Usikker på dit køn?
Fra : ThomasB

Dato : 24-10-06 21:59

Hej.

Er du usikker på dit køn?

Så kig ned...

Ikke hernede dit fjols..

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-10-06 01:06

ThomasB wrote:
> Hej.
>
> Er du usikker på dit køn?
>
> Så kig ned...

Jeg kan forstå at du selv har været nede ved bunden?

Ellers kunne du jo heller ikke skrive det.

(bare rolig - har ikke været dernede - så spørg ikke mig hvad der står)

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 25-10-06 01:52

Frank Leegaard skrev:

> Jeg kan forstå at du selv har været nede ved bunden?
>
> Ellers kunne du jo heller ikke skrive det.

Skrive hvad?

> (bare rolig - har ikke været dernede - så spørg ikke mig hvad der
> står)

Er du også tatoveret på dilleren?

Fra : Benny den niende

Dato : 25-10-06 07:32

ThomasB wrote:

> Skrive hvad?

> Er du også tatoveret på dilleren?

hvad mener du med også - refererer det til frank eller dig selv

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Men det rager forresten slet ikke dig!