Tidspunkt?
Fra : nusle nuslesen

Dato : 30-10-06 21:44

Hvornår synes du at sex er bedst - morgen eller aften?

Fra : Per Vadmand

Dato : 30-10-06 22:02

nusle nuslesen wrote:
> Hvornår synes du at sex er bedst - morgen eller aften?

Jeg siger ligesom Storm P's vagabonder: Hver gang.

Per V.

--
Når en aforisme begynder med "manden er..." eller "kvinden er..." ved
man, at resten ikke er værd at spilde tid på.

Fra : Benny den niende

Dato : 30-10-06 22:09

Per Vadmand wrote:

> Jeg siger ligesom Storm P's vagabonder: Hver gang.
>
> Per V.

århhh Hvad mand - du var hurtigere end mig.....

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Men det rager forresten slet ikke dig!

Fra : ThomasB

Dato : 30-10-06 22:20

> Jeg siger ligesom Storm P's vagabonder: Hver gang.

Hehe, han var ikke uden humor ham Storm P.
Jeg gik en klasse over hans barnebarn i skolen - han gik altid og gnaskede
farvekridt og var utroligt kreativ.

Med hensyn til sexen, så kan jeg altså ikke give dig ret. Det kan godt være
at det bliver sådan når man bliver "gammel" og børnene er flyttet hjemmefra,
men jeg savner sgu lidt den mere spontane og "liderlige" sex.
Nu skal det helst passes ind mellem alt muligt usexet (husbyggeri,
rengøring, barnepasning, bleskift, mad, leg og konstant børnesusen for øjne
og øre).

Fra : Benny den niende

Dato : 30-10-06 22:08

nusle nuslesen wrote:
> Hvornår synes du at sex er bedst - morgen eller aften?

lad mig svare med storm p - hvergang

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-10-06 22:45

nusle nuslesen wrote:
> Hvornår synes du at sex er bedst - morgen eller aften?

Afhænger af stemningen. Men reelt set er man nok mest udhvilet til "de store
slag" om morgenen. Omvendt er "natten lang" om natten ..

/FL

Fra : nusle nuslesen

Dato : 30-10-06 22:49

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Afhænger af stemningen. Men reelt set er man nok mest udhvilet til "de
> store slag" om morgenen. Omvendt er "natten lang" om natten ..

Mmm... det er også sådan jeg tænker - kan evt. tage begge dele i brug *fnis*

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 31-10-06 17:06

> Afhænger af stemningen. Men reelt set er man nok mest udhvilet til
> "de store slag" om morgenen. Omvendt er "natten lang" om natten ..

Du er ikke ryger, kan jeg høre.

Mark

http://mark.gazel.dk/
http://wordpress.dk - til glæde for danske WordPress-brugere

Fra : nana sørensen

Dato : 30-10-06 23:30

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in message
> Hvornår synes du at sex er bedst - morgen eller aften?

Alle tidspunkter. Både aftensex og morgensex har sin charme. Jeg er ret vild
med sex søndag morgen, hvor man ligesom vågner op sammen på en fed måde.
Aftensex... mmmh... All night long.

Fra : Brian Olesen

Dato : 31-10-06 12:12

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Hvornår synes du at sex er bedst - morgen eller aften?

Opad dagen. Middag, eftermiddag aften... Ikke tidlig morgen.

Brian

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 31-10-06 22:44

> Hvornår synes du at sex er bedst - morgen eller aften?

Her i huset fungerer det bedst, når barnet sover til middag.

Jeg er mere død end levende om morgenen, så det fungerer ikke for mig og om
aftenen er man for træt.

Fra : Tony

Dato : 01-11-06 00:08

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Hvornår synes du at sex er bedst - morgen eller aften?

Absolut om morgenen, ingen tvivl om det.--og bedst lørdag eller søndag
morgen, da jeg ikke skal på arbejde.

Men ellers er det nu ligegyldigt, hvilken tid på døgnet det foregår, sålænge
kvinden bare er varm våd og villig.

Jeg ved sgu ikke hvad jeg drømmer om natten. For selv til hverdag, hvor jeg
for det meste sover alene, vågner jeg hver morgen med et ordentligt jern på.
Det hjælper slet ikke at prøve at pisse ude på wc, det er bare umuligt at
pisse med jern på
Den nægter simpelthen at slappe af, før den har fået en tur med ''klør 5''
Men hvorfor skulle jeg også skuffe ham, når han stirrer mig frisk og
forventningsfuld i øjnene hver morgen.
Han er trods alt min bedste ven : o )

Tony

Fra : Hans Houmøller

Dato : 03-11-06 22:30

nusle nuslesen wrote:

> Hvornår synes du at sex er bedst - morgen eller aften?

Når der spørges så snævert, må jeg svare "Morgen OG aften".
Ville ellers have svaret "Altid!" ...
Hans

Fra : nusle nuslesen

Dato : 04-11-06 01:31

"Hans Houmøller" <hanshoumoller@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Når der spørges så snævert, må jeg svare "Morgen OG aften".
> Ville ellers have svaret "Altid!" ...
> Hans

Altid er et udemærket svar