Mænd er IKKE sexede når.... *hehe*
Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-10-06 19:12

Tag den!!! Så kan I lære det

- jeg havde det hylende morsomt, men jeg skrev nedenstående.

________________________

Mænd er ikke sexede, når de:

- klør sig i røven eller på nosserne (hva' har du ikke lært at vaske og
tørre dig ordentligt???)

- slår en skid, griner af det og selv mener de er nogle pokkers karle (deres
skid stinker ligemeget hvordan de prøver at legitimere deres
neanderthal-optræden!)

- piller næse i deres bil og bagefter smiler bredt og inciterende til mig
(hey, makker - jeg så dig, du havde ikke noget papir i nærheden - du er
KLAM!!!)

- Bøvser og mener at det er et parringskald (Oplysning til Borgerne om
Samfundet. NEJ!! - Bøvser er ikke sjove, og de bliver ikke sjovere jo højere
de kan slås - i hvert fald ikke når vi er på restaurant eller til 60 års
fødselsdag!!!)

- Kommenterer andre kvinder højlydt, ivrigt og dybdegående (Båtnakke - jeg
sidder lige her, og medmindre du er min ven, så har jeg ikke behov for at
høre dig synge skønsang til og om andre kvinder!!!)

- Prøver at "liste" deres hånd ned i mine "undies" i biografen (Du er ikke
for kvik, hva' makker - der sidder også en på den anden side af mig - prøv
lige at vær lidt snild i pæren, og gør det i det mindste DISKRET, hvis du
skal gøre forsøget!!! *GG*)

- Fumler i en halv time med BH'ens hægter (Indrøm det dog for hulen så vi
kan komme videre - du spilder kostbar tid og energi og jeg begynder at se
dig som hjælpeløs, og det bliver værre og værre jo længere ud du driver
den!!)

- Lugter af armsved (Ja, der er noget med feromoner (eller hvad det hedder)
i luften - men de behøver ikke stinke, okay!!!)

- Spørger om man vil vaske en vask for dem, og så er der bremsespor i deres
underhylere (tilbage til start - hva' din slimede fætter, kan dine arme ikke
nå røven med toiletpapiret?!?!)

- Lugter af sure sokker (NEJ!! Det kan godt være at du stadig hænger fast i
tankerne omkring feromoner - men den går bare ikke, du er på vildspor, og
skal jeg lege førehund og mor for dig, så snerper min fisse sig sammen og
jeg bliver frigid i dit selskab - OKAY!!!)

- Tror at brystvorterne på en kvinde er finmekaniske dele af en
langdistanceradio (fedt læberne og kom til sagen Mr. - jeg er ikke lavet
hverken af glas eller beton, og mine brystvorter er ikke kun til pynt, dette
gælder også resten af min krop - og forresten!!! Jeg er faktisk andet og
mere end brystvorter og fisse - ER DU MED NU?!?!)

- Tror at det at slikke fisse skal vare kortere tid end reklamespottet på tv
(hvis du alligevel ikke gider, så lad for helvede være med at starte - den
der halvlunkne, ynkelige indsats er mere AFTÆNDENDE end TÆNDENDE - enten
"æder du mig med hud og hår" og nyder hvert et endeløst øjeblik, eller også
så smider du håndklædet i ringen og indrømmer, at du fremover også selv
afstår fra blowjobs - IKK'?!?!)

*hehe* - det her er da egentlig vildt sjovt

Fra : JP

Dato : 25-10-06 19:21

Æhh... hvor scorer du egentlig dine mænd henne??
Prøv at tale lidt med dem, inden du hiver dem ind i køjen
Så kunne du måske få sorteret de værste 90% fra.

Jesper

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-10-06 19:35

"JP" <jesperpedersen12@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Æhh... hvor scorer du egentlig dine mænd henne??
> Prøv at tale lidt med dem, inden du hiver dem ind i køjen
> Så kunne du måske få sorteret de værste 90% fra.

Wakeup call - jeg scorer slet ikke *GG*

Fra : ThomasB

Dato : 25-10-06 19:38

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Wakeup call - jeg scorer slet ikke *GG*

Hehe nej, det er måske også et problem?

Jeg tænker at det er de mest desperate der tager initiativ?

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-10-06 19:49

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> Hehe nej, det er måske også et problem?

Nej da

> Jeg tænker at det er de mest desperate der tager initiativ?

Mon ikke du taler om bylivet her? Det der jeg ikke færdes i *S*

Fra : ThomasB

Dato : 26-10-06 00:05

nusle nuslesen skrev:

> Nej da

Joda, det kan være et problem

> Mon ikke du taler om bylivet her? Det der jeg ikke færdes i *S*

Nej, sådan generelt. Hvis man altid lader sig score og ikke scorer selv, så
får man alt "kravlet"

Fra : Benny den niende

Dato : 26-10-06 08:03

ThomasB wrote:

> Joda, det kan være et problem

> Nej, sådan generelt. Hvis man altid lader sig score og ikke scorer selv, så
> får man alt "kravlet"

du mener - dem der piller næse og klør sig røven og så videre - jeg tror
du er inde på noget dér

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Men det rager forresten slet ikke dig!

Fra : nusle nuslesen

Dato : 26-10-06 16:42

"Benny den niende" <3gange3@fire.plus.fem> skrev i en meddelelse

> du mener - dem der piller næse og klør sig røven og så videre - jeg tror
> du er inde på noget dér

Tænk, at det er nødvendigt at skære tingene ud i pap (så de derved mister
enhver form for humor) *suk*

Jeg har ikke dated eller kommet sammen med nogen, som pillede næse og kløede
sig i røven f.eks. - mens jeg så det, vel at mærke. Jeg kan altså også se
mænd på gaden, i deres biler osv.

Christ, hvor er I dog på nogen måder - *gaaab*

Hvad om I deltog lidt med nogle konstruktive input - såsom at starte et par
relevante (set i forhold til fundatsen) tråde?

Var det ikke noget?

Det er bare et forslag

dk.snak.seksualitet bliver måske aldrig en "god debatgruppe" igen, lige
meget hvad - men jeg har da gjort et par forsøg gennem tiden, så nytilkomne
kunne se, at potentialet er her.

Fra : babylainews1203@baby~

Dato : 28-10-06 10:20

On Thu, 26 Oct 2006 17:41:34 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>dk.snak.seksualitet bliver måske aldrig en "god debatgruppe" igen, lige
>meget hvad - men jeg har da gjort et par forsøg gennem tiden, så nytilkomne
>kunne se, at potentialet er her.

Hej Nusle,

Desværre så falder alle forsøg til jorden på grund af nogle
spradebasser og netundertrøjeklædte heterofjolser :)

Der er langt mellem "snapsene" og inspirationen. Desværre. For at søge
kinky idéer via googling er langsommeligt og ikke videre
tilfredsstillende.

Med venlig hilsen
Babylai

--
http://babylai.dk http://diaper.dk
http://infantilism.org http://skriftestolen.dk

Fra : nusle nuslesen

Dato : 28-10-06 11:51

<babylainews1203@babylai.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Der er langt mellem "snapsene" og inspirationen. Desværre. For at søge
> kinky idéer via googling er langsommeligt og ikke videre

Netop

Fra : Frank Leegaard

Dato : 28-10-06 13:11

> [...]
>
> Der er langt mellem "snapsene" og inspirationen. Desværre. For at søge
> kinky idéer via googling er langsommeligt og ikke videre

Ikke desto mindre må man nok leve med den sammensætning af indlæggene
herinde, når man tilhører en minoritet.

/FL

Fra : babylainews1203@baby~

Dato : 28-10-06 14:18

On Sat, 28 Oct 2006 14:10:40 +0200, "Frank Leegaard"
<Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

>Ikke desto mindre må man nok leve med den sammensætning af indlæggene
>herinde, når man tilhører en minoritet.

Nu er min interesse for sex meget bred og varieret. Man kan vel sige
at der er så mange minoriteter jeg kan finde interesse i at det
sammenlagt burde give majoritet <G>.

Je anklager ikke at der er for få indlæg der handler om bleer og
babylege - som du måske tror - men derimod at der er for meget
latterliggørelse og usaglige unødvendige kommentarer.

Med venlig hilsen
Babylai

Fra : Frank Leegaard

Dato : 28-10-06 14:44

babylainews1203@babylai.dk wrote:

> [...]
> babylege - som du måske tror - men derimod at der er for meget
> latterliggørelse og usaglige unødvendige kommentarer.

Det hører nok også sammen med minoriteten ...

Ikke rart - men nok et faktum

/FL

Fra : babylainews1203@baby~

Dato : 28-10-06 16:17

On Sat, 28 Oct 2006 15:43:45 +0200, "Frank Leegaard"

>Det hører nok også sammen med minoriteten ...
>
>Ikke rart - men nok et faktum

Du har ikke forstået hvad jeg mener.

Men bleer er faktisk ganske rare. Indimellem også pratiske..

Og om der er indlæg eller ej om det i DSS er mig ganske ligegyldigt.

Med venlig hilsen
Babylai

Fra : Benny den niende

Dato : 28-10-06 15:00

babylainews1203@babylai.dk wrote:

> Je anklager ikke at der er for få indlæg der handler om bleer og
> babylege - som du måske tror - men derimod at der er for meget
> latterliggørelse og usaglige unødvendige kommentarer.

som f ex at du _både_ går op i bleer _og_ indlæg

Fra : Benny den niende

Dato : 25-10-06 20:59

ThomasB wrote:
> "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
>
> Hehe nej, det er måske også et problem?
>
> Jeg tænker at det er de mest desperate der tager initiativ?

de næstmest - de mest desperate resignerer og begynder at tale grimt om
det de ikke ka få - lidt a la tidligere rygere.....

Fra : ThomasB

Dato : 25-10-06 22:09

Benny den niende skrev:

> de næstmest - de mest desperate resignerer og begynder at tale grimt
> om det de ikke ka få - lidt a la tidligere rygere.....

Haha!

Fra : JP

Dato : 25-10-06 19:59

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Wakeup call - jeg scorer slet ikke *GG*

Nå, men nu er du jo usenettets ukronede dronning, hvad antal af indlæg
angår.
Så jeg kunne jo mistænke dig for at fiske efter indlæg hvor vi (kønnene)
hagler lidt ned på hinanden.
Så her får du min helt personlige mening.:
Kvinder er ikke sexede når jeg ikke er liderlig! Faktisk er de næsten ikke
til at holde ud, hvis jeg ikke er liderlig. Og som årene går er jeg mindre
og mindre liderlig..

Jesper

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-10-06 20:24

> [...]
> Kvinder er ikke sexede når jeg ikke er liderlig! Faktisk er de næsten
> ikke til at holde ud, hvis jeg ikke er liderlig. Og som årene går er jeg

Tsk, tsk - kvinder er ikke sexede, når det handler om dig selv *GG*

- narcissisme???

Fra : Ulvir

Dato : 25-10-06 21:03

JP wrote:

> Så jeg kunne jo mistænke dig for at fiske efter indlæg hvor vi
> (kønnene) hagler lidt ned på hinanden.

Mmm.. Mine tanker har været i samme bane.. jeg må indrømme at jeg også
hoppede på vognen, det er svært at la' være, når nogle udtalelser er (måske
bevist) provokerende og lidt morsom..

Fra : Benny den niende

Dato : 25-10-06 21:05

JP wrote:
> [...]
> til at holde ud, hvis jeg ikke er liderlig. Og som årene går er jeg mindre

*ROFLOL* - jeg har det præcis lige så - og hende den bitre bitch der
ikke ka få flere unger som ka se op til hende gør mig efterhånden kun
liderlig et par gange om dagen

antallet faldt i takt med at antallet af urimelige krav steg og i takt
med at ungerne blev større og fik mindre brug for hende - surt for hende

Fra : Benny den niende

Dato : 25-10-06 20:58

nusle nuslesen wrote:
> "JP" <jesperpedersen12@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>
> Wakeup call - jeg scorer slet ikke *GG*

det veeeed vi godt..........

Fra : Per O.

Dato : 25-10-06 21:12

> [...]
> også selv afstår fra blowjobs - IKK'?!?!)
>
> *hehe* - det her er da egentlig vildt sjovt

Der er umiddelbart to ting som falder mig ind efter den svada:

1. Gad vidst hvor du finder den slags båtnakker .. der er masser af mænd som
ikke er sådan, de skal bare findes andre steder en der hvor du åbenbart
leder.

2. Man kan umiddelbart vende den om, så gælder den i stort set uredigeret
udgave for kvinder .. de kan også være nogle værre grisebasser ind imellem.

/Per O.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-10-06 21:31

"Per O." <webmaster@tosseparkering.dk> skrev i en meddelelse

> 2. Man kan umiddelbart vende den om, så gælder den i stort set uredigeret
> udgave for kvinder .. de kan også være nogle værre grisebasser ind
> imellem.

Nåda - hvor har du dog fundet sådan nogle båtnakker henne?

Fra : Ulvir

Dato : 25-10-06 21:44

Per O. wrote:

> 2. Man kan umiddelbart vende den om, så gælder den i stort set
> uredigeret udgave for kvinder .. de kan også være nogle værre
> grisebasser ind imellem.

Som når de pisser i buksene når de griner.. LOL

Fra : Benny den niende

Dato : 26-10-06 07:55

Per O. wrote:
> [...]
> udgave for kvinder .. de kan også være nogle værre grisebasser ind imellem.

ja - det lyder som de der typer der spiller billard i et skummelt lokale
med keramiklamper, egetræsborde og stores i vinduerne.

Nusles Bodega.....

Fra : Nosex

Dato : 25-10-06 23:25

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in

> [...]
> endeløst øjeblik, eller også så smider du håndklædet i ringen og
> indrømmer, at du fremover også selv afstår fra blowjobs - IKK'?!?!)

Måske hvis kvinderne begyndte at have en bedre intimhygiejne. Det er ikke
alle, der tænder på lugten af fiskefabrik!

Puha!

Fra : Tony

Dato : 25-10-06 23:26

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Tag den!!! Så kan I lære det
>
> - jeg havde det hylende morsomt, men jeg skrev nedenstående.
>
> ________________________

hehe, det er jeg ikke i tvivl om..

Du er rigtig i dit S for tiden , eller er det fordi du er ved at være lidt
sexuelt underernæret, at du skal have noget at aflede dine liderlige tanker
med

Nå, men jeg synes nu kvinder ikke er sexede, når de får smidt trusserne,
jogger i deres ''stænklapper'' på vej hen til sengen.
Eller når de får smidt patholderen, så lyder der to våde klask mod gulvet.

Ja, jeg ku' blive ved, men skal også ha' min nattesøvn, så jeg er kampklar i
morgen.

Tony

Fra : Brian Olesen

Dato : 25-10-06 23:24

Hej
Snip: en masse (syge i pæren) udtalelser!

> *hehe* - det her er da egentlig vildt sjovt

Hihih sindssyge kvindemenneske!
Men jo virkelig sjovt faktisk!

Brian

Fra : ThomasB

Dato : 25-10-06 23:38

nusle nuslesen skrev:
> - klør sig i røven eller på nosserne (hva' har du ikke lært at vaske
> og tørre dig ordentligt???)

Numse-/nossekløe er en ganske logisk birvirkning af det overvelduftende
skyllemiddel i bruger.

> - slår en skid, griner af det og selv mener de er nogle pokkers karle
> (deres skid stinker ligemeget hvordan de prøver at legitimere deres
> neanderthal-optræden!)

Stort set alle prutter, og med alt det grønt i tvinger os til at spise, er
det klart der ryger en fis i ny og næ.
Som børn roser i os for vores små dejlige prutter, men når vi gør det som
voksne, ja så er den helt gal.

> - piller næse i deres bil og bagefter smiler bredt og inciterende til
> mig (hey, makker - jeg så dig, du havde ikke noget papir i nærheden -
> du er KLAM!!!)

Hvorfor lade sig genere af en bussemand, når man lige kan pillet svinet ud?
Har vi en bussemand i næsen, eller ligger der papir og flyder i bilen, er
det også galt.

> [...]
> Samfundet. NEJ!! - Bøvser er ikke sjove, og de bliver ikke sjovere jo
> højere de kan slås - i hvert fald ikke når vi er på restaurant eller

Bøvser er praktiske - de gør at man lige kan klemme den portion desert ned,
i ikke må spise for jeres slankekur..

> - Kommenterer andre kvinder højlydt, ivrigt og dybdegående (Båtnakke
> - jeg sidder lige her, og medmindre du er min ven, så har jeg ikke
> behov for at høre dig synge skønsang til og om andre kvinder!!!)

Nåja, at i føler jer mindre værd end hende den lækre med patterne, skal vel
ikke gå udover os vel?

> [...]
> mig - prøv lige at vær lidt snild i pæren, og gør det i det mindste
> DISKRET, hvis du skal gøre forsøget!!! *GG*)

Hvis det går for hurtigt er det galt, og hvis det går for langsomt er det
også galt.

> [...]
> så vi kan komme videre - du spilder kostbar tid og energi og jeg
> begynder at se dig som hjælpeløs, og det bliver værre og værre jo

Når i absolut vil skjule jeres hængepatter, så må i også leve med at vi
fumler med låsen.

> - Lugter af armsved (Ja, der er noget med feromoner (eller hvad det
> hedder) i luften - men de behøver ikke stinke, okay!!!)

Lugten af mand kan være svær at kapere for kvinder der er vant til feminine
drenge.

> - Spørger om man vil vaske en vask for dem, og så er der bremsespor i
> deres underhylere (tilbage til start - hva' din slimede fætter, kan
> dine arme ikke nå røven med toiletpapiret?!?!)

I står gerne med babylort op til begge ører og smiler.
Men når han opdager at der er bremsespor i underhylerne og gerne vil have
dem vasket, ja så er det klamt og slimet.

> [...]
> vildspor, og skal jeg lege førehund og mor for dig, så snerper min
> fisse sig sammen og jeg bliver frigid i dit selskab - OKAY!!!)

Vi er jo ikke så heldige, at vi har en mand der kan financiere 109 par sko,
der aldrig blive gået i mere end én gang.

> [...]
> til pynt, dette gælder også resten af min krop - og forresten!!! Jeg
> er faktisk andet og mere end brystvorter og fisse - ER DU MED NU?!?!)

Der er ikke noget i vejen med vores tekniske interesse, når i skal på
internettet eller have hægt lamper op vel?

Hvis i vil stimuleres andre steder, er i velsignet med et par hænder.

> [...]
> nyder hvert et endeløst øjeblik, eller også så smider du håndklædet i
> ringen og indrømmer, at du fremover også selv afstår fra blowjobs -

Hvis i ellers turde åbne munden, kunne i jo starte med at fortælle hvad i
gerne vil have. Men nej, vi skal helst selv gætte os til hvad i godt kan
lide og helst også kritiseres for det.

Fra : Brian Olesen

Dato : 26-10-06 01:01

Hej

> Stort set alle prutter,

Nix. Alle prutter. Siger man ikke gennemsnitligt 2 L. gas i døgnet, eller
sådan noget? *gg*

Brian

Fra : JP

Dato : 26-10-06 10:45

"Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

> Nix. Alle prutter. Siger man ikke gennemsnitligt 2 L. gas i døgnet, eller
> sådan noget? *gg*
>
> Brian

Altså helt ærligt så tror jeg ikke Nusle prutter. eller bøvser for den sags
skyld.
Og jeg kan godt forstå at det må ha været traumatiserende at pludselig mærke
en fremmed hånd i underhylerne i biografens mørke. Jeg personligt havde
hoppet 3 meter og måske oven i købet lavet bremsespor.

Fra : Brian Olesen

Dato : 26-10-06 12:03

> [...]
> mærke en fremmed hånd i underhylerne i biografens mørke. Jeg personligt
> havde hoppet 3 meter og måske oven i købet lavet bremsespor.
Du er da vist lidt af en frygtsom natur.
Jeg tror Nusle skider så det brager! *gggg*
Evt. får hun al sin føde intravenøst. *ggg*

Brian

Fra : JP

Dato : 26-10-06 14:57

> Du er da vist lidt af en frygtsom natur.
> Jeg tror Nusle skider så det brager! *gggg*
> Evt. får hun al sin føde intravenøst. *ggg*
>
> Brian
Jeps, Nusle Nuslesen kunne få mig til at flygte over alle bjerge.

Jesper

Fra : ThomasB

Dato : 26-10-06 20:33

> Jeps, Nusle Nuslesen kunne få mig til at flygte over alle bjerge.

Bange for selvstændige kvinder da?

Fra : Tony

Dato : 26-10-06 21:19

> "JP" <jesperpedersen12@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Bange for selvstændige kvinder da?

Ihvert fald ikke her,- de er nemlig nemmere at slippe af med igen

Tony

Fra : Benny den niende

Dato : 26-10-06 21:39

Tony wrote:
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> Ihvert fald ikke her,- de er nemlig nemmere at slippe af med igen
>
> Tony

bare et godt råd, du må sku ikke bruge kill-filter írl!!

Fra : Tony

Dato : 26-10-06 22:02

> bare et godt råd, du må sku ikke bruge kill-filter írl!!

????

Tony

Fra : ThomasB

Dato : 26-10-06 22:07

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Ihvert fald ikke her,- de er nemlig nemmere at slippe af med igen `

Jep, det koster bare ved kasse 1..

Fra : Tony

Dato : 26-10-06 22:12

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Jep, det koster bare ved kasse 1..

Ikke kun det,- også en masse ævl og kævl

Tony

Fra : Brian Olesen

Dato : 27-10-06 12:17

"JP" <jesperpedersen12@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> "Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i en meddelelse

> Jeps, Nusle Nuslesen kunne få mig til at flygte over alle bjerge.

Det sagde du og ikke jeg.
Nusletingen er da heldigvis ikke så forudsigelig som så mange andre herinde.
Hun skal bare hjælpes engang imellem.

Brian

Fra : nusle nuslesen

Dato : 26-10-06 16:45

> Hvis i ellers turde åbne munden, kunne i jo starte med at fortælle hvad i
> gerne vil have. Men nej, vi skal helst selv gætte os til hvad i godt kan
> lide og helst også kritiseres for det.

Fedt "gen-svar" *GG*

Thumbs up!

Fra : ThomasB

Dato : 28-10-06 01:01

> Fedt "gen-svar" *GG*
>
> Thumbs up!

Up where?

Fra : nusle nuslesen

Dato : 28-10-06 11:51

> Up where?

Where it feels good

Fra : ThomasB

Dato : 29-10-06 18:26

> Where it feels good

Up yours

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-06 19:39

ThomasB wrote:

> Up yours

Du flirter jo...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 29-10-06 19:46

> Du flirter jo...

Jeg nægter alt..

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-06 19:48

ThomasB wrote:

> Jeg nægter alt..

Nej, du gør ej.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 29-10-06 19:54

> Nej, du gør ej.

Wasnt me..

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-06 20:01

ThomasB wrote:

> Wasnt me..

Skal jeg til at trække i tråde?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 29-10-06 20:18

> Skal jeg til at trække i tråde?

Du hører fra min advokat.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 29-10-06 20:30

> "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Up yours

Ohhh yeah *fnis*

Fra : Jonny Jensen

Dato : 26-10-06 17:06

> Mænd er ikke sexede, når de:
>
> - klør sig i røven eller på nosserne (hva' har du ikke lært at vaske og
> tørre dig ordentligt???)

Well, af og til når der altså at komme stubbe, og så klør det lidt... Ikke
nødvendigvis mangel på hygiejne ;)

> - slår en skid, griner af det og selv mener de er nogle pokkers karle
> (deres skid stinker ligemeget hvordan de prøver at legitimere deres
> neanderthal-optræden!)

Har jeg så heller aldrig fundet særligt fascinerende...

> - piller næse i deres bil og bagefter smiler bredt og inciterende til mig
> (hey, makker - jeg så dig, du havde ikke noget papir i nærheden - du er
> KLAM!!!)

Ja... Hvad skal man sige... Klamt dækker det meget godt...

> [...]
> Samfundet. NEJ!! - Bøvser er ikke sjove, og de bliver ikke sjovere jo
> højere de kan slås - i hvert fald ikke når vi er på restaurant eller til

Ja, hvad skal jeg sige... Godt at alle ikke er sådan :D

> - Kommenterer andre kvinder højlydt, ivrigt og dybdegående (Båtnakke - jeg
> sidder lige her, og medmindre du er min ven, så har jeg ikke behov for at
> høre dig synge skønsang til og om andre kvinder!!!)

Kommer jo an på tonen... Der er ikke en kvinde herinde der har overhørt den
slags, der ikke på et eller andet plan ikke har følt sig lidt smigret trods
alt... Selvfølgelig alt efter hvad der siges, men stadig, komplimenter fra
fremmede? Jeg er da vild med det selv :)

> [...]
> lige at vær lidt snild i pæren, og gør det i det mindste DISKRET, hvis du

Den slags gør man da ALTID diskret =) Kvinder som siger at de ikke kan lide
den slags, har ikke prøvet eller har prøvet med en der netop ikke var
diskret ;)

> [...]
> kan komme videre - du spilder kostbar tid og energi og jeg begynder at se
> dig som hjælpeløs, og det bliver værre og værre jo længere ud du driver

Det tager 1 sekund med tommel, pege og lange... Kan man bruge længere tid på
det, burde man nok købe sig en BH opg øve...

> - Lugter af armsved (Ja, der er noget med feromoner (eller hvad det
> hedder) i luften - men de behøver ikke stinke, okay!!!)

I kan jo også holde af os, eller holde afstand, hvis vi går og knokler for
jer, så sveden driver... ;)

> - Spørger om man vil vaske en vask for dem, og så er der bremsespor i
> deres underhylere (tilbage til start - hva' din slimede fætter, kan dine
> arme ikke nå røven med toiletpapiret?!?!)

Hvorfor vasker de ikke bare deres tøj selv, hvis det er tilfældet, at de
ikke kan finde ud af at tærre sig =)

> [...]

> dette gælder også resten af min krop - og forresten!!! Jeg er faktisk
> andet og mere end brystvorter og fisse - ER DU MED NU?!?!)

Haha, har du bare haft alle de forkerte mænd i dit liv nusle? :D

> [...]
> eller også så smider du håndklædet i ringen og indrømmer, at du fremover
> også selv afstår fra blowjobs - IKK'?!?!)

Findes der da noget mere frækt end at ligge med tungen begravet der, med
hænderne om lårene og kigge op ad maven, op mellem dalen mellem brysterne og
se hendes ansigt vride sig, for hvert et lille tvist du foretager? Det tror
jeg ikke, hvem fanden vil have sådan en oplevelse overstået så hurtigt da?

> *hehe* - det her er da egentlig vildt sjovt

Ja, til dels, men også skræmmende :S

Jonny.

Fra : Benny den niende

Dato : 26-10-06 19:07

Jonny Jensen wrote:

> Well, af og til når der altså at komme stubbe, og så klør det lidt... Ikke
> nødvendigvis mangel på hygiejne ;)

det sker kun een gang og du skal bare tage det helt roligt - det går
over sådan cirka samtidig med at din stemme falder til ro

men glæd dig over at der ikke kommer nær så mange bumser dér som når der
begynder at komme hår i ansigtet

> Den slags gør man da ALTID diskret =) Kvinder som siger at de ikke kan lide
> den slags, har ikke prøvet eller har prøvet med en der netop ikke var
> diskret ;)

helt ærligt jonny - sidder du og rager fremmede damer på kussen i
biograferne..... milde himmel

Fra : Jonny Jensen

Dato : 27-10-06 09:43

> det sker kun een gang og du skal bare tage det helt roligt - det går over
> sådan cirka samtidig med at din stemme falder til ro

Nej, det sker faktisk ca en gang om ugen... Kender i ikke den følelse når
ens nybarberede boller ikke er helt nybarberede mere?

> men glæd dig over at der ikke kommer nær så mange bumser dér som når der
> begynder at komme hår i ansigtet

Tror jeg er forbi det stadie, plus moms og afgift ;)

:D

Jonny.

Fra : Ulvir

Dato : 27-10-06 09:50

Jonny Jensen wrote:

> Nej, det sker faktisk ca en gang om ugen... Kender i ikke den følelse
> når ens nybarberede boller ikke er helt nybarberede mere?

Jo. Det kan flå tungen i stykker..

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-10-06 23:05

Jonny Jensen wrote:

> Well, af og til når der altså at komme stubbe, og så klør det lidt...
> Ikke nødvendigvis mangel på hygiejne ;)

Det sker sgu da kun, hvis man er klam nok til at fjerne den naturlige
hårvækst.

Per V.

--
Det er med diskussioner som med jernbaner: Det sjove sker ude ad
sidesporene.

Fra : Tony

Dato : 26-10-06 23:15

> Det sker sgu da kun, hvis man er klam nok til at fjerne den naturlige
> hårvækst.

Du er skarp i aften Per

Tony

Fra : babylainews1203@baby~

Dato : 28-10-06 10:26

On Fri, 27 Oct 2006 00:04:33 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Det sker sgu da kun, hvis man er klam nok til at fjerne den naturlige
>hårvækst.

Hvad klamt er der i at være glat? Det er da både frækt og dejligt.

Med venlig hilsen
Babylai

Fra : Per Vadmand

Dato : 28-10-06 10:48

babylainews1203@babylai.dk wrote:

> Hvad klamt er der i at være glat? Det er da både frækt og dejligt.

Bare tanken om at barbere sig dér - altså selve processen - giver mig
kvalme. Barbermaskiner og -knive hører til på mænds hager, ingen andre
steder.

Per V.

--
Når en aforisme begynder med "manden er..." eller "kvinden er..." ved
man, at resten ikke er værd at spilde tid på.

Fra : ThomasB

Dato : 28-10-06 11:17

> Bare tanken om at barbere sig dér - altså selve processen - giver mig
> kvalme. Barbermaskiner og -knive hører til på mænds hager, ingen andre
> steder.

Det er lidt af en kæphest du har dig der hva?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 28-10-06 13:12

> Det er lidt af en kæphest du har dig der hva?

Min største anke mod kvinder med bortbarberet pubeshår, er at det minder mig
om små piger. Det er ikke just med til at tænde mig....Aaargghh

/FLL

Fra : ThomasB

Dato : 28-10-06 13:26

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Min største anke mod kvinder med bortbarberet pubeshår, er at det minder
> mig om små piger. Det er ikke just med til at tænde mig....Aaargghh

I behøver vel ikke dømme os andre pga jeres fantasier vel?

Fra : Benny den niende

Dato : 28-10-06 14:35

ThomasB wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
>
> I behøver vel ikke dømme os andre pga jeres fantasier vel?

LOL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 28-10-06 14:46

ThomasB wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> I behøver vel ikke dømme os andre pga jeres fantasier vel?

Eller mangel på samme. Nu har jeg så intetsteds nævnt at folk med hang til
fænomenet skulle have pædofile tendenser mv. Bare erkendt at det tænder mig
af som oftest.

/FL

Fra : Per Vadmand

Dato : 28-10-06 16:26

Frank Leegaard wrote:

> Eller mangel på samme. Nu har jeg så intetsteds nævnt at folk med
> hang til fænomenet skulle have pædofile tendenser mv. Bare erkendt at
> det tænder mig af som oftest.

Jeg tror såmænd ikke, der er, fordi folk som sådan har pædofile tendenser,
men det er alligevel svært at lade være med at se en sammenhæng med
tendensen til, at småbørn skal gå med g-streng, makeup og bar mave, mens
voksne kvinder skal ligne hårløse barbiedukker.

Hvis jeg ikke må kalde det sygt, må jeg så godt kalde det dekadent?

Per V.

Fra : ThomasB

Dato : 29-10-06 18:34

> [...]
> tendensen til, at småbørn skal gå med g-streng, makeup og bar mave, mens
> voksne kvinder skal ligne hårløse barbiedukker.

Tendensen er at etik, moral og mode er i konstant bevægelse

Pigerne får lov til at udfolde deres seksualitet tidligere (end tidligere).
Det har bare den bivirkning at modne kvinder tidligere ser "gamle" ud. Det
er måske det de kompenserer for.

> Hvis jeg ikke må kalde det sygt, må jeg så godt kalde det dekadent?

Du kan kalde det lige hvad du har lyst til - jo tættere på det du føler, jo
bedre

Fra : ThomasB

Dato : 29-10-06 18:27

> Eller mangel på samme. Nu har jeg så intetsteds nævnt at folk med hang til
> fænomenet skulle have pædofile tendenser mv. Bare erkendt at det tænder
> mig af som oftest.

Som oftest?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 29-10-06 22:14

ThomasB wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Som oftest?

Mjae .. en kvinde kan da have så åbenbart voksne former, at du ikke
overhovedet kan se en lille pige i det ..

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 30-10-06 13:49

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Mjae .. en kvinde kan da have så åbenbart voksne former, at du ikke
> overhovedet kan se en lille pige i det ..

Mig? Det er ikke mig der ser småbørn overalt

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-06 19:42

Frank Leegaard wrote:

> Min største anke mod kvinder med bortbarberet pubeshår, er at det
> minder mig om små piger.

Det er da en ærlig sag,

> Det er ikke just med til at tænde
> mig....Aaargghh

Du lyver, Frank Legaard, og du ved det. Det, der krænker mig, er, at du
tror, vi andre hopper på den.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Vadmand

Dato : 28-10-06 13:59

ThomasB wrote:

> Det er lidt af en kæphest du har dig der hva?

Måske. Jeg ser bare ikke ideen med, at voksne mennsker prøver at få deres
kønsdele til at ligne børns.

Eller rettere, det gør jeg måske netop, og det er derfor, jeg synes, det er
klamt?

Per V.

Fra : ThomasB

Dato : 28-10-06 14:27

> [...]
> kønsdele til at ligne børns.
>
> Eller rettere, det gør jeg måske netop, og det er derfor, jeg synes, det

Det er lidt firkantet at tro at det kun er et ønske om at ligne børn, der
gør at nogle intimbarberer sig.
Andre grunde kunne være
F.eks at tænde på at kunne se kønslæber, fornemmelsen af bar blød hud, øget
følsomhed, forandring fryder osv

Men hvis du alligevel i din vildeste fantasi kan forestille dig andet så:

Hver sin lyst og tænder nogle på at ligne børn - so what?
Tanker er toldfrie ik? -og så længe det ikke går udover børn, så er det ikke
klamt.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 28-10-06 14:47

ThomasB wrote:

> [...]
> Hver sin lyst og tænder nogle på at ligne børn - so what?
> Tanker er toldfrie ik? -og så længe det ikke går udover børn, så er

I mit univers er det ..

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 28-10-06 16:38

> I mit univers er det ..

Det er ikke klamt at andre har det sådan.

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-06 19:44

Frank Leegaard wrote:

> I mit univers er det ..

Ja, den pokkers samvittighed.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 29-10-06 22:15

Jens Bruun wrote:

> Ja, den pokkers samvittighed.

Mjae .. Nogen af os har jo stadig en ...

/FL

Fra : Benny den niende

Dato : 28-10-06 14:36

Per Vadmand wrote:

> [...]
> kønsdele til at ligne børns.
>
> Eller rettere, det gør jeg måske netop, og det er derfor, jeg synes, det er

nu er der altså forskel på boller og venusbjerge i den henseende.....

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-06 19:40

Per Vadmand wrote:

> Barbermaskiner og -knive hører til på mænds hager, ingen andre
> steder.

Var det noget, du lærte på ølejrene?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 29-10-06 22:17

Jens Bruun wrote:

> Var det noget, du lærte på ølejrene?

Jeg kan forstå at du aldrig har haft en kvinde der har barberet ben med din
Gilette Mach III Turbo ..

For så ville du dele Pers synspunkt.

Kræver seføli at man kommer så tæt på dem .....

/FL

Fra : Per Vadmand

Dato : 29-10-06 22:23

Jens Bruun wrote:

> Var det noget, du lærte på ølejrene?

Rigtige mænd barberer sig slet ikke - og for øvrigt har jeg aldrig sat mine
ben på en øllejr.

Per V.

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-06 22:31

Per Vadmand wrote:

> Rigtige mænd barberer sig slet ikke

Jeg forsøger, men kvinderne i mit liv har en anden mening...

> - og for øvrigt har jeg aldrig
> sat mine ben på en øllejr.

Øllejr? Link, tak.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Vadmand

Dato : 29-10-06 23:18

Jens Bruun wrote:

> Jeg forsøger, men kvinderne i mit liv har en anden mening...

> Øllejr? Link, tak.

Jeg har en del venner, som ofte holdt sommerferie på Vejlø. De omtalte det
konsekvent som øllejr.

Per V.

Fra : Benny den niende

Dato : 30-10-06 21:52

Per Vadmand wrote:

> Jeg har en del venner, som ofte holdt sommerferie på Vejlø. De omtalte det
> konsekvent som øllejr.
>
> Per V.

der har jeg osse været

bajer, bål og bolleri i buskene....

Fra : Per Vadmand

Dato : 30-10-06 22:04

Benny den niende wrote:

> der har jeg osse været
>
> bajer, bål og bolleri i buskene....

Det lyder bestemt som mine venner.

Per V.

Fra : preben nielsen

Dato : 26-10-06 18:11

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Tag den!!! Så kan I lære det
>
> - jeg havde det hylende morsomt, men jeg skrev nedenstående.

[SNIP]

Hold da op nogle heldige oplevelser du har haft.....

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk