Hadelisten ?
Fra : nusle nuslesen

Dato : 24-10-06 19:26

Hvilke ting ville du skrive på en liste over ting som du hader en
date/kæreste/partner/mand/kone gør?

Jeg kan godt lægge ud: Smasker.

Det kan jeg ikke fordrage, det virker så uciviliseret.

Fra : Tony

Dato : 24-10-06 19:58

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Hvilke ting ville du skrive på en liste over ting som du hader en
> date/kæreste/partner/mand/kone gør?
>
> Jeg kan godt lægge ud: Smasker.
>
> Det kan jeg ikke fordrage, det virker så uciviliseret.

Nååh, vel ikke hvis det foregår nede omkring din ''klit'' ?

Tony

Fra : Ulvir

Dato : 24-10-06 20:13

Tony wrote:

> Nååh, vel ikke hvis det foregår nede omkring din ''klit'' ?

LOL

Fra : ThomasB

Dato : 24-10-06 20:13

nusle nuslesen skrev:
> Hvilke ting ville du skrive på en liste over ting som du hader en
> date/kæreste/partner/mand/kone gør?
>
> Jeg kan godt lægge ud: Smasker.
>
> Det kan jeg ikke fordrage, det virker så uciviliseret.

Jeg hader når min kæreste glemmer sin mobiltelefon ude i haven i regnvejr.

Derimod elsker jeg at se hende lege, pusle, pleje og hygge med vores datter.
Jeg elsker når hun hygger om mig, rydder op efter mig, gør rent, vasker tøj,
ordner have, laver mad, støtter mig, hygger sig, handler ind, slapper af.
Jeg elsker modspillet, samspillet, forspiller og efterspillet

Fra : JP

Dato : 24-10-06 20:27

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Hvilke ting ville du skrive på en liste over ting som du hader en
> date/kæreste/partner/mand/kone gør?

En person der konstant hænger på usenet, vil tænde mig helt af.

Jesper

Fra : Benny den niende

Dato : 24-10-06 21:27

JP wrote:
> "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
>>
> En person der konstant hænger på usenet, vil tænde mig helt af.
>
> Jesper

især hvis hun stiller dumme spørgsmål i et væk

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Men det rager forresten slet ikke dig!

Fra : ThomasB

Dato : 24-10-06 21:45

"JP" <jesperpedersen12@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> En person der konstant hænger på usenet, vil tænde mig helt af.

Hvorfor?

Fra : Anita

Dato : 24-10-06 20:47

> [...]

> date/kæreste/partner/mand/kone gør?
>
> Jeg kan godt lægge ud: Smasker.
>
> Det kan jeg ikke fordrage, det virker så uciviliseret.

Når han siger "Mmm...." uden at have hørt en lyd af, hvad det er han
bekræfter.

Venligst Anita

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-06 20:49

Anita wrote:
> "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev

> Når han siger "Mmm...." uden at have hørt en lyd af, hvad det er han
> bekræfter.
>
> Venligst Anita

Når hun konstant skal have bekræftet et eller andet.

-Jesper

Fra : Benny den niende

Dato : 24-10-06 21:29

Jesper G wrote:

> Når hun konstant skal have bekræftet et eller andet.
>
> -Jesper

*mega-touche*

Fra : Anita

Dato : 24-10-06 22:35

"Jesper G" skrev

> Når hun konstant skal have bekræftet et eller andet.

Det kan jeg da godt forstå, du hader. Det ville jeg også gøre, hvis det var
mig, der havde sådan en partner. Jeg føler med dig. ;)

Venligst Anita

Fra : Benny den niende

Dato : 25-10-06 07:29

Anita wrote:
> "Jesper G" skrev

> Det kan jeg da godt forstå, du hader. Det ville jeg også gøre, hvis det var
> mig, der havde sådan en partner. Jeg føler med dig. ;)
>
> Venligst Anita

hovhov - kvinder skal af natur bekræftes i et væk! Det er et
grundlæggende neurotisk behov hos dem.

Deres liv er et stort seloptaget ræs. De starter hver dag med at glo på
sig selv i en halv times tid og slutter dagen ligeså

og resten af dagen sidder de og plapler om muliti-tasking med en veninde
i en telefon - og gud nåde og trøste den der afbryder dem når de har en
telefon i hånden......... SÅ kan de nemlig IKKE multitaske

Fra : JP

Dato : 25-10-06 10:58

"Benny den niende" <3gange3@fire.plus.fem> skrev i en meddelelse

> [...]
> en telefon - og gud nåde og trøste den der afbryder dem når de har en
> telefon i hånden......... SÅ kan de nemlig IKKE multitaske

Jeg har sku heller aldrig forstået den der med multitasking og kvinder.
Betyder det mon ikke bare, at når der ikke er noget specielt man er god til,
så er det multitasking?

Fra : JP

Dato : 25-10-06 11:07

> Betyder det mon ikke bare, at når der ikke er noget specielt man er god
> til, så er det multitasking?

Eller.. at man kan gøre to ting halvt, på en gang, evt fire ting kvart.

Fra : Benny den niende

Dato : 25-10-06 18:56

JP wrote:

> Jeg har sku heller aldrig forstået den der med multitasking og kvinder.
> Betyder det mon ikke bare, at når der ikke er noget specielt man er god til,
> så er det multitasking?

nope - det betyder faktisk at de kan gøre mange ting på een gang.

Men det er nu nærmere fordi de ikke kan fokusere

de laver 1000 ting på een gang, men aldrig ordentligt og til bunds

Fra : Anita

Dato : 25-10-06 14:09

"Benny den niende" <3gange3@fire.plus.fem> skrev

> hovhov - kvinder skal af natur bekræftes i et væk! Det er et grundlæggende
> neurotisk behov hos dem.

Sår jeg ikke en kvinde.

> Deres liv er et stort seloptaget ræs. De starter hver dag med at glo på
> sig selv i en halv times tid og slutter dagen ligeså

Det har jeg ved gud aldrig praktiseret.

> og resten af dagen sidder de og plapler om muliti-tasking med en veninde i
> en telefon - og gud nåde og trøste den der afbryder dem når de har en
> telefon i hånden......... SÅ kan de nemlig IKKE multitaske

Jeg taler kun yderst sjældent i telefon - og aldrig langvarigt.

Venligst Anita

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-10-06 14:28

Anita wrote:

> Sår jeg ikke en kvinde.

Nu bliver jeg lidt bange. Gruppen havde en "Anita" for noget tid siden, der
var trans. Er det dig?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Anita

Dato : 25-10-06 15:49

"Jens Bruun" skrev

> Nu bliver jeg lidt bange. Gruppen havde en "Anita" for noget tid siden,
> der var trans. Er det dig?

Hehe, ikke hvad jeg ved af ;)

/Anita

Fra : Ulvir

Dato : 24-10-06 21:23

Anita wrote:

> Når han siger "Mmm...." uden at have hørt en lyd af, hvad det er han
> bekræfter.

Mmm...

Fra : Benny den niende

Dato : 24-10-06 21:31

Ulvir wrote:

> Mmm...

hvad!?

Fra : Benny den niende

Dato : 24-10-06 21:28

Anita wrote:
> "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev

> Når han siger "Mmm...." uden at have hørt en lyd af, hvad det er han
> bekræfter.
>
> Venligst Anita

det er nok fordi du kagler hele tiden....

han er røget på autopilot - det sker indenfor det første halve år

Fra : Ulvir

Dato : 24-10-06 21:39

Fra : ThomasB

Dato : 24-10-06 21:44

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Mmm...

Du må være Anitas mand

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-10-06 23:21

ThomasB wrote:
> "Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Du må være Anitas mand

Nix -- Ex..

/FL

Fra : Benny den niende

Dato : 25-10-06 07:31

Frank Leegaard wrote:

> Nix -- Ex..
>
> /FL

hehe - så ka de lære det ka de - eller ka de?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-10-06 21:47

Ulvir wrote:

> Mmm...

Et enkelt

mnaaee ..

Hvert halve år -- gør en kvinde lykkelig ... Så føler hun at hun får modspil

/FL

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-10-06 16:08

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Et enkelt
>
> mnaaee ..
>
> Hvert halve år -- gør en kvinde lykkelig ... Så føler hun at hun får
> modspil

Du har vist styr på de sager (og det mener jeg ikke ironisk!) *smil*

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-10-06 17:18

nusle nuslesen wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Du har vist styr på de sager (og det mener jeg ikke ironisk!) *smil*

Jow jow .. har skam gjort mange kvinder lykkelige .. når det har passet mig

/FL

Fra : Anita

Dato : 24-10-06 22:31

"Benny den niende" skrev

> det er nok fordi du kagler hele tiden....

Selvfølgelig er det det. For det kan jo under ingen omstændigheder handle om
ham. Det er jo ikke fordi han er optaget af noget og ikke gider sige "Lige
et øjeblik, så hører jeg, hvad du siger".

Problemet opstår så, når jeg senere refererer til noget, jeg tror, vi er
enige om - og han overhovedet ikke mener, jeg har nævnt det for ham før.

> han er røget på autopilot - det sker indenfor det første halve år

Sjovt, for jeg synes kun jeg har bemærket det indenfor det seneste halve
år - og nu har vi kendt hinanden i 6 år.

Men jeg prøver at være opmærksom på, ikke at spørge om vigtige ting, når han
er dybt begravet i ét eller andet (Pokerspil fx ;), men det smutter da i ny
og næ.

Venligst Anita

Fra : Tony

Dato : 24-10-06 23:17

"Anita" <anitaoestX@Xgmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Sjovt, for jeg synes kun jeg har bemærket det indenfor det seneste halve
> år - og nu har vi kendt hinanden i 6 år.

Ja, sjovt nok er det også ved at være et halvt år siden, at _du_ fik trumfet
igennem, at det var bedst at sælge sommerhuset.
Han går helt sikkert stadig rundt, og er godt træt af at _han_ ikke var mand
nok til at fortælle, hvad _han _mest havde lyst til.

Jeg har ondt af din mand,-- og gad vide om det forhold holder 6 år mere.

Tony

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-10-06 01:04

Tony wrote:
> [...]
> var mand nok til at fortælle, hvad _han _mest havde lyst til.
>
> Jeg har ondt af din mand,-- og gad vide om det forhold holder 6 år

Så så Tony .. en kastreret mand lever da fint videre ...

Bliver måske lidt lys i stemmen ...

/FL

Fra : Anita

Dato : 25-10-06 14:15

"Tony" skrev

> [...]
> Han går helt sikkert stadig rundt, og er godt træt af at _han_ ikke var
> mand nok til at fortælle, hvad _han _mest havde lyst til.

Sjovt som dine teorier ændrer sig efter behov.

> Jeg har ondt af din mand,-- og gad vide om det forhold holder 6 år mere.

Det tror jeg ikke du behøver ha' - og det kan jo kun tiden vise.

/Anita

Fra : Tony

Dato : 25-10-06 16:56

> "Tony" skrev

> Sjovt som dine teorier ændrer sig efter behov.

Teorier?, hmm, men samtidig en lille øjenåbner, så du har mulighed for at
tænke lidt over, hvorfor manden er begyndt at svare dig med et Mmm.

> Det tror jeg ikke du behøver ha' - og det kan jo kun tiden vise.

Når jeg går tur ned ad strøget, er det ikke svært at spotte et par, hvor det
er kvinden som er den dominerende,- får sin vilje, og altid det sidste ord.
Hun går med hovedet højt hævet, med et selvtilfreds smil om munden,- mens
manden, slæbende på alle hendes pakker, ser bleg og indfalden ud i ansigtet.

Det er da muligt, at jeres forhold holder.

Det gør sådanne forhold jo, når manden til sidst (pga. kvinden) har mistet
sin sidste stolthed, sin glæde ved kvinden han følges med.- Han har affundet
sig med sin skæbne.

Han er blevet lavet om til en konfliktsky person, fordi han ikke orker at
bryde ud af forholdet,- starte et nyt,og mere ligeværdigt,- hvor også _han_
kan få _sine_ ideer ført ud i livet.

Jo, jeg har ondt af de mænd, som lever i sådanne forhold.

Det er ikke værdigt for en mand, at blive domineret af en kvinde,- med
mindre han selv kan li' det.-- og de ''stakler'' findes der jo også en del
af.

Kald du det blot for teorier,- who cares.

Tony

Fra : Anita

Dato : 25-10-06 18:02

"Tony" skrev

> Teorier?, hmm, men samtidig en lille øjenåbner, så du har mulighed for at
> tænke lidt over, hvorfor manden er begyndt at svare dig med et Mmm.

Måske har han gjort det hele tiden, og jeg bare ikke har opdaget det. Det er
jo ikke til at vide.

> [...]
> af.
>
> Kald du det blot for teorier,- who cares.

Og alt det fik du ud af at min mand ind i mellem er dybt optaget af noget og
derfor svarer med et "Mmm". Interessant.

Venligst Anita

Fra : Ulvir

Dato : 25-10-06 18:22

Anita wrote:
> "Tony" skrev

> Måske har han gjort det hele tiden, og jeg bare ikke har opdaget det.
> Det er jo ikke til at vide.

Vil det sige at du slet ikke har lyttet efter ham?

Fra : Anita

Dato : 25-10-06 18:33

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev

> Vil det sige at du slet ikke har lyttet efter ham?

Hvis jeg ikke har hørt det, ved jeg det jo ikke. ;)

/Anita

Fra : Tony

Dato : 25-10-06 18:30

"Anita" skrev

> Og alt det fik du ud af at min mand ind i mellem er dybt optaget af noget
> og derfor svarer med et "Mmm". Interessant.
>
> Venligst Anita

Næh, det fik jeg såmænd ved at genlæse din tråd '' Kompromisser'', hvor jeg
dannede mig et billede af, hvordan jeres forhold er.

Når jeg læser indlæggene her i ''Hadelisten'' (undtaget de humorristiske)-
siger jeg bare :'' Hvis dette er livet,- så frygt ej døden''.

Tony

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-10-06 18:51

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> af.
>
> Kald du det blot for teorier,- who cares.

Tænk at mænd stadig skal lide den tort at ligge under for kvinder, og så kan
de ikke engang vælge selv - de er tvunget til at ændre sig til impotente,
små, selvudslettende vatpikke *LOL*

- stakkels, stakkels mænd *snøft*

____________

På den anden side - i realiteten har de jo rent faktisk et valg!!

Hvorfor så have ondt af dem?

De vil det selv - og når der så tilmed er kvinder der vil nøjes med små
vattede, impotente dørmåtter - jamen, hvorfor så gøre indsigelser imod det -
lad dem dog være lykkelige i deres eget univers

Fra : JP

Dato : 25-10-06 19:09

> [...]
> vattede, impotente dørmåtter - jamen, hvorfor så gøre indsigelser imod
> det - lad dem dog være lykkelige i deres eget univers
Så er det altså nok frøken Nuslensen.
Klage afsendt til din udbyder.
Impotent!. må jeg være fri!!

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-10-06 19:13

> Så er det altså nok frøken Nuslensen.
> Klage afsendt til din udbyder.
> Impotent!. må jeg være fri!!

Jeg undskylder.

Der er nok nogle der foretrækker at kalde det "rejsningsudfordret"

Fra : Brian Olesen

Dato : 25-10-06 23:18

Hejsa

> [...]
> vattede, impotente dørmåtter - jamen, hvorfor så gøre indsigelser imod
> det - lad dem dog være lykkelige i deres eget univers

Lol du er nu lidt sød, når du sådan ruller dig ud. *ggg*

Brian

Fra : Tony

Dato : 25-10-06 23:27

> [...]
> vattede, impotente dørmåtter - jamen, hvorfor så gøre indsigelser imod
> det - lad dem dog være lykkelige i deres eget univers

Det skal de da også ha' lov til.

Når jeg så gør indsigelser imod det, er simpelthen fordi jeg ikke kan ta'
den slags kvinder.

Jeg har oplevet hvordan én af mine bekendte blev, fra at være en glad og
festlig fyr at være sammen med,- til en kedelig og indesluttet person, efter
han røg i kløerne på sådan en kælling.

Vennerne og jeg har sagt at han skal skride fra hende, inden han ender på
psyk- intet har hjulpet,- han er som hynotiseret af hende.

Selvfølgelig skal de ha' lov til at leve deres liv, men det gør bare ekstra
ondt, når det kommer tæt på én selv.

Men hvor godt kender man egentlig hinanden, når det kommer til stykket.

Ingen i omgangskredsen havde forestillet sig at han, fra at ha' været macho,
skulle ende med at blive en omvandrende zombie af en vatpik.
Han skjulte det sgu godt.

Tony

Fra : ThomasB

Dato : 25-10-06 23:46

Tony skrev:

> Ingen i omgangskredsen havde forestillet sig at han, fra at ha' været
> macho, skulle ende med at blive en omvandrende zombie af en vatpik.
> Han skjulte det sgu godt.

Intet voksent menneske kan fralægge sig ansvaret for dårlig behandling.

Du må bare indse at de giver hinanden noget de har brug for.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 26-10-06 16:47

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> Intet voksent menneske kan fralægge sig ansvaret for dårlig behandling.
>
> Du må bare indse at de giver hinanden noget de har brug for.

Nemlig, han vælger det selv - ergo er det det han vil have

Fra : Tony

Dato : 26-10-06 19:10

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse

> Nemlig, han vælger det selv - ergo er det det han vil have

Nusle for fa'en, - du kan godt tørre det selvtilfredse smil af ansigtet.
Her er altså tale om en MAND,- eller _var_ tale om en mand, for vi er flere
som betragter ham som en kastreret efterligning af en mand.
Selvom han ''kun'' var en bekendt,og ikke ven,-( jeg har ''kun'' tre rigtig
gode venner,som har holdt sammen siden skolen) - så er det sgu ikke sjovt at
se ham ''sygne'' hen.

Jeg kender godt ''varanen'',-har mødt hende tit i byen, men aldrig faldet i
min smag,-altfor selvcentreret.

Jeg gi'r dem højest et halvt år .

Jeg håber, hun både fiser, smasker, bøvser, har armsved , bræmsespor i sine
langbenede underhylere og en sur fisse.: o D

Tony

Fra : Benny den niende

Dato : 26-10-06 19:18

Tony wrote:

> [...]
>
> Jeg håber, hun både fiser, smasker, bøvser, har armsved , bræmsespor i sine
> langbenede underhylere og en sur fisse.: o D

jeg tror du er pisse-jaloux

MOAR - han vil ikke lege med mig mere.....

Fra : nusle nuslesen

Dato : 26-10-06 19:33

> Nusle for fa'en, - du kan godt tørre det selvtilfredse smil af ansigtet.
> Her er altså tale om en MAND,- eller _var_ tale om en mand, for vi er
> flere som betragter ham som en kastreret efterligning af en mand.

Jeg kan godt forstå din frustration og "ked-af-det-hed".

Men han vælger det jo selv.

Det er ikke anderledes end når en kvinde vælger en mand, som fornedrer
hende - enten verbalt eller fysisk.

Det er der mennesker der gør hver eneste dag, alle vegne.

Nej, det er ikke rart at være vide til.

Men mister jo ligesom sin gode ven/bekendte - han/hun er ikke længere den
samme, giver køb på sig selv og "vanærer" sig selv.

Det er pinefuldt at være vidne til.

Men man kan intet gøre - de vælger det jo desværre selv.

> [...]
>
> Jeg håber, hun både fiser, smasker, bøvser, har armsved , bræmsespor i
> sine langbenede underhylere og en sur fisse.: o D

Forhåbentlig - men så var han nok ikke blevet indtil nu... eller hvad

- og så holdt jeg op med at lave fis med det, for anerkender at man kan
blive virkeligt trist over det.

Fra : Tony

Dato : 26-10-06 19:52

> [...]
>
> Forhåbentlig - men så var han nok ikke blevet indtil nu... eller hvad
>
> - og så holdt jeg op med at lave fis med det, for anerkender at man kan

Ok. ikke mere snak om det.

Tony

Fra : ThomasB

Dato : 26-10-06 19:56

> Ok. ikke mere snak om det.

Kan du ikke grine af det?

Fra : ThomasB

Dato : 28-10-06 01:00

> Nemlig, han vælger det selv - ergo er det det han vil have

Jep, men sikkert ikke bevidst.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-10-06 23:20

Anita wrote:
> [...]
>
> Men jeg prøver at være opmærksom på, ikke at spørge om vigtige ting,
> når han er dybt begravet i ét eller andet (Pokerspil fx ;), men det

Det er et ærketypisk mand/kvinde problem. Alle i parforhold har mødt det
problem, vil jeg næsten påstå.

Lær det at kende - lev med det - det er vist hvad der kan kaldes
kønsspecifikke særheder.

Hos begge parter !

/FL

Fra : Anita

Dato : 25-10-06 14:18

"Frank Leegaard" skrev

> Det er et ærketypisk mand/kvinde problem. Alle i parforhold har mødt det
> problem, vil jeg næsten påstå.
>
> Lær det at kende - lev med det - det er vist hvad der kan kaldes
> kønsspecifikke særheder.

Det er da heller ikke fordi jeg ikke kan leve med det. Jeg kan jo til dels
selv undgå at situationen opstår. Men det irriterer mig da alligevel, når
det sker - at jeg refererer til noget jeg tidligere har fortalt eller spurgt
om og så er han helt blank.

Venligst Anita

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-10-06 17:17

Anita wrote:
> [...]
> alligevel, når det sker - at jeg refererer til noget jeg tidligere
> har fortalt eller spurgt om og så er han helt blank.

Jeps .. Det lige præcis arnestedet til et voldsomt skænderi.

Kvinder får pludselig - og velnok med rette - en grumme mistanke at der er
givet mange - uden stillingstagen overhovedet - accepter ..

Det piner og nager ...

Manden --- Det er jo bare hans natur for at slippe for bøvlet ..

Så opøver han mmm´erne

/FL

Fra : Benny den niende

Dato : 25-10-06 07:25

Anita wrote:
> [...]
> ham. Det er jo ikke fordi han er optaget af noget og ikke gider sige "Lige
> et øjeblik, så hører jeg, hvad du siger".

kvinder der bliver afvist.... uhadada

> Problemet opstår så, når jeg senere refererer til noget, jeg tror, vi er
> enige om - og han overhovedet ikke mener, jeg har nævnt det for ham før.

mener du i stedet for "vi er enige om" ikke i stedet "jeg er enig om"

> Sjovt, for jeg synes kun jeg har bemærket det indenfor det seneste halve
> år - og nu har vi kendt hinanden i 6 år.

nogen er langsommere end andre - eller tålmodigere om du vil

> Men jeg prøver at være opmærksom på, ikke at spørge om vigtige ting, når han
> er dybt begravet i ét eller andet (Pokerspil fx ;),

nå - det er måske der hunden ligger begravet - det var da vist osse
sjover hvis han sad og lavede tegninger over køkkenet eller haven end
når han som nu har egne interesser

men det smutter da i ny

Fra : Anita

Dato : 25-10-06 14:22

"Benny den niende" skrev

> kvinder der bliver afvist.... uhadada

Du har dårlige erfaringer i bagagen, kan jeg forstå?

> mener du i stedet for "vi er enige om" ikke i stedet "jeg er enig om"

Det mener jeg ikke nej. Hvis han siger ja eller mmm til noget, så mener jeg
da han bekræfter at han er enig.

> nogen er langsommere end andre - eller tålmodigere om du vil

Det er klart. Og heldigvis da.

> nå - det er måske der hunden ligger begravet - det var da vist osse sjover
> hvis han sad og lavede tegninger over køkkenet eller haven end når han som
> nu har egne interesser

Hvilken hund? Jeg har intet problem med, at han er optaget at pokerspil -
det giver mig tid til ting, jeg er optaget af.

Venligst Anita

Fra : Benny den niende

Dato : 25-10-06 18:58

Anita wrote:
> [...]
>
> Hvilken hund? Jeg har intet problem med, at han er optaget at pokerspil -
> det giver mig tid til ting, jeg er optaget af.

ja - så ka du få tid til dig selv.....

Fra : ThomasB

Dato : 25-10-06 14:16

> [...]
> om ham. Det er jo ikke fordi han er optaget af noget og ikke gider sige
> "Lige et øjeblik, så hører jeg, hvad du siger".

Mmm.. betyder "Lige et øjeblik, så hører jeg, hvad du siger".

Mænd kan ikke så mange ting på én gang - det ligger dybt i ham, så tag det
ikke personligt.

Sig til ham: "Når du har et par minutter, vil jeg gerne lidt tale med
dig."...

Du ved med garanti godt hvornår han er i Mmm-humør ik?

Fra : Anita

Dato : 25-10-06 15:51

"ThomasB" skrev

> Mmm.. betyder "Lige et øjeblik, så hører jeg, hvad du siger".

Nej, det betyder "Mmm".

> [...]
> dig."...
>
> Du ved med garanti godt hvornår han er i Mmm-humør ik?

Joh, det gør jeg vist. Men glemmer det som sagt ind i mellem. ;)

Venligst Anita

Fra : ThomasB

Dato : 25-10-06 16:36

> Nej, det betyder "Mmm".

Ikke på mandesprog

Mænd kan stå en hel dag og fiske og bare sige "Mmm" til hinanden.

> Joh, det gør jeg vist. Men glemmer det som sagt ind i mellem. ;)

...når *du* har brug for opmærksomhed

Men glæd dig til i får børn - så kan du sidde der og amme mens du
dikke-dikker, og ignorerer ham totalt når han er jaloux

Fra : Anita

Dato : 25-10-06 17:57

"ThomasB" skrev:

> Ikke på mandesprog

Og så siger I, at vi kvinder ikke siger det vi mener?!

> Mænd kan stå en hel dag og fiske og bare sige "Mmm" til hinanden.

Det kan jeg nu også. Eller uden at sige noget overhovedet.

> ..når *du* har brug for opmærksomhed

Typisk når jeg lige kommer i tanke om et eller andet. Men det kan være jeg
skal vende mig til at sende en email istedet, så kan han læse den, når han
er færdig med poker

> Men glæd dig til i får børn - så kan du sidde der og amme mens du
> dikke-dikker, og ignorerer ham totalt når han er jaloux

Han kommer nok til at dikke-dikke præcis lige så meget som jeg, så jeg tror
ikke jalousien vil være så stor.

Venligst Anita

Fra : ThomasB

Dato : 25-10-06 18:26

> Og så siger I, at vi kvinder ikke siger det vi mener?!

I siger en hel masse, men siger sjældent det i mener

> Det kan jeg nu også. Eller uden at sige noget overhovedet.

Mmm.

> Typisk når jeg lige kommer i tanke om et eller andet. Men det kan være jeg
> skal vende mig til at sende en email istedet, så kan han læse den, når han
> er færdig med poker

Jep.
Vi sidder tit i hver vores sofa, med hver vores bærbare og MSN'er sammen
(kun når vi også taler med andre selvf.

> Han kommer nok til at dikke-dikke præcis lige så meget som jeg, så jeg
> tror ikke jalousien vil være så stor.

Hehe, bare vent

Du vil få dækket størstedelen af dit "nærhedsbehov" af barnet. Det helt
specielle forhold mellem mor og barn kombineret med omvæltningen, gør altså
at de fleste mænd til tider føler sig udenfor og bliver jaloux.
Ligemeget hvad folk siger, kan en mand ikke erstatte en kvinde når det
kommer til børn - i gør det så intuitivt (og så har i bryster

Fra : Benny den niende

Dato : 25-10-06 20:46

ThomasB wrote:
> "Anita" <anitaoestX@Xgmail.com> skrev i en meddelelse
>
> I siger en hel masse, men siger sjældent det i mener

antallet af ord er ofte omvendt proportionalt med kvaliteten...

> [...]
> (kun når vi også taler med andre selvf.

> Hehe, bare vent
>
> Du vil få dækket størstedelen af dit "nærhedsbehov" af barnet.

"opmærksomhedsbehov" - endelig er der en der forguder hende 101 procent

det gør manden ikke, han spiller poker og siger mmmm

Fra : Brian Olesen

Dato : 25-10-06 23:21

Hej

> antallet af ord er ofte omvendt proportionalt med kvaliteten...

Totalt sjovt udsagn, men helt forkert.
Ordene siger en masse. Og det er mega vigtigt at kunne tale sammen. Også
selvom det kun er kvinden der taler. lol

Brian

Fra : ThomasB

Dato : 26-10-06 00:02

Brian Olesen skrev:

> Totalt sjovt udsagn, men helt forkert.

Nej, det er dig der må have misforstået et eller andet. (igen)

> Ordene siger en masse. Og det er mega vigtigt at kunne tale sammen.
> Også selvom det kun er kvinden der taler. lol

Ja, det er vigtigt og slet ikke det ordspillet drejer sig om.

Fra : ThomasB

Dato : 26-10-06 00:03

ThomasB skrev:

> Nej, det er dig der må have misforstået et eller andet. (igen)

Glemte en

Fra : Brian Olesen

Dato : 26-10-06 00:58

> Nej, det er dig der må have misforstået et eller andet. (igen)

> Ja, det er vigtigt og slet ikke det ordspillet drejer sig om.

Nu vrøvler du jo igen bette thomas. Først gi'r du mig ret i, at det er
vigtigt, men så trækker du land med et eller andet om et ordspil. Hvad sker
der dog for dig?

Mvh. brian

Fra : Benny den niende

Dato : 26-10-06 07:54

Brian Olesen wrote:
> [...]
> vigtigt, men så trækker du land med et eller andet om et ordspil. Hvad sker

Brian . din argumentation er noget kvindagtig!!

er du kvinde når det kommer til stykket - er brian et nick for anita

Fra : Brian Olesen

Dato : 26-10-06 09:24

> Brian . din argumentation er noget kvindagtig!!
>
> er du kvinde når det kommer til stykket - er brian et nick for anita

Du kan være helt rolig. Hvordan definerer du kvindagtig argumentation?

Mvh. Brian

Fra : ThomasB

Dato : 26-10-06 19:52

"Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i en meddelelse

> Nu vrøvler du jo igen bette thomas. Først gi'r du mig ret i, at det er
> vigtigt, men så trækker du land med et eller andet om et ordspil. Hvad
> sker der dog for dig?

Du er ikke så kvik i øjeblikket hva?

Først giver jeg dig ret i at det er god at kunne tale sammen. Derefter
forklarer jeg at du har misforstået ordspillet, siden du siger at det er
forkert.

"antallet af ord er ofte omvendt proportionalt med kvaliteten"

Det betyder at jo flere *ord* man bruger til at forklare noget, jo dårligere
bliver *kvaliteten* af forklaringen.

Eller sagt på en anden måde: "Kort og præcist" - "Langt og kedeligt"
(indenfor fundatsen?

Got it? Eller skal jeg bruge flere ord?

Fra : Benny den niende

Dato : 26-10-06 20:54

ThomasB wrote:
> [...]
> bliver *kvaliteten* af forklaringen.
>
> Eller sagt på en anden måde: "Kort og præcist" - "Langt og kedeligt"

hvis man ikke har så meget at sige siger man en masse på en gang

Fra : Brian Olesen

Dato : 27-10-06 12:13

> [...]
> dårligere bliver *kvaliteten* af forklaringen.
>
> Eller sagt på en anden måde: "Kort og præcist" - "Langt og kedeligt"

Hihihi! Næh tak hold hellere op!
Men ordspillet er da sjovt nok. Jeg synes bare det var vigtigere at forholde
sig til, at samtale er vigtig i ethvert parforhold.

Brian

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-10-06 22:23

Brian Olesen wrote:

> Hvad sker der dog for dig?

Vi andre er helt med. Måske du skulle få én eller anden til at hjælpe dig?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Brian Olesen

Dato : 27-10-06 12:14

> Vi andre er helt med. Måske du skulle få én eller anden til at hjælpe dig?

"Vi andre"? Hva' fa-en har du lus?

Brian

Fra : Benny den niende

Dato : 26-10-06 07:50

Brian Olesen wrote:
> [...]
> Ordene siger en masse. Og det er mega vigtigt at kunne tale sammen. Også
> selvom det kun er kvinden der taler. lol

sagt af en kvinde - "vi taler meget i vores forhold"

Fra : Brian Olesen

Dato : 26-10-06 09:24

> sagt af en kvinde - "vi taler meget i vores forhold"

Prøv dog for f... i dsv.

Mvh. brian

Fra : Benny den niende

Dato : 26-10-06 15:08

Brian Olesen wrote:

> Prøv dog for f... i dsv.
>
> Mvh. brian

huh?

Fra : ThomasB

Dato : 26-10-06 15:46

> huh?

Jeg oversætter: "Prøv dog for fanden i dk.snak.vittigheder".

Fra : Benny den niende

Dato : 26-10-06 17:36

ThomasB wrote:

> Jeg oversætter: "Prøv dog for fanden i dk.snak.vittigheder".

hmmm - nu er det jo så lige i dk.snak.seksualitet at vi drøfter det
meget interessante emne: Hadelisten samt Angst vs. humor for ikke at
snakke om mænds og kvinders forhold til hinanden, men det er måske
undgået din opmærksomhed.

så jeg kan ikke liiiiige se hvorfor jeg skulle prøve i dsv. Dér kan man
da heller ikke forvente at blive taget alvorligt!

Fra : JP

Dato : 26-10-06 18:15

"Benny den niende" <3gange3@fire.plus.fem> skrev i en meddelelse
news:4540e3e9$0$3447> hmmm - nu er det jo så lige i dk.snak.seksualitet at
vi drøfter det
> meget interessante emne: Hadelisten samt Angst vs. humor for ikke at
> snakke om mænds og kvinders forhold til hinanden, men det er måske undgået
> din opmærksomhed.

Og så syntes jeg endda at du har glemt nogle meget vigtige emner:
Hvad tror I.....
Hvor går I hen....
Joan Ørting?

Og der er alligevel ikke noget ved det henne i dk.snak.vittigheder, alle er
jo her.

Fra : Ulvir

Dato : 26-10-06 18:29

JP wrote:

> Og der er alligevel ikke noget ved det henne i dk.snak.vittigheder,
> alle er jo her.

Overskrift: "Bollefolket invaderet af grinefolket.." "People are laughing
themselves to death instead of fucking themselves to death in Denmark.."

Fra : Benny den niende

Dato : 26-10-06 18:59

Ulvir wrote:

> Overskrift: "Bollefolket invaderet af grinefolket.." "People are laughing
> themselves to death instead of fucking themselves to death in Denmark.."

bollefolket invaderet af fjollefolket

Fra : Benny den niende

Dato : 26-10-06 18:55

JP wrote:
> [...]
> Joan Ørting?
>
> Og der er alligevel ikke noget ved det henne i dk.snak.vittigheder, alle er

OK - Joan Ørting.... HER - hvad er hendes nick - jeg har noget jeg vil
fortælle hende - privat

Fra : JP

Dato : 26-10-06 19:24

"Benny den niende" <3gange3@fire.plus.fem> skrev i en meddelelse

> OK - Joan Ørting.... HER - hvad er hendes nick - jeg har noget jeg vil
> fortælle hende - privat

Nåe hendes nickname, det er da næsten en offenlig hemmelighed ,da da, BO M
MOGENSEN

Ja ja, jeg ved det godt Joan Ørting vil aldrig være helt det samme mere.

Fra : Benny den niende

Dato : 26-10-06 20:52

JP wrote:
> [...]
> MOGENSEN
>
> Ja ja, jeg ved det godt Joan Ørting vil aldrig være helt det samme mere.

ja - der oplevede jeg lige et kortvarigt momentalt øjebliks impotens.......

det var fame væmmeligt, men nu er det overstået!!

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-10-06 22:25

Benny den niende wrote:

> OK - Joan Ørting.... HER - hvad er hendes nick - jeg har noget jeg vil
> fortælle hende - privat

Ja. Hun skulle have raketten, skulle hun!

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Benny den niende

Dato : 28-10-06 14:23

Jens Bruun wrote:

> Ja. Hun skulle have raketten, skulle hun!

ja - hun ka sku godt lave uro i mine bukser......

Fra : Brian Olesen

Dato : 27-10-06 12:14

dk.snak.vittigheder

Brian

Fra : Benny den niende

Dato : 25-10-06 18:59

ThomasB wrote:
> [...]
> dig."...
>
> Du ved med garanti godt hvornår han er i Mmm-humør ik?

point!

Fra : KubikH

Dato : 25-10-06 15:40

> [...]
> date/kæreste/partner/mand/kone gør?
>
> Jeg kan godt lægge ud: Smasker.
>
> Det kan jeg ikke fordrage, det virker så uciviliseret.

Dobbeltbekræftelser ... det driver mig til vanvid !!

Hun stiller et simpelt spørgsmål, og man svarer straks ja eller nej, hun
holder en længere kunstpause
og siger så:" Ja det synes jeg også .... ikke?", eller: "Nej det synes jeg
også .... Ikke??"
Svarer man så ikke prompte IGEN, kommer det rapt: "Ja du hører heller aldrig
efter, man kan lige så godt tale til en dør"

Påpeger man det tidligere svar, og foreholder hende at man rent faktisk
svarede FØRSTE gang, kommer der højest en muggen beklagelse som svar.
SUK!!

Mvh
Niels

Fra : Benny den niende

Dato : 25-10-06 18:53

KubikH wrote:
> [...]
>
> Påpeger man det tidligere svar, og foreholder hende at man rent faktisk
> svarede FØRSTE gang, kommer der højest en muggen beklagelse som svar.

velkendt min gode mand.....

Fra : nana sørensen

Dato : 25-10-06 15:52

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in message
> Hvilke ting ville du skrive på en liste over ting som du hader en
> date/kæreste/partner/mand/kone gør?
>
> Jeg kan godt lægge ud: Smasker.
>
> Det kan jeg ikke fordrage, det virker så uciviliseret.

Hadeliste.... Tjah.... Jeg HADER virkelig at min kæreste er så svær at få op
om morgenen, ligegyldigt hvor meget han har sovet. Faktisk er det et
helvede, ligegyldigt om det er nattesøvn eller lur han skal vågne fra. Man
kan sidde og ruske ham (Efter man har været venlig men bestemt vækkende i
halvanden time.) råbe og skrige, mens manden bare sover videre, uden på
noget tidspunkt at have været ved bevidsthed. Komatøs. Virkelig langt ude.
Det er Tha Main-issue i vores forhold, fordi det betyder at jeg skal vække
ham i mindst en halv time hver morgen, hvor jeg til sidst er lysvågen selv,
selvom jeg absolut ikke skal op endnu. Når man er søvnløs og sommetider kun
har sover tre kvarter før man skal vække en zombielignende person, så er det
sgu ret opslidende. Især hvis han har snorket hele natten. Gah... Snorken er
noget af det ufedeste. Det er desværre ikke engang hans egen skyld, det er
bare hans søvn der er usædvanlig dyb, så jeg kan ikke engang bitche
ordentligt over det. At han så konsekvent påstår at han ikke sover, mens han
har ligget og nikket og ikke været til at komme i kontakt med i flere timer.
Argh... LOL
Og så er jeg ikke vild med stinkende sure tæer. Fatter ikke hvorfor mønd
ikke selv tager initiativ til at skifte sokker, selvom deres fødder lugter
som et kemisk penicilin-eksperiment. Men det er nok ikke direkte had, bare
følsom næse.
Smasken er jeg heller ikke vild med, men det gør han heldigvis ikke. Der er
masser af ting som jeg hader ved (nogle) mænd, men min nuværende kæreste er
heldigvis ikke udstyret med ret meget af det. Min eks derimod... Phew... Der
bliver listen lang. Utroligt at man kan være så død psykisk, at man holder
så meget bæ ud. LOL

Fra : Ulvir

Dato : 25-10-06 16:05

nana sørensen wrote:

> fordi det betyder at jeg skal vække ham i mindst en halv time hver
> morgen, hvor jeg til sidst er lysvågen selv, selvom jeg absolut ikke
> skal op endnu.

Hvorfor fanden er han ikke selv ansvarlig for at han står op? Helt ærlig..
Her har du et vækkeur skat. Som lyder som en røgalarm. Og mobilen ringer
også med en skinger tone i en evighed.
Du står alligevel ikke op?
Fan'me ærgelig skat. Your fucking problem. Og du kan bare prøve at vække
mig med din brok fordi du har sovet over..

Fra : nana sørensen

Dato : 25-10-06 22:34

"Ulvir" <augustus@mail.dk> wrote in message

> [...]
> Fan'me ærgelig skat. Your fucking problem. Og du kan bare prøve at vække
> mig med din brok fordi du har sovet over..

Fordi han så bare ikke vågner. Jeg sætter pris på at manden har et
arbejde som han skal op til. Men hvis han ikke vågner, så kommer han jo
ligesom ikke så langt vel? Alt det med vækkeure i gryder med bestik der
larmer lige ved siden af hans hovede osv. Det ER prøvet. Han vågnede ikke,
men det gjorde de døde flere kirkegårde væk, plus at jeg sgu også vågner så.
Når man så har ligget i en halv time til et vækkeurs uafbrudte kimen, jah,
så ER jeg sgu vågen alligevel. LOL Det er ikke fordi han har svært ved at
stå op selv. Han KAN ikke, og har aldrig kunnet. Ever.

Fra : Ulvir

Dato : 25-10-06 23:04

nana sørensen wrote:

> Det er ikke fordi han har svært ved at stå op selv. Han KAN ikke, og
> har aldrig kunnet. Ever.

Er de to sætninger ikke lidt modsigende?

Fra : nana sørensen

Dato : 25-10-06 23:24

> Er de to sætninger ikke lidt modsigende?

Der er forskel på at kunne noget, men at det falder en svært og kræver fed
indsats. Og så på ikke at KUNNE gøre noget. Så nah....

Fra : Benny den niende

Dato : 26-10-06 07:48

Ulvir wrote:

> Er de to sætninger ikke lidt modsigende?

ja - i kvinder er fame for dumme

i vil ha stærke mænd, men i vil osse bestemme det hele - det eneste i
ikke kan bestemme er - jer

i vil være mødre for jeres mænd og i finder så nogle skvat der ikke er
flyttet hjemmefra endnu (fordi skvattene allerede er kastrerede af deres
mødre) når i så flytter finder denne ubhjælpelige mor-dreng skaber i jer
når det går op for jer at der er arbejde i at ha børn.

men, og det er det værste, det værste er at i opdrager jeres egne
drengebørn (forelskede som i er i dem) til a t blive voksne mæhlam...

Fra : nana sørensen

Dato : 26-10-06 11:39

"Benny den niende" <3gange3@fire.plus.fem> wrote in message

> [...]
>
> men, og det er det værste, det værste er at i opdrager jeres egne
> drengebørn (forelskede som i er i dem) til a t blive voksne mæhlam...

Det var godt nok meget analyserende shit du kunne få ud af at min kæreste
ikke kan vågne pga. en søvnforstyrrelse. Er du sikker på at det ikke er dig
der er kvinden?

Fra : Ulvir

Dato : 26-10-06 12:53

nana sørensen wrote:

> Det var godt nok meget analyserende shit du kunne få ud af at min
> kæreste ikke kan vågne pga. en søvnforstyrrelse. Er du sikker på at
> det ikke er dig der er kvinden?

Ha! Jeg kan lige se det for mig.. Bennine.. LOL

Fra : nana sørensen

Dato : 26-10-06 15:33

> Ha! Jeg kan lige se det for mig.. Bennine.. LOL

Bennine, nu med laksefarvet mormor-undertøj.... AS SEEN ON TV!!!

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-10-06 22:28

Ulvir wrote:

> Er de to sætninger ikke lidt modsigende?

Sådannne bagateller hænger vi os ikke i. Vel, nana?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : nana sørensen

Dato : 26-10-06 23:03

> Sådannne bagateller hænger vi os ikke i. Vel, nana?
>
> --
> -Jens B.
>
> D.e.f.f.e.s.

Næh, især ikke hvis der er forskel på "at have svært ved" og "umuligt".

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-10-06 17:20

nana sørensen wrote:
> [...]
> ikke sover, mens han har ligget og nikket og ikke været til at komme
> i kontakt med i flere timer. Argh... LOL

Helt seriøst - Du tror ikke manden lider af søvnabnø ...?

FL

Fra : nana sørensen

Dato : 25-10-06 22:37

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> Helt seriøst - Du tror ikke manden lider af søvnabnø ...?
>
> FL

Det skulle ikke undre mig. Lægen har bare ikke fundet noget galt. :-/ Han
snorker heller ikke hele tiden og der er ingen suspekte pauser hvor han ikke
trækker vejret. (Er meget søvnløs, så jeg ved det efter mange lange timers
studier imærket. LOL)
Han ligner nærmest en der er døddrukken, i ved sådan VIRKELIG vissen, når
man forsøger at vække ham. At han så sommetider står op inden han er vågen
og forsøger at tage mit tøj og viskestykker på i stedet for sit eget tøj,
tjah... Han sover simpelthen endnu. Han har præsteret at falde i søvn i
bilen, inden han fik startet den og kom så alligevel for sent på arbejde.
Heldigvis sover han aldrig når han kører, utroligt nok og heldigvis for det.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 26-10-06 12:17

nana sørensen wrote:
> [...]
> alligevel for sent på arbejde. Heldigvis sover han aldrig når han
> kører, utroligt nok og heldigvis for det.

Søvnabnø er vist ikke så ligetil at diagnosticere. Kræver i sjældne tilfælde
indlæggelse for at afklare. Kender en kollega der fik vildt forhøjet
livskvalitet ved at få det afhjulpet.

/FL

Fra : nana sørensen

Dato : 26-10-06 15:34

> [...]
> tilfælde indlæggelse for at afklare. Kender en kollega der fik vildt
> forhøjet livskvalitet ved at få det afhjulpet.

Kunne godt være at han skulle gå til lægen igen. Det er sådan ret ekstremt
faktisk. Hvad gjorde de ved kollegaen?

Fra : Tony

Dato : 26-10-06 21:14

"nana sørensen" skrev

> Kunne godt være at han skulle gå til lægen igen. Det er sådan ret ekstremt
> faktisk. Hvad gjorde de ved kollegaen?

Bad ham selvfølgelig om at lade være med at fyre så mange fede

Tony

Fra : nana sørensen

Dato : 26-10-06 23:04

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> wrote in message

> "nana sørensen" skrev

> Bad ham selvfølgelig om at lade være med at fyre så mange fede
>
> Tony

Tjah... hvor er du kedeligt. men jeg mente det faktisk seriøst.

Fra : Tony

Dato : 26-10-06 23:20

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> wrote in message

> Tjah... hvor er du kedeligt. men jeg mente det faktisk seriøst.

Mon ikke det er dig som er kedelig, siden du ikke har opdaget at din kæreste
fyrer sig vind og skæv hver aften, så han er umulig at få liv i om
morgenen.?

Tony

Fra : nana sørensen

Dato : 27-10-06 00:29

> [...]
>
> Mon ikke det er dig som er kedelig, siden du ikke har opdaget at din
> kæreste fyrer sig vind og skæv hver aften, så han er umulig at få liv i om

Lige siden han kom i skolealderen? I don´t think so. (I øvrigt opfatter jeg
ikke hashrygning som en fornærmelse, så du kan godt spare dig. tal i stedet
om "stænklapper"?)

Fra : Benny den niende

Dato : 28-10-06 14:25

nana sørensen wrote:
> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> wrote in message

> Tjah... hvor er du kedeligt. men jeg mente det faktisk seriøst.

jamen, så er det jo dig der er kedelig

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-10-06 22:30

Frank Leegaard wrote:

> Helt seriøst - Du tror ikke manden lider af søvnabnø ...?

Søvnabnø? Hvad fanden er det? Har det noget med apnø at gøre?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : nana sørensen

Dato : 26-10-06 23:05

> Søvnabnø? Hvad fanden er det? Har det noget med apnø at gøre?
>
> --
> -Jens B.
>
> D.e.f.f.e.s.

ja. Jeg valgte bare at ignorere stavefelen, da jeg godt fattede hvad han
mente. så ro på.... forsøg at få et anfald af søvnapnø.

Fra : Benny den niende

Dato : 28-10-06 14:22

Jens Bruun wrote:

> Søvnabnø? Hvad fanden er det? Har det noget med apnø at gøre?

han var vist lige væk et øjeblik da han sku stave det.....

Fra : Jonny Jensen

Dato : 25-10-06 16:13

OK, aktuelt eksempel fra min, nu, eks-kæreste:

Hader når man gerne vil vise hvor meget man holder af en, og derfor ofte
fortæller det og holder hende højt altid... Så får man at vide under et
skænderi at hun synes det er lige i overkanten... Så holder man EN dags
pause, hvor man opfører sig lidt mere som om man tager hende for givet, bare
EN dag... Så er det også galt!

Hvorfor kan I kvinder ikke for fanden tage et standpunkt og så blive der?!?
Sige jeres ÆRLIGE mening og så er det DEN som gælder!

:D

Jonny.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-10-06 16:30

"Jonny Jensen" <zedechiah@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor kan I kvinder ikke for fanden tage et standpunkt og så blive
> der?!? Sige jeres ÆRLIGE mening og så er det DEN som gælder!

Fordi det kun er mænd der kan forblive drengerøve hele livet *GG*

Vi _rigtige_ mennesker udvikler os

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-10-06 17:21

nusle nuslesen wrote:
> "Jonny Jensen" <zedechiah@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Fordi det kun er mænd der kan forblive drengerøve hele livet *GG*
>
> Vi _rigtige_ mennesker udvikler os

Jepper .. Desværre ofte til nogen gamle bitre kællinger ..

Så hellere Polle 9½ år

/FL

Fra : Ulvir

Dato : 25-10-06 17:27

nusle nuslesen wrote:

> Fordi det kun er mænd der kan forblive drengerøve hele livet *GG*
>
> Vi _rigtige_ mennesker udvikler os

Ja, men til hvad? Hvad blev af alle de søde piger? Og hvor kommer alle de
sure kællinger fra?

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-10-06 18:56

> Ja, men til hvad? Hvad blev af alle de søde piger? Og hvor kommer alle de
> sure kællinger fra?

De søde piger er enten sammen med rigtige mænd, eller også har de valgt at
forblive single (evt. on and off).

De sure kællinger er dem der har valgt at blive sammen med en umoden
drengerøv - han tvinger dem jo ind i rollen, og kvinderne er sagesløse ofre,
der bare må lide den tort det er at blive forvandlet (AF MANDEN!!) til en
sur, bitter, sammensnerpet og frigid fisse *GG*

Ak, ja - sikke et liv.

Fra : Ulvir

Dato : 25-10-06 20:14

nusle nuslesen wrote:

> [...]
> sagesløse ofre, der bare må lide den tort det er at blive forvandlet
> (AF MANDEN!!) til en sur, bitter, sammensnerpet og frigid fisse *GG*

En sammensnerpet fisse kan være ret ophidsende..

Du siger at drengerøve tvinger dem ind i en rolle.. Har de da ingen vilje,
eller er de ikke i besiddelse af en smule selvstændighed?

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-10-06 20:26

> En sammensnerpet fisse kan være ret ophidsende..
>
> Du siger at drengerøve tvinger dem ind i en rolle.. Har de da ingen
> vilje,
> eller er de ikke i besiddelse af en smule selvstændighed?

Du mener, på samme måde som mændene i dette indlæg:

Jeg tager pis på udsagnene om hvor "syyynd" det er for mændene, at de bliver
tvunget til at være impotente vatpikke af kvinderne

- skulle det have noget på sig, ville det samme gælde vice versa, ikk'?

Fra : ThomasB

Dato : 25-10-06 20:38

> Du mener, på samme måde som mændene i dette indlæg:

Lol, Tony må have haft nogle dårlige oplevelser med kvinder

Fra : Tony

Dato : 25-10-06 23:27

> "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Lol, Tony må have haft nogle dårlige oplevelser med kvinder

Ikke personligt på egen krop, men gennem en af mine bekendte har jeg oplevet
hvad en kvinde kan gøre ved en mand.
For at det ikke kun skal dreje sig om kvinderne, så kan jeg nu heller ikke
ta' de mænd som lader sig behandle ydmygende,- så der røg et rart
bekendskab, pga.en dum kælling

Tony

Fra : ThomasB

Dato : 25-10-06 23:43

Tony skrev:

> Ikke personligt på egen krop, men gennem en af mine bekendte har jeg
> oplevet hvad en kvinde kan gøre ved en mand.

Det handler ikke specifikt om mand/kvinde, det handler om at nogle mennesker
behandler hinanden dårligt.

Havde hun haft en veninde hun kunne dominere, så havde hun sikkert gjort det
også :o

> For at det ikke kun skal dreje sig om kvinderne, så kan jeg nu heller
> ikke ta' de mænd som lader sig behandle ydmygende,- så der røg et rart
> bekendskab, pga.en dum kælling

Nej, det er ynkeligt at se mennesker ydmygede.

Japanerne er mestre i at ydmyge (på tv), og jeg har altså virkelig svært ved
at se det sjove.

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-10-06 22:35

nusle nuslesen wrote:

> De søde piger er enten sammen med rigtige mænd, eller også har de
> valgt at forblive single (evt. on and off).

Ingen vælger at "forblive single" - hverken "on" eller "off". Mange enlige
påstår, de frivilligt er "single". Det dækker typisk over, at de ikke magter
at se realiteterne i øjnene og kalde en spade for en spade. Eller også
dækker det over et mangelfuldt dansk. Muligvis en kombination af begge?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jonny Jensen

Dato : 25-10-06 17:34

> Vi _rigtige_ mennesker udvikler os

Og det gør i dagligt? Altså, som jeg siger, fra at ikke ville have
opmærksomhed, til at i ca 19 timer senere bliver pissed over at den ikke er
der mere?

Det er ikke udvikling, det er sindsforvirring.

;)

Jonny.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-10-06 18:58

> Og det gør i dagligt?

Ork, ja - hele tiden, hvert sekund

> Altså, som jeg siger, fra at ikke ville have opmærksomhed, til at i ca 19
> timer senere bliver pissed over at den ikke er der mere?

Netop - det er præcis sådan det skal være. Når vi ikke vil have
opmærksomhed, burde manden lade os være, og når vi vil have opmærksomhed -
burde manden give os det.

Og hvis vi skal bede om det - er det hele VÆRDILØST!!!

- og manden er ikke en rigtig mand *fnys, stampe osv.*

> Det er ikke udvikling, det er sindsforvirring.

Pjat med dig!

mange hilsner

Fra : Benny den niende

Dato : 25-10-06 20:51

nusle nuslesen wrote:

> [...]
> burde manden give os det.
>
> Og hvis vi skal bede om det - er det hele VÆRDILØST!!!
>
> - og manden er ikke en rigtig mand *fnys, stampe osv.*

der er noget med at du er single - ikk'?

har du selv valgt det....

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-10-06 20:59

"Benny den niende" <3gange3@fire.plus.fem> skrev i en meddelelse

> der er noget med at du er single - ikk'?

Lige pt. - ja.

> har du selv valgt det....

Nej, ikke i denne omgang - so to speak.

Den der kun ta'r spøg for spøg, og alvor kun alvorligt - han har fattet
begge dele lige dårligt

Fra : Benny den niende

Dato : 25-10-06 21:11

nusle nuslesen wrote:
> [...]
>
> Nej, ikke i denne omgang - so to speak.
>
> Den der kun ta'r spøg for spøg, og alvor kun alvorligt - han har fattet

nånå - hr hein - hvorfor nu det?

Fra : nusle nuslesen

Dato : 25-10-06 21:29

> nånå - hr hein - hvorfor nu det?

Ah, well - humor og ironi gør sig dårligt på skrift

Fra : Benny den niende

Dato : 26-10-06 07:43

nusle nuslesen wrote:
> "Benny den niende" <3gange3@fire.plus.fem> skrev i en meddelelse

> Ah, well - humor og ironi gør sig dårligt på skrift

ja - så er det sku lettere med sarkasme

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-10-06 22:39

Benny den niende wrote:

> ja - så er det sku lettere med sarkasme

Virkeligt?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Benny den niende

Dato : 28-10-06 14:24

Jens Bruun wrote:

> Virkeligt?

hehe - hvem ellers ville svare sårn

Fra : Jonny Jensen

Dato : 26-10-06 16:51

> Netop - det er præcis sådan det skal være. Når vi ikke vil have
> opmærksomhed, burde manden lade os være, og når vi vil have opmærksomhed -
> burde manden give os det.

Med alle de indlæg du poster herinde nusle, skulle man tro du i det mindste
havde tid til at læse det som du svarer på... Jeg har KUN DEN ENE gang hun
bad mig holde op, prøvet at lade være... Altså HAR jeg ladet hende være, men
så var det også galt, selvom hun havde bedt om det... Jeg giver altid fuld
opmærksomhed. Altid. Og her mener jeg ikke sådan noget overdrevet spil for
galleriet, bare været til mentalt til stede i samtaler, lyttet og svaret
ærligt, givet hende tid til det hun ville, hvadenten det var med eller uden
mit selskab :)

> Og hvis vi skal bede om det - er det hele VÆRDILØST!!!

Ingen har nogensinde skulle bede mig om det...

> - og manden er ikke en rigtig mand *fnys, stampe osv.*

Jamen så er jeg en rigtig mand, åbenbart :)

Jonny.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 26-10-06 16:55

> Med alle de indlæg du poster herinde nusle, skulle man tro du i det
> mindste havde tid til at læse det som du svarer på...

Jeg læste det, og svarede humoristisk - for sådanne kvinder er sgu' da for
trælse

> [...]
> stede i samtaler, lyttet og svaret ærligt, givet hende tid til det hun
> ville, hvadenten det var med eller uden mit selskab :)

Nice - bare du huskede ikke at give opmærksomhed, når du skulle bruge den
selv.

> Jamen så er jeg en rigtig mand, åbenbart :)

Dine ligemænd er generelt i restordre - så pas på dig

Fra : Jonny Jensen

Dato : 26-10-06 17:34

> Jeg læste det, og svarede humoristisk - for sådanne kvinder er sgu' da for
> trælse

Yeah, min fejl :S

Som du skrev andetsteds... Ikke alt der er lige tydeligt på skrift ;)

> Nice - bare du huskede ikke at give opmærksomhed, når du skulle bruge den
> selv.

Nok det jeg glemte, men det husker jeg næste gang, bliver jo kun klogere af
nederlag =)

> Dine ligemænd er generelt i restordre - så pas på dig

Gør jeg altid :)

Jonny.

Fra : Ulvir

Dato : 25-10-06 17:57

nusle nuslesen wrote:

> Vi _rigtige_ mennesker udvikler os

Mens vi mænd afvikler os.. Derfor forbliver mange mænd drengerøve- og Gud
ske lov for det..

Fra : Benny den niende

Dato : 25-10-06 20:43

Ulvir wrote:

> Mens vi mænd afvikler os.. Derfor forbliver mange mænd drengerøve- og Gud
> ske lov for det..

og vi afvikler også kvindernes fnidder-fnadder-kommunikation og ender
med et hmmm

Fra : Benny den niende

Dato : 25-10-06 20:35

nusle nuslesen wrote:
> "Jonny Jensen" <zedechiah@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Fordi det kun er mænd der kan forblive drengerøve hele livet *GG*
>
> Vi _rigtige_ mennesker udvikler os

ja - i bliver bitschede.......

Fra : Benny den niende

Dato : 25-10-06 20:34

Jonny Jensen wrote:
> [...]
>
> Hvorfor kan I kvinder ikke for fanden tage et standpunkt og så blive der?!?
> Sige jeres ÆRLIGE mening og så er det DEN som gælder!

kvinder er af natur uærlige - det kaldes list

Fra : Ulvir

Dato : 25-10-06 20:59

Benny den niende wrote:

> kvinder er af natur uærlige - det kaldes list

Kvinder er af natur snu - det kaldes kvindelig intuition

Fra : Benny den niende

Dato : 25-10-06 21:10

Ulvir wrote:

> Kvinder er af natur snu - det kaldes kvindelig intuition

de er nu osse intrigante

Fra : Ulvir

Dato : 25-10-06 21:42

Benny den niende wrote:

> de er nu osse intrigante

Og til tider arrogante- selv om de ikke har noget at ha' det i- li'som
Inspector Morse har..

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-10-06 22:41

Ulvir wrote:

> Og til tider arrogante- selv om de ikke har noget at ha' det i- li'som
> Inspector Morse har..

Hvad har Inspector Morse? Ikke noget at have det i?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ulvir

Dato : 26-10-06 22:49

Jens Bruun wrote:

> Hvad har Inspector Morse? Ikke noget at have det i?

Jeg skrev det vist lidt uklar..

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-10-06 22:54

Ulvir wrote:

> Jeg skrev det vist lidt uklar..

Du vrøvler stadig. Er Inspector Morse arrogant? Hvis ja, har han noget at
have det i? Dit brug af "lis'som" i ovenstående gør det meget vanskeligt at
afkode, hvad du egentlig mener.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ulvir

Dato : 27-10-06 00:48

Jens Bruun wrote:

> Du vrøvler stadig. Er Inspector Morse arrogant? Hvis ja, har han
> noget at have det i? Dit brug af "lis'som" i ovenstående gør det
> meget vanskeligt at afkode, hvad du egentlig mener.

Morse er arrogant af væsen, ja. Og han har, efter min opfattelse, noget at
ha' det i. Det har mange som jeg kender, li'som ikke..

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-10-06 08:05

Ulvir wrote:

> Morse er arrogant af væsen, ja. Og han har, efter min opfattelse,
> noget at ha' det i. Det har mange som jeg kender, li'som ikke..

Så skulle den ged vist være barberet.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Benny den niende

Dato : 28-10-06 14:27

Ulvir wrote:

> Morse er arrogant af væsen, ja. Og han har, efter min opfattelse, noget at
> ha' det i. Det har mange som jeg kender, li'som ikke..

"sig mig hvem du omgåes, og skal sige dig hvem du er"