Tager DU initiativet?
Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-10-06 22:19

Når du fatter interesse for en anden - tager DU så initiativet?

Eller venter (og håber) du?

Fra : Ulvir

Dato : 25-10-06 22:31

nusle nuslesen wrote:
> Når du fatter interesse for en anden - tager DU så initiativet?

Hvem skulle ellers gøre det? Når det altså er mig der fatter interesse?
Men det kommer også måske an på hvad du mener med 'initiativet'..

Fra : nusle nuslesen

Dato : 26-10-06 16:57

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem skulle ellers gøre det? Når det altså er mig der fatter interesse?
> Men det kommer også måske an på hvad du mener med 'initiativet'..

At initiere kontakt.

Nogle går jo som katten om den varme grød og håber at den udkårne vil "se
dem" alligevel

Fra : Frank Leegaard

Dato : 26-10-06 14:04

nusle nuslesen wrote:
> Når du fatter interesse for en anden - tager DU så initiativet?
>
> Eller venter (og håber) du?

Venter ...

/FL

Fra : nusle nuslesen

Dato : 26-10-06 16:57

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Venter ...

Hvad så, hvis den anden heller ikke taget initiativet?

Fra : ThomasB

Dato : 26-10-06 19:03

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Hvad så, hvis den anden heller ikke taget initiativet?

Det er deri kunsten ligger

Fra : Benny den niende

Dato : 26-10-06 19:13

nusle nuslesen wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad så, hvis den anden heller ikke taget initiativet?

ja - hvis jeg oplever dét, kan jeg jo kun sige - det var godt, for hvem
vil ha en der smider guld på gaden

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Men det rager forresten slet ikke dig!

Fra : Jonny Jensen

Dato : 26-10-06 17:16

> Når du fatter interesse for en anden - tager DU så initiativet?

Well, man får jo ikke noget foræret, så hvis man vil have noget, så må man
yde for det jo. Sværere er det ikke.

> Eller venter (og håber) du?

Venter? Det er da kun på det rette øjeblik! Hvis man vil have noget, må man
gå efter det.

Jonny.

Fra : Tony

Dato : 26-10-06 19:40

> Når du fatter interesse for en anden - tager DU så initiativet?
>
> Eller venter (og håber) du?

Selvfølgelig tager jeg initiativet.

Men først eftter øjenkontakt og et lille smil fra hende, går jeg i aktion.

Ikke noget med at komme ''snigende'' bagfra.

Afstandskontakten skal være iorden, ellers er hun slet ikke forberedt, og
kan godt blive lidt forvirret over ''angrebet''
Mit motto er :''Smed mens jernet er varmt'' så er der ikke andre som kommer
dig i forkøbet.: o D

Tony

Fra : ThomasB

Dato : 26-10-06 19:56

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Selvfølgelig tager jeg initiativet.
>
> Men først eftter øjenkontakt og et lille smil fra hende, går jeg i aktion.

Det kan da lige så godt være hende der tager initiativet (ved øjenkontakt og
smil).

Dit machoego tror bare det er dig - sådan noget er kvinder gode til at få
mænd til at føle

Fra : Benny den niende

Dato : 26-10-06 20:57

ThomasB wrote:
> [...]
> smil).
>
> Dit machoego tror bare det er dig - sådan noget er kvinder gode til at få

jeg tror du har ret thomas - der er mange mænd der tror de scorer, men
sandheden er at kvindrne får dem til at tro det........

surt show, men fortræng det endeligt, for det går ud over dit maskuline ego

Fra : Tony

Dato : 26-10-06 21:36

"Benny den niende" <3gange3@fire.plus.fem> skrev i en meddelelse

> [...]
> sandheden er at kvindrne får dem til at tro det........
>
> surt show, men fortræng det endeligt, for det går ud over dit maskuline

Du kagler som du har forstand til.

Hvis manden ikke har lyst til at score hende som står og smiler sødt til én
for enden af baren, så sker der bare intet.
Håber ikke det går for meget ud over dit feminine ego.

Tony

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-10-06 22:21

Benny den niende wrote:

> surt show, men fortræng det endeligt, for det går ud over dit
> maskuline ego

Virkelig?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Tony

Dato : 26-10-06 23:12

> Virkelig?

For ikke at også du skal misforstå noget,- så skal der altså TO til at
score, med mindre man er til voldtægt.

Det der fis med at det er kvinden som scorer manden, holder bare ikke.-
capice ?

Tony

Fra : Benny den niende

Dato : 28-10-06 14:37

Tony wrote:

> For ikke at også du skal misforstå noget,- så skal der altså TO til at
> score, med mindre man er til voldtægt.

hvis man så er helt alene, er det så selvtægt?

Fra : Per Vadmand

Dato : 28-10-06 16:27

Benny den niende wrote:

> hvis man så er helt alene, er det så selvtægt?

Ja, selvtægt er veltægt.

Per V.

--
Når en aforisme begynder med "manden er..." eller "kvinden er..." ved
man, at resten ikke er værd at spilde tid på.

Fra : Tony

Dato : 26-10-06 21:36

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og smil).
>
> Dit machoego tror bare det er dig - sådan noget er kvinder gode til at få

Forstå det nu ret Thomas,- hvis der er gensidig kontakt, og _jeg_ ikke tager
initiativet til at kontakte kvinden, så sker der jo intet, udover at man kan
stå og glo dumt på hinanden.

Tony

Fra : Benny den niende

Dato : 26-10-06 21:42

Tony wrote:
> [...]
> initiativet til at kontakte kvinden, så sker der jo intet, udover at man kan

det er der nogen der gør i årevis - så får de hver eget soveværelse . så
flytter ungerne og så blir de skilt....... gab

Fra : Tony

Dato : 26-10-06 21:55

> det er der nogen der gør i årevis - så får de hver eget soveværelse . så
> flytter ungerne og så blir de skilt....... gab

Ja ja, det er meget godt, men her er der altså tale om at tage kontakt til
noget fisse ude i byen.

Tony

Fra : ThomasB

Dato : 28-10-06 01:03

> Forstå det nu ret Thomas,- hvis der er gensidig kontakt, og _jeg_ ikke
> tager initiativet til at kontakte kvinden, så sker der jo intet, udover at
> man kan stå og glo dumt på hinanden.

Ja ja, det har jeg forstået. Når hun har taget initiativet til at smile,
tager du initiativ til at halser over til hende