Ohhhhhhhhhh Sex med Gummi for noget Lort
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-10-06 15:19

Nå er så kommet til Thailland og det går som det plejer man har fundet
et af de små huse med damer og ja jeg fandt hun var fanme køn ikke
noget teknisk geni men man kan ikke få det hele og ja hvad kan man få
for 64 kr ? jo man kan såmænd få det til 51 kr med lidt forhandling og
går man lidt ned af gaden ja så står det i 32 kr så det er ikke en af
tilværelsens store poster - når men man kommer ind i rummet for klædt
"bruden" af og det går som det skal til det ikke går mere
kondommet kommer på og lige så slemt hun sætter sig i ride stilling
oven på en - kvinder skal ikke ride en mand de skal rides BAGFRA
ellers kan man simpelthend ikke mærke det - nå kondomet er så kommet
på hvilket forsager at jeg for en ikke kan mærke om den er inden i
eller uden for skeden om jeg har rejsning eller ikke rejsning.

Nu er jeg jo ikke idiot det er aids land så selvfølig skal man bruge
gummi - men hold kæft hvor er det ringe.
--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : Benny den niende

Dato : 26-10-06 15:14

?

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Men det rager forresten slet ikke dig!

Fra : Per H

Dato : 26-10-06 15:24

On Thu, 26 Oct 2006 16:18:44 +0200, Bo M Mogensen <svar@i-gruppe.nz>
skrev:

> [...]
>
>Nu er jeg jo ikke idiot det er aids land så selvfølig skal man bruge
>gummi - men hold kæft hvor er det ringe.

så bliv herhjemme og spil den selv. med eller uden kondom.
jeg kan heller ik mærke noget med kondon. kun hvis det er selvhjælp

Vh Per

Fra : Benny den niende

Dato : 26-10-06 19:16

Per H wrote:

> så bliv herhjemme og spil den selv. med eller uden kondom.
> jeg kan heller ik mærke noget med kondon. kun hvis det er selvhjælp
>

> Vh Per

selvhjælp med kondom?? hvad går det lige ud på

er det noget med snavsede hænder eller nakkeost, for der er sku da ikke
noget ved at file dyret når det er svøbet i et stk. fedtet gummi - det
er da vist kun fetishister der gør det, eller?

Fra : ThomasB

Dato : 26-10-06 19:29

"Benny den niende" <3gange3@fire.plus.fem> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget ved at file dyret når det er svøbet i et stk. fedtet gummi - det er
> da vist kun fetishister der gør det, eller?

Nah, det er faktisk ok - du kan jo f.eks prøve det..

Fra : Benny den niende

Dato : 26-10-06 21:01

ThomasB wrote:
> "Benny den niende" <3gange3@fire.plus.fem> skrev i en meddelelse

> Nah, det er faktisk ok - du kan jo f.eks prøve det..

hmm - det kan jeg ikke forstille mig er noget der sparker røv, men
afvise det vil jeg da ikke.

Fra : ThomasB

Dato : 28-10-06 01:04

> hmm - det kan jeg ikke forstille mig er noget der sparker røv, men afvise
> det vil jeg da ikke.

Har du fået prøvet?

Fra : Benny den niende

Dato : 28-10-06 14:51

ThomasB wrote:

> Har du fået prøvet?

nej ikke endnu - der er vigtigere ting i livet lige nu

Fra : ThomasB

Dato : 29-10-06 18:35

> nej ikke endnu - der er vigtigere ting i livet lige nu

Hvad er vigtigere end en god spiller?

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-06 19:15

ThomasB wrote:

> Hvad er vigtigere end en god spiller?

Taler vi fodbold her?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 29-10-06 19:17

> Taler vi fodbold her?

Øv, nu ødelagde du det sjove..

Fra : Frank Leegaard

Dato : 29-10-06 22:18

Jens Bruun wrote:

> Taler vi fodbold her?

Jeps ... alternativ et helt hold ..

/FL

Fra : Benny den niende

Dato : 29-10-06 20:16

ThomasB wrote:

> Hvad er vigtigere end en god spiller?

en god modstander

i øvrigt har jeg andet i hovedet end min pik....

hun tygger osse tyggegummi

Fra : ThomasB

Dato : 29-10-06 20:26

> i øvrigt har jeg andet i hovedet end min pik....
> hun tygger osse tyggegummi

Du plejer da ikke tale sort?

Fra : Benny den niende

Dato : 29-10-06 20:33

ThomasB wrote:
> "Benny den niende" <3gange3@fire.plus.fem> skrev i en meddelelse
>
> Du plejer da ikke tale sort?

der er osse tyggegummi hovedet . dohh

Fra : ThomasB

Dato : 30-10-06 13:50

> der er osse tyggegummi hovedet . dohh

Skummel pik du har.

Fra : Benny den niende

Dato : 30-10-06 21:49

ThomasB wrote:

> Skummel pik du har.

hvor ved du det fra.......

er du ham der nede fra anlægget!!??

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-06 20:47

ThomasB wrote:

> Du plejer da ikke tale sort?

Ikke?

Søndag aften. For mange guldøl...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 30-10-06 13:51

> Ikke?
>
> Søndag aften. For mange guldøl...

Ja, han er nok over funktionspromillen.

Fra : Per H

Dato : 26-10-06 21:43

ja

Vh Per

Fra : ThomasB

Dato : 28-10-06 01:06

"Per H" <phbyg@SLETprivat.dk> skrev i en meddelelse

> ja

Kun hvis man tænder på selve gummiet.
Hvis man tænder på følelsen er det bare et redskab, som en dildo ol.

Gummiet gør at pikken bliver stimuleret over det hele, selvom der kun er
berøring/gnubning et sted.

Fra : JP

Dato : 26-10-06 18:56

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse
> [...]
> for 64 kr ? jo man kan såmænd få det til 51 kr med lidt forhandling og
> går man lidt ned af gaden ja så står det i 32 kr så det er ikke en af

Wow du forstår fandme at leve livet. Som den forretningsmand du er, går du
vel lidt ned af gaden og får 32 kroners fisse.
Your lucky man !!

Jesper

Fra : ThomasB

Dato : 26-10-06 19:08

"JP" <jesperpedersen12@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Wow du forstår fandme at leve livet. Som den forretningsmand du er, går du
> vel lidt ned af gaden og får 32 kroners fisse.
> Your lucky man !!

Right - for det er slet ikke særligt ynkeligt at måtte tage til thailand, de
grimme tøsers land, for at få lidt fisse vel?

Fra : Benny den niende

Dato : 26-10-06 19:22

ThomasB wrote:
> "JP" <jesperpedersen12@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>
> Right - for det er slet ikke særligt ynkeligt at måtte tage til thailand, de
> grimme tøsers land, for at få lidt fisse vel?

han ku få en masse fisse i en baggård på vesterbro for de penge
flybilletten koster - men der er bare det ved at er bo eller har bo
været i thailand så er jeg julemanden

husk på at han osse skal betale billetten til handicaphjælperen.....

og hvis handicaphjælperen osse skal ha for 32 kr forsuttet bolsje....

Fra : ThomasB

Dato : 28-10-06 01:09

> han ku få en masse fisse i en baggård på vesterbro for de penge
> flybilletten koster - men der er bare det ved at er bo eller har bo været
> i thailand så er jeg julemanden

Jep baggårdsfisse koster en brøkdel af en tur til thailand. Og nej,
selvfølgelig har han ikke været i thailand - så havde vi forlængst set
billeder af hans køb ("scoringer").

Manden er lystløgner.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 27-10-06 16:40

Fra : ThomasB

Dato : 27-10-06 20:12

"Poul Nielsen" <mega@lan.com> skrev i en meddelelse
> du

> de
>>

> Grimme Tøser!!, der er vist noget du har misforstået her.

LoL.. du skal faeme ikke bilde mig ind, at du synes en lille fladpandet,
brunspættet, fladnæset, kortlemmet, skævøjet, fladrøvet thailuder er
lækker.. Du må forvæksle det med at hun er villig til alt for 50 kr.

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 28-10-06 09:30

> LoL.. du skal faeme ikke bilde mig ind, at du synes en lille fladpandet,
> brunspættet, fladnæset, kortlemmet, skævøjet, fladrøvet thailuder er
> lækker.. Du må forvæksle det med at hun er villig til alt for 50 kr.

Ved du hvad?
Jeg synes faktisk din holdning er mere ulækker end Bo M's.
Føj for s....

Det er faktisk mennesker du taler om. Øv

/Henrik

Fra : ThomasB

Dato : 28-10-06 10:41

"Henrik Stavnshøj" <hesta@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Ved du hvad?
> Jeg synes faktisk din holdning er mere ulækker end Bo M's.
> Føj for s....

Ja, det har du helt ret i.

> Det er faktisk mennesker du taler om. Øv

Ja, det er.

Fra : Benny den niende

Dato : 28-10-06 14:48

ThomasB wrote:
> [...]
> brunspættet, fladnæset, kortlemmet, skævøjet, fladrøvet thailuder er
> lækker.. Du må forvæksle det med at hun er villig til alt for 50 kr.

32,-

Fra : JP

Dato : 28-10-06 15:46

> 32,-

Ja den fri konkurrence er omsider slået igennem. Nu kan vi alle blive
lykkelige for 32 kr.
Og hende skævøjen, hun scorer kassen.

Fra : ThomasB

Dato : 29-10-06 18:37

"JP" <jesperpedersen12@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Ja den fri konkurrence er omsider slået igennem. Nu kan vi alle blive
> lykkelige for 32 kr.
> Og hende skævøjen, hun scorer kassen.

Nu har hun snart råd til at sende børnene i skole.

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-06 19:19

ThomasB wrote:

> Nu har hun snart råd til at sende børnene i skole.

Vi taler om Thailand her - ikke om Nordkorea eller Cuba.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 29-10-06 19:56

> Vi taler om Thailand her - ikke om Nordkorea eller Cuba.

Nånej, men så sexskole da.

Fra : ThomasB

Dato : 29-10-06 18:36

> 32,-

Det gør dem helt sikkert ikke pænere...

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-06 19:17

ThomasB wrote:

> [...]
> fladpandet, brunspættet, fladnæset, kortlemmet, skævøjet, fladrøvet
> thailuder er lækker.. Du må forvæksle det med at hun er villig til

Er det ikke det samme?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 29-10-06 19:25

> Er det ikke det samme?

Jeg hader når du stiller spørgsmål, der tvinger mig til at tænke.

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-06 19:32

ThomasB wrote:

> Jeg hader når du stiller spørgsmål, der tvinger mig til at tænke.

Hmm.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 29-10-06 19:57

> Hmm.

Jeg hader når du siger Hmm.

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-06 20:00

ThomasB wrote:

> Jeg hader når du siger Hmm.

Du skulle bare vide, hvem der sidst sagde netop dét...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 29-10-06 20:20

> Du skulle bare vide, hvem der sidst sagde netop dét...

Jeg har mine anelser - Anita?

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-06 20:51

ThomasB wrote:

> Jeg har mine anelser - Anita?

*lol*

Næppe. Anita og jeg er ikke på dén slags talefod. Anita kan ikke ta', jeg
som oftest har ret, når vi er uenige om noget. Så bliver hun noget
følelsesmæssig, om jeg så må sige...

Nædu, det er sagt af en, hvor jeg ikke som oftest har ret, når vi er uenige
om noget.

Nå, hvorom alting er; diskretion er mit (andet) mellemnavn.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 30-10-06 14:00

> Næppe. Anita og jeg er ikke på dén slags talefod. Anita kan ikke ta', jeg
> som oftest har ret, når vi er uenige om noget. Så bliver hun noget
> følelsesmæssig, om jeg så må sige...

Haha, det kender jeg godt. Sådan har Sabina det med mig ovre i dk.helbred
(akupunktur og andet hokuspokus) i øjeblikket.

Jeg er blevet kaldt alt fra grov kynisk til ude af balance

> Nædu, det er sagt af en, hvor jeg ikke som oftest har ret, når vi er
> uenige om noget.

Så er der jo kun en mulighed tilbage.

> Nå, hvorom alting er; diskretion er mit (andet) mellemnavn.

Du er en tør, diskret hest.

Fra : Benny den niende

Dato : 26-10-06 19:20

JP wrote:
> [...]
>
> Wow du forstår fandme at leve livet. Som den forretningsmand du er, går du
> vel lidt ned af gaden og får 32 kroners fisse.

uha du - der er ikke grænser for hvad bo oplever.......

Fra : Bo Warming

Dato : 27-10-06 12:20

Kun hvis svamp, kondylomer eller anden irritation kan manden egentlig
mærke om han har gummi på under ert velsmurt samleje

UDDYBNING

Opdagelsesrejserne har været totalt ligegyldige hvad angår bjergtoppe,
poler, måne

men de var engang delvis drevet af lyst til mundgodt; sukker og
krydderier og enorme spinnoff fulgte ; tomat, kartoffel,
johannesbørdfrugter, tobak, og særlig vigtig var plante-forskernes
opdagelse af gummitræet - som fik belgierne til at myrde 8 mio
kongolesere for at få gummiplantager igang, for selv da vulkanisering
og bildæk endnu ikke var milliardgeschæft kunne man se potentialet

Thies Christoffersen, SS-gartner og hans stab søgte i Auschwitz at få
gummi ud af mælkebøtter, men det blev ikke godt nok - men polymeren af
kulbrinttemolekyler i kautsjuk-barksaften er velegnet til gradvis at
få ændret konsistens ved at svovlforbindelser gør kædemolekyler til
netværk og dette muliggjorde foruden dæk det eneste virkelig
værdifulde svangerskabsforebyggende middel, kondomet.

Tarme som kondomer var aldrig andet end overklasse-statussymbol og
pjat

Idag kan af syntetisk Polyurethan fremstilles stærkere kondomer, men
de er ikke helt så elastiske, så det er en fejl at apotekerne kun har
een størrelse - og deres største fordel er, at i ulande kan de bruges
i årevis, samme kondom.Pris 45 kr for to i DK)

Da vulkaniserings-teknologien var ny, kunne der være luftblærer, som
gav nålehuller, men efter at robottest er indført, elektronisk, kan
intet gummi gå i stykker ved samleje og er de sat korrekt på, helt ned
om penisrod, så kan de heller ikke glide af.

Men da ppille-industrien ønskede konkúrentprodukt mistænkeliggjort,
fik man læger til ved abortansøgning at forlange viden om "hvordan
pigen havde kvajet sig", og det lå i luften, at et smart svar var og
er, at kondom svigtede, så man fik løgnestatistik om fejl i et par %
af tilfældende.

Korrekt procent er nok NUL

At kondom nedsætter følsomhed a la at spille klaver med boksehansker
på, har intet på sig.

Det kan være ydmygende for en mand, at pigen forlangr kondom på, og at
sætte det på, er derfor en gene for nogle, og når det er på, oplever
nogen, at noget ikke er optimalt.(en art placeboeffekt - troen kan
flytte bjerge).

Men jeg har prøvet at klippe reservoirspidsen af kondomet og efter et
par samleje-indud bevægelser vil kondomet så glide ned på penisroden
og hovedet vil være blottet, og man kan ikke mærke forskel, når der er
en vis smørelsei skeden.

At en 0,1 mm tyk elastisk membran flyder i slim, påvirker hverken tryk
eller friktions følelegemerne i penishovedet (de såkaldte Meisnerske
og VaterPacinske følelegemer)

Det skønne ved penisomklamring af penis er bl.a. de riller i
skedevæggen som går på tværs og det er en så grov fornemmelse. at
kondomet intet betyder.

Kan du mærke med fingrene, om du rør plat eller krone på en mønt? -
næppe - og ingen tør vædde om, at de kan mærke, at de har kondom på.

Når kvinder skærer i sig selv, er det fordi, det er rart, når det
holder op, og de kan få opmærksomhed og opleve frelse i at stoppe
uvanen, og tilsvarrende kan de, der oplever problem i at bruge kondom,
have en drøm om, at blive så accepteret, at pigen ikke vil kræve
kondombrug - man skaber selv problemer og dermed udfordringer, så man
siden kan nyde ""frelse""

Metoden afbrudt samleje er formodentlig også 100% sikker.

Fra : preben nielsen

Dato : 27-10-06 20:38

> og hovedet vil være blottet, og man kan ikke mærke forskel, når
> der er en vis smørelsei skeden.

Igen et af de mange tilfælde, hvor BW fejlagtigt tror at han er
"man".

Og gudhjælpemig om manden ikke også argumenterer for at kondomer
er 100% sikre :) Hvis det var tilfældet var disse sætninger aldrig
blevet skrevet

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : P.L.

Dato : 27-10-06 20:53

On Fri, 27 Oct 2006 21:37:47 +0200, "preben nielsen"
<prel@post.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Og gudhjælpemig om manden ikke også argumenterer for at kondomer
>er 100% sikre :) Hvis det var tilfældet var disse sætninger aldrig

LOL :)

Fra : Bo Warming

Dato : 27-10-06 20:53

"P.L." <Not@Valid.invalid> wrote in message
> [...]

Fyldeord og forbehold gør læsning tung, så jeg brainstormer om
formodninger og nogle af dem er jeg så sikker på , at jeg har tilbudt
væddemål - men ingen tør.
Eller ?

Det er latterlig mandschauvinistisk pral at påstå at kondom medfører
stor nedsættelse af følsomhed

Min nærige far genbrugte kondomer i de perioder, hvor han og mor ikke
ville have flere børn - og da han ikke lagde dem i solen (UV) hvor ilt
binder sig til dobbeltbindinger så mørning
så gik de ikke i stykker, hævdede han

Bo Warming, 35861000

Fra : sdsf

Dato : 27-10-06 21:41

> Fyldeord og forbehold gør læsning tung, så jeg brainstormer om
> formodninger og nogle af dem er jeg så sikker på , at jeg har tilbudt
> væddemål - men ingen tør.
> Eller ?
Hvordan skal væddemålet afgøres?

--
http://bottleguy.com/
http://dk-sex.dk/main/data/media/653/DSCN2671.JPG

Fra : Ulvir

Dato : 27-10-06 22:09

sdsf wrote:

> Hvordan skal væddemålet afgøres?

Og hvad drejer væddemålet sig om?

Fra : P.L.

Dato : 27-10-06 22:27

On Fri, 27 Oct 2006 21:52:53 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>"P.L." <Not@Valid.invalid> wrote in message

Jeg begriber ikke du laver et reply på mit beskedne indlæg, fjerner
det jeg skrev, lader det som jeg ikke skrev stå tilbage, har du et
problem med a quote?

her er det du burde have replyet på:

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-10-06 13:15

>Fyldeord og forbehold gør læsning tung, så jeg brainstormer om
>formodninger og nogle af dem er jeg så sikker på

jow men han har fat i noget væsentligt netop det at man overføre egene
forhold på folk i almindelighed og du er ikke den enste der begår den
kardinal brøler ... og det inflatere det som skribenten siger at de
ikke kan sætte sig ud over egen forhold.

>, at jeg har tilbudt
>væddemål - men ingen tør.
>Eller ?

Æhh hvad er det nu du vil være om ?

Fra : Bo Warming

Dato : 29-10-06 02:08

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> wrote in message

> [...]
> den
> kardinal brøler ... og det inflatere det som skribenten siger at de
> ikke kan sætte sig ud over egen forhold.

Endnu engang JEG FORESLÅR VÆDDEMÅL OM AT
- ingen kan ved korrekt påsætning og hvis ikke hudsygdom i penis

1. mærke om kondom er på
2. få det til at gå i stykker
3. få det til at glide af

Ring 35861000 hvis du er seriøst interesseret i at vædde - det kræver
tovejskommunikation at få den svære væddemålskontrakt på plads

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-10-06 23:41

On Sun, 29 Oct 2006 02:08:04 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> wrote in message

>Endnu engang JEG FORESLÅR VÆDDEMÅL OM AT
>- ingen kan ved korrekt påsætning og hvis ikke hudsygdom i penis
>
>1. mærke om kondom er på

altså jeg kan - med andre ord jeg kan ikke mærke noget så på sæt og
vis er det rigtigt jeg ikke kan mærke det er på - men uden det kan jeg
godt mærke noget ....

>2. få det til at gå i stykker

ja der sprang der en gang et for mig i Gahna og ja det var jeg ikke i
tvil om.

>3. få det til at glide af

Æhmm det går well helt af sig selv når eriktion ophøre ?

>Ring 35861000 hvis du er seriøst interesseret i at vædde - det kræver
>tovejskommunikation at få den svære væddemålskontrakt på plads

Hmm der er ged i min ip tlf eller internetforbindelsen her så den
virker kun om natten hvor det er sen aften i DK - men uanset hvad så
er det jo ikke noget man kan væde om ... hvordan skulle man kunne
afgøre det ?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-10-06 13:13

<prel@post.tele.dk> wrote:

>Og gudhjælpemig om manden ikke også argumenterer for at kondomer
>er 100% sikre :)

Hmm jaee altså lortet kan springe også er man tilbage der hvor man kom
fra men hvis de ellers holder så er de well tæt på at være helt sikker
? jeg ved ikke om der er noget der kan trænge igenem præservativet -
men jeg har nu aldrig hørt om det - selvf kan man få fnat og bukke -
men altså skide være med det - det er klamt imens det står på men
kuren tager jo ingen tid ...

Fra : sdsf

Dato : 28-10-06 15:49

> [...]
> men jeg har nu aldrig hørt om det - selvf kan man få fnat og bukke -
> men altså skide være med det - det er klamt imens det står på men
Ja, det er et værre døje med den flok bugge som altid er ude efter én.

Fra : Benny den niende

Dato : 28-10-06 14:49

preben nielsen wrote:

> [...]
>
> Og gudhjælpemig om manden ikke også argumenterer for at kondomer
> er 100% sikre :) Hvis det var tilfældet var disse sætninger aldrig

hvaffor linier - dine eller bos?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-10-06 13:08

On Fri, 27 Oct 2006 13:20:07 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Kun hvis svamp, kondylomer eller anden irritation kan manden egentlig
>mærke om han har gummi på under ert velsmurt samleje

Kære navne broder peniser er forskelige og jeg har altså ikke særligt
meget følse i min jeg har f.eks en gang lukket et blødene sår på mit
lem med ilden fra en leighter - gu gjorde det ondt med det er sgu være
at gå til tandlæge.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 28-10-06 13:21

> [...]
> meget følse i min jeg har f.eks en gang lukket et blødene sår på mit
> lem med ilden fra en leighter - gu gjorde det ondt med det er sgu være

Så hjælper det seføli også at være pumpet fuld af narko og medicin ...

/FL

Fra : Bo Warming

Dato : 29-10-06 02:05

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> "Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse

> Så hjælper det seføli også at være pumpet fuld af narko og medicin

Hold et kondom under vandhanen og fyld det op til tredive liter vand
og forestil dig at du ved lidt indud i velsmujrt skede kan skabe en
større udvidelse og dermed sprængning af kondomet

JEg skrev artikel om den totale sikkerhed og umulighed af at mærke om
man har kondom på når smøring i Ugeskrift for Læger og den enese
modsigelse som overlæge-toppen kunne levere var at man skal tro på
vidner, der påstår brud, og det er uetisk at videoovervåge samleje for
at se entydigt om der er hold i vandrehistorien om at kondomer kan gå
i stykker

Det er politisk afskyeligt at medicinalfirmaer kan betale læger til at
lyve at den overlegne konkurrent til ppiller er MERE SIKKER

Fra : ThomasB

Dato : 29-10-06 12:32

> Hold et kondom under vandhanen og fyld det op til tredive liter vand og
> forestil dig at du ved lidt indud i velsmujrt skede kan skabe en større
> udvidelse og dermed sprængning af kondomet

Det er velkendt at hvis kondomer opbevares i f.eks tegnebog i baglommen, kan
kondomet bliver mørt.

Kombineret med en halvtør kvinde kan det betyde 18 års fortrydelse

Fra : Torben

Dato : 29-10-06 12:59

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message

> Kombineret med en halvtør kvinde kan det betyde 18 års fortrydelse

Dagens (indtil videre) bedste grin, tak for det

Fortsat god søndag.
mvh
Torben

Fra : Bo Warming

Dato : 29-10-06 13:36

> [...]
> baglommen, kan kondomet bliver mørt.
>
> Kombineret med en halvtør kvinde kan det betyde 18 års fortrydelse

Hvis du lægger et åbnet kondom i en solrig vindueskarm så bliver det
mørt, for sol=UV gir oxiderede dobbeltbindinger pga fri radikaler

Men hvis din tegnebog har et møntrum hvor kondomet ikke beskadiges
mekanisk så er det ufarligt at opbevare kondomet et år i baglommen

Prøv at lege med kondomer som balloner med børn og pust op til 25
liter og overvej hvordan du kan opnå så stort , lokalt stræk i
gummimembranen ved samleje - incl med en kvinde som du ikke har liret
op til våd skede

Faktisk kan jeg selv med en brækket skarp negl ikke flå kondomet i
stykker med hænderne. Kan du - uden at hive med begge armes kraft?
Næsten alle plastikemballager med mad søger jeg at åbne uden saks, for
sportens skyld, og ofte kræves brug af tænderne.
- kondomgummi er tyndere end vakuumpakningen omkring rullepølse - men
det er elastisk og glider så det er svært at få start på et hul. Prøv
og drop overtroen om at kondomer går i stykker ved normalt samleje

Fra : ThomasB

Dato : 29-10-06 19:44

> [...]
>
> Men hvis din tegnebog har et møntrum hvor kondomet ikke beskadiges
> mekanisk så er det ufarligt at opbevare kondomet et år i baglommen

Jeg har aldrig mønter i tegnebogen og jeg opbevarer ikke uimballerede
kondomer i vindueskarmen.
Jeg tror du skal udbygge teorien lidt.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-06 02:04

> Jeg har aldrig mønter i tegnebogen og jeg opbevarer ikke
> uimballerede kondomer i vindueskarmen.
> Jeg tror du skal udbygge teorien lidt.

Min pointe var at jeg tror ikke at kondomer der har ligget i tegnebog
er usikre, under normale omstændigheder

Det er nok umuligt at få kondomer til at briste ved normalt samleje,
uanset penisspidshed eller sædvolumenudrustning

Al snak om sprængning er pral eller undskyldning for t have glemt at
bruge kondom og så siden ønske abort

Fra : ThomasB

Dato : 30-10-06 14:09

> [...]
> uanset penisspidshed eller sædvolumenudrustning
>
> Al snak om sprængning er pral eller undskyldning for t have glemt at bruge

Tror du ikke på hvad jeg siger?

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-06 15:12

> Tror du ikke på hvad jeg siger?

Ring og lad os diskutere hvordan et væddemål kan konstrueres

Bo 35861000

Sådant kræver mundtlig tovejskommunikation

Skriv her hvordan du forestiller dig at gummi der flyder i slim i våd
skede kan få lokal spænding så brud sker, når du kan puste op til 30
liter

Erindringsforskydning forekommer hos voksne, ikke-sindsyge mennesker -
og meget erotik sker i beruselse, så bliv nu ikke fornærmet over at
jeg ikke tror på sprængning ved normalt samleje

AFglidning kan ske ved forkert påsætning.

Læger er fjender af dokumentation der kan skade medicinafabrikker, men
vi kan gøre det bedre. Lad os prøve. Internettet er ikke dårligere end
videnskabelige tidsskrifter

Damen der troede at have set blottelse da hun beså min lejlighed,
TROEDE FAKTISK PÅ SIN HALLUCINATION og jeg kanforstå at du også er
sikker i din sag, og det er også mange der har set ufoer, men
videnskab er ikke monopol for universiteter
Udtænk evt et forsøg med medisterpølse - gerne ring

Fra : ThomasB

Dato : 30-10-06 15:47

> Ring og lad os diskutere hvordan et væddemål kan konstrueres

Det gemmer vi til en dag, hvor vi har noget mere interessant at væde om.

> Erindringsforskydning forekommer hos voksne, ikke-sindsyge mennesker - og
> meget erotik sker i beruselse, så bliv nu ikke fornærmet over at jeg ikke
> tror på sprængning ved normalt samleje

Du skal ramme mig på noget, før jeg bliver fornærmet.
Du ved, ligesom du stadig bærer nag over jeg synes du skulle rydde lidt op
derhjemme

Man erindringsforskyder ikke ugers venten på en piges menstruation.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-10-06 16:51

> Det gemmer vi til en dag, hvor vi har noget mere interessant at væde
> om.

Riing oglad os diskutere hvordandette væsentlige emne kan afklares'
'

----jeg har ikke nag og oprydning er ligegyldig

> Man erindringsforskyder ikke ugers venten på en piges menstruation.

Dvsdu har ikke haft et sprængt kondom i hånden?

-så er det ikke udelukket at kondom altid holdt, også for dig

Fra : ThomasB

Dato : 30-10-06 18:12

> Riing oglad os diskutere hvordandette væsentlige emne kan afklares'

Det vil jeg gøre.

> ----jeg har ikke nag og oprydning er ligegyldig

Du skrev ellers for nogle uger siden, at du bar nag

> Dvsdu har ikke haft et sprængt kondom i hånden?

Jo, da jeg fjernede det fra roden af pikken.

> -så er det ikke udelukket at kondom altid holdt, også for dig

Det er udelukket at kondomer altid har holdt for mig.

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-06 19:27

ThomasB wrote:

> Kombineret med en halvtør kvinde kan det betyde 18 års fortrydelse

Fortrydelse? Indtil nu har det betydet snart 19 års glæde (well...).

Jeg har personligt oplevet, at et kondom kan briste, to gange. Begge gange
medførte det et ganske synligt resultat. Det ene resultat flytter
forhåbentlig snart hjemmefra.

Jeg skal ikke afvise, at jeg - som usædvanligt veludrustet - er mere
disponeret for kondomsprængning end så mange andre

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 29-10-06 19:37

> Fortrydelse? Indtil nu har det betydet snart 19 års glæde (well...).

Jeg har heller ikke fortrudt andet end jeg gerne ville have haft børn noget
tidligere - men min kæreste er selvfølgelig heller ikke halvtør

> Jeg har personligt oplevet, at et kondom kan briste, to gange. Begge gange
> medførte det et ganske synligt resultat. Det ene resultat flytter
> forhåbentlig snart hjemmefra.

Jeg har selv oplevet det en enkelt gang, men uden synlige resultater (mig
bekendt).

> Jeg skal ikke afvise, at jeg - som usædvanligt veludrustet - er mere
> disponeret for kondomsprængning end så mange andre

Jens "sylespids" Bruun?

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-06 19:46

ThomasB wrote:

> Jens "sylespids" Bruun?

Nej. Jens "hest" Bruun.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 29-10-06 20:20

> Nej. Jens "hest" Bruun.

Det er ikke nogen skam at være Brun.

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 29-10-06 20:51

> Jens "sylespids" Bruun?

Nej, Jens "Tør" Bruun.
Se http://groups.google.com/group/dk.snak.seksualitet/msg/e003b0cd93f38b90

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-06 21:02

Peter Wing Larsen wrote:

> Nej, Jens "Tør" Bruun.
> Se
> http://groups.google.com/group/dk.snak.seksualitet/msg/e003b0cd93f38b90

Av, den sved.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Vadmand

Dato : 29-10-06 22:21

Jens Bruun wrote:

> Av, den sved.

Har du som så mange andre Bruun'er nogen sinde lydt navnet "Lortebruun"? Jeg
spørger selvfølgelig kun, fordi jeg selv har et navn, der indbyder til den
samme flade vittighed igen og igen.

Per V.

--
Når en aforisme begynder med "manden er..." eller "kvinden er..." ved
man, at resten ikke er værd at spilde tid på.

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-06 22:29

Per Vadmand wrote:

> Har du som så mange andre Bruun'er nogen sinde lydt navnet
> "Lortebruun"?

Kun på usenet, hvor viddet tilsyneladende end ikke kan svinge sig op på de
højder, man oplevede i f.eks. 6. klasse.

> Jeg spørger selvfølgelig kun, fordi jeg selv har et
> navn, der indbyder til den samme flade vittighed igen og igen.

Vittighed? Kræver en vittighed ikke, at der er humor involveret?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 29-10-06 22:46

Jens Bruun wrote:

> Kun på usenet, hvor viddet tilsyneladende end ikke kan svinge sig op
> på de højder, man oplevede i f.eks. 6. klasse.

Mjae .. man fornemmer nok at det var der traumet blev grundlagt ..

/FL

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-06 22:54

Frank Leegaard wrote:

> Mjae .. man fornemmer nok at det var der traumet blev grundlagt ..

Av, den sved også. Du er jo knivskarp, Frankie-boy.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 30-10-06 18:09

Jens Bruun wrote:

> Av, den sved også. Du er jo knivskarp, Frankie-boy.

Jae .. Det forståes ..

/FL

Fra : gb

Dato : 29-10-06 23:36

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in

> Har du som så mange andre Bruun'er nogen sinde lydt navnet
> "Lortebruun"? Jeg spørger selvfølgelig kun, fordi jeg selv har et
> navn, der indbyder til den samme flade vittighed igen og igen.

Du har dit øgenavn, fordi du ER så slatten som en vandmand.

--
GB

Fra : Konrad

Dato : 30-10-06 00:15

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in

> Du har dit øgenavn, fordi du ER så slatten som en vandmand.

Endnu et guldkorn fra General Blackout.

Fra : Per Vadmand

Dato : 30-10-06 09:47

Konrad wrote:
> "gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse

> Endnu et guldkorn fra General Blackout.

Mener du Georg Brokbind?

Per V.

Fra : Konrad

Dato : 30-10-06 09:55

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> Mener du Georg Brokbind?

Kært øg har mange navne.

Fra : ThomasB

Dato : 30-10-06 00:35

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse

> Du har dit øgenavn, fordi du ER så slatten som en vandmand.

Hold da fast mand hvor humoren driver af dig hva?

Fra : gb

Dato : 30-10-06 01:47

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in news:45453abb$0$49198
$14726298@news.sunsite.dk:

> Hold da fast mand hvor humoren driver af dig hva?

Ja, ikke sandt?

Manden lever i sin egen lille,lyserøde verden, og gider ifølge eget udsagn
ikke læse dokumentation, når han får den smidt i nakken, hvis den fylder
mere end ti linjer.

--
GB

Fra : ThomasB

Dato : 30-10-06 02:17

> Ja, ikke sandt?

Jeg ved snart ik'

> Manden lever i sin egen lille,lyserøde verden, og gider ifølge eget udsagn
> ikke læse dokumentation, når han får den smidt i nakken, hvis den fylder
> mere end ti linjer.

Ved at undgå f.eks en 20 liniers dokumentation kan man forestille sig
følgende:

Med 72 bogstaver pr linie, bliver det til 1440 bogstaver.
Hvis han bare får én dokumentation om dagen, giver det 525.600 bogstaver om
året, og med ti år på usenet bliver det altså, rundet op, 5,3 millioner
bogstaver! Det svarer til ca 10 bøger.
En Vadmandbog giver ham vel omkring 100.000,- og skriver han med halv
hastighed i forhold til læsning, så vil han reelt have tjent 500.000,- gode
danske kroner ved at undgå 20 liniers dokumentation.

Nu forstår du kapitalisten Per Vadmand

Fra : gb

Dato : 30-10-06 03:51

> Nu forstår du kapitalisten Per Vadmand

Nååååh. D'oh!

--
GB

Fra : Per Vadmand

Dato : 30-10-06 09:49

ThomasB wrote:

> [...]
> hastighed i forhold til læsning, så vil han reelt have tjent
> 500.000,- gode danske kroner ved at undgå 20 liniers dokumentation.

Pænt af dig at forsvare mig Desværre er dine forestillinger om
forfatterindtægter i Danmark voldsomt overdrevne. Faktisk får jeg mere ud af
at bruge to måneder på at oversætte en bog end på t bruge ti år på at skrive
en selv.

Noget helt andet er så, at det, Georg kalder "dokumentation" blot er
alenlange gentagelser af hans ulidelige muslimparanoia.

Per V.

Fra : ThomasB

Dato : 30-10-06 23:20

> [...]
> af at bruge to måneder på at oversætte en bog end på t bruge ti år på at

Naah, lad du bare vær', kapitalist-Per

Min svigermor skrev en lærebog om psykiatrisk sygepleje, den gav hende vist
70.000 i forskud og små 10.000 i bibliotekspenge i 5-6-7 år(?). Men det er
nok noget andet med skønlitteratur.

> Noget helt andet er så, at det, Georg kalder "dokumentation" blot er
> alenlange gentagelser af hans ulidelige muslimparanoia.

De fleste emner i dk.politik ender med diskussion om muslimer og det er
irriterende.

Men det er altså nødvendigt at diskutere det, så det ikke eskalerer. Vi har
en knejt på 12 år i familien, som er skide bange for de mange muslimske
drenge og piger som lover (og giver) tæsk hvert og hvertandet øjeblik. Det
udvikler sig til had, hvilket kan få nogle ret uheldige konsekvenser
fremover. Du kan ikke fortælle en dreng der lige har fået et cirkelspark, at
han ikke skal være bange for muslimer. Frygt udvikler sig meget hurtigt til
had - som bl.a er det du ser hos gb. Når man så konstant bliver afvist som
paranoid og latterlig, så bliver man til sidst temmelig frustreret og finder
støtte/forklaring i "dokumentation", som du kalder det.

Jeg har venner, familie, egne oplevelser mv der tydeligvis viser at der er
et problem. Voksne mænd der går i byen er hamrende bange for at blive passet
op af en flok 2. g'ere, fordi de flere gange på en aften ser volden, som
ikke bare er et par på kassen og så ind og dele en stribe fadøl.

Det er muligt at en stor del at muslimerne er fredelige, men der er et stort
problem, og du skal passe på med at negligere det og kalde folk for
paranoide.

Fra : Per Vadmand

Dato : 31-10-06 00:15

ThomasB wrote:

> [...]

> Det er muligt at en stor del at muslimerne er fredelige, men der er
> et stort problem, og du skal passe på med at negligere det og kalde

Problemet er, at du bytter om på årsag og virkning. Indvandrernes had til
danskere er skabt af den konstante afvisning og nedgørelse, de har været
udsat for i hverdagen i de sidste 35 år.

Nu har vi problemet, og det er for sent at tørre aben af på hinanden. Den
eneste løsning er, at BEGGE parter begynder at behandle hinanden ordentligt.
Og da danskerne er flest og stærkest, kunne de passende begynde i stedet for
konstant at svine indvandrerne til både i grupper som dk.politik og i aviser
og på tv.

Per V.

Fra : ThomasB

Dato : 31-10-06 01:41

> [...]
> ordentligt. Og da danskerne er flest og stærkest, kunne de passende
> begynde i stedet for konstant at svine indvandrerne til både i grupper som

Intet kan forsvare vold og mord.

Fra : Per Vadmand

Dato : 31-10-06 10:10

ThomasB wrote:

> Intet kan forsvare vold og mord.

Hvem forsvarer det?

Per V.

Fra : ThomasB

Dato : 31-10-06 20:37

Du mener med andre ord, at det er danskere der har startet det hele?

Jeg er godt klar over at løsningen er at "BEGGE" parter begynder at behandle
hinanden ordentligt - det er sådan set logik for perlehøns.
Men det svarer til at sige, at krig kan undgåes hvis begge parter behandler
hinanden ordentligt - ret trivielt ik?

Det er altså ikke en børnehave det her, selvom det på visse områder godt kan
se sådan ud, det er grav alvorligt, Per. Vi taler om mord, vold og trusler -
noget man ikke bare vender ryggen til, hvis man er samvittighedsfuld borger,
der ønsker et sundt samfund for sine børn, børnebørn og efterkommere.

Jeg har aldrig hørt dig sige noget objektivt som muslimer - du som ellers er
så meget mod religion, kvindeundertrykkelse og vold. Det er netop mennesker
som dig, uden stemningsoppiskende had, der er brug for.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-10-06 08:20

On Tue, 31 Oct 2006 00:14:49 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Problemet er, at du bytter om på årsag og virkning. Indvandrernes had til
>danskere er skabt af den konstante afvisning og nedgørelse, de har været
>udsat for i hverdagen i de sidste 35 år.

Det er nok ikke lige gruppen at debatere sligt men når vi nu afligevel
er v det - så findes der muslimske invandra også andre indvandra - og
ja det går ikke så heldigt med de muslimske invandra - men kineser -
Vietnamesiske bådflygtninge fra 70 erne og stort set alle andre jamen
det er gået gnidningsløst - så jeg tror ikke pr definiation at
Danskerne er fremmed fjendske , der er bare et eller andet ved
muslimer der kolidere med vores grundligene meneske opfatelse og syn
på hvordan et samfund skal være.

Hvad skal man så gøre ved det - Tjaee hvis regeringen havde nosser til
det så tog man en gang for alle en folkeafstemning om invandra (e?)
spørgsmålet ... også brugte den afstemning som ledetråd for invandra
politiken.

Fra : Brian Olesen

Dato : 31-10-06 10:03

Hej

> Problemet er, at du bytter om på årsag og virkning. Indvandrernes had til
> danskere er skabt af den konstante afvisning og nedgørelse, de har været
> udsat for i hverdagen i de sidste 35 år.

Slet ikke. Deres had stammer fra deres baggrund i en anden kultur. De ville
føle sig identitetsløse, hvis de ikke havde hadet at klynge sig til.

> Nu har vi problemet, og det er for sent at tørre aben af på hinanden. Den
> eneste løsning er, at BEGGE parter begynder at behandle hinanden
> ordentligt.

Det lyder rigtigt nok, men er måske knap så let at føre ud i praksis.

> Og da danskerne er flest og stærkest, kunne de passende begynde i stedet
> for konstant at svine indvandrerne til både i grupper som dk.politik og i
> aviser og på tv.

Hvor længe mon vi er flest?

Mvh. Brian

Fra : Per Vadmand

Dato : 31-10-06 10:12

Brian Olesen wrote:

> Hvor længe mon vi er flest?

Det bliver vi sandsynligvis ved med at være de næste par tusind år.

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 31-10-06 10:24

Per Vadmand wrote:

> Det bliver vi sandsynligvis ved med at være de næste par tusind år.

Hvis vi endelig skal blande sandsynlighed ind, så siger de fremskrevne
statistikker, at muslimerne med de nuværende fødselstal er i flertal i DK om
40-50 år, men det er selvfølgelig også udtryk for racisme at skrive noget
sådan, ikke Per?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Vadmand

Dato : 31-10-06 11:43

Jens Bruun wrote:

> [...]
> statistikker, at muslimerne med de nuværende fødselstal er i flertal
> i DK om 40-50 år, men det er selvfølgelig også udtryk for racisme at

Nej, kun for uvidenhed om statistiks forhold til virkelighed.

Per V.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-10-06 18:34

On Tue, 31 Oct 2006 10:24:09 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>t muslimerne med de nuværende fødselstal er i flertal i DK

jamen der er nu lys for enden af tunlen Thi da de er faldet til 2.1
barn pr par !

men stadigt synes jeg vi skulle have en folke afstemning om vi reelt
ønsker flere muslimske emigranter i dk

og om man ikke skulle gøre det fordelagtigt for dem der er her til at
rejse

og evt lave et skatte fradrag til de mellem østlige etniske afrikanske
& jugoslaviske muslimer der lod sig gøre ufrugtbare.

problemet med de stamninger der er - er at man gør det til yderst
besværligt for folk fra andre lande med anden kultur at rejse til
Danmark - hvilket er tåbeligt.

fakta er er at muslimerne er og altid har været en pestilens for
Danmark og vi bryder os ikke om dem ( de fleste af os ) - det er vores
land så hvorfor fan skal vi hænge på dem ? og der findes ikke et
sagligt agument for at vi skal have flere - med mindre der kommer et
folketings valg der siger - at 1 stemme over 50 % synes det er bare
dejligt .

og når alt kommer til alt vi skal ikke bruge dem til en skid vi har
oli nok supleret med de andre energi kilder vi har og de majeri
produkter der de køber kan vi fint sælge anden steds.

ja der er faktisk mange lande der angiveligt vil støtte os for at tage
et klart standpunkt i mod den muslimske pest.

Fra : Jens

Dato : 26-11-06 08:35

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
>
> ja der er faktisk mange lande der angiveligt vil støtte os for at tage
> et klart standpunkt i mod den muslimske pest.

tager de for mange af dine bistandspenge bøø ??

Fra : Steen Johansen

Dato : 26-11-06 11:08

"Jens" <jens@fuglefjams.dk> skrev i en meddelelse

Jens var det her ikke noget for dig og din ven Frank?

Psykisk syge kan få det bedre af motion
Gode erfaringer
Siden 2005 har et motionsprojekt været i gang på psykiatriske afdelinger i
Rønne, Odense, Middelfart og Horsens. Med udgangspunkt i den enkelte
patients ønsker og motivation er patienten blevet tilbudt en konditest samt
har fået udarbejdet en personlig motionsplan.

Erfaringerne viser bl.a., at de psykiatriske patienter kom i bedre form og
fik mere selvtillid, og at det er muligt at implementere fysisk aktivitet på
afdelingerne. Såvel patienter som personale bliver gladere.

Fem gode grunde til at være fysisk aktiv
- motion gavner dit helbred og dit humør
- motion forbygger overvægt, sukkersyge, visse former for kræft og
blodpropper i hjerte og hjerne
- motion styrker muskler, sener, knogler og led
- motion modvirker psykiske problemer som fx depression, angst og stress
- motion giver dig mulighed for nogle gode sociale oplevelser

Læs mere på www.sundhedsstyrelsen.dk.

Kilde: www.sundhedsstyrelsen.dk

Fra : Jens

Dato : 26-11-06 17:37

Steen Johansen wrote:
> [...]
> - motion modvirker psykiske problemer som fx depression, angst og
> stress - motion giver dig mulighed for nogle gode sociale oplevelser

skal man ikke have en sygdom før det hjælper steen ???

er det egen erfaring du ryster ud af ærmet steen ??

i så fald, hjælper det så steen ???

Fra : Benny den 9.

Dato : 26-11-06 18:01

Jens wrote:

> skal man ikke have en sygdom før det hjælper steen ???
>
> er det egen erfaring du ryster ud af ærmet steen ??
>
> i så fald, hjælper det så steen ???

du har lige svaret steen jens

det har du gjort i tre sætninger jens

og du skrev steen efter hver sætning jens

hvorfor gjorde du det jens

vil du fortælle om grunden dertil jens

jeg kunne jo få den tanke at du var spydig jens

er det rigtigt fornemmet jens

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Steen Johansen

Dato : 26-11-06 21:01

> skal man ikke have en sygdom før det hjælper steen ???
>
> er det egen erfaring du ryster ud af ærmet steen ??
>
> i så fald, hjælper det så steen ???

Jeg er for doven til at blive psykiatrisk
MvH Steen

Fra : Jens

Dato : 27-11-06 03:27

Steen Johansen wrote:
> "Jens" <jens@fuglefjams.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er for doven til at blive psykiatrisk
> MvH Steen

så du ved faktisk ikke om du er syg i bøtten steen ?

Fra : Steen Johansen

Dato : 27-11-06 09:25

> så du ved faktisk ikke om du er syg i bøtten steen ?

Jo det er jeg meget bevist om jeg er det man kalder Parnofren var jeg ikke
det havde vi aldrig kendt hinanden!
MvH Steen

Fra : Jens

Dato : 27-11-06 16:08

Steen Johansen wrote:
> "Jens" <jens@fuglefjams.dk> skrev i en meddelelse

> Jo det er jeg meget bevist om jeg er det man kalder Parnofren var jeg
> ikke det havde vi aldrig kendt hinanden!
> MvH Steen

så du er meget bevist om du er syg steen ???

Fra : Benny den 9.

Dato : 27-11-06 19:50

Jens wrote:

> så du er meget bevist om du er syg steen ???

nu spørger du igen på den der måde jens
hvorfor gør du det jens
jeg spurgte dig osse i går jens
men du har ikke svaret jens
svar dog jens

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Bo Warming

Dato : 26-11-06 17:48

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> wrote in message
> Læs mere på www.sundhedsstyrelsen.dk.

Stol ikke på den lovreligiøse Sundhedsstyrelse

Motion er kun sundt hvis man har LYST TIL MOTION

Sæd er lige sund om den har været holdt tilbage i årevis eller der
onaneres/samlejes hyppigt

Regler er sjældent brugbare

Bondefornuftens TI BUD=Anti-lovreligion om DNA,
pædofili,islam,faderhus

At være anarkist er at gå for vidt - love skal hindre vold,
tyveri,tyvsk bedrag.

Men vedr alt andet er det ansvarligt at lade al rimelig tvivl komme
anklagede til gode og ikke tro på:

1.. regler om at Darwinbeviser er så stærke at bibeltroende skal
hindres i at opdrage bibelsk. Videnskab er ikke så nyttig at den kan
ophøjes til en ny religion.
2.. racime om at nogen er født klogere end andre
(undtagelser:mongolisme, Føllings-syge-åndsvaghed)
3.. sindsygdiagnostik, -
for tvangstanker er et spørgsmål om smag

4.. fordømmelse af voksen-barn kærtegn, når disse ikke er med
voldsrisiko. Voldtægt skal straffes, men ikke så hårdt som
lemlestelse.
5.. medlidenheds-regler. Den enkelte bør afgøre, hvem han vil
hjælpe. Dog har vi i vort land tradition for en vis gensidig
forsikring fx socialhjælp
6.. volds-forherligende religiøse dogmer som koranens.
7.. snerpe-regler som Moses Hansens og Faderhusets - men disse er
ikke nær så stort et problem som helligkrig-lovreligion
8.. diktatur der siger "Jeg er folket" som Hitlers, Solkongens,
ayatollahers,imamers. Men på et skib er det bedst at have kun een
kaptajn, og når vi en sjælden gang behøver institutioner, så bør de
ofte have førerprincip som et skib.
9.. moralregler, der ikke er løse, intuitive, spontane,
indefra-kommende, frivillige
10.. bygningsregler, der ikke forebygger at altaner falder ned i
hovedet på sagesløse forbipasserende o.lign.. Livet er sjovest når
man gør sine egne erfaringer - og det gælder også rygning på privat
område, hvor ejendomsretten bør være ukrænkelig så ejere må tillade
rygning

Allerede grækerne indså, at når regler og love er meget få og vigtige,
så kan overholdelse sikres - ellers ikke.

Så går man ind for forbud mod kærtegn i uklart definerede børn-voksen
situationer, er man medskyldig i mord, for mordforbud kan ikke sikres
overholdt, når statsmagten skal spilde sine få resourcer på umulige
efterforskninger om liderlige skulderklap og pornooptagelser af
mindreårige.

Fra : Steen Johansen

Dato : 26-11-06 21:36

> [...]
> overholdt, når statsmagten skal spilde sine få resourcer på umulige
> efterforskninger om liderlige skulderklap og pornooptagelser af

Ateistisk eksistentialisme er en filosofisk skole der udgår fra
eksistentialismen, men adskiller sig fra kristen eksistentialisme ved at
ikke have en skabende gud og hævder derfor at mennesket ikke har nogen
forudgående mening. Mennesket eksistens går således forud for dets essens.
Jean-Paul Sartre, som var den ateistiske eksistentialismes fader, forklarede
dette ved at sammenligne med fabrikationen af en saks. I dette eksempel går
essensen forud for eksistensen, da mennesket har en idé - et formål - med at
skabe saksen. I den ateistiske eksistentialisme er der ingen skaber - og
derfor intet formål (essens) med mennesket før det eksisterer. Dette
standpunkt står i klar kontrast til determinisme, da mennesket ifølge Sartre
er "dømt til frihed", fordi der ikke findes andre forklaringer til
menneskets handlen end dets egne valg.

Hentet fra "http://da.wikipedia.org/wiki/Ateistisk_eksistentialisme"

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-11-06 11:19

Jens wrote:

> tager de for mange af dine bistandspenge bøø ??

Dette emne hører i hvert fald ikke til i denne gruppe. Man kan så i øvrigt
spørge sig selv, om Bos udgydelser hører hjemme nogen steder overhovedet -
men jeg synes, han skulle forsøge sig ovre i dk.politik.indvandring hos de
andre rendestensrodere.

Per V.

Fra : Bo Warming

Dato : 26-11-06 16:58

> Dette emne hører i hvert fald ikke til i denne gruppe. Man kan så i
> øvrigt spørge sig selv, om Bos udgydelser hører hjemme nogen steder
> overhovedet -

Måske Vadmand har ONE TRACK MIND og hans indlæg hører hjemme i kun een
ng

Tænker man uden skyklapper så asocierer man frit og at der er
sammenhæng i hvad forvirrer Vadmand
har jeg med nedentående ti bud forklaret

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 27-11-06 08:05

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> writes:

> Tænker man uden skyklapper så asocierer man frit og at der er
> sammenhæng i hvad forvirrer Vadmand

Betyder "fri association" at man ikke kan lade være med at skifte emne?
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Benny den 9.

Dato : 27-11-06 19:47

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Betyder "fri association" at man ikke kan lade være med at skifte emne?

det er det kvinderne kalder multi-tasking...

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Jens

Dato : 26-11-06 17:40

Per Vadmand wrote:

> [...]
> overhovedet - men jeg synes, han skulle forsøge sig ovre i
> dk.politik.indvandring hos de andre rendestensrodere.

Man skal jo svare i den gruppe det er postet i.

Men jeg prøver jo også at trække bøø over i en anden gruppe som du kan se.

Men det kommer jo an på om jeg får kontakt før bøø har indtaget den daglige
dosis piller.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-11-06 12:44

On Sun, 26 Nov 2006 11:19:20 +0100, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

> Bos udgydelser hører hjemme nogen steder overhovedet -

et varmt indlæg i en kold tid - tænker du på noget specilt eller er
det bare sådan en følse du har ?

Fra : Jens

Dato : 28-11-06 16:12

Bo M Mogensen wrote:

> et varmt indlæg i en kold tid - tænker du på noget specilt eller er
> det bare sådan en følse du har ?

har du ikke varme indlagt i den container bøø ???

Fra : Benny den niende

Dato : 31-10-06 21:20

Brian Olesen wrote:

> Det lyder rigtigt nok, men er måske knap så let at føre ud i praksis.

nej, men du skulle tage og prøve....

Fra : Brian Olesen

Dato : 31-10-06 21:53

> nej, men du skulle tage og prøve....

Og det ved du positivt, at jeg ikke gør?

Mvh. brian

Fra : Benny den niende

Dato : 31-10-06 22:28

Brian Olesen wrote:
> "Benny den niende" <3gange3@fire.plus.fem> skrev i en meddelelse

> Og det ved du positivt, at jeg ikke gør?
>
> Mvh. brian

læs baglæns.......

Fra : Konrad

Dato : 31-10-06 06:09

> [...]
vist
> 70.000 i forskud og små 10.000 i bibliotekspenge i 5-6-7 år(?). Men det er

Et bestillingsarbejde som bruges obligatorisk i undervisningen på et studie
har altså også et andet økonomisk grundlag end en digtsamling eller en
roman.

> De fleste emner i dk.politik ender med diskussion om muslimer og det er
> irriterende.

Så burde du revse meddebattørerne mere, men erfaringen viser at det ikke
virker. Det har været diskuteret tusind gange og det er endda indskrevet i
dk.politiks' fundats, at indvandrerindlæg er uønskede.

> [...]
stort
> problem, og du skal passe på med at negligere det og kalde folk for

Man KAN naturligvis godt være paranoid, men der findes i den grad
forskellige "virkeligheder" ud i erfaringerne med "muslimer" alt afhængig af
hvor man bor, hvor gammel man er og hvilken social profil man har. Det er jo
nok derfor man kan gå tudseskævt af hinanden nogle gange, i den generelle
opfattelse, og mene at modparten er enten bundnaiv og verdensfjern eller en
lille indskrænket racist.

Nogle oplever ikke andet end åbne, intellektuelle indvandrere med spændende
uddannelser, kulturelle interesser og politisk overbevisning - andre oplever
ikke andet end skrål og skrig fra nabolejlighederne, hærværkschikanerier i
baggården fra børnene og vold og mere alvorlig hærværk fra de større børn og
unge på sidevejene. Altsammen garneret med en agressiv her-bestemmer-vi
attitude, forfølgelse af dem der kan tæskes - intet er jo sjovere end at
skræmme livet af en gammel dame, bare ved at stille sig truende i en
rundkreds omkring hende.

I første scenarie vil man typisk selv være ressourcestærk - man har i større
grad valgfrihed over omgangskreds og boligområde, og hvis man
oplever/erfarer noget negativt - lad os sige psykiske eftervirkninger af
langvarig forfølgelse - så kan man langt bedre bære over med det, eller kan
vælge fra! Man vil opleve muslimer som en interessant afveksling der rummer
en anden kultur, og som har spændende historier at berette fra deres
hjemlande - OG som har masser af fine betragtninger omkring integration og
indvandring, eller vestens War on Terror - altimens de får skrevet deres
børn op til den Internationale Skole i Hellerup allerede inden de er født
(for nu lige at overdrive lidt)

I andet scenarie vil man have lige så få eller færre ressourcer og overskud
som de ofte meget ressourcesvage indvandrere/muslimer, man bor i nærheden
af. Det er jo dem, der ikke har overskud til at lære dansk og blive
"integreret", som er tilbøjelige til at begrave sig i sin kulturelle fortid
efter en årrækkes nederlag i Danmark, og som producerer børn på samlebånd
hvis udsigter er endnu ringere end forældrenes, social arv - de sendes for
drengenes vedkommende lige i armene på en rockerklub eller en religiøs sekt.

Fra : Bo Warming

Dato : 31-10-06 08:19

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> [...]
> indskrevet i
> dk.politiks' fundats, at indvandrerindlæg er uønskede.

Denne "Lex Warming" fra 1999-2000 gør tydeligt at fundatser er
vejledende = juridisk ligegyldige

En anden korrupt lokalplan-agtig tåbelighed , som hetz mod mig
afstedkom dengang jeg fik konto lukket en kort tid, var, at snak om
science-brugbarhed må ikke skrives på dk.videnskab, men kun på
dk.politik og ligeså må der ikke stå om WW2-historie vedr kz på
dk.videnskab.historie, så man tvinger mange til X-post for, når noget
er startet på et sted, er den der svarer nødt til både at bibeholde og
berige dk.politik

Er der noget vigtigere politik-emne end muslim-situationen og noget
uvidenskabeligt ved relativity-brugbarhed og noget uhistorisk ved
holocaust??? Love er til for at brydes, skrev Goethe og aldrig har det
været så sandt som vedr disse regler

Ny dom om at kommunikations-transportør skal kunne straffes for at han
er budbringer til ubeslægtedes budskaber er absurd og extremt
YTRINGSFRIHEDS-FARLIGT

Fra : Blinkhinde

Dato : 01-11-06 15:33

Jens Bruun skrev:

> Jo. Når to grupper, i opposition til hinanden, benytter "dem" og "os", er
> det pr. definition fakta - også selvom disse grupper siden hen opløses og
> afløses af andre grupper med andre egenskaber.

Jeg snakker ikke om grupper der opløses. Jeg snakker om, at man kan
være flere ting på en gang. At man kan være et "os" med nogen i en
bestemt situation og et andet "os" med nogen andre i en anden
situation, på samme tid. Og at disse definitioner hele tiden er til
forhandling. Hver gang mennesker kommunikerer er disse definitioner til
forhandling.

> Længere er den ikke. Du
> forsøger at gøre det til en diskussion om enshed og hvad ved jeg.

Ja, det gør jeg. For jeg er overbevist om, at det er, hvad det handler
om. - Forestillinger om enshed. - At trække bestemte lighedstegn frem
og bruge dem som argument for at: "vi er ens".

> Fakta er,
> at grupper i samfundet definererer sig selv som "os" og dermed andre grupper
> som "dem".

Ja, det er et fakta. Men både du og jeg skifter grupperinger mange
gange i løbet af en dag. Det er ikke noget statisk.

> Konflikten mellem disse "os" og "dem" eksisterer - er fakta.

Hvilken konflikt?

Der er mange "os" og "dem"'er og vi skifter hver især til forskellige
grupperinger hele tiden, alt efter hvem vi er sammen med. Eksempler på
"os" og "dem" kunne være mænd og kvinder, piercede og ikke-piercede,
døve og hørende.

> Forhold dig til konflikten

Hvilken konflikt taler du om?

> og ikke til rimeligheden i at danne disse
> grupperinger.

Det er forestillingerne om grupperne det hele handler om.

> Og hvad så? Det har *intet* med resultatet at gøre. Fakta er, at
> grupperingerne og konflikterne mellem dem eksisterer.

Præcis hvilke grupper og konflikter taler du om?

> Diskussionen om,
> hvorfor mennesker og andre dyr danner grupper har *intet* med sagen at gøre,

Jeg snakker ikke om, hvorfor mennesker og dyr danner grupper, jeg
snakker om forestillinger om grupper.

> men har alene akademisk interesse.

> Du kan da ikke tillade dig at stille spørgsmålstegn ved, at mennesker ønsker
> at definere sig som tilhørende bestemte grupperinger?

Jeg stiller spørgsmålstegn ved om de findes når det kommer til
stykket. Jeg ser på gruppegrænserne og opdager, at det ikke er så
enkelt at definere, hvornår man er noget og hvornår man ikke er.
Derfor spørger jeg, hvornår man er dansk. Du siger, at det er man
muligvis, når man føler sig dansk. - Men der er mange der føler sig
danske, som ikke bliver opfattet som danske (og som fx bliver sendt ud
af Danmark til et andet land).

> Der er sgu' da
> genetisk kodet ind i os, som det forøvrigt er i mange andre arter. Det er en
> egenskab, der evolutionært har været en kæmpefordel.

Hvad er det helt præcist du snakker om, der er genetisk kodet ind i
os?

> At du så ikke bryder
> dig om dén egenskab, kan vi tage i en anden diskussion. Du kan ikke bare
> affeje den som "fiktiv", fordi den ikke passer ind i dit verdensbillede.

Det er en argumentation du ynder at bruge. Den holder ikke. Jeg har
ikke noget idealistisk verdensbillede jeg skal have til at passe (og
som sagt, - det ved du godt).

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-11-06 00:47

On 1 Nov 2006 06:33:14 -0800, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
wrote:

> At trække bestemte lighedstegn frem
>og bruge dem som argument for at: "vi er ens".

jow men et eller andet sted så skal det jo stoppe og man må træffe en
beslutning - at det så bliver på bekostning af de mange og finer
neuancer i almindlighed - ja sådan er det jo bare.

Fra : ThomasB

Dato : 30-10-06 14:10

"Peter Wing Larsen" <peterwing@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Nej, Jens "Tør" Bruun.
> Se http://groups.google.com/group/dk.snak.seksualitet/msg/e003b0cd93f38b90

LOL
Den er sjov.

Fra : Blinkhinde

Dato : 01-11-06 14:19

Jens Bruun skrev:

> Og? I det øjeblik to grupper benytter definitionerne "dem" og "os", er der
> ikke længere tale om fiktion, men om fakta.

Nej, at man i en bestemt situation skaber et "dem" og "os" gør det
ikke til et fakta. Netop fordi man kan gruppere sig om ganske kort tid
efter i en anden situation. Når man gruppere sig sammen til et "os" er
det, fordi man har et behov for det i en bestemt situation, men det
bliver man ikke "ens" af. Det er stadig kun en forestilling om enshed.
- Det er rigtigt at disse forestillinger kan blive så cementerede, at
man vil dø for dem, men det er stadig forestillinger. - Man kan fx
blive meget overrasket, når man tror, at man er en del af et "os" og
så pludselig opdager, at de andre man troede sig forbundet med har
helt andre holdninger på, for en selv, meget vigtige områder.

> [...]

det ved lige præcis du af alle også godt JB. Jeg stiller bare
spørgsmålstegn ved de grupperinger der virker så ligetil.

Mit lille nor kom hjem forleden dag og proklamerede at hun: "aldrig
mere ville lege med mørke børn". Jeg spurgte hvorfor og hun fortalte,
at Stefan (der er lidt mørk i huden) nu (igen) havde slået hende.
"Hvad så med Dragana?" spurgte jeg "hende leger du da fint med og hun
er da også mørk i huden". "Jah..." sagde ungen, "men hun er jo også
en pige" og lavede det så om til at hun: "aldrig mere ville lege med
mørke drenge". "Hvad så med Muhammed? Han er da mørkere end Stefan
og ham leger du da også med" sagde jeg. Hun gik lidt og tænkte og
sagde så: "Så vil jeg i hvert tilfælde ikke lege med Stefan mere".
Så vi endte alligevel op med, at dette her ikke handlede om mørke
børn, men om Stefan. Det var Stefan der var en idiot, - og kun ham.

Jeg forstår godt, at hun forsøger at komme sin verden i kasser, - hun
er tre år og det er jo en nem konklusion: Han er mørk og det er nok
derfor, at han ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt. Jeg har

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-11-06 14:59

Blinkhinde wrote:

> [...]

det pr. definition fakta - også selvom disse grupper siden hen opløses og
afløses af andre grupper med andre egenskaber. Længere er den ikke. Du
forsøger at gøre det til en diskussion om enshed og hvad ved jeg. Fakta er,
at grupper i samfundet definererer sig selv som "os" og dermed andre grupper
som "dem". Konflikten mellem disse "os" og "dem" eksisterer - er fakta.
Forhold dig til konflikten og ikke til rimeligheden i at danne disse
grupperinger.

> [...]
> bliver man ikke "ens" af. Det er stadig kun en forestilling om enshed.

Og hvad så? Det har *intet* med resultatet at gøre. Fakta er, at
grupperingerne og konflikterne mellem dem eksisterer. Diskussionen om,
> [...]

> spørgsmålstegn ved de grupperinger der virker så ligetil.

Du kan da ikke tillade dig at stille spørgsmålstegn ved, at mennesker ønsker
at definere sig som tilhørende bestemte grupperinger? Der er sgu' da
genetisk kodet ind i os, som det forøvrigt er i mange andre arter. Det er en
egenskab, der evolutionært har været en kæmpefordel. At du så ikke bryder

Fra : Brian Olesen

Dato : 01-11-06 22:11

"Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Jens Bruun skrev:

> [...]

så pludselig opdager, at de andre man troede sig forbundet med har
helt andre holdninger på, for en selv, meget vigtige områder.

Godt så. Du mener altså at det er sandsynligt, at ali og alle de andre
bliver hinduer i morgen? Nej vel?

Mvh. Brian

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-11-06 00:43

On 1 Nov 2006 05:18:42 -0800, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
wrote:

>Nej, at man i en bestemt situation skaber et "dem" og "os" gør det
>ikke til et fakta.

altså hvis vi nu tager den med at stene kvinder og vi så har
muslimerne og Danskerne kan vi kalde dem og os ......

hvis så 80 % af den ene gruppe synes det er ok at stene kvinder under
visse forhold og kun en kvart promille af den anden gruppe mener det
er fornuftigt at stene kvinder under de selv samme forhold - så kan
man da godt tale om et dem og os .......

Fra : Benny den niende

Dato : 29-10-06 20:20

Jens Bruun wrote:

> Fortrydelse? Indtil nu har det betydet snart 19 års glæde (well...).
>
> Jeg har personligt oplevet, at et kondom kan briste, to gange.

jamen, når der først er gået hul, så kommer der hurtigt et til.

du er skarp, hvar?

Fra : Blinkhinde

Dato : 01-11-06 10:39

Brian Olesen skrev:
> "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er en muslim, Brian? Definer det først, så skal jeg fortælle
> dig om jeg har kneppet med en sådan.
>
> Gab. Skrev muslim ikke perker.

Jeg er ligeglad, hvad du kalder det. Definer da bare perker også, -
det er ligeså interessant.

> Hvad er det ved det ord du ikke forstår?

Jeg ved simpelthen ikke, hvad du lægger i ordet muslim. Vi kan ikke
per definition gå ud fra, at vi taler om det samme.

> Men ok mener en mørk fyr

Er muslimer mørke?

> besat af en konkurerende tro.

Er muslimer *besatte* af deres tro? (og i forhold til hvem?)

> Troede bare det var Per, der havde skrevet det med kasserne. ( det plejer
> han jo)

Det ved jeg så ikke noget om.

> Muslimske mænd

Er det så dem du siger er mørke og besatte af en, ikke nærmere
defineret, tro? Det fortæller mig ikke ret meget, Brian. Det må du
kunne gøre bedre.

> må jo gerne tage til Danmark

Disse "muslimer" du taler om, de bor altså ikke i Danmark, går jeg
så ud fra?

En "muslim" for dig er altså: en mørk fyr der er besat af en, ikke
nærmere defineret, tro og som ikke bor i Danmark.

> og gennemkneppe nogle danske
> piger,

Hvad er en dansk pige?

> men død ved kølle, hvis en dansk mand

Hvad er en dansk mand?

> dypper snabelen i en muslimsk
> tøs.

Hvad er en muslimsk tøs?

Fra : Brian Olesen

Dato : 01-11-06 22:03

Brian Olesen skrev:
> [...]

Er muslimer *besatte* af deres tro? (og i forhold til hvem?)

> Troede bare det var Per, der havde skrevet det med kasserne. ( det plejer

Det ved jeg så ikke noget om.

> [...]

En "muslim" for dig er altså: en mørk fyr der er besat af en, ikke
nærmere defineret, tro og som ikke bor i Danmark.

Hvad er en muslimsk tøs?

Hvad betyder hvad?

Mvh. brian

Fra : Blinkhinde

Dato : 01-11-06 13:23

Jens Bruun skrev:

> En, der definerer sig selv som sådan, eller er det for let i diskussionen om
> "diskurs"?

Ah, ja. Et dejligt svar. - Netop fordi det peger på den flyvskhed
definitioner og grupperinger har. Man definerer kun sig selv som noget,
hvis det i en bestemt situation er vigtigt. - Hvis man så at sige skal
gruppere sig sammen med nogen eller gruppere sig væk fra nogen.

Samtidig fortæller det, at der ikke er nogen fast gruppering For
alle kan jo definere sig selv som muslim, så at sige. Så nej, det er
ikke for let i diskussionen om diskurs, det viser netop, at der ikke er
nogen fællestræk ved den "gruppe" der kalder sig selv for "muslimer".
Den er alt for kæmpemæssig og alt for forskellligartet.

I øvrigt er det heller ikke helt nok at man selv definerer sig som
noget... Jeg mødte engang en meget lyshåret pige med store blå øjne
der talte svensk og boede sammen med sin mor og far i et gult træhus i
en lille by i Sverige. Hun kaldte sig sigøjner, for det var, hvad hun
definerede sig selv som. - Men andre definerede hende ikke som
sigøjner, hvilket frustrerede hende voldsomt. - Når man taler om
disse her forestillede grupperinger, så er det ikke nok, at man selv
definerer sig som noget. Så skal det rent faktisk også bekræftes af
andre for at føles rigtigt.

- Men jeg taler altså stadig forestillede "kasser" og de bliver ikke
mere rigtige af, at det er noget man kalder sig selv. Når man

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-11-06 13:47

Blinkhinde wrote:

> Når man
> definerer sig selv som noget, er det jo som sagt også for at skabe et
> fiktivt "dem" og "os".

Og? I det øjeblik to grupper benytter definitionerne "dem" og "os", er der
ikke længere tale om fiktion, men om fakta. Fakta er noget, man bør forholde

Fra : Brian Olesen

Dato : 01-11-06 22:10

> [...]
> ikke længere tale om fiktion, men om fakta. Fakta er noget, man bør
> forholde sig til - også selvom fakta strider mod ens idealer og

Jeg har også lidt svært ved at få det til at harmonere med, at muslimske
skolebørn skal have en masse særbehandling, men det er jo så et helt kapitel
for sig, som vi nok hellere må lade ligge i denne omgang.

Brian

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-11-06 13:49

Jens Bruun wrote:

> [...]
> er der ikke længere tale om fiktion, men om fakta. Fakta er noget,
> man bør forholde sig til - også selvom fakta strider mod ens idealer

Nøj for en gang vrøvl. At nogen laver en mere eller mindre diffus
gruppering, så er det fakta. Det er da det værste vrøvl jeg har hørt længe.

En dårligt defineret gruppering er da uegnet til diskussion. Det ved de
fleste da godt inden de kommer i gymnasiet.

/FL

Fra : Brian Olesen

Dato : 01-11-06 22:09

Jens Bruun skrev:

> [...]

hvis det i en bestemt situation er vigtigt. - Hvis man så at sige skal
gruppere sig sammen med nogen eller gruppere sig væk fra nogen.

Nej nej det er da kun identitetsløse lystløgnere der gør dette.
Vi andre ved sgu godt, hvilke grupperinger vi tilhører versus ikke tilhører.
Jeg ved med sikkerhed, at jeg aldrig nogen sinde får brug for at påstå, at
jeg er muslim.

[...]

Det er da det rene sluder.

Den er alt for kæmpemæssig og alt for forskellligartet.

For forskelligartet til hvad?

[...]

Du siger altså, at perkere føler sig mest trygge ved at blive kaldt sådan?

[...]

Man definerer sig ikke som noget, hvis man tilhører en eller anden
trosretning, så er det blot en ettikette for hele ens livsanskuelse. Der er
så forskellige grader af dette.
Men muslimerne gør det heldigvis selv ret let for os andre, for muslimer
skal i følge dem selv overholde koranen. Ellers er de jo i sagens natur ikke
muslimer.

Mvh. Brian

Fra : Benny den niende

Dato : 29-10-06 20:09

ThomasB wrote:

> Det er velkendt at hvis kondomer opbevares i f.eks tegnebog i baglommen, kan
> kondomet bliver mørt.
>
> Kombineret med en halvtør kvinde kan det betyde 18 års fortrydelse

og så er det een selv der kommer i lommen på kvinden!!

Fra : ThomasB

Dato : 29-10-06 20:24

> og så er det een selv der kommer i lommen på kvinden!!

Hudlommen?

Fra : Blinkhinde

Dato : 01-11-06 10:10

Fra : Brian Olesen

Dato : 01-11-06 10:26

Brian Olesen skrev:
> [...]

> Gu' gør de da så. Har du da nogensinde kneppet en muslim?

Hvad er en muslim, Brian? Definer det først, så skal jeg fortælle

Gab. Skrev muslim ikke perker. Hvad er det ved det ord du ikke forstår?
Men ok mener en mørk fyr besat af en konkurerende tro.
Troede bare det var Per, der havde skrevet det med kasserne. ( det plejer
han jo)

Muslimske mænd må jo gerne tage til Danmark og gennemkneppe nogle danske
piger, men død ved kølle, hvis en dansk mand dypper snabelen i en muslimsk
tøs.
Derfor skulle der meget stærke beviser til, for at jeg ville hoppe på, at
ret mange herinde har haft fornøjelsen af en muslimsk pige i sengen (ikke
luder).

Mvh. Brian

Brian

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-11-06 12:56

Fra : Per Vadmand

Dato : 01-11-06 13:59

Jens Bruun wrote:

> En, der definerer sig selv som sådan, eller er det for let i
> diskussionen om "diskurs"?

Nu kommer jeg til at tænke på Grundtvig (der jo ellers pt i visse grupper
med en vis ret udskriges som arg nationalist:

"Til et folk de alle hører,
som sig regne selv dertil."

Tag den, Krarup!

Per V.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-11-06 13:51

Per Vadmand wrote:

> Nu kommer jeg til at tænke på Grundtvig (der jo ellers pt i visse
> grupper med en vis ret udskriges som arg nationalist:

> [...]

Sanddru hedning, tyrk og jøde - dem har gud i grunden kær - hader frem for
alt de søde - som på skrømt ham træder nær.

NFSG igen ..

/FL

Fra : sdsf

Dato : 28-10-06 15:58

> [...]
>
> Kære navne broder peniser er forskelige og jeg har altså ikke særligt
> meget følse i min jeg har f.eks en gang lukket et blødene sår på mit
Du har nok brændt pikhovedet af, og det er måske derfor du har svært
ved at få den stump der er tilbage til at sprutte og sprøjte.

Fra : P.L.

Dato : 28-10-06 16:37

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse

>Du har nok brændt pikhovedet af, og det er måske derfor du har svært
>ved at få den stump der er tilbage til at sprutte og sprøjte.

Sår på penis, og blødende, lyder imho godtnok klamt, er du blevet
kontrolleret for syfelis? blødende sår er bestem ikke normalt.

Fra : P.L.

Dato : 28-10-06 16:38

On Sat, 28 Oct 2006 17:36:37 +0200, P.L. <Not@Valid.invalid> wrote:

>Sår på penis, og blødende, lyder imho godtnok klamt, er du blevet
>kontrolleret for syfelis? blødende sår er bestem ikke normalt.

"Bestemt" skulle det være, måske tid til at rense tastaturet eller
købe et nyt, noget andet end mig selv skulle have skylden ;)

Fra : sdsf

Dato : 28-10-06 21:49

"P.L." <Not@Valid.invalid> skrev i en meddelelse

> "Bestemt" skulle det være, måske tid til at rense tastaturet eller
> købe et nyt, noget andet end mig selv skulle have skylden ;)
BoMM's tastatur er heller ikke så rent.
http://www.hollymariecombs.dk/Chokmah/Lotte%2024-4-08/100OLYMP/slides/P1010008.html

Fra : JP

Dato : 28-10-06 21:58

> BoMM's tastatur er heller ikke så rent.
> http://www.hollymariecombs.dk/Chokmah/Lotte%2024-4-08/100OLYMP/slides/P1010008.html

Gud ser han sådan ud?!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 28-10-06 22:29

JP wrote:

> Gud ser han sådan ud?!

Køteren?

/FL

Fra : JP

Dato : 28-10-06 22:40

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Køteren?

Jeps, så er det da billigt sluppet med 32 kr.

Jesper

Fra : Frank Leegaard

Dato : 29-10-06 00:48

JP wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Jeps, så er det da billigt sluppet med 32 kr.

Verden er ond at nogen skal betale flyrejse til den anden side af jorden for
at få købesex. Ikke engang BW behøver angiveligt at gøre det .. .-9

/FL

Fra : P.L.

Dato : 28-10-06 22:37

On Sat, 28 Oct 2006 22:49:04 +0200, "sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote:

>"P.L." <Not@Valid.invalid> skrev i en meddelelse

>BoMM's tastatur er heller ikke så rent.
>http://www.hollymariecombs.dk/Chokmah/Lotte%2024-4-08/100OLYMP/slides/P1010008.html

FØJ, nej det er ikke støvet det er møget.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 29-10-06 00:49

P.L. wrote:

> FØJ, nej det er ikke støvet det er møget.

Man forstår lige pludselig godt hvorfor så mange computere er brændt af for
ham, og hvorfor butikkerne øffer når de skal garantireppe ..

/FL

Fra : P.L.

Dato : 29-10-06 12:45

On Sun, 29 Oct 2006 01:49:14 +0200, "Frank Leegaard"
<Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

>Man forstår lige pludselig godt hvorfor så mange computere er brændt af for
>ham, og hvorfor butikkerne øffer når de skal garantireppe ..

Ja det forstår man jo meget bedre efter at have set det billede, bare
tanken om hvad der måsker lever nede imellem og oven på tasterne.

Fra : Benny den niende

Dato : 29-10-06 20:03

P.L. wrote:

> Sår på penis, og blødende, lyder imho godtnok klamt, er du blevet
> kontrolleret for syfelis? blødende sår er bestem ikke normalt.

det med syfilis passer nu meget godt, idet det til sidst skader hjernen,
og det passer på bomsen

Fra : Blinkhinde

Dato : 01-11-06 09:40

Per Vadmand skrev:

> Jeg er i og for sig enig med dig, men syntes, jeg måtte gå ind i konteksten,
> når jeg svarede.

Det er muligt. Du skal bare huske, at i det øjeblik, du gør det, da
har du accepteret at der er et "os" og "dem". Du har accepteret, at der
overhovedet er en problematik med en ikke nærmere defineret gruppe,
som nogen kalder "indvandrere" eller "muslimer".

I mine øjne er det slet ikke vigtigt at diskutere det, der som oftest
diskuteres i dk.politik, det er langt vigtigere at diskutere diskursen.
- Der er ingen mening i at gå ind i en kontekst, som ingen egentlig er
helt sikre på, hvad er. Hvis ikke først det er diskuteret, hvem
"muslimer", "indvandrere" og "danskere" er og om det overhovedet kan
lade sig gøre at definere dette, så er resten af diskutionerne
meningsløse.

Hver gang man godtager den diskurs som du gør, så gør du i
virkeligheden dig selv og andre der mener som dig (fx mig) en
bjørnetjeneste. - Og Pia K. sidder et eller andet sted og glæder sig
over, at den diskurs hun vandt politisk for lang tid siden, nu sidder
så godt fast, at selv de venstreorienterede kører uhjælpeligt rundt
i den.

> Men som Kumbell siger: Den eneste måde, man kan opdele mennesker på, er i
> individer."

Ja... - Man skal bare samtænke, at mennesker også har brug for at
tænke i kasser og at det er en vigtig del af et menneskes udvikling at
lære at gøre det. Det svære er, at forsøge at usynliggøre de
kasser igen. Dvs. leve med bevidstheden om, at de kasser rent faktisk
ikke findes, selvom man tænker i dem og har et enormt behov for at
tænke i dem.

Nå... det er vist temmelig meget off-topic dette her. Jeg kunne bare
ikke lade være at kommentere det.

Fra : Brian Olesen

Dato : 01-11-06 10:06

Fra : ThomasB

Dato : 02-11-06 12:56

> [...]

> overhovedet er en problematik med en ikke nærmere defineret gruppe,
> som nogen kalder "indvandrere" eller "muslimer".

Derfor er jeg er sikker på at han tænker som flertallet.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-11-06 00:38

On 1 Nov 2006 00:39:39 -0800, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>over, at den diskurs hun vandt politisk for lang tid siden, nu sidder
>så godt fast, at selv de venstreorienterede kører uhjælpeligt rundt

Puhh jow men hvorfor ikke tage konsikvensen af det og bare indrømme at
langt de fleste dansker ikke kan lide muslimer også få et valg om
sagen hvor det bliver slået fast hvor meget vi vil have med dem at
gøre ?

snakkede med min faster der er arve sf er og har været det hele sit
liv selv hun havde kvalme over dem ....... når det så er sagt - så er
det selvføligt en forskrækelig måde at tænke om nogen af sine med
mennesker på og det nemeste ville være ikke at forholde sig til dem
overhovedet ......... men fakta er at de nu en gang for alle kulminere
med nogen grundligene værdier i det Danske menneske syn der er bygget
op omkring demokrati humanisme osv. der er det slet og ret svært at
fordøje tanken om at det er i orden at stene kvinder f.eks

Fra : Blinkhinde

Dato : 31-10-06 14:31

Per Vadmand skrev:

> Problemet er, at du bytter om på årsag og virkning.

Nej, problemet er, at I tror, at I overhovedet kan tale om
grupperinger.

> Indvandrernes

Hvem er de?

> had

hader "de" allesammen?

> til
> danskere

Hvem er de?

> er skabt af den konstante afvisning og nedgørelse, de har været
> udsat for i hverdagen i de sidste 35 år.
>
> Nu har vi problemet

Problemet? Hvad præcis drejer det problem sig om? Er det det Thomas
taler om, med at nogle lavklassedrenge laver ballade og tæver løs på
folk? Det er ikke et kulturelt eller religiøst problem, det er et
socialt.

>, og det er for sent at tørre aben af på hinanden. Den
> eneste løsning er, at BEGGE parter

Hvem er begge parter? Definer det. Det er langt mere interessant.

> begynder at behandle hinanden ordentligt.
> Og da danskerne

Hvem er danskerne?

> er flest og stærkest, kunne de passende begynde i stedet for
> konstant at svine indvandrerne

Hvem er indvandrerne?

Fra : Per Vadmand

Dato : 31-10-06 15:45

Fra : Benny den niende

Dato : 31-10-06 21:24

Per Vadmand wrote:

> [...]
> når jeg svarede.
>
> Men som Kumbell siger: Den eneste måde, man kan opdele mennesker på, er i

racehygiejne er ikke for individer!