Blowjob
Fra : Basil

Dato : 28-10-06 10:20

Hej.
For at give Nusle lidt modspil, kommer der lige en her.

Hvordan giver du en (anden) mand et rigtig godt blowjob, og hvordan ved
du at du gør det rigtigt, og rigtig godt?
Kai

Fra : mfn

Dato : 28-10-06 11:32

og hvordan ved
> du at du gør det rigtigt, og rigtig godt?

Den er da nem - ved sperm i munden er det nok helt fint udført ;)

Fra : Frank Leegaard

Dato : 28-10-06 13:14

"Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse
> Hej.
> For at give Nusle lidt modspil, kommer der lige en her.
>
> Hvordan giver du en (anden) mand et rigtig godt blowjob, og hvordan ved du
> at du gør det rigtigt, og rigtig godt?

Den slags er nok lidt svært at teoretisere om.

Desuden er det nok lettere og med mere generel interesse hvis du valgte et
decideret bøsseforum.

/FL

Fra : Basil

Dato : 28-10-06 13:18

Frank Leegaard sendte dette med sin computer:
> [...]
>
> Den slags er nok lidt svært at teoretisere om.
>
> Desuden er det nok lettere og med mere generel interesse hvis du valgte et

Jeg vil næsten vædde på at Nusle kan komme med en rigtig god
beskrivelse af hvordan hun mener at det er ekstra godt.
Jeg mener også der er et bøsser i gruppen, som sikkert kan supplere,
hvis Nusle glemmer noget
I mens Nusle svarer, kan hun ikke skrive nogen damebladsindlæg, så det
her indlæg er 2 fluer med et smæk :oÞ
Kai

Fra : JP

Dato : 28-10-06 15:50

> [...]
> For at give Nusle lidt modspil, kommer der lige en her.
>
> Hvordan giver du en (anden) mand et rigtig godt blowjob, og hvordan ved du

Når jeg får hår i munden ??

Fra : ThomasB

Dato : 28-10-06 16:13

> [...]
> For at give Nusle lidt modspil, kommer der lige en her.
>
> Hvordan giver du en (anden) mand et rigtig godt blowjob, og hvordan ved du

Kærligt og langsomt ( i starten ), slikke, nusse, kæle, varieret og så skal
der nusses nosser, lår, mave osv også

Fra : sdsf

Dato : 28-10-06 16:17

"Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse
> Hej.
> For at give Nusle lidt modspil, kommer der lige en her.
>
> Hvordan giver du en (anden) mand et rigtig godt blowjob,
Det gør man vel ved at patte på svaberen som en ivrig spædkalv,
meden man river og flår i pung + sten, for at malke pik-snottet ud.

> og hvordan ved du at du gør det rigtigt, og rigtig godt?
Når det seje pik-snot kommer.

--
http://bottleguy.com/
http://dk-sex.dk/main/data/media/653/DSCN2671.JPG

Fra : ThomasB

Dato : 28-10-06 16:29

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Det gør man vel ved at patte på svaberen som en ivrig spædkalv,
> meden man river og flår i pung + sten, for at malke pik-snottet ud.

> Når det seje pik-snot kommer.

Vil du ikke nok bare nøjes med at tale om sædblærespænding?

Fra : Tony

Dato : 02-11-06 00:03

> [...]
> Det gør man vel ved at patte på svaberen som en ivrig spædkalv,
> meden man river og flår i pung + sten, for at malke pik-snottet ud.

Det lyder som om du og ThomasB taler af erfaring.

Ja, hvorfor ikke, men det overrasker mig nu alligevel.

Så synes jeg nu det er bedre at slikke en dejlig varm og våd fisse, men
hva',- hver sin smag

Tony

Fra : ThomasB

Dato : 02-11-06 12:59

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> Så synes jeg nu det er bedre at slikke en dejlig varm og våd fisse, men
> hva',- hver sin smag

Jeg har ikke prøvet at sutte pik, så jeg skal ikke kunne udtale mig om, om
det skulle være bedre end at slikke fisse.

Men måske kan du dele ud af dine erfaringer?

Fra : Tony

Dato : 03-11-06 00:58

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse
> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeg har ikke prøvet at sutte pik, så jeg skal ikke kunne udtale mig om, om
> det skulle være bedre end at slikke fisse.
>
> Men måske kan du dele ud af dine erfaringer?

Det er så ét af de områder indenfor sexlivet, jeg stadig mangler erfaring,-
så at det skulle være bedre at slikke fisse, end at sutte pik, kan jeg
selvfølgelig kun ha' en formodning om.
Jeg synes blot at Jeres indlæg gav indtryk af, at det var noget I
praktiserede af og til.

Tony

Fra : Basil

Dato : 02-11-06 15:37

Tony skrev:

> [...]
>
> Ja, hvorfor ikke, men det overrasker mig nu alligevel.
>
> Så synes jeg nu det er bedre at slikke en dejlig varm og våd fisse, men

En fisse der er våd, eller som bliver det mens man slikker er bestemt
en af mine livretter, det få's næsten ikke bedre.
Kai

Fra : Nosex

Dato : 02-11-06 18:17

Basil <Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote in

> En fisse der er våd, eller som bliver det mens man slikker er bestemt
> en af mine livretter, det få's næsten ikke bedre.

Føj, det lyder ulækkert.

Fra : ThomasB

Dato : 02-11-06 19:20

"Nosex" <@> skrev i en meddelelse

> Føj, det lyder ulækkert.

Kun for folk med funktionelle lidelser - dvs. mennesker ude af psykisk
balance.

Læs dette fra første til sidste side, uden at springe noget over.
http://www.sundhed.dk/Images/alle/amt_aarhus/pdf/Aarhus_Sygehus/Afdelinger/Kliniske_afdelinger_Tvaergaaende/Forskningsenheden_for_Funktionelle_Lidelser/term/TERM_uptodate_dk.pdf

Fra : Nosex

Dato : 03-11-06 17:14

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in

> "Nosex" <@> skrev i en meddelelse

> Kun for folk med funktionelle lidelser - dvs. mennesker ude af psykisk
> balance.

Nej det er sgu da ulækkert og sygt. Det er ikke meningen af ens mund skal
derned!

Jeg vil mene, at det er mennesker ude af psykisk balance, som praktiserer
sådan noget svineri!

> [...]
> http://www.sundhed.dk/Images/alle/amt_aarhus/pdf/Aarhus_Sygehus/Afdelin
> ger/Kliniske_afdelinger_Tvaergaaende/Forskningsenheden_for_Funktionelle

Sørgeligt at læse at systemet gør alt for at undgå at tildele folk
førtidspension ved at kalde folk med fysiske smerter for psykisk syge.
Føj, siger jeg bare.

Bare fordi mange indvandrere og en del danske tossede kvinder passer ind i
TERM modellen, betyder det ikke, at alle med f.eks. fibromyalgi er psykisk
syge!

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 03-11-06 17:25

"Nosex" <@> skrev i en meddelelse
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in

> Nej det er sgu da ulækkert og sygt. Det er ikke meningen af ens mund skal
> derned!

Hvorfor det? Har du nogen begrundelse, eller er det en personlig mening?

> Jeg vil mene, at det er mennesker ude af psykisk balance, som praktiserer
> sådan noget svineri!

Tja, hvis det er at være ude af psykisk balance, så lever jeg altså gerne
med det.

Lars

Fra : Hr. Jensen

Dato : 04-11-06 12:12

Den 03 Nov 2006 16:13:49 GMT sendte Nosex <@> følgende røgsignaler:

http://da.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom

--
- "Muslimerne synes at svin er beskidte dyr, hvorfor det?"
- "Jaeh, det er vel fordi at de ruller sig i deres egen afføring."

Fra : ThomasB

Dato : 04-11-06 18:45

"Nosex" <@> skrev i en meddelelse

> Nej det er sgu da ulækkert og sygt. Det er ikke meningen af ens mund skal
> derned!

Hvem siger det?

> Jeg vil mene, at det er mennesker ude af psykisk balance, som praktiserer
> sådan noget svineri!

Jeg synes du sagde at man ikke kunne være psykisk syg?

> Sørgeligt at læse at systemet gør alt for at undgå at tildele folk
> førtidspension ved at kalde folk med fysiske smerter for psykisk syge.
> Føj, siger jeg bare.

Det kan jeg godt forstår du siger, for det er jo for smertefuldt for dig at
erkende at du bare er psykisk syg.

> Bare fordi mange indvandrere og en del danske tossede kvinder passer ind i
> TERM modellen, betyder det ikke, at alle med f.eks. fibromyalgi er psykisk
> syge!

Folk med fibromyalgi er beviseligt psykisk syge.

Fra : Nosex

Dato : 04-11-06 21:30

> Folk med fibromyalgi er beviseligt psykisk syge.

Du er ikke kun en løgner, du har også et meget grimt menneskesyn!

PLONK!!!

Fra : ThomasB

Dato : 04-11-06 22:19

"Nosex" <@> skrev i en meddelelse

> Du er ikke kun en løgner, du har også et meget grimt menneskesyn!
>
> PLONK!!!

Mit menneskesyn ser kun grimt ud for neurotiske mennesker.

Fra : Benny den niende

Dato : 05-11-06 19:24

Nosex wrote:
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in

> Du er ikke kun en løgner, du har også et meget grimt menneskesyn!
>
> PLONK!!!

folk med fibromyalgi er nogle tydefjæs
folk med fibromyalgi er gale i låger
folk med fibromyalgi har nogle små tissemænd/tissekoner
folk med fibromyalgi er svage og uanseelige
folk med fibromyalgi er latterlige
folk med fibromyalgi er til grin
folk med fibromyalgi er grimme
folk med fibromyalgi er til at lukke op og skide i

LOL - venligst plonk mig!

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Men det rager forresten slet ikke dig!

Fra : Anita

Dato : 05-11-06 00:28

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev

> Læs dette fra første til sidste side, uden at springe noget over.
[link]

Tak for det link. Det var yderst interessant læsning.

Venligst Anita

Fra : ThomasB

Dato : 06-11-06 01:34

"Anita" <anitaoestX@Xgmail.com> skrev i en meddelelse

> Tak for det link. Det var yderst interessant læsning.

Velbekomme. Man kender jo altid en eller anden ik'?

Husk at sprede informationen, så det en dag blive almenviden.

Fra : Tony

Dato : 03-11-06 00:58

"Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

> En fisse der er våd, eller som bliver det mens man slikker er bestemt en
> af mine livretter, det få's næsten ikke bedre.
> Kai

Vi er fuldstændig enige Kai.
Der er da ikke noget bedre end at ligge der, med hovedet begravet mellem det
mest intime på kvinden, og samtidig klemme hendes spændte brystvorter,-
mærke hvordan hun arbejder og spænder i kroppen når hun nærmer sig
orgasmen,- høre hendes lystige lyde,- ja, det er bare så lækkert, at man
bliver helt afhængig af det.

Tony

Fra : Basil

Dato : 03-11-06 06:18

Tony har bragt dette til verden:
> [...]
> hendes lystige lyde,- ja, det er bare så lækkert, at man bliver helt afhængig

Nemlig :oÞ
Nu mangler vi bare nogen input fra kvinderne, om hvordan de giver et
blowjob
Kai

Fra : nusle nuslesen

Dato : 03-11-06 16:21

> [...]
> For at give Nusle lidt modspil, kommer der lige en her.
>
> Hvordan giver du en (anden) mand et rigtig godt blowjob, og hvordan ved du

Et rigtigt godt blow-job - the nusle-way (når man har tiden til det - nogle
gange er det dejligst at blive lagt med hovedet ud over bordkanten eller
sengekanten og så bare blive bollet for vildt i munden til jeg er ved at
blive kvalt... uhmm... så bliver læberne også så smukt hævede for en tid
*fnis*):

Først og fremmest skal der være kæleri, manden er andet og mere end sin
pik - og det kan være dejligt at kysse og kæle og kærtegne og pirre; ved
ørerne, på halsen, ned over brystkassen, brystvorterne, maven, lysken
(kilde, kilde - uhmmm, dejlige mænd dufter SÅ godt), pungen, mellem pungen
og røven, røven, balderne, inderlårene, nederste del af ryggen, ryggen
generelt og nakken... uhmm... at lade fingrene og neglene glide kærtegnende
og drillende og kildrende og pirrende - på skift eller samtidig hen over en
dejlig mand - det er skønt - og at kysse og smage ham over det hele er også
himlen.

At slikke pikken, uden at røre den ellers, og uden at tage den i munden,
bare langsomt og samtidig nappe lidt i den ultra bløde hud der omgiver den
er skønt - hele vejen ned over den, om på den anden side og ned over pungen
(evt. længere, hvis han kan lide det *smiler frækt*).

Når jeg så tager pikken i munden, kan nogle lide at blive "holdt om"
pungen - andre kan lide at blive kildet på pungen - andre igen kan lide at
blive kærtegnet nærmest over det hele i den region, mens jeg sutter pik på
dem (kunsten er at finde netop "hans" aller-dejligste punkter, og netop den
måde som "han" nyder det allermest).

Hvis der er forhud, kan det være skønt at lade tungen glide "indenfor"
forhuden og slikke hele vejen rundt om pikhovedet - uden at pakke "Guds gave
til Nusle" rigtigt ud endnu *hihi* - og så er selve "strengen" bag
pikhovedet og revnen også skønne at udforske med tungen.

Nogle gange er det "lige sagen" at presse pikke helt ned i halsen, nogle
synes det er totalt frækt, og så gør det ikke noget, at jeg savler ekstra
meget i en sådan situation - og når pikken så er glinsende våd, er det
fristende at onanere på manden mens jeg pirrer pikhovedet, og evt. presser
pikken meget let ned, så jeg kan slikke lidt hårdere på oversiden, fra
pikhovedet og hele vejen ned over pikken og tilbage (det har jeg fundet ud
af de fleste stønner lidt ekstra over *uhmmm*).

Endelig er det vigtigt, synes jeg, at tænderne ALDRIG rammer (medmindre jeg
specifikt er blevet bedt om det, og det er ikke sket endnu) - og det er "et
clue", at når pungen spændes og han er super liderlig og virkelig tæt på at
komme - så holde lidt fast ved roden, og holde pause... der er jo ikke tale
om, at det skal "overstås" - der er tale om nydelse

Når han så skal komme, så er det vigtigt enten at følge hans tempo (hvis han
er sådan én der har svært ved at ligge helt stille) - eller i det hele taget
at holde et passende, stabilt tempo som følger hans signaler. Det gælder
både mht. hvor hårdt jeg holder/sutter/slikker på og om pikken - og det
gælder selve tempoet...

.... og så sluger jeg selvfølgelig. Manden smager dejligt, og jeg nyder at
give ham nydelse - og hele pointen med et blow-job er at udforske ham, at
mærke ham, smage ham og være så tæt som overhovedet muligt - jeg kan ikke
se, hvorfor det skal afsluttes anderledes... medmindre han selvfølgelig
insisterer

Ohhh yeah - blow-jobs for the win!!!

(man kan selvfølgelig holde pauser i oral-legen og lave andre dejlige,
spændende, pirrende ting i mellemtiden - og så vende tilbage til dette
fremragende koncept *smil*)

Fra : Nosex

Dato : 03-11-06 17:20

Nusle nuslesen og andre som praktisere oralsex:

Gå til psykiater. I er syge!

Det er ikke naturligt, at munden skal ned i de regioner, som jeres kommer.

Analsex er også sygt og unaturligt!

Fra : Per Vadmand

Dato : 03-11-06 18:15

Nosex wrote:
> [...]
>
> Gå til psykiater. I er syge!
>
> Det er ikke naturligt, at munden skal ned i de regioner, som jeres

Det er mere sygt og unaturligt, at du overhovedet læser i denne gruppe, når
du hader det sådan.

De sygeste mennesker er iøvrigt dem, der ikke under andre en fornøjelse, der
ikke skader udenforstående.

Per V.

--
Når en aforisme begynder med "manden er..." eller "kvinden er..." ved
man, at resten ikke er værd at spilde tid på.

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-11-06 19:00

Per Vadmand wrote:

> Det er mere sygt og unaturligt, at du overhovedet læser i denne
> gruppe, når du hader det sådan.
>
> De sygeste mennesker er iøvrigt dem, der ikke under andre en
> fornøjelse, der ikke skader udenforstående.

Nej. Det aller-aller-sygeste er, at nogle tager en erfaren usenet-troll som
"Nosex" alvorligt. "Nosex" er hverken psykisk syg eller seksuelt afholdende,
men har blot en ualmindelig infantil form for humor, der går ud på, at få
dig og ligesindede til at svare på tåbelige, humorforladte indlæg, der ikke
engang er specielt provokerende. Men så går tiden selvfølgelig med det...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Benny den niende

Dato : 03-11-06 20:31

Jens Bruun wrote:

> [...]
> engang er specielt provokerende. Men så går tiden selvfølgelig med det...

jeg sad lige og blev i tvivl om jeg skulle svare på dit indlæg.....

du behøvs ikke svare på mit....

Fra : Benny den niende

Dato : 03-11-06 20:29

Per Vadmand wrote:

> [...]
> du hader det sådan.
>
> De sygeste mennesker er iøvrigt dem, der ikke under andre en fornøjelse, der

hvis jeg anede hvor jeg ku finde nosex, ville jeg pifte hans/hendes
kørestol og skylle hans/hendes psykiatri-medicin i toilettet

og så ville jeg få en total grim tandløs usoigneret bums af det samme
køn til at gi ham eller hende et blowjob

Fra : Hr. Jensen

Dato : 04-11-06 12:12

Den 03 Nov 2006 16:19:46 GMT sendte Nosex <@> følgende røgsignaler:

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 03-11-06 20:56

> nusle skrev........
> Et rigtigt godt blow-job - the nusle-way
> ... en masse.....

Nusle, du er jo forfatter!
Min ville i hvert fald glædes og stritte af begejstring. Flot og levende
beskrivelse.

Mikael

Fra : Per Vadmand

Dato : 03-11-06 23:16

nospamtoMike [8000 C] wrote:

> Nusle, du er jo forfatter!
> Min ville i hvert fald glædes og stritte af begejstring. Flot og
> levende beskrivelse.

Man får ligefrem den mistanke, at det ikke er Nusle, men en mand, der har
beskrevet sine hedeste ønskedrømme.

Per V.

Fra : P.L.

Dato : 03-11-06 23:39

On Fri, 3 Nov 2006 23:15:50 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Man får ligefrem den mistanke, at det ikke er Nusle, men en mand, der har
>beskrevet sine hedeste ønskedrømme.

Ja, lige min tanke, mon Nusle ude i den rigtige verden er en mand.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 04-11-06 01:32

"P.L." <Not@Valid.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja, lige min tanke, mon Nusle ude i den rigtige verden er en mand.

Nej, det er jeg ikke.

Jeg kan (hvis det opleves som meget påkrævet) findes på mingler.dk

Fra : P.L.

Dato : 04-11-06 02:11

On Sat, 4 Nov 2006 01:32:02 +0100, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>"P.L." <Not@Valid.invalid> skrev i en meddelelse

>Nej, det er jeg ikke.
>
>Jeg kan (hvis det opleves som meget påkrævet) findes på mingler.dk

Ok, det er ikke påkrævet, men et fint site ser det ud til, måske man
skulle kigge lidt mere på det ;)

Fra : nusle nuslesen

Dato : 04-11-06 01:30

> Man får ligefrem den mistanke, at det ikke er Nusle, men en mand, der har
> beskrevet sine hedeste ønskedrømme.

Ej, Per - jeg er ikke mand!

Fra : Per Vadmand

Dato : 04-11-06 10:22

nusle nuslesen wrote:

> Ej, Per - jeg er ikke mand!

Ved jeg godt. Men din beskrivelse kunne være skrevet af en mand, så god er
din indlevelse åbenbart.

Per V.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 04-11-06 12:01

> Ved jeg godt. Men din beskrivelse kunne være skrevet af en mand, så god er
> din indlevelse åbenbart.

Tak - det var sødt skrevet.

Fra : Basil

Dato : 04-11-06 07:00

nusle nuslesen udtrykte præcist:
> [blowjob]

Hej Nullerpige.
Jeg tænkte nok at du ville tage udfordringen op.
God beskrivelse, jeg sgu jern på af den

Generelt handler god sex om at kunne aflæse sin partners signaler, hvis
man har sat sig for at tilfredsstille partneren, så kort mener jeg at
det kan udtrykkes, men din beskrivelse var bedre læsning.

God weekend.
Kai

Fra : nusle nuslesen

Dato : 04-11-06 12:02

> [...]
> man har sat sig for at tilfredsstille partneren, så kort mener jeg at det
> kan udtrykkes, men din beskrivelse var bedre læsning.

Jeg nød nu også at skrive det *smil*

God weekend til dig også.

Fra : Basil

Dato : 04-11-06 14:54

nusle nuslesen udtrykte præcist:
> "Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

> Jeg nød nu også at skrive det *smil*
>
> God weekend til dig også.

Tak, i lige måde.
Jeg går sgu stadig rundt med lidt halvfed på, over at der findes
kvinder som dig
Surt min kæreste ikke er hjemme, ellers var hun nok blevet "straffet"
:')
Kai