow det bliver værdsat - men dog
> ikke så meget som når jeg en gang ud af 100 kommer der må det så siges
> når jeg en sjælden gang kommer så går det fame stærkt.

Kan sagtens følge dig. Et skoleeksempel herpå er Nusles indlæg fra for et
stykke tid siden, hvor hun pralede med ikke sine egne, men partnerens
bedrifter på lagenet. Citat:
Han kom 5 gange...
Citat slut.

Kvinden går altså meget op i, om manden får noget ud af det og mindre i sine
egne præstationer.
Ganske sympatisk egentlig!

Brian

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-11-06 21:35

Brian Olesen wrote:

> Kvinden går altså meget op i, om manden får noget ud af det og mindre
> i sine egne præstationer.
> Ganske sympatisk egentlig!

Finder du det sympatisk, at en kvinde tvinger dig til at komme fem gange i
træk? Du er tydeligvis masochist.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Brian Olesen

Dato : 05-11-06 22:39

> Finder du det sympatisk, at en kvinde tvinger dig til at komme fem gange i
> træk? Du er tydeligvis masochist.

Hvor har jeg da skrevet det?

Brian

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-11-06 22:59

Brian Olesen wrote:

> Hvor har jeg da skrevet det?

Jeg tillod mig at ekstrapolere lidt.

Kunne du tænke dig at komme fem gange i træk? Synes du, det er et udtryk
for, at kvinden går meget op i, at manden får noget ud af det, at han skal
komme fem gange i træk?

For mig at se lyder det mere som en kvinde, der sætter sit eget behov før
mandens. Fred med det (vi er jo alle egoister - selvom vi prøver at kalde
det noget andet), men specielt sympatisk er det sgu' da ikke - eller?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Brian Olesen

Dato : 06-11-06 15:08

> Jeg tillod mig at ekstrapolere lidt.

Ja det skal jeg love for. *gg*

> Kunne du tænke dig at komme fem gange i træk? Synes du, det er et udtryk
> for, at kvinden går meget op i, at manden får noget ud af det, at han skal
> komme fem gange i træk?

Jeg læser det ikke som noget han absolut skal. Jeg læser det bare som en
konstatering af, at det var en hed nat med gang i den.
Det sympatiske er, at hun interesserer sig for, hvad manden får ud af det.

> For mig at se lyder det mere som en kvinde, der sætter sit eget behov før
> mandens. Fred med det (vi er jo alle egoister - selvom vi prøver at kalde
> det noget andet), men specielt sympatisk er det sgu' da ikke - eller?

Ja gu' er vi egoister og det er fint nok, men der er faktisk også en glæde
forbundet ved, at tilfredsstille en anden.

Brian

Fra : Benny den niende

Dato : 06-11-06 23:05

Jens Bruun wrote:

> Jeg tillod mig at ekstrapolere lidt.

LOL

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-11-06 04:04

On Sun, 5 Nov 2006 21:23:18 +0100, "Brian Olesen" <nomail@please.dk>
wrote:

>Kan sagtens følge dig. Et skoleeksempel herpå er Nusles indlæg fra for et
>stykke tid siden, hvor hun pralede med ikke sine egne, men partnerens
> [...]

jaee men det er da nu også en sjat det har jeg nu kun prøvet en gang
og det var i 1987 hun var grimmer ind en øgle og drog afsted med indbo
for 2500 kr.

>Kvinden går altså meget op i, om manden får noget ud af det og mindre i sine
>egne præstationer.
>Ganske sympatisk egentlig!

Nahh mon ikke der falder lidt af på damen når herren kan så mange
gange ?

Fra : Brian Olesen

Dato : 05-11-06 22:44

> jaee men det er da nu også en sjat det har jeg nu kun prøvet en gang
> og det var i 1987 hun var grimmer ind en øgle og drog afsted med indbo
> for 2500 kr.

Heheh men det var vel så ikke enste gang du har måtte betale for det? *gg*

> Nahh mon ikke der falder lidt af på damen når herren kan så mange
> gange ?
> --
Svært at sige.

Brian

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-11-06 06:52

On Sun, 5 Nov 2006 22:44:02 +0100, "Brian Olesen" <nomail@please.dk>
wrote:

>Heheh men det var vel så ikke enste gang du har måtte betale for det? *gg*

man betaler sgu altid på den ene eller den anden måde ... den biligste
måde er slet og ret at gi en luder det - det nu koster der hvor man
er.

>Svært at sige.

Tjooeee mon ikke der er en eller anden form for glæde ved at kunne
bringe en anden til ekstase flere gange i rap så må hun well være
sexet ?

Fra : Brian Olesen

Dato : 06-11-06 15:10

> [...]
>
> Tjooeee mon ikke der er en eller anden form for glæde ved at kunne
> bringe en anden til ekstase flere gange i rap så må hun well være

Jo sikkert. Men det er hun jo så egentlig også.

Brian

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-11-06 23:56

On Mon, 6 Nov 2006 15:09:34 +0100, "Brian Olesen" <nomail@please.dk>
wrote:

>Jo sikkert. Men det er hun jo så egentlig også.

ja ja for fan jeg har hørt hende parre sig life der er sgu smæk på det
lyder som hun har en hypper sensitiv klit på størelse med en knyttet
hånd også er hun jo ikke bleg for at blive taget som en rigtig kvinde.

Fra : Brian Olesen

Dato : 06-11-06 22:54

> ja ja for fan jeg har hørt hende parre sig life der er sgu smæk på det
> lyder som hun har en hypper sensitiv klit på størelse med en knyttet
> hånd også er hun jo ikke bleg for at blive taget som en rigtig kvinde.

Ja-så

Brian

Fra : Tony

Dato : 06-11-06 23:41

> [...]
> lyder som hun har en hypper sensitiv klit på størelse med en knyttet
> hånd også er hun jo ikke bleg for at blive taget som en rigtig kvinde.

My kind of woman

Tony

Fra : Benny den niende

Dato : 05-11-06 19:28

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> sædafgange - bevares jeg synes et samleje uden gummi er hyggeligt men
> det er slet og ret ikke sex et nok FOR MIG til at jeg kan komme.

jamen, så må du jo ha nogle indvolde ..........

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-11-06 18:52

Bo M Mogensen wrote:

> Ohh Brian var skæbnen bare så mild at jeg var fra naturens hånd gavet
> med en præferance der gjorde det naturligt for mig at komme i skeden
> så ville mit liv være en del nemmer

Seriøst: Læg pillerne på hylden en håndfuld uger (benyt evt. spiritus, hvis
du *skal* bedøves) og hold dig helt fra sex (også det visuelle på
internettet), så garanterer jeg resultatet.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : sdsf

Dato : 03-11-06 19:22

--
http://bottleguy.com/
http://dk-sex.dk/main/data/media/653/DSCN2671.JPG

> Seriøst: Læg pillerne på hylden en håndfuld uger (benyt evt. spiritus,
> hvis du *skal* bedøves) og hold dig helt fra sex (også det visuelle på
> internettet), så garanterer jeg resultatet.
Gode råd, bare ikke det med spiritusen til en alkoholiker som BoMM.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-11-06 00:21

On Fri, 3 Nov 2006 18:51:37 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Seriøst: Læg pillerne på hylden en håndfuld uger (benyt evt. spiritus, hvis
>du *skal* bedøves) og hold dig helt fra sex (også det visuelle på
>internettet), så garanterer jeg resultatet.

Ohh var det såmænd bare det - men sådan har jeg nu en gang altid haft
før efter og under .... indrømmet det er skide belastene at have det
på den måde .........jeg kan huske når jeg som barn i en lokal
kontainer fandt pono blade med sådan nogen fold ud nøgen kvinder ja
det var spænende men liderlig blev jeg ikke af det - så - så jeg en
jeg tror det var en Islandsk film hvor en hermand voldtog hustruen af
en bonde imens han tvang bonden til at se på han ryggede hendes kjole
i stykker og tog hende - SÅ BLEV JEG liderlig ... men alt det andet
hvor man stikker den op i varmen som sagt bevares det er da skide
hyggeligt for det meste og jeg kan som regl også komme ved egen hånd
bagefter hvis jeg kan lave det så jeg for smerter eller kramper i
armen ... men ellers kan jeg ikke.

Fra : Benny den niende

Dato : 03-11-06 20:33

Bo M Mogensen wrote:

> Ohh Brian var skæbnen bare så mild at jeg var fra naturens hånd gavet
> med en præferance der gjorde det naturligt for mig at komme i skeden

hvad er problemet?

var det dig der stod med håndgranaten mellem benene mens du talte til ti?

Fra : Poul Nielsen

Dato : 03-11-06 18:50

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse
> jeg ved fra BW sæd kan afleveres i et kondom - nu vil jeg aldrig kunne
> komme i et kondom

Kan vi regne med at du blev HIV positiv da du lå og fyrede den af i
Thailand.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-11-06 00:15

On Fri, 3 Nov 2006 18:50:03 +0100, "Poul Nielsen" <mega@lan.com>
wrote:

>Kan vi regne med ....

det kommer sandeligt an på hvem "i" er ... ?

Fra : sdsf

Dato : 03-11-06 22:18

> [...]
> komme i et kondom men jeg tror godt jeg vil nå at kunne få det på i
> det øjeblik sæden kommer - men virker det ? der er noget med sæd og

Det er nu du skal have Kongelig Priviligeret SÆD-ekspert Bo Warming på
banen for at dele ud at viden og praktisk erfaring.

Fra : Benny den niende

Dato : 03-11-06 22:25

sdsf wrote:
> "Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse
>
> Det er nu du skal have Kongelig Priviligeret SÆD-ekspert Bo Warming på
> banen for at dele ud at viden og praktisk erfaring.

årh - må vi ikke bli fri

Fra : Hr. Jensen

Dato : 04-11-06 12:18

Den Fri, 3 Nov 2006 22:17:47 +0100 sendte "sdsf" <sdsf@her.der.dk>
følgende røgsignaler:

>Det er nu du skal have Kongelig Priviligeret SÆD-ekspert Bo Warming på
>banen for at dele ud at viden og praktisk erfaring.

Ellers må BMM jo bede BW om en smagsprøve.....Så får han jo også sin
varme mad den dag.

--
- "Muslimerne synes at svin er beskidte dyr, hvorfor det?"
- "Jaeh, det er vel fordi at de ruller sig i deres egen afføring."

Fra : sdsf

Dato : 04-11-06 14:27

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> Den Fri, 3 Nov 2006 22:17:47 +0100 sendte "sdsf" <sdsf@her.der.dk>
> følgende røgsignaler:

> Ellers må BMM jo bede BW om en smagsprøve.....Så får han jo også sin
> varme mad den dag.
God idé, BoMM kan jo inviterer SÆD-kongen BW til Thailand for at leverer
en ladning spærm.
BoMM kan støtte kvinden og holde tragten til hullet medens kvinden
står på hovedet og BW onanere ned i tragten.
Bagefter kan de i fælleskab slikke BWs hånd ren for spærm.

Fra : ThomasB

Dato : 04-11-06 14:41

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> står på hovedet og BW onanere ned i tragten.
> Bagefter kan de i fælleskab slikke BWs hånd ren for spærm.

Jeg er overbevist om at det gav dig jern på, at skrive ovenstående.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-11-06 15:07

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message
> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeg er overbevist om at det gav dig jern på, at skrive ovenstående.

Mange par er blevet gravide uden donor ved at onanisæd opnåedes når
manden var tændt på det og kort efter indfører kvinden det
SAmleje er spændende for de nyforelskede men kan være træls ting for
de rutinerede der har løbet hornene af sig
Og så får man ikke udført de daglige forsøg i de frugtbare dage som
behøves

Kondom bør naturligvis skylles på begge sider hvis det bruges til
opsamling
Men onaner i en kop og hæld over i et pessat, som kvinden så indfører
med sæden på indersiden
Såre enkelt og effektivt. Ring hvis spørgsmål 35861000

Sædholdbarhed - halveringstid er ca 4 timer
Lige efter ejakulation er det tyktflydende, efter få minutter sker
proteinnedbrydning så tyndtflydende
Om temperatur er legems- eller stue- er uvæsentligt

Fra : sdsf

Dato : 04-11-06 15:59

> [...]
> proteinnedbrydning så tyndtflydende
> Om temperatur er legems- eller stue- er uvæsentligt .
Din ven BoMM behøver din hjælp mester,
tag komtakt til ham.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-11-06 00:30

On Sat, 4 Nov 2006 15:07:09 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Kondom bør naturligvis skylles på begge sider hvis det bruges til
>opsamling

Æhmm hvorfor det ?

>Men onaner i en kop og hæld over i et pessat, som kvinden så indfører
>med sæden på indersiden

jamen er der ikke noget med at ilt dræber sæd ? anyhow når jeg så
kommer ....ja så kommer det som regl i en stråle på 20 - 40 cm også
plejer jeg at kunne vride lidt ud bagefter - jeg ved ikke hvor meget
det er værd ... men den med pesaret lyder jo faktisk til at være en
rigtig go ide.

>Såre enkelt og effektivt. Ring hvis spørgsmål 35861000

Hmm ja men min ip tlf virker først ved 21-22 tiden dansk tid - men
ellers har du jo mit nr - men jo jeg slår på tråden ....

er der foriøvrigt ikke noget med at en kvinde kan få en indsprøtning
med noget der fremmer hendes frugtbarhed ?

Fra : sdsf

Dato : 04-11-06 20:31

> [...]
>
> er der foriøvrigt ikke noget med at en kvinde kan få en indsprøtning
> med noget der fremmer hendes frugtbarhed ?

Så er der skabt forbindelse, det er rørende-.
Man kommer til at tænke på reklamer for filmen ET.

Fra : sdsf

Dato : 04-11-06 15:57

--

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse
> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeg er overbevist om at det gav dig jern på, at skrive ovenstående.
Bestemt, men jeg har nu altid en smule næse i bukserne.

Fra : ThomasB

Dato : 04-11-06 18:43

> Bestemt, men jeg har nu altid en smule næse i bukserne.

Ja det praler du med. Men jeg tror vi har set det eneste billede der
eksisterer, hvor du har "jern på" - selvom den bare lå lidt op ad maven.

Fra : sdsf

Dato : 04-11-06 20:29

> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Ja det praler du med. Men jeg tror vi har set det eneste billede der
> eksisterer, hvor du har "jern på" - selvom den bare lå lidt op ad maven.
Jeg går ud fra at det er billedet hvor jeg ligger på plæneklipperen du
tænker på. Jeg har også andre:

Her er der fuld rejsning:
http://dk-sex.dk/main/data/media/653/DSCN3430.JPG

Her har jeg bundet pikke op med en pose fra Brugsen.
http://dk-sex.dk/main/data/media/653/DSCN3255.JPG

Og nu da det snart er jul:
http://dk-sex.dk/main/data/media/3/DSCN2288.JPG

Og lidt sexet leg:
http://dk-sex.dk/main/data/media/3/DSCN2235.JPG

Så kom ikke her og sig at jeg ikke kan få den op at stå!

Fra : Basil

Dato : 04-11-06 22:19

sdsf formulerede lørdag:

> [...]
>
> Og lidt sexet leg:
> http://dk-sex.dk/main/data/media/3/DSCN2235.JPG
>
> Så kom ikke her og sig at jeg ikke kan få den op at stå!

Er det aldrig gået op for dig, hvor lidt interessant det mandlige lem
er for mange andre, undtagen ens egen kvinde?
Kort: Fisse og patter er altid interessant, pik aldrig interessant.
Kai

Fra : ThomasB

Dato : 06-11-06 01:35

> Så kom ikke her og sig at jeg ikke kan få den op at stå!

Det gjorde jeg heller ikke - men det kan jeg så regne med er et problem for
dig, siden du selv nævner det?

Skal du vise dig lidt, før du kan få den op og stå?

Fra : Benny den niende

Dato : 05-11-06 19:27

ThomasB wrote:
> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeg er overbevist om at det gav dig jern på, at skrive ovenstående.

det tror jeg ikke - 12-årige har stort set altid jern på......

..... når de så blir store lærer de at styre det....

Fra : Frank Leegaard

Dato : 04-11-06 21:33

> [...]
> komme i et kondom men jeg tror godt jeg vil nå at kunne få det på i
> det øjeblik sæden kommer - men virker det ? der er noget med sæd og

Som førtidspensionist skal man finde meget at spamme nyhedsgrupper med.

Dette var så endnu en måde. Du ved formodentligt hvordan de fleste ville
have det herinde med en mini-Bo, og ved derfor at du vil få respons.

Stakkels kedsommelig liv hjemme i kælderen. Sad du ikke lige i Thailand?

/FL

Fra : Nosex

Dato : 05-11-06 12:53

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in news:454cf919$0
$13996$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> "Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse
>
> Som førtidspensionist skal man finde meget at spamme nyhedsgrupper med.

Hvordan har han kunnet få tildelt førtidspension, når han ikke er fysisk
syg?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 05-11-06 13:31

Nosex wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in
> news:454cf919$0 $13996$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Hvordan har han kunnet få tildelt førtidspension, når han ikke er
> fysisk syg?

Fordi manden ligesom dig er psykisk syg - ikke fysisk syg ..

/FL

Fra : Blinkhinde

Dato : 04-11-06 22:40

Basil skrev:

> Er det aldrig gået op for dig, hvor lidt interessant det mandlige lem
> er for mange andre, undtagen ens egen kvinde?
> Kort: Fisse og patter er altid interessant, pik aldrig interessant

Der tager du godt og grundigt fejl. Jeg tror bare ikke kvinder taler
så meget om det. Personligt kigger jeg temmelig meget på, ja sådan,
når jeg møder mænd eller ser dem sådan rundt omkring, så kigger
jeg på bulen foran og funderer over, hvordan den ser ud og sådan
noget. Og jeg kan da blive sådan småkulret af at opdage, at den
muligvis er stiv og så sidder jeg og funderer over, om den mon
virkelig *er* stiv eller om den alternativt bare er meget stor. Jeg ved
ikke... Det er bare lidt pinligt at tale om, synes jeg og jeg har
aldrig spurgt andre kvinder om de også har det sådan, men det
formoder jeg da, at de har.

Fra : Basil

Dato : 04-11-06 23:02

Efter mange tanker skrev Blinkhinde:

> [...]
> ikke... Det er bare lidt pinligt at tale om, synes jeg og jeg har
> aldrig spurgt andre kvinder om de også har det sådan, men det

Jo, nu nævner du bulen.
Jeg GLOR også på patter og røven, men hvis den/de var bare og blev
serveret lige op i hovedet på mig, så ville jeg ikke finde den særlig
interessante (i det lange løb).
Har du set ham tossens pikbilleder?
Kai

Fra : sdsf

Dato : 05-11-06 10:28

"Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg GLOR også på patter og røven, men hvis den/de var bare og blev
> serveret lige op i hovedet på mig, så ville jeg ikke finde den særlig
Kai, du lider jo af penis-misundelse.

Fra : Basil

Dato : 05-11-06 11:44

sdsf har bragt dette til verden:
> "Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse
> Kai, du lider jo af penis-misundelse.

Ikke hvad jeg ved af, jeg er ganske godt tilfreds med den jeg har.
Den er både god at pisse med, og bolle med, og så er den sindsyg flot
l-)
Kai

Fra : sdsf

Dato : 05-11-06 13:19

> sdsf har bragt dette til verden:
>
> Ikke hvad jeg ved af, jeg er ganske godt tilfreds med den jeg har.
> Den er både god at pisse med, og bolle med, og så er den sindsyg flot l-)
Det kan man jo altid komme og sige, der må dokumentation på bordet!

Jeg synes det er yderst morsom at du synes din pik er "sindsyg flot",
har du set det nederste link i min signatur?
Den rap-and ser også stolt og glad ud

Fra : sdsf

Dato : 05-11-06 17:13

> [...]
>
> Ikke hvad jeg ved af, jeg er ganske godt tilfreds med den jeg har.
> Den er både god at pisse med, og bolle med, og så er den sindsyg flot
Hej Kai med den sindsyg flotte pik.

Har du overvejet at få lavet en afstøbning af den ?

Fra : Basil

Dato : 05-11-06 17:24

sdsf formulerede spørgsmålet:

> "Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

> Hej Kai med den sindsyg flotte pik.
>
> Har du overvejet at få lavet en afstøbning af den ?

Det har jeg faktisk fået lavet engang, det var vældig sjovt.
Kai

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 06-11-06 04:02

On Sun, 05 Nov 2006 17:24:06 +0100, Basil

>Det har jeg faktisk fået lavet engang, det var vældig sjovt.

også er det praktisk du kan ha den med alle vegen uden den fylder for
meget

Fra : Benny den niende

Dato : 05-11-06 22:17

Bo M Mogensen wrote:

> også er det praktisk du kan ha den med alle vegen uden den fylder for
> meget

ja bo - prøv det og brug den som vedhæng til dit nøglebundt

Fra : sdsf

Dato : 05-11-06 17:33

> "Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

> Hej Kai med den sindsyg flotte pik.
>
> Har du overvejet at få lavet en afstøbning af den ?
Jeg søgte lige lidt for dig, du kan få forskellige sæt og kits
til at lave en afstøbning af den sindsyg flotte pik.

http://www.dildoshop.dk/2/26/3708531
http://www.freddyandeddy.com/productreviews/maletoys/cloneawillyproductreview.htm

Og så lidt andre gavideer nu da julen nærmer sig:

http://www.crazy-ass-sex-toys.com/masturbation.htm

Fra : Frank Leegaard

Dato : 04-11-06 23:07

Blinkhinde wrote:

> [...]
> ved ikke... Det er bare lidt pinligt at tale om, synes jeg og jeg har
> aldrig spurgt andre kvinder om de også har det sådan, men det

Tror jeg er ret almindeligt for kvinder.

/FL

Fra : Nosex

Dato : 05-11-06 00:42

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in news:454d0eef$0
$14033$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Tror jeg er ret almindeligt for kvinder.

Sådanne kvinder er syge og burde omskæres!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 05-11-06 01:47

Nosex wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in
> news:454d0eef$0 $14033$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Sådanne kvinder er syge og burde omskæres!

Rønnnebærerne er sure - Sagde ræven ... Han kunne ikke nå dem ..

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 05-11-06 02:06

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Rønnnebærerne er sure - Sagde ræven ... Han kunne ikke nå dem ..

Mener du at Nosex har lange nosser?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 05-11-06 02:16

ThomasB wrote:

> Mener du at Nosex har lange nosser?

Tror ikke ræven vil røre hans nosser .. men ellers må han have australske
push up tights ..

/FL

Fra : Benny den niende

Dato : 05-11-06 19:33

Frank Leegaard wrote:

> Rønnnebærerne er sure - Sagde ræven ... Han kunne ikke nå dem ..
>
> /FL

hvorfor svarer du egentligt den nar?
la ham dog være - kyl ham i filtret

Fra : Basil

Dato : 05-11-06 08:29

Blinkhinde kom med denne ide:

> [...]
> ikke... Det er bare lidt pinligt at tale om, synes jeg og jeg har
> aldrig spurgt andre kvinder om de også har det sådan, men det

http://epn.dk/loungen/article7117.ece
He he
Kai

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-11-06 16:49

On 4 Nov 2006 13:39:59 -0800, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>ikke... Det er bare lidt pinligt at tale om, synes jeg og jeg har
>aldrig spurgt andre kvinder om de også har det sådan, men det

joee mon ikke det er en tanke der strejfer de fleste kvinder - ja
hvorfor skulle det ikke ?
Nå mao kan man altså tage en uld sok i underhylerne når man går i byen
:)?

Fra : Blinkhinde

Dato : 04-11-06 23:09

Basil skrev:

> Jo, nu nævner du bulen.
> Jeg GLOR også på patter og røven, men hvis den/de var bare og blev
> serveret lige op i hovedet på mig, så ville jeg ikke finde den særlig
> interessante (i det lange løb).

Det har du ret i.

> Har du set ham tossens pikbilleder?

Nej. Jeg gad ikke. Jeg har før kigget på billeder fra sdsf og de
plejer enten at være intetsigende eller klamme. Indimellem er de
morsomme, men jeg var ikke liiige i det humør i dag (-:

Fra : Blinkhinde

Dato : 04-11-06 23:16

Frank Leegaard skrev:

> Tror jeg er ret almindeligt for kvinder.

Ja, det tror jeg som sagt også. Jeg tror måske som sagt også bare,
at dem jeg kender også bare synes, at det er lidt pinligt at
indrømme. Jeg synes det er enormt pinligt når mænd opdager, at jeg
gør dt og så sådan trækker ned i trøjen eller flytter sig, så man
ikke kan se deres pik så meget. Så føler jeg mig virkelig rigtig dum.

Fra : Nosex

Dato : 05-11-06 00:43

"Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> wrote in news:1162678563.164001.79020
@e3g2000cwe.googlegroups.com:

> [...]
> gør dt og så sådan trækker ned i trøjen eller flytter sig, så man
> ikke kan se deres pik så meget. Så føler jeg mig virkelig rigtig dum.

Du er ikke bare dum, du er også syg i hovedet!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-11-06 16:44

On 04 Nov 2006 23:42:59 GMT, Nosex <@> wrote:

>"Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> wrote in news:1162678563.164001.79020
>@e3g2000cwe.googlegroups.com:

>Du er ikke bare dum, du er også syg i hovedet!

plonk