skulle jeg gifte mig ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-10-06 22:18

ja jeg mødte den her i og for sig prægtige kvinde for en 4-5 dage
siden 28 år mor til en dreng på knap 3 - massøse ( ikke intim )

jeg vil ikke sige jeg er forelsket .... men på den anden side hvem er
det efter de er fyldt 40 ?

men det slår mig nu at være et såre praktisk angaement det vil koste
mig mellem 8-1200 kr om måneden alt. ink

også at jeg har et sted at bo når jeg er i Thailland - jeg skal ikke
tænke på madlavning rengøring indkøb tøjvask negel klipning børstning
af hård - alt det sex -& massage jeg orker ... jeg kan sove som det
passer mig se fjerner og hænge ved pc en som jeg vil - ja hun ser
faktisk også godt ud - skulle jeg få børn er der kun en meget ringe
risiko for at det røde hård jeg har i mine gener slår igenem - der er
ingen kævl og ævl under en kultur som denne der bestemmer manden.

skesulet har hun ingen problemer med at blive smidt rundt rygget i
hårdet få den i røven og blive klasket ...ja jeg tror faktisk hun kan
li det ...

hun er ikke nogen vilje løs dukke - hun passer sit har sine meninger
om dit og dat men det er ikke noget jeg har et problem med.
( nu er jeg også vandt til en del ævl og kævl og homonelle udsving )

alting vil gå meget mere gelænde med mit visa ...

findes der et sagligt menneske der kan se et problem ?

jeg er klar over den her peditesse med forelskelse og kærlighed - men
et eller andet sted så tror jeg altså man for en mere pragmatisk
indfaldsvinkel til det med alderen.

Det enste og største problem jeg kan se er at hun er født i tyrens
tegn også havde jeg en drøm hvor jeg købte mig et par meget stærke
briller som jeg dårligt ku se igenem - men jeg var nød til at gå med
dem uagtet mit syn er upåklageligt.
--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-06 17:46

Bo M Mogensen wrote:

> men det slår mig nu at være et såre praktisk angaement det vil koste
> mig mellem 8-1200 kr om måneden alt. ink

Gift dig med hende. De penge er godt givet ud. Jeg tvivler dog på, du
slipper med et så ringe beløb, men never mind. Hvis hun er sød, renlig og
ikke alt for tyvagtig, er det en god deal for begge parter. Husk på, du også
får et ansvar for hendes knægt. Sørg for, han får en god, stabil opvækst og
søg dybt i lommerne, så han får en god uddannelse, når den tid kommer.

Hvis I behandler hinanden nogenlunde, skal I sgu' nok ende med at holde af
hinanden. Fornuftsægteskaber plejer at give gode odds for, at man holder
sammen og ender op med at være glade for hinanden og hinandens selskab.

> [...]
> tegn også havde jeg en drøm hvor jeg købte mig et par meget stærke
> briller som jeg dårligt ku se igenem - men jeg var nød til at gå med

Tag dig sammen mand! Det pis med stjernetegn kan du stoppe op, hvor solen
aldrig skinner.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 29-10-06 18:12

> Tag dig sammen mand! Det pis med stjernetegn kan du stoppe op, hvor solen
> aldrig skinner.

LoL, i tyrens tegn altså?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-10-06 23:37

On Sun, 29 Oct 2006 17:46:19 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Gift dig med hende.

Det er planen fruen er kommet for en ½ time siden og farre rundt og
gør mit hotel værelse rent Thi da jeg sov imens rengørings personalet
var på arbejde ...ikke jeg begriber hun gider efter 12 timers arbejde
men nu har jeg jo kendt mangt en kvinde fra asien og afrika og når
lejlighed byder sig så er det første de kaster sig over at ryde op i
mine ting lægge ting til vask og smide ting & sager ud - imens der
tales en del - om ikke så meget.

>De penge er godt givet ud. Jeg tvivler dog på, du
>slipper med et så ringe beløb, men never mind.

Nahh der er jeg nu en reinkarnet brugtvognsforhandler fra Jylland - og
jeg er prof til at handle ...til at handle med kvinder fra denne del
af verden jeg ved hvad tingene koster - hvad en månedsløn er og der
med slet og ret hvad der er rigmligt at betale - en månedsløn her er
typisk ikke på mere ind 5-7000 baht 1baht=16øre

> Hvis hun er sød, renlig og
>ikke alt for tyvagtig, er det en god deal for begge parter.

intet tyder på det modsatte - mit penge bælte ligger godt nok under
madressen også lægger jeg 200 baht frem til what ever

> Husk på, du også
>får et ansvar for hendes knægt. Sørg for, han får en god, stabil opvækst og
>søg dybt i lommerne, så han får en god uddannelse, når den tid kommer.

Tjaaa lad os nu se hvordan det går skulle det blive mere seriøst ind
bare rent praktisk så er min famille temligt rundhånede.

>Hvis I behandler hinanden nogenlunde, skal I sgu' nok ende med at holde af
>hinanden. Fornuftsægteskaber plejer at give gode odds for, at man holder
>sammen

ja det kan man jo se i den del af verden med angerede ægteskaber er
der faktisk meget få der bliver skildt og det virker sgu ...

> og ender op med at være glade for hinanden og hinandens selskab.

joooow hun er såmænd såre trivelig så det kan jeg nu ikke se noget til
hindre for ....
hun skal bare lige ned på en skandinavisk resturant og lære at lave
mad - man bliver ret hurtigt træt af derres hunde æde her uagtet det
er meget sundt.

>Tag dig sammen mand! Det pis med stjernetegn kan du stoppe op, hvor solen
>aldrig skinner.

Du er Stenbuk Jens et jordtegn de tror slet og ret ikke på den slags -
meeeeeeeen fakta er nu en gang .... jeg har i min ungdom haft en del
problemer med skorpionens kvinder men det går nu faktisk meget godt på
mine gamle dage ... ikke jeg begriber dem - men det går ... jeg har
haft en del konflikter med mænd i tyrens tegn men ikke problemer med
kvinderne som sådan de siger mig ikke så meget ....mange af dem - men
det går.

Fra : ThomasB

Dato : 29-10-06 18:40

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse
> jeg har i min ungdom haft en del
> problemer med skorpionens kvinder

Du forveksler det med at du generelt har problemer med kvinder.

Astrologi er fup.

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-06 18:58

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> med slet og ret hvad der er rigmligt at betale - en månedsløn her er
> typisk ikke på mere ind 5-7000 baht 1baht=16øre

Du er nu stadig ganske naiv - også selvom du er "reinknarneret
brugtvognsforhandler fra Jylland". Tro mig - kvinden kommer til at koste dig
mere end 1.200,- pr. måned. Men som sagt: Never mind. De penge kan være godt
givet ud.

> intet tyder på det modsatte - mit penge bælte ligger godt nok under
> madressen også lægger jeg 200 baht frem til what ever

Lad dit pengebælte blive der - også selvom I bliver gift.

> Tjaaa lad os nu se hvordan det går skulle det blive mere seriøst ind
> bare rent praktisk så er min famille temligt rundhånede.

Jeg snakkede ikke om din familie. Det er *dig*, der påtager dig et ansvar.
Ikke din familie, selvom de angiveligt har kassen, og selvom du
tilsyneladende tror, din familie altid kan rode alle dine kastanjer ud af
ilden for dig.

> ja det kan man jo se i den del af verden med angerede ægteskaber er
> der faktisk meget få der bliver skildt og det virker sgu ...

Gu' virker det. Det gik først rigtigt galt med kernefamilien, da en flok
skøre mennesker fik den idiotiske idé, at et ægteskab skal bygge på
"kærlighed" og ikke på fornuft. Jeg vil tro, de fleste af vor tids "singler"
ærgrer sig over, de fik magt som agt, ganske som kvinderne gør (næsten uden
sammenligning i øvrigt).

> hun skal bare lige ned på en skandinavisk resturant og lære at lave
> mad - man bliver ret hurtigt træt af derres hunde æde her uagtet det
> er meget sundt.

KAN HUN IKKE LAVE MAD? Så må hun ud! Med mindre, det bare er dig, der bare
ikke kan spise Thai. Thaimad er GUD! Velsmagende, stærkt, sundt! Lær det!

> Du er Stenbuk Jens et jordtegn de tror slet og ret ikke på den slags -
> meeeeeeeen fakta er nu en gang ....

Dokumentér dine "fakta"...

> [...]
> haft en del konflikter med mænd i tyrens tegn men ikke problemer med
> kvinderne som sådan de siger mig ikke så meget ....mange af dem - men

Og det er dét, du bygger din stjernetegnstro på? Nu må du eddermame op på
den store klinge.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-10-06 01:42

On Sun, 29 Oct 2006 18:58:25 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Du er nu stadig ganske naiv - også selvom du er "reinknarneret
>brugtvognsforhandler fra Jylland". Tro mig - kvinden kommer til at koste dig
>mere end 1.200,- pr. måned.

Æhmm vil du væde :) ? nu er det jo sådan at jeg er den der betaler og
de aftaler der bliver truffet ved indgåelse af ægteskab står ikke til
genforhandling.

> Men som sagt: Never mind. De penge kan være godt
>givet ud.

bestemt .....

>Lad dit pengebælte blive der - også selvom I bliver gift.

bære aldrig flere kontanter ind jeg kan undvære anyway så det går nok
men det vil da være nogen træls 5-600 kr at miste hvis det var ...

>Jeg snakkede ikke om din familie. Det er *dig*, der påtager dig et ansvar

Hmm tjaee altså hun for et tilrådighedesbeløb som hun kan forvalte som
hun vil - skal hun bruge flere så må hun blive ved med at arbejde -
man kan sige mht. sønen og for så vidt også hende er jeg bare garent
for at de er mætte har tag over hovedet tøj på kroppen og er forsikret
i mod sygdom - thats it !!!

..
>Ikke din familie, selvom de angiveligt har kassen, og selvom du
>tilsyneladende tror, din familie altid kan rode alle dine kastanjer ud af
>ilden for dig.

Nahh men nu hænger min famillie og jeg sådan sammen på en måde - det
er såmænd ikke fordi jeg for i hoved og røw men på den anden side så
går det heller aldrig helt galt.

> [...]
>ærgrer sig over, de fik magt som agt, ganske som kvinderne gør (næsten uden

ja man kan sige meget om den romantiske kærlighed vs den praktiske den
første er en smuk tanke der dog beklageligtvis kun sjældent fungere i
praksis.

>KAN HUN IKKE LAVE MAD? Så må hun ud! Med mindre, det bare er dig, der bare
>ikke kan spise Thai. Thaimad er GUD! Velsmagende, stærkt, sundt! Lær det!

hun er skide go til at lave Thai mad og begriber slet ikke jeg kan få
en burger med poomfrits ned - altså Thai mad er meget godt til at
stille sulten også er det sundt men det smager sgu ikke godt - hvad
sund mad sjælden gør !!!

jeg har fundet en fed skandinavisk restuarant/bar ejet af en nordmand
Det koster godt nok 8 gange så meget som Thai mad men for helved det
godt - fik spageti kødsovs her til aften Ohh for fanden det var godt -
kan huske da jeg havde været her i 6 mdr i strej i 89 og kom så videre
til australien hvor jeg fik en pizza med salami - jeg siger dig det
var bedre ind sex.

>Dokumentér dine "fakta"...

jeg vil kunne introducere dig for en astrolog der eftrer 1 minut til 5
minutters samværd vil kunne sige med 90 % sikkerhed om personen er det
ene eller det andet tegn.

>Og det er dét, du bygger din stjernetegnstro på? Nu må du eddermame op på
>den store klinge.

jamen det er jeg allerede - jeg har faktisk aldrig mødt en født i
vægtens tegn jeg ikke kunne li kommer fortrineligt ud af det med
stenbukken & krebsen ... ja sgu stort set med de fleste på nær ofte
skorpionens kvinder hvor det kan gå galt om end det er sjældent også
er der manden i Tyrens tegn der a en eller anden grund altid gerne vil
konkurere med en ?

Nå men helt uden følser er det her da ikke ( med kvinden ) hun måtte
lige fælde en tåre over det forliste ægteskab med ham hun har barnet
med og den der af følgende skepsis over for samlivs situationer i
almindelighed .... og det er jo selvføligt noget trist noget og jeg
ville angiveligt have været meget angaeret i samtalen hvis jeg ellers
havde kunne få fjernstyringen af min kiss dp 558 - 200 gb til at virke
- en ond skæbne ville nu at jeg missede ihvertilfælled det første
kvater af ørnen - men i forhold til hendes forliste ægteskab så er
skæbnen mig mere gunstigt stemt thi da ørnen bliver genudsendt hele 2
gange i løbet af de næste 6 dage - men jeg kan fanme ikke få den til
at optage automatisk det er lige præcist den slags der gør det kan
være svært at være væk hjemmefra.

Fra : ThomasB

Dato : 29-10-06 20:58

> [...]
> havde kunne få fjernstyringen af min kiss dp 558 - 200 gb til at virke
> - en ond skæbne ville nu at jeg missede ihvertilfælled det første

Er jeg den eneste der ikke helt kan få ovenstående til at hænge sammen med,
at Bo MM angiveligt skulle være i Thailand pt?

Sender de Ørnen i Thailand og har han sin HD-recorder med ud at rejse?

> Det er planen fruen er kommet for en ½ time siden og farre rundt og
> gør mit hotel værelse rent Thi da jeg sov imens rengørings personalet
> var på arbejde ...

Hvis jeg nu antager at Bo MM ikke er i Thailand, så kan jeg vist godt
konstatere at "Thi da jeg sov imens rengørings personalet var på arbejde
...." var et (dårligt) forsøg på at imødegå spørgsmål om hvorfor der ikke er
rengøring på hotellet.. Meget typisk for lystløgnere, at de afslører sig
selv ved at forklare for meget.

Fra : ThomasB

Dato : 29-10-06 21:15

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> Er jeg den eneste der ikke helt kan få ovenstående til at hænge sammen
> med, at Bo MM angiveligt skulle være i Thailand pt?
>
> Sender de Ørnen i Thailand og har han sin HD-recorder med ud at rejse?

Bo MM, du får min uforbeholdne undskyldning.

Der står "fjernstyring" og ikke "fjernbetjening".

Beklager.

Fra : Jens

Dato : 02-11-06 01:58

ThomasB wrote:
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> Bo MM, du får min uforbeholdne undskyldning.
>
> Der står "fjernstyring" og ikke "fjernbetjening".
>
> Beklager.

Tror du det er hans papfar der er læge og udlevere piller til ham der er
fjernstyret ???

Fra : Jens

Dato : 02-11-06 01:56

ThomasB wrote:
> "Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse

> Er jeg den eneste der ikke helt kan få ovenstående til at hænge
> sammen med, at Bo MM angiveligt skulle være i Thailand pt?

Bare lad som om du tror på ham, ellers kommer han bare med et helt BW indlæg
om hvorfor han skrev det.

> Sender de Ørnen i Thailand og har han sin HD-recorder med ud at rejse?

Nu er det jo en LSD-rejse han er på såhhh

> [...]
> hvorfor der ikke er rengøring på hotellet.. Meget typisk for
> lystløgnere, at de afslører sig selv ved at forklare for meget.

Jeg sover da også imens rengøringspersonalet er på arbejde et eller andet
sted i danmark såhhh

Fra : Peter Knutsen

Dato : 29-10-06 21:45

Jens Bruun wrote:
> [...]
> mere end 1.200,- pr. måned. Men som sagt: Never mind. De penge kan være godt

En helt anden ting er at jeg tydeligt husker et indlæg fra "Translat"
(vistnok ikke herinde) om en dansk mand der fandt sig en sød og smuk
thai-pige. De aftalte at blive gift, og mens de ventede på at få
familiesammenføring sad de i hvert sit land, og manden sendte
regelmæssigt penge til pigen.

Da han så nogle måneder senere havde mulighed for igen at besøge hende,
så havde hun til hans store skuffelse taget ekstremt meget på, idet
pengene jo gjorde at hun kunne sidde hjemme hos sine forældre og glo
fjernsyn, i stedet for at gå arbejde og brænde kalorier af.

Ikke at jeg ser noget som helst galt i at danske mænd importerer
udenlandske kærester - de danske kvinder har i ekstrem grad brug for
noget konkurrence. Jeg advarer bare lige Bo om at det tingene godt kan
gå anderledes end man regner med...

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-10-06 04:56

On Sun, 29 Oct 2006 21:45:06 +0100, Peter Knutsen
<peter@sagatafl.invalid> wrote:

>Jeg advarer bare lige Bo om at det tingene godt kan
>gå anderledes end man regner med...

Puhh først og fremest så skal hun ikke til Danmark - hun bliver i
Thailland hvor jeg så bosætter mig fra okt til maj - det kan så være
hun kommer på ferie i løbet af sommeren .....fed tror jeg nu ikke hun
bliver da hun gør en del ud af sig selv og er forfængelig på en ok
måde og det vil slet og ret stride imod hendes selvopfatelse at være
en fed kvinde - noget andet er jeg ikke har noget imod kvinder med
noget fylde men det er så en anden snak :)

Fra : Peter Knutsen

Dato : 30-10-06 00:29

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> en fed kvinde - noget andet er jeg ikke har noget imod kvinder med
> noget fylde men det er så en anden snak :)

Sådan er der jo nogle mænd der har det. Jeg advarer bare mod at varen
kan nå at ændre karakter, i markant grad, mellem at købsaftalen indgås
og at varen leveres.

....Men det lyder ikke som om at der er større risiko for at det sker i
dit tilfælde, så jeg vil da ønske dig held og lykke, samt god fornøjelse!

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-10-06 15:38

On Mon, 30 Oct 2006 00:28:44 +0100, Peter Knutsen
<peter@sagatafl.invalid> wrote:

HI Peter ...
indledningsvist så er der jo ikke noget der er afgjort endnu ... men
las os nu se ...

>Sådan er der jo nogle mænd der har det. Jeg advarer bare mod at varen
>kan nå at ændre karakter, i markant grad, mellem at købsaftalen indgås
>og at varen leveres.

Hmm en aftale der bliver dårlig er til for at blive ophævet ...

>...Men det lyder ikke som om at der er større risiko for at det sker i
>dit tilfælde, så jeg vil da ønske dig held og lykke, samt god fornøjelse!

jamen det er sommænd allerede såre triveligt - men nu er jeg jo en
gammel ræv og uanset hvordan man vender og drejer det med kvinder
uanset kultur og etnisk baggrund - så bliver der altid en eller anden
form for bøvl - jeg tror hele humlen i en samlivs situation er hvor
meget ævl der er værd at høre på i forhold til det man for igen.

jeg kunne såmænd nok finde en der ser bedre ud og er ynger - men et
eller andet sted så tror jeg bare det giver mere besvær ind det her og
skulle jeg under alle omstændigheder blive liderlig på en ung mø så
hopper jeg på en tuk tuk også kan jeg knalde en lægger ungmø for 30-35
kr , men det er nu mest en visuel oplevelse thi da de er elændige og
pule.

jeg mener det var Strindberg der skrev om ægteskabet : "ægteskabet er
som en åle ruse dem der er inde vil ud og dem der er ude vil ind"

Fra : Jens

Dato : 02-11-06 01:23

Bo M Mogensen wrote:
> jeg har
> haft en del konflikter med mænd i tyrens tegn

Fik du da lort på pikken bøø ????

Fra : JP

Dato : 29-10-06 18:33

> [...]
> siden 28 år mor til en dreng på knap 3 - massøse ( ikke intim )
>
> jeg vil ikke sige jeg er forelsket .... men på den anden side hvem er

Selvfølgelig skal du gifte dig med hende! For det første sparer du 32 kr.
hver dag (svarer cirka til at holde op med at ryge) For det andet har I
efterhånden kendt hinanden 5 dage, ærlig talt du holder hende for nar hvis
du ikke snart gør hende til en ærbar kvinde. Bo, fordi man er en værre
charmetrold skal man ikke træde på kvinders følelser.
Og ... Jeg (vi) glæder os på jeres vegne.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-10-06 00:56

On Sun, 29 Oct 2006 18:33:12 +0100, "JP" <jesperpedersen12@yahoo.dk>
wrote:

>Jeg (vi) glæder os på jeres vegne.

jo tak

Fra : sdsf

Dato : 29-10-06 20:09

> jo tak
Giv hende bare en ekstra tur fra mig også, lidt i den her stil:
http://dk-sex.dk/main/data/media/653/DSCN2671.JPG

--
http://bottleguy.com/
http://dk-sex.dk/main/data/media/653/DSCN2671.JPG

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-06 20:46

sdsf wrote:

> Giv hende bare en ekstra tur fra mig også, lidt i den her stil:
> http://dk-sex.dk/main/data/media/653/DSCN2671.JPG

Jeg har lagt mærke til, du meget ofte vender tilbage til netop dét billede.
Hvem af dem er dig?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Brian Olesen

Dato : 29-10-06 23:11

"JP" <jesperpedersen12@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> charmetrold skal man ikke træde på kvinders følelser.
> Og ... Jeg (vi) glæder os på jeres vegne.

LOL!

Brian

Fra : PEJ

Dato : 29-10-06 19:45

Du må være et meget sygt, ensomt frustreret menneske uden venner eller
familie og manglende livsindhold.

Men god bedring til dig og dit pengebælte - føj!

Pernille

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-06 19:51

PEJ wrote:

> Pernille

Skrub ud til dine gryder og lær at holde kæft, når du ikke er blevet spurgt.
Har du ikke en mand, der kan sætte lidt skik på dig?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-10-06 02:13

On Sun, 29 Oct 2006 19:51:06 +0100, "Jens Bruun"

>Har du ikke en mand....

Næppe efter alt at dømme taler Pernille mere om sig selv ind mig når
hun skriver " et meget sygt, ensomt frustreret menneske uden venner
eller familie og manglende livsindhold."

slet og ret endnu en af de her forvirede kællinger der ved derres død
ikke begriber - der er nogen mand der hverken kan eller vil leve op
til derres vrangforestilling om hvordan en mand skal være ....

en mand vil primært 2 ting

1.) ha fisse
2.) ha fred

som en af mine engelske venner sagde om den Brtiske kvinde der var kun
2 problemer med hende

1.) det hun sagde
2.) det hun gjorde.

slevfølig skal man ikke være totalt regid som en af de bedre danske
sanger kvædede : jeg har gået med dig i teateret hver gang du har
spurgt og jeg har kraftedme aldrig ku fordrage det lort - så kom ikke
og sige jeg ikke har prøvet ! "

Fra : Benny den niende

Dato : 30-10-06 21:55

Bo M Mogensen wrote:

> en mand vil primært 2 ting
>
> 1.) ha fisse
> 2.) ha fred

LOL

> som en af mine engelske venner sagde om den Brtiske kvinde der var kun
> 2 problemer med hende
>
> 1.) det hun sagde
> 2.) det hun gjorde.

mere LOL

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Men det rager forresten slet ikke dig!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-10-06 01:53

On Sun, 29 Oct 2006 19:44:53 +0100, "PEJ" <pejpejpej@stofanet.dk>
wrote:

>Du må være et meget sygt, ensomt frustreret menneske uden venner eller
>familie og manglende livsindhold.

egentligt ikke - har en forholdvis stor famillie masser af venner ....
ja faktisk en del af de game skribenter fra dette forum - jeg keder
mig praktisk talt aldrig så livsindholdet må jo være på plads.

>Men god bedring til dig og dit pengebælte - føj!

Se det er sådan en typsik dansk kællinge reaktion - nu tror de LIGE de
har fået manden ned i knæ med derres bløde værdier homonelle
uligevægtighed lige stilling og lort - og man farre rundt i manegen
imens hun viner af fryd som steffen synger og man så siger fred være
med det find dig en vag kage arm der gider det show - men jeg for en
er skredet ja så er det altså = der er noget galt med en :)

Kravet til den Danske / skandinaviske / kaukasiske kvinde er sgu da
ikke overvældene kort og godt tag dig samme vær lidt rationel og opfør
dig ordentligt - så skal det nok gå al sammen men nej nej yap yap yap
hvor den ene bagatel overhaler den anden og blæses konstant ud af
propotion for på ny atter og atter kulminere gentagene og i nye former
for hysteri- fanden stå i lortet ...

Give me crak & anal sex i seen the feuter an it s murder ( L Cohen
)(ca)

Fra : PEJ

Dato : 30-10-06 01:53

Den ringeagt du udviser for piger og mennesker der ikke er i tråd med dit
syge sind - skriger til himlen. Skam dig og tænk på hvad dine forældre og
bedsteforældre tænker om dig. Magen til 'respektløs sygt menneske - føj -
at behandle og omtale piger sådan som du gør er til at brække sig over.

Og de skoledrenge og medløbere du har er ikke bedre end dig - så hvem tør ha
en anden mening end dig - ingen af de pjatterøve der slikker dig - håber de
blir voksne en dag og vender dig ryggen.

Og glemmer de dumme grin og dumhed de glimrer med.

Gider ikke kommentere sligt mere - så slut herfra.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-10-06 02:06

PEJ wrote:
> [...]
>
> Og glemmer de dumme grin og dumhed de glimrer med.
>
> Gider ikke kommentere sligt mere - så slut herfra.

Man skal jo huske på at Bo ikke har så mange alternativer. Hvad rækker en
førtidspension til af købesex i DK? Hunden bliver jo ødelagt ellers..

Enig - manden er et perverst sygt svin, der fuldstændig er uden skrupler og
moral.

Men den oplysning er jo selvsagt ikke ny.

/FL

..

Fra : P.L.

Dato : 30-10-06 02:18

On Mon, 30 Oct 2006 01:53:06 +0100, "PEJ" <pejpejpej@stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>blir voksne en dag og vender dig ryggen.
>
>Og glemmer de dumme grin og dumhed de glimrer med.
>
>Gider ikke kommentere sligt mere - så slut herfra.

Forstår godt din vrede.

Fra : ThomasB

Dato : 30-10-06 02:21

"P.L." <Not@Valid.invalid> skrev i en meddelelse

> Forstår godt din vrede.

Mand dig dog op menneske!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-10-06 16:17

On Mon, 30 Oct 2006 02:18:02 +0100, P.L. <Not@Valid.invalid> wrote:

>Forstår godt din vrede.

ok da - hvad er det du forstår ?

Fra : P.L.

Dato : 30-10-06 19:44

On Mon, 30 Oct 2006 16:17:00 +0100, Bo M Mogensen <svar@i-gruppe.nz>
wrote:

>ok da - hvad er det du forstår ?

At du har et problem med en eller anden for for medicenering, har du
snakket med din læge.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-10-06 20:09

P.L. wrote:

> At du har et problem med en eller anden for for medicenering, har du
> snakket med din læge.

Bo har ingen læge - han har en papfar.

/FL

Fra : Jens

Dato : 02-11-06 02:16

Frank Leegaard wrote:

> Bo har ingen læge - han har en papfar.
>
> /FL

Og han er MEGET rundhåndet når det kommer til udlevering af piller til bøø.

Gad vide om det er fordi han så slipper for at høre på fjolset...

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-11-06 13:42

Jens wrote:

> Og han er MEGET rundhåndet når det kommer til udlevering af piller
> til bøø.
> Gad vide om det er fordi han så slipper for at høre på fjolset...

Man kunne jo også formode at papfar mente at Bo skulle have de stærkeste
psykofarmika.. Han kender ham jo en smule.

/FL

Fra : Jens

Dato : 04-11-06 13:51

Frank Leegaard wrote:

> Man kunne jo også formode at papfar mente at Bo skulle have de
> stærkeste psykofarmika.. Han kender ham jo en smule.
>
> /FL

der er ikke noget der er stærkt nok til pille-bøø...

Fra : Brian Olesen

Dato : 30-10-06 15:44

"P.L." <Not@Valid.invalid> skrev i en meddelelse

> Forstår godt din vrede.

Hold da op med at skabe Jer!
Tøsen får penge til mad og tørt tøj. Bo får fisse og alle er glade.
Hvorfor sætte de tøser op på den pietestal? De skal sgu ned i slikkehøjde!

Brian

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-10-06 16:16

wrote:

>Den ringeagt du udviser for piger og mennesker der ikke er i tråd med dit
>syge sind - skriger til himlen.

Nu er du jo ikke nået til den del af nyhedesgruppe livet der heder
citat teknik du sletter slet og ret alt hvad du svare på - hvorfor man
kun kan gnisne om hvad du i grunden referere til - men giv dog
endeligt et eksempel på noget hvor jeg har skrevet noget der udtrygger
ringagt ?

> Skam dig og tænk på hvad dine forældre og
>bedsteforældre tænker om dig.

Det ved de godt

> Magen til 'respektløs sygt menneske - føj -

igene eksempel fra noget jeg har skrevet.

>at behandle og omtale piger sådan som du gør er til at brække sig over.

hvordan er det jeg behandler disse piger denne kvinde der støder din
morale ?

>Og de skoledrenge og medløbere du har er ikke bedre end dig - så hvem tør ha
>en anden mening end dig

Nahh mon ikke de nu nok tør det - hvis du Tænker på Hr Bruun så har vi
haft flere kontroverser igenem årene

> - ingen af de pjatterøve der slikker dig - håber de
>blir voksne en dag og vender dig ryggen.

altså der er simpelthend noget galt med et menneske der ikke mener det
samme som dig !

>Gider ikke kommentere sligt mere - så slut herfra.

altså hvis du evnede at agumentere for dine meninger så ville du jo
nok ha et eller andet fornuftigt at sige - men som min ven Thorbjørn
siger ingen er forpligtiget over evne.

men fakta er du har ingen meninger du har følses udbrud og følses
udbrud har kun ringe eller ingen debat værdi.

Fra : Benny den niende

Dato : 30-10-06 21:59

PEJ wrote:
> [...]
>
> Gider ikke kommentere sligt mere - så slut herfra.
>
> Pernille

> Den har indtil videre sparet mig for at få 2905 spam-mails

ja mor

Fra : sdsf

Dato : 29-10-06 15:55

On Sun, 29 Oct 2006 20:46:14 +0100

Jeg er bagerst, det er en af vores bedste billeder.

Fra : sdsf

Dato : 29-10-06 16:18

On Mon, 30 Oct 2006 01:41:54 +0100
Bo M Mogensen <svar@i-gruppe.nz> wrote:

> jeg vil kunne introducere dig for en astrolog der eftrer 1 minut til 5
> minutters samværd vil kunne sige med 90 % sikkerhed om personen er det
> ene eller det andet tegn.
Mon han formaar at gætte at jeg er født i sædblærens tegn?

Fra : Hr. Jensen

Dato : 30-10-06 11:01

Den Sun, 29 Oct 2006 10:17:53 -0500 sendte sdsf <sdsf@her.der.dk>
følgende røgsignaler:

>Mon han formaar at gætte at jeg er født i sædblærens tegn?

Vi venter med spænding....

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 29-10-06 22:28

Bo M Mogensen wrote:
> [...]
> tegn også havde jeg en drøm hvor jeg købte mig et par meget stærke
> briller som jeg dårligt ku se igenem - men jeg var nød til at gå med

Det er sikkert et varsel om at en jaloux ægtefælle prikker din øjne ud fordi
du ikke kan holde dig fra ludere ..

/FL

Fra : sdsf

Dato : 29-10-06 16:41

On Sun, 29 Oct 2006 21:53:16 +0100

> Spookey. Jeg tror ikke, jeg ønsker at se et af jeres værste billeder.

ok, men vi har da ogsaa mange andre gode som f.eks det her:
http://dk-sex.dk/main/data/media/653/Billede_313.jpg

Jeg er ogsaa ret stolt over det her:
http://dk-sex.dk/main/data/media/653/Billede_008.jpg

Fra : Spamloes

Dato : 30-10-06 01:15

Fra : P.L.

Dato : 30-10-06 01:29

On Mon, 30 Oct 2006 01:15:13 +0100, Spamloes <paa@usenet.dk> wrote:

>Er jeg den eneste, hvis retfærdighedsfølelse på en eller anden måde stødes
>af at den danske stat - og dermed alle skatteydere - skal betale for Bos
>rejser til Thailand, så han kan udnytte fattige piger (til 32kroner per
>knald) i elendige situationer?

Nej, du er ikke den eneste, det er kvalmende at læse om den slags.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-10-06 02:08

P.L. wrote:

> Nej, du er ikke den eneste, det er kvalmende at læse om den slags.

Det eneste der kan trøste, er at chancen for at tøserne ler sidst, er
rimelig. Bo ejer jo ingen raketingenørhjerne og de skal nok få ham fuppet.

Hvem ved. Hvis han fucker det rigtigt godt op, ender han nok dernede.

/FL

Fra : P.L.

Dato : 30-10-06 02:16

Håber du får ret.

Fra : ThomasB

Dato : 30-10-06 02:25

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Det eneste der kan trøste, er at chancen for at tøserne ler sidst, er
> rimelig. Bo ejer jo ingen raketingenørhjerne og de skal nok få ham fuppet.

De tøser kan også fuppe folk med raketingeniørhjerne - det er gået i arv i
generationer.

De har dollartegn i øjnene mens de bliver kneppet af fede dumme danske
turister.

Fra : Benny den niende

Dato : 30-10-06 22:01

ThomasB wrote:
> [...]
> generationer.
>
> De har dollartegn i øjnene mens de bliver kneppet af fede dumme danske

POINT

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-10-06 02:10

P.L. wrote:

> Nej, du er ikke den eneste, det er kvalmende at læse om den slags.

For øvrigt behøver vi nok ikke bekymre os så meget. Hver anden måned eller
så, har han et indlæg om en eller anden stakkels 3 verdenskvinde han mener
at kunne udnytte. Sidst var det kammeratens negerpige. Den historie
forstummede nu af sig selv. Selv desperate piger kan jo nogen gange sige
nej.

/FL

Fra : P.L.

Dato : 30-10-06 02:17

On Mon, 30 Oct 2006 02:10:23 +0100, "Frank Leegaard"
> [...]

>at kunne udnytte. Sidst var det kammeratens negerpige. Den historie
>forstummede nu af sig selv. Selv desperate piger kan jo nogen gange sige

Ja, lad os håbe at det er løgn det hele, sådan plejer det vist at
være.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-10-06 16:05

On Mon, 30 Oct 2006 01:28:39 +0100, P.L. <Not@Valid.invalid> wrote:

>af at den danske stat - og dermed alle skatteydere - skal betale for Bos
>
>Nej, du er ikke den eneste, det er kvalmende at læse om den slags.

ok så siger vi det - men er du så parat til at gøre noget ved det ?
Er der noget du vil bidrage med til at bedre situationen for 80 % af
kvinderne på 3 kontinenter ... skal vi sige hvis du tjener lige så
meget som en genemsnits Dansker det er ca 17000 kr udbetalt pr md - du
flytter i telt i Thy lejeren og lever af jorden også skulle du nok
kunne leve for 500 kr om måneden så er der 16500 tilbage - nu er
tingene lidt dyre i Thailland så lad os tage Indien - der kan du give
en kvinde : bolig mad og en lille uddanelse for 130 kr om måneden nu
er jeg lige ved kaffe er lige vågnet men et slag på tasken - så vil du
med dit eget afsavn ihvertilfælled kunne give 140 kvinder i den 3
verden et rigmeligt eksistens grundlag ved selv at leve i afsavn...
det er sgu mange mennesker - men vil du gøre det ?

ps ved nærmer efter tanke så kan du nok hjælpe 40 % mere Thi da
ulandshjælp over 500 kr om året er fradrags beretiget.

Fra : P.L.

Dato : 30-10-06 19:42

On Mon, 30 Oct 2006 16:05:15 +0100, Bo M Mogensen <svar@i-gruppe.nz>
wrote:

>ok så siger vi det - men er du så parat til at gøre noget ved det ?

...Snip

Du kan på ingen måde retfærdiggøre det du siger du har gang i, slave
er det et ord du kender, for det er dybest set det du har købt, hvis
det altså er sandt, for du er jo notorisk lystløgner, det ved vi alle.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-10-06 19:59

P.L. wrote:

> [...]
> er det et ord du kender, for det er dybest set det du har købt, hvis
> det altså er sandt, for du er jo notorisk lystløgner, det ved vi alle.

Hmm .. Sjovt nok er det altid "små mennesker" der skal gøre andre til deres
slaver etc etc.

/FL

Fra : P.L.

Dato : 30-10-06 20:05

On Mon, 30 Oct 2006 19:58:59 +0100, "Frank Leegaard"
<Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

>Hmm .. Sjovt nok er det altid "små mennesker" der skal gøre andre til deres
>slaver etc etc.

Enig, og ud fra det billede materiale vi har set er Bo jo ikke andet
end et sølle vrag.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-10-06 21:24

P.L. wrote:

> Enig, og ud fra det billede materiale vi har set er Bo jo ikke andet
> end et sølle vrag.

Den analyse er nok desværre ikke helt forfejlet. Et psykopatisk vrag tillige
med.

/FL

Fra : Jens

Dato : 02-11-06 02:24

Frank Leegaard wrote:

> Den analyse er nok desværre ikke helt forfejlet. Et psykopatisk vrag
> tillige med.
>
> /FL

HA HA HA

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-11-06 00:00

On Thu, 2 Nov 2006 02:23:42 +0100, "Jens" <ingen@mail> wrote:

>Frank Leegaard wrote:
> ?

Det er dårlig net edikette ikke at have Frank Leegaard i sit kill
filter fjolset for bare den ide at skrive mere ....

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-10-06 21:33

Frank Leegaard wrote:

> Hmm .. Sjovt nok er det altid "små mennesker" der skal gøre andre til
> deres slaver etc etc.

Du nøjes bare med at føle dig "bedre".

I mine øjne er det din slags, der er de rigtigt små mennesker.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-10-06 21:39

Jens Bruun wrote:

> Du nøjes bare med at føle dig "bedre".
>
> I mine øjne er det din slags, der er de rigtigt små mennesker.

Det har du skam ret til ...

At det så i andres øjne gør dig til en moralsk analfabet .. Er din egen sag.

/FL

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-10-06 22:17

Frank Leegaard wrote:

> Det har du skam ret til ...

Af hjertet tak.

> At det så i andres øjne gør dig til en moralsk analfabet .. Er din
> egen sag.

Jepper. Og ved du hvad? At være moralsk analfabet er i mine øjne en
hædersbetegnelse, så du er ikke engang i stand til at fornærme mig - selv
når du forsøger.

Kan du forestille dig, at ikke alle mennesker går så meget op i, hvordan de
forekommer i andres øjne, som du tilsyneladende gør? Eller er det alt for
dybt for dig?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-10-06 22:26

Jens Bruun wrote:

> [...]
>
> Kan du forestille dig, at ikke alle mennesker går så meget op i,
> hvordan de forekommer i andres øjne, som du tilsyneladende gør? Eller

Næe .. Det har ikke en pind med det at gøre. Det er noget med at være SIG
SELV bekendt overfor sig selv. Kierkegaard ville nok have kaldt det etisk
fordring ...

Jeg ville ikke være stolt af mig selv hvis jeg regnede ud at det var
billigere at købe en kone i Thailand end en luder, rengøringskone, massør.

Om du ville være det - er din sag. Jeg vil forbeholde mig retten til at se
ned på den slags mennesker, der udnytter en smule større rigdom til at
skalte og valte med andres skæbner.

At jeg dermed bliver et lille menneske i dine øjne, har jeg det glimrende
med.

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 01-11-06 16:17

Frank Leegaard skrev:
> Næe .. Det har ikke en pind med det at gøre. Det er noget med at være
> SIG SELV bekendt overfor sig selv. Kierkegaard ville nok have kaldt
> det etisk fordring ...

Synes du neurotiske og angste Kierkegaard er et ideal, Frank?

Man kan være sig selv bekendt, når man er ærlig - altid.

Fra : Ulvir

Dato : 02-11-06 01:00

ThomasB wrote:

> Synes du neurotiske og angste Kierkegaard er et ideal, Frank?
>
> Man kan være sig selv bekendt, når man er ærlig - altid.

Enig. Selv om det kan være lidt svært en gang imellem..

Fra : ThomasB

Dato : 02-11-06 13:00

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Enig. Selv om det kan være lidt svært en gang imellem..

Jep, meget

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 04-11-06 15:11

On Thu, 2 Nov 2006 01:00:22 +0100, "Ulvir" <augustus@mail.dk> wrote:

>Enig. Selv om det kan være lidt svært en gang imellem..

Puhh nu skal man jo ikke forveksle det optimale med det normale
.......ærlighed er bestemt en dyd der skal bestræbes .....meeeen man
behøver jo ikke krænge sit hjerte ud om alt i mellem himmel og jord
hvis man ikke har lyst til at svare eller ikke bliver spurgt.

Fra : ThomasB

Dato : 04-11-06 13:25

> [...]
> behøver jo ikke krænge sit hjerte ud om alt i mellem himmel og jord
> hvis man ikke har lyst til at svare eller ikke bliver spurgt.

Lever du selv efter det?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 04-11-06 19:51

> "Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse
>
> Lever du selv efter det?

Et modbydeligt spørgsmål til en lystløgner ..

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-11-06 13:44

ThomasB wrote:

> Synes du neurotiske og angste Kierkegaard er et ideal, Frank?
>
> Man kan være sig selv bekendt, når man er ærlig - altid.

Der er intet i det jeg skriver, der er i modstrid med det du skriver.

/FL

Fra : nusle nuslesen

Dato : 30-10-06 08:53

"Spamloes" <paa@usenet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> af at den danske stat - og dermed alle skatteydere - skal betale for Bos
> rejser til Thailand, så han kan udnytte fattige piger (til 32kroner per

Nu er dette jo ikke et enkeltstående tilfælde - der er en del danske (og
udenlandske) mænd der vælger en sådan løsning.

Så din retfærdighedsfølelse har vel ikke slumret indtil nu?

> Og at vi over skattebilletten enda skal købe ham en "kone", som han kan
> rive i håret og kneppe i røven. En enlig mor i en ulykkelig situation. Et
> menneske. Og muligvis skal vi endda betale for, at han kan formere sig,
> selvom evolutionen klogt har valgt ham fra?

Tja, hvis hun er tilfreds med arrangementet.

> Fy for helvede, Bo. At købe et fattigt menneske for 8-1200kr. (alt ink.)
> om måneden til at udnytte. Din "hjælp" er bogstaveligt talt at række en
> druknende hånden -- under forudsætning at du må kneppe vedkommende i røven
> resten af hendes liv. Ikke særligt heroisk.
>
> Ja, jeg kan se et problem.

Om hun lader sig kneppe af Bo eller af ti forskellige mænd om måneden - kan
vel komme ud på et.

På denne måde får hun da fri fra maj til oktober - det er sikkert ikke så
ringe endda, set med hendes optik.

- og så kan det forøvrigt være ganske ok at blive hevet lidt i håret og
taget i røven

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-10-06 17:17

On Mon, 30 Oct 2006 08:53:17 +0100, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

HI Nusle - ja så skulle det komme en kvinde der kunne bidrage til
debaten men en rationel indfladsvinkel ...

>Nu er dette jo ikke et enkeltstående tilfælde - der er en del danske (og
>udenlandske) mænd der vælger en sådan løsning.

PuHH og det er såmænd også såre mange penge - de fleste luder her oppe
kommer fra Laos hvor en månedes løn ligger i mellem 50 og 120 kr ..
jeg tror også det danske luder marked villle få et boom hvis priserne
for 1 times knald svarede til ½ måned løn efter skat.

>Så din retfærdighedsfølelse har vel ikke slumret indtil nu?

Puhh problemet med folk der forarges er at - de som tommelfinger regl
ved meget lidt i almindlighed og har rejst og erfaret endnu mindre -
hvorfor derres "menninger" mere er følses udladninger fra ting og
begivenheder som de ikke har nogen forudsætninger for at forstå.

fakta er Danmark angiveligt er det bedste samfund i verden sammen med
resten af skandinavien schweich canada og østrig.

men fakta er at støreste delen af den 3 verden lever i nogen komerlige
samfund og det er selvf. i sig selv trist og helt uakceptabelt efter
dansk måle stok.

Nu har jeg jo været de fleste steder hvilket for mig til at tænke på
om disse mennesker går rundt i en almen verdens smerte - det gør de
egentligt ikke påfalende nok er der væsentligt færre selvmord i % ind
i DK.

>Tja, hvis hun er tilfreds med arrangementet.

og det er hun !!!

>Om hun lader sig kneppe af Bo eller af ti forskellige mænd om måneden - kan
>vel komme ud på et.

jaee nu er hun jo ikke luder så hun for den ikke af 10 mænd om dagen -
jeg har en gang stået i forhold til en Luder men det går bare ikke !!!

>På denne måde får hun da fri fra maj til oktober - det er sikkert ikke så
>ringe endda, set med hendes optik.

Tjaaa og det meste af december ....

>- og så kan det forøvrigt være ganske ok at blive hevet lidt i håret og
>taget i røven

Det tror jeg sgu egentligt de fleste kvinder der er afklaret om derres
egen seksualitet synes at det er fedt at blive taget som en RIGTIG
kvinde.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 30-10-06 16:03

> HI Nusle - ja så skulle det komme en kvinde der kunne bidrage til
> debaten men en rationel indfladsvinkel ...

En kvinde - nu fornærmer du mig *fnis*

Kvinden! - om jeg må be'

> [...]
> jeg tror også det danske luder marked villle få et boom hvis priserne
> for 1 times knald svarede til ½ måned løn efter skat.

Tja, det ville nu alligevel tjene til kundernes fortjeneste, hvis de i
stedet valgte (af princip) at betale mere - bare fordi de kan - hvis du
forstår hvad jeg mener.

> [...]
>
> fakta er Danmark angiveligt er det bedste samfund i verden sammen med
> resten af skandinavien schweich canada og østrig.

Enig.

> men fakta er at støreste delen af den 3 verden lever i nogen komerlige
> samfund og det er selvf. i sig selv trist og helt uakceptabelt efter
> dansk måle stok.

Men nu lever de heller ikke efter dansk målestok, og en kvinde fra den 3.
verden tænker ikke som f.eks. jeg, og hun bruger ikke sin dag på at mene og
føle, at hendes valg skal retfærdiggøres efter "vores" målestok - den skal
såmænd nok bare være bæredygtig efter hendes egen og hendes samfunds
målestok - og det er noget ganske andet.

> [...]
> om disse mennesker går rundt i en almen verdens smerte - det gør de
> egentligt ikke påfalende nok er der væsentligt færre selvmord i % ind

Det er fordi de ikke spilder deres tid med at spekulere i om det de gør er
"okay" iflg. en større kosmisk helhed og blablabla. De gør det, som de
oplever skal gøres, og så lever de med det i en større grad af accept.

Det lader til at for en kvinde i den 3. verden kan prostitution være lettere
at acceptere, end ensomhed kan være at acceptere i den vestlige verden.
Ligesom prostitution kan være lettere at acceptere i den 3. verden - end det
at undvære glamour for de danske unge mennesker osv. osv.

Det er meget sigende.

Jeg er ikke i tvivl om, at jeg ville acceptere prostitution (hos mig selv),
givet forholdene i den 3. verden - skulle jeg leve der.

En vægtig årsag til at jeg finder det uacceptabelt her, er at det slet og
ret ikke er nødvendigt.

Der er intet fornedrende i at gøre det nødvendige - også når det nødvendige
objektivt set kunne opfattes fornedrende - det er noget ganske andet, når
det ikke er nødvendigt (altså iflg. min optik).

> og det er hun !!!

Så synes jeg, at du har fået en god idé - men medtænk lige hendes vilkår,
hvis jeres arrangement ikke holder.

Hvis hun står uden for arbejdsmarkedet, kan det blive vanskeligt at komme
ind på det igen.

- og ledighed har ofte en dårlig indvirkning på den menneskelige psyke (i
hvert fald hos de som rent faktisk er arbejdsduelige), så måske skulle du
opfordre hende til at arbejde mindre, fremfor at opfordre til ikke at
arbejde. Det vil alt andet lige også stille hende og hendes familie endnu
bedre (for du skal selvfølgelig ikke nedsætte din betaling på den konto - de
vil kunne bo lidt bedre, evt. give hendes søn en endnu bedre uddannelse osv.
istedet).

> jaee nu er hun jo ikke luder så hun for den ikke af 10 mænd om dagen -
> jeg har en gang stået i forhold til en Luder men det går bare ikke !!!

Okay - men så er det trods alt stadig bedre at dyrke sex med dig et par
gange om dagen - end at knokle i 12 timer

> Tjaaa og det meste af december ....

Der kan du bare se.

> Det tror jeg sgu egentligt de fleste kvinder der er afklaret om derres
> egen seksualitet synes at det er fedt at blive taget som en RIGTIG
> kvinde.

Det skal jeg ikke kunne udtale mig om - jeg ved bare, at jeg synes det er
himlen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-10-06 23:32

On Mon, 30 Oct 2006 16:02:47 +0100, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse

>En kvinde - nu fornærmer du mig *fnis*

Nå ja hwa fan vi gør jo alle det bedste vi kan ;)

>Kvinden! - om jeg må be'

Jaeee men du holder mig nu hend med vores gamle xfile aftale - men ok
da ;)

>Tja, det ville nu alligevel tjene til kundernes fortjeneste, hvis de i
>stedet valgte (af princip) at betale mere - bare fordi de kan - hvis du
>forstår hvad jeg mener.

Puhhhhhhh det gør man jo også nogen gange .........ikke for sex en om
man vil - men hvis hun står og mangler et eller andet eller skal til
tandlægen så ja ....så har jeg betalt nogen gange.
men jeg tror sgu egentligt ikke så meget det er de ekstra penge der
betyder så meget som det at man udviser respekt og venlighed.

>Enig.

ja og det er det der gør det så svært for nogen af vores med
skribenter at sådan er det altså ikke alle steder ... bevares man kan
se på TVA den er gal i sudan folk sulter osv. men virkeligt forstå det
så tror jeg man skal ha været i det for ikke at overføre sig regionale
og i væreste fald provensionionelle verdens billed på globale forhold.

> [...]
>såmænd nok bare være bæredygtig efter hendes egen og hendes samfunds
>målestok - og det er noget ganske andet.

Tjaaa det sjove ved kvinderne i Afrika Asien og tildels syd amerika er
at de er utroligt konservative når man kommer ind på livet af dem.
men som udgangspunkt så skal tingene bare hænge sammen og det gør det
faktisk for de fleste godt nok med en led arbejdes dag på 12 timer til
ikke så farligt mange penge men nok til mad tøj & tag over hovedet.

>Det er fordi de ikke spilder deres tid med at spekulere i om det de gør er
>"okay" iflg. en større kosmisk helhed og blablabla. De gør det, som de
>oplever skal gøres, og så lever de med det i en større grad af accept.

Puhh jeg tror hvis der går tid og kræfter nok med at få tingene til at
hænge sammen så bliver man ikke tynget af så mange spekulationer.

>Det lader til at for en kvinde i den 3. verden kan prostitution være lettere
>at acceptere, end ensomhed kan være at acceptere i den vestlige verden.

ja men fællesnævner for den Danske Call girl i den dyre ende og de
dyre prostituerede her er at de lever et såre glamurøst liv og det at
blive feteret på den måde kan godt have en værdi for mange.

> [...]
>
>Jeg er ikke i tvivl om, at jeg ville acceptere prostitution (hos mig selv),
>givet forholdene i den 3. verden - skulle jeg leve der.

ja men dine bryster vil du blive en holden kvinde :)

>En vægtig årsag til at jeg finder det uacceptabelt her, er at det slet og
>ret ikke er nødvendigt.

Æhmm nej det er det ikke - jeg har tit talt med cindy den luder jeg
bruger der hjemme om hvorfor hun lige havde valgt det erhvev og hun
sagde friheden og pengene.

>Der er intet fornedrende i at gøre det nødvendige - også når det nødvendige
>objektivt set kunne opfattes fornedrende - det er noget ganske andet, når
>det ikke er nødvendigt (altså iflg. min optik).

Nah et eller andet kan de altid få at lave her hvis de bare vil have
til dagen og vejen - men vil de have MANGE penge så er det en af
mulighederne.

>Så synes jeg, at du har fået en god idé - men medtænk lige hendes vilkår,
>hvis jeres arrangement ikke holder.

jamen det er jo sådan en dør der smækker begge veje forlader hun mig
for hun intet forlader jeg hende så for hun sin egen salon.

>Hvis hun står uden for arbejdsmarkedet, kan det blive vanskeligt at komme
>ind på det igen.

nahh hun er dygtig til det hun laver og har flere uddanelser så hun
skal sgu nok klare sig.

> [...]
>hvert fald hos de som rent faktisk er arbejdsduelige), så måske skulle du
>opfordre hende til at arbejde mindre, fremfor at opfordre til ikke at

ja det er en del af mit forhandlings udspil ....

> [...]
>vil kunne bo lidt bedre, evt. give hendes søn en endnu bedre uddannelse osv.

ja det må de selv finde ud af ...

>Okay - men så er det trods alt stadig bedre at dyrke sex med dig et par
>gange om dagen - end at knokle i 12 timer

Tjooeee ... men jeg var jo i beg af 90 erne sammen med en vietnamsisk
luder hun var faktisk mere sex hungrende ind jeg så den vej kan det
såmænd også gå - min erfaring med kvinder i almindelighed er nu de har
et større sex drive ind jeg selv når de først kommer i gang.

>Der kan du bare se.

ja ja det bliver bedre og bedre ;)

>Det skal jeg ikke kunne udtale mig om - jeg ved bare, at jeg synes det er
>himlen

jamen en hver kvinde der har selværd i forhold til derres egen drift
vil da gerne tages som en kvinde i stedet for alt det føleri der bare
for manden til at fremstå som en klovn.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 30-10-06 20:03

> Nå ja hwa fan vi gør jo alle det bedste vi kan ;)

*hehe*

> Jaeee men du holder mig nu hend med vores gamle xfile aftale - men ok
> da ;)

Jeg tør ikke

> [...]
> men jeg tror sgu egentligt ikke så meget det er de ekstra penge der
> betyder så meget som det at man udviser respekt og venlighed.

Respekt og venlighed er også gode kvaliteter at udvise.

> Puhh jeg tror hvis der går tid og kræfter nok med at få tingene til at
> hænge sammen så bliver man ikke tynget af så mange spekulationer.

Netop.

> jamen det er jo sådan en dør der smækker begge veje forlader hun mig
> for hun intet forlader jeg hende så for hun sin egen salon.

Hmmm.... så hvis du nu behandler hende dårligt, f.eks. så dårligt at hun
forlader dig - så får hun intet. Hun får kun noget, hvis du forlader hende.

Jeg synes, at hvis du vil vise respekt - så skal du sikre hende, også hvis
hun forlader dig - og det vel at mærke er velbegrundet. Med andre ord - hun
skal kunne føle sig tryg ved, at du enten behandler hende ordentligt, eller
sikre hende, at hun kan få et ordentligt lliv no-matter-what.

Det andet er der en smule bondefangeri over.

Hvad nu hvis du udvikler dig til en virkelig modbydelig hustyran?

Noget andet er forresten - at jeg synes du (I) skal afholde jer fra at få
børn - af den simple årsag, at du vil have ro - og ro eksisterer ikke med et
spædbarn i huset

> nahh hun er dygtig til det hun laver og har flere uddanelser så hun
> skal sgu nok klare sig.

Det lyder godt.

> ja det er en del af mit forhandlings udspil ....

Det lyder også godt.

> ja det må de selv finde ud af ...

Du har vel ikke tænkt dig at ignorere det faktum, at du gifter dig med en
kvinde - der har en søn.

Han er da med i ligningen.

Du kan ikke bare lade som om han er et ligegyldigt, ikke-eksisterende
vedhæng - hvis du går ind til en kvinde med et barn, er det min
overbevisning, at hvis du vil opføre dig anstændigt, så involverer du dig
også i drengens liv og bidrager til hans trivsel - både ved at behandle ham
godt, og ved at sikre hans skolegang.

> [...]
> såmænd også gå - min erfaring med kvinder i almindelighed er nu de har
> et større sex drive ind jeg selv når de først kommer i gang.

Men det er ikke denne kvinde du overvejer at gifte dig med nu, vel?

> jamen en hver kvinde der har selværd i forhold til derres egen drift
> vil da gerne tages som en kvinde i stedet for alt det føleri der bare
> for manden til at fremstå som en klovn.

Ah, du - at blive slikket af en mand der ved hvad det handler om - det er
også himlen.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-10-06 15:55

On Mon, 30 Oct 2006 01:15:13 +0100, Spamloes <paa@usenet.dk> wrote:

>Er jeg den eneste, hvis retfærdighedsfølelse på en eller anden måde stødes
>af at den danske stat - og dermed alle skatteydere - skal betale for Bo..

pis med dig - min forældre betaler 25 - 50 gange mere i skat ind jeg
for fra staten + jeg som fisker og ved landbruget igenem 20 år har
bidraget med flere kroner der er gået ind i Danmark ind jeg nogen
sinde vil få

- sådan er samfundet nu bare en gang skruet sammen - havde det været
f.eks I Usa så ville jeg have levet 10 gange bedre af min famillie så
i det regne stykke yder vi mere ind vi for ...

> En enlig mor i en ulykkelig situation.

ja nu er det jo ikk en situation jeg har sat hende i ....

>Fy for helvede, Bo. At købe et fattigt menneske for 8-1200kr. (alt ink.)

Det er sgu dyrt du jeg ville kunne gøre det for 1/5 i Laos og store
dele af afrika

>under forudsætning at du må kneppe vedkommende i røven
>resten af hendes liv. Ikke særligt heroisk.

ja se det ville jeg jo ikke gøre hvis hun ikke var med på den.

problemet er at du ikke begriber - hvordan verden hænger sammen og dit
verdens billed stopper på rejsen fra hjemmet til bagerene et sted i
provinsen - men man kan altså ikke overføre Danske forhold på ja
hverken sydamerika afriaka eller asien - man kan selvføligt godt tage
sin kultur arv med sig - hvad jeg da egentligt også et godt stykke
hænd af vejen gør - Thi da hun er en ret fri kvinde - hun kan jo stort
set gøre hvad hun vil - så længe hun bare
1.) ikke forstyre mig når jeg sover
2.) ikke snakker når jeg ser tv
3.) ikke prøver at lave om på mig
4.) ikke laver rod i mine sager.

ja det er faktisk ikke et sprøgsmål om hun skal gøre noget - det er
mere et spørgsmål om at der er nogen ting hun skal lade være med.

og hvis du ser handlen efter i kortene ... hun for det samme i indtægt
ved at gifte sig med mig som hun for at arbejde 12 timer om dagen nu
med 3 fridage om måneden - hun for mulighed for at være sammen med sit
barn hver dag som ellers er opmagesineret ved hendes forældre.
den ene af hende forældre for en helbdres forsikring.

Hun for mere ud af den handel ind nogen anden for hun et bedre tilbud
eller køre træt i det jamen så kan hun jo bare skride.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 30-10-06 11:15

Den Mon, 30 Oct 2006 15:54:58 +0100 sendte Bo M Mogensen
<svar@i-gruppe.nz> følgende røgsignaler:

> [...]
>barn hver dag som ellers er opmagesineret ved hendes forældre.
>den ene af hende forældre for en helbdres forsikring.

Du er jo en sand filantrop...

Ovenstående kan indeholde en snert af sarkasma...

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-10-06 18:02

Hr. Jensen wrote:
> Den Mon, 30 Oct 2006 15:54:58 +0100 sendte Bo M Mogensen
> <svar@i-gruppe.nz> følgende røgsignaler:

> Du er jo en sand filantrop...
>
> Ovenstående kan indeholde en snert af sarkasma...

Bare vent .. BMM ender ikke med at blive gift. Det er er igen et af hans
luftkasteller.

/FL

Fra : P.L.

Dato : 30-10-06 20:03

On Mon, 30 Oct 2006 18:01:49 +0100, "Frank Leegaard"
<Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

>Bare vent .. BMM ender ikke med at blive gift. Det er er igen et af hans
>luftkasteller.

Håber du har ret, det er nok et eller andet han har indtaget der får
ham til at tale i tåger.

Fra : P.L.

Dato : 30-10-06 20:02

Lol.

Fra : Jens

Dato : 02-11-06 02:19

Spamloes wrote:

> [...]
> række en druknende hånden -- under forudsætning at du må kneppe
> vedkommende i røven resten af hendes liv. Ikke særligt heroisk.

Du er nok den eneste der "tror" han er i thailand.

Fra : Spamloes

Dato : 30-10-06 10:28

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-10-06 19:54

On Mon, 30 Oct 2006 10:27:41 +0100, Spamloes <paa@usenet.dk> wrote:

> At vide,
>at han ikke engang gider tjene penge til sine rejser, og at jeg ikke bare
>skal betale for ...

du betaler ikke en skid ... for det første som jeg tidliger har
skrevet så har mit bidrag til det danske samfund i form at mange års
arbejde ved landbrug og fiskeri mere ind rigligt opvejet det som jeg
nu for udbetalt ...for det andet betaler min famillie i mellem 25 & 50
gange så meget i skat som jeg for udbetalt - hvis du vil bebrejde
nogen noget så er det samfundet ...der foriøvrigt er udemærket - der
gør at alle med nedsat eller ubetydelig nedsat erhvevs evne kan leve -
men det havde jeg så kunne afligevel og bedre ind jeg gør nu - i et
andet samfund.

Reelt er der ikke ret mange der betaler skat eller skal vi sige
bidrager til samfundet - fisker landmænd og folk der laver ting &
sager der kan sælges til udlandet bidrager til samfundet men resten af
os er bare snylter på den ene eller den anden måde.

fut : dk.snak.off-topic

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-10-06 20:19

>Nej, jeg synes generelt at "sex"-turister, som rejser ud for at udnytte
>fattige piger og drenge for en meget sølle skilling kun fortjener foragt.

Hmm ja det er på mange måder en tragedi i fuld flor - men det er dog i
dette samenhæng væsentligt at skælne i mellem sex med skal vi sige
myndige og ynger kvinder.

mht til en sølle skilling så tjener en luder faktsik det samme på et
knald de som de vil gøre ved 1-2 ugers almindeligt arbejde - og det er
altså en del mere ind de for der hjemme.

>(Jeg skriver sex i gåseøjne, fordi jeg mener, der mere er tale om misbrug
>end sex.) At læse om, hvordan Bo ikke synes 51 kroner er billigt nok og
>presser prisen ned på 32 - for en kvinde, for hvem de 20 kroner rent
>faktisk gør en forskel for, hvor meget hun spiser - er ulækkert.

jeg betaler stadigt mere ind en almindelig Thai soldat gør og fakta er
at 80 % af den prostitusion de er i Thailland er mellem lokale ..

du kan måske på en eller anden måde se en forskel på om luderen gør
det med en lokal eller en turist ....bortset fra turisten som regl
betaler en del mere.

>Havde jeg valget,
>ville jeg langt, langt hellere støtte de kvinder, han bruger, direkte

jamen så gør du det - der er folk der lever for 1800 kr i dk + husleje
så du dunere simpelthend bare hele din løn minus et eksistens minimum
til hjælp til kvinder i den 3 verden du kan trægge hele dynene fra og
der med yder ca 40 % mere - er du villig til det ?

> - og
>lade Bo klare sig selv. Der findes mange jobs i Danmark, som Bo godt ville
>kunne bestride....

hvad ved du om det ? mig bekendt har du ikke journnal indsigt ...

>Samme gør sig gældende for dem: De rækker hånden til en druknende - under
>forudsætning af at de må kneppe hende sønder og sammen (bogstaveligt og
>billedligt). Jeg synes, det er udtryk for et fattigt menneskesyn.

jamen sådan har det jo altid været der har været luder siden altid og
kaldes derfor verdens ældste erhvev ... nu har jeg har pulet mange af
dem ....... men lige frem mærket ubehag specilt ikke i Afriak har jeg
aldrig det er bare et jop - hvis en eller anden kvinde ville gi mig 25
% af hvad jeg har udbetalt om månende for at duske hende så ville jeg
da gøre det uden at blinke.

>Og så
>ændrer de ikke engang hendes livsvilkår - for at blive i analogien,
>hjælper de hende jo aldrig op af vandet, men skiftes bare til at holde
>hende i live, så længe de bruger hende. Med den sølle skilling, de
>betaler, er hun jo i samme situation næste dag.

Nå ja du må jo ha nogen kilder der beviser det forholder sig som du
siger .... jeg kender flere der har fået solarie saloner motions
center og fresur saloner efter endt karrier ikke de fleste men nogen.

>Det er jo en fuldstændig anden situation, når det er lysten, der driver
>værket. Så er der ikke længere tale om misbrug, men om noget så fint som
>sex mellem to (eller flere :) ) mennesker.

Æhmm nu skulle jeg jo (måske) giftes med kvinde og hvis hun nu lige
frem kan li eller ikke har noget i mod den sex form hvad er så
problemet ?

>. Jeg har ikke prøvet
>nogen af delene....

men derfor VED du en masse afligevel - det er jo absurd

> men vil alligevel påstå, at der er stor forskel på at
>blive taget i røven, om man selv gerne vil det eller ej.

ja nu bliver jeg da først forviret enten så vil man eller så vil man
ikke ...

Fra : nusle nuslesen

Dato : 30-10-06 15:46

> [...]
> presser prisen ned på 32 - for en kvinde, for hvem de 20 kroner rent
> faktisk gør en forskel for, hvor meget hun spiser - er ulækkert.

Det er det frie markeds kræfter, og de gælder ikke kun indenfor køb af
seksuelle ydelser - det er helt almindeligt at mennesker vil have tingene så
billigt som muligt - uanset om de har råd til at betale en ordentlig pris
eller ej.

Det er derfor at kendisser indimellem bilder sig ind, at de skal have ting
gratis

> At vide,
> at han ikke engang gider tjene penge til sine rejser, og at jeg ikke bare
> skal betale for at Bo kan spise og holde sig sund og rask, men også skal
> betale for at sende ham til Thailand, for hans prostitutionsforbrug og for
> at købe ham en kone - det krænker min retfærdighedssans. Havde jeg valget,
> ville jeg langt, langt hellere støtte de kvinder, han bruger, direkte - og
> lade Bo klare sig selv. Der findes mange jobs i Danmark, som Bo godt ville
> kunne bestride; og ellers kunne han jo finde een, som ville kneppe ham i
> [...]

Bo er (så vidt jeg erindrer) førtidspensionist - det bliver man ikke "bare"
i DK - så det er nok, som det skal være.

Hvordan han vælger at bruge sin førtidspension, f.eks. om han vil leve "på
en sten" og derfor via denne levevis og sin families hjælp får råd til at
rejse rundt i verdenen - ja, det må alt andet lige være hans egen sag.

Jeg kan ikke se noget formål med, at man - fordi man er uarbejdsdygtig -
skal leve et passivt liv. Man skal da leve efter sin bedste overbevisning
alligevel, så godt som man formår.

Nu er vilkårene i Thailand f.eks. - ikke som vilkårene her i DK - faktisk
kan Bo's tilbud være det nærmeste den pågældende kvinde kommer "lykke",
ligesom det stiller ikke bare hende, men også hendes nærmeste familie bedre.

Hendes forældre kan få et fornuftigt otium, og hendes søn kan evt. få en
form for uddannelse, og således begynde en familie engang på langt bedre
vilkår.

Det er ikke så ringe endda.

Samtidig vil hun (måske) blive respekteret, og de steder hun handler vil få
øget indtægten marginalt osv. osv. - og hun vil ikke være nær så udsat i
forhold til andre mænd.

På mange måder kan et sådant arrangement være en stor glæde for hende - og
selvom Bo anlægger en mere praktisk indfaldsvinkel end følelsesmæssig - så
behøver han ikke være ligeglad med hendes trivsel og livsglæde.

Som udgangspunkt er jeg mest tilhænger af ægteskaber indgået fordi man
elsker hinanden - men jeg lever altså heller ikke med en 12 timers
arbejdsdag og i et land med et ringe socialt sikkerhedsnet.

> [...]
> hende i live, så længe de bruger hende. Med den sølle skilling, de
> betaler, er hun jo i samme situation næste dag.

I dette tilfælde vil hun være i en væsentlig anderledes situation næste dag.

Hvis hun vælger et ægteskab med Bo, kunne hun jo fortsætte med at arbejde -
f.eks. 4 timer om dagen - og derved få råd til at give sin søn en (efter de
lokale forhold) fornuftig skolegang og dermed en rigtig god start i livet -
på den måde ændres vilkårene for den famlies kommende generationer.

> Det er jo en fuldstændig anden situation, når det er lysten, der driver
> værket. Så er der ikke længere tale om misbrug, men om noget så fint som
> sex mellem to (eller flere :) ) mennesker.

Måske kan hun lide at blive taget sådan - eller også har hun bare ikke noget
i mod det.

> Det skal lige bemærkes, at jeg ikke er imod prostitution, når
> prostitutionen er et aktivt valg. Men der er situationer (narkomisbrug,
> dyb fattigdom, trusler om vold) hvor prostitutionen i meget, meget ringe
> grad er frivillig. At benytte sig af kvinder, mænd og børn i disse
> situationer vil jeg nærmest sidestille med voldtægt. Jeg har ikke prøvet
> nogen af delene, men vil alligevel påstå, at der er stor forskel på at
> blive taget i røven, om man selv gerne vil det eller ej.

Langt de fleste der "aktivt vælger" prostitution, har en baggrund der i al
sin væsentlighed gør, at det er relevant at stille spørgsmålstegn ved om de
ville træffe dette valg, givet en anden opvækst og andre livsbetingelser,
inkl. en anden (måske mere positiv) selvopfattelse.

Jeg kan ikke se noget galt i Bo's arrangement - jeg synes bare at han skal
holde sig for øje, at behandle hende og hendes familie pænt og ordentligt -
og at han skal medtænke at hvis hun f.eks. trækker sig ud af
arbejdsmarkedet, så bør han også hjælpe hende, selv hvis deres
ægteskab/forhold ophører - ellers er hun pludselig fanget i en negativ
spiral (igen).

Fra : Peter Knutsen

Dato : 30-10-06 16:13

nusle nuslesen wrote:
[...]
> Jeg kan ikke se noget galt i Bo's arrangement - jeg synes bare at han skal
> holde sig for øje, at behandle hende og hendes familie pænt og ordentligt -

Ja, ansvarsfølelse bliver særligt vigtigt når den ene part i forholdet
befinder sig i en magtposition, f.eks. på grund af aftalt kontekst (D/s)
eller stærk økonomisk ulighed.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : ThomasB

Dato : 30-10-06 16:13

"Spamloes" <paa@usenet.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, jeg synes generelt at "sex"-turister, som rejser ud for at udnytte
> fattige piger og drenge for en meget sølle skilling kun fortjener foragt.

Min farfar fra Jylland rejste en del i Thailand, og som 68 årig fandt han
sig en thailandsk pige på 19 år - "Bon"hed hun - som vist betyder hund.

Mange af hans venner havde hentet thailandske (og sydamerikanske) piger
hjem, og nogle havde 4-5 stykker rendende.

Jeg blev passet og plejet af disse piger (ikke seksuelt, det var jeg
desværre for ung til) når jeg som ung knejt var på besøg hos ham i ferier.
De er hamrende gode til omsorg og fantastisk søde - kønne er de altså ikke.

Jeg husker specielt at Bon var ret ked af det indimellem - hun blev ikke
behandlet særligt pænt. Kostet rundt og skældt ud. Hun havde et barn hjemme
i Thailand som de besøgte et par gange om året.

Min farfar solgte så sit sommerhus og fik omkring 350.000,- ud af det.
Et par uger efter var Bon, et par af de andre piger, og de 350.000,-
forsvundet. Da min farfar gik det hele igennem opdagede han at hun i alle år
havde småhævet penge fra kontoen. De var gift, så han kunne ikke stille
noget som helst op. Han døde en måneds tid efter af et "hjerteanfald" -
temmelig ensom og uden en krone på lommen i øvrigt.

Og Bon - ja hun lever med garanti ret godt (mildt sagt) dernede i Thailand
sammen med hendes søn.

Du skal ikke være så ked af at pigerne bliver udnyttet - de ved hvad de gør.

Fra : Spamloes

Dato : 30-10-06 10:47

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-10-06 19:47

On Mon, 30 Oct 2006 10:47:18 +0100, Spamloes <paa@usenet.dk> wrote:

> fordi det hele er så langt
>nede i sølet.

hvorfor er det nede i sølet ?
det er jo egentligt meget simpelt mand møder kvinde -
kvinde har barn hun ser 3 dage om månenden og arbejde 12 timer hver
dag resten af månenden.
mand gifter sig med hende og giver hende et eksistens grundlag så hun
ikke behøves at arbejde og kan være sammen med sit barn hele tiden.
hvad skal kvinden gøre til gengæld :

1.) ikke vække ham når han sover
2.) værd stille når han ser tv
3.) ikke rode i hans sager

dvs reelt skal hun ikke noget - der er nogen ting hun skal lade være
med - men hvor svært kan det være ?

Fra : Jens

Dato : 02-11-06 01:17

Bo M Mogensen wrote:
> [...]
> tegn også havde jeg en drøm hvor jeg købte mig et par meget stærke
> briller som jeg dårligt ku se igenem - men jeg var nød til at gå med

Har du snakket med din papfar om han også vil betale for hende bøø ???