betalings sex
Fra : Ukendt

Dato : 22-10-06 18:49

hejsa
vi er to fyre som gerne vil ud og have noget thai massage, men vi aner ik en
dyt om det, vi har ringet til nummer i ekstralbladet men de siger bare hvor
de bor og de kun venter lige præcis på mig :S
hvad koster sådan noget og er der noget man skal sige når man kommer der ud,
det er meget nyt for os og vi ved ærlig talt ikke hvordan vi skal gribe det
an.....
Henrik

Fra : ThomasB

Dato : 22-10-06 19:25

"Henrik Knudsen" <sonor23(a)hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvad koster sådan noget og er der noget man skal sige når man kommer der
> ud, det er meget nyt for os og vi ved ærlig talt ikke hvordan vi skal

Tag ud og kig.

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-10-06 19:51

"Henrik Knudsen" <sonor23(a)hotmail.com> wrote in message
> [...]
> hvad koster sådan noget og er der noget man skal sige når man kommer
> der ud, det er meget nyt for os og vi ved ærlig talt ikke hvordan vi

Du er off-topic i dk.snak.seksualitet. Spørgsmål om to fyre og thaimassage
hører hjemme i dk.snak.mudderkastning, hvor bl.a. Steen og BMM er af denne
grubbe udnævnte kapaciteter på området.

Yderligere indlæg om dette emne i dk.snak.seksualitet vil medføre en klage
til din udbyder.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-10-06 19:30

On Sun, 22 Oct 2006 20:51:07 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]

180 Baht for en time i Bangkok hvad ca er 180 x 16 øre........ jeg
skal ikke kunne sige hvad det koster lokalt i dk - efter som du poster
det i dss går jeg ud fra du tror det handler om sex det gør det altså
ikke

--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-10-06 14:35

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> skal ikke kunne sige hvad det koster lokalt i dk - efter som du poster
> det i dss går jeg ud fra du tror det handler om sex det gør det altså

nej . det handler om penge .. De er sgu da prostituerede for fanden ..

/FL

Fra : Jens

Dato : 24-10-06 01:51

Frank Leegaard wrote:

> nej . det handler om penge .. De er sgu da prostituerede for fanden
> ..
> /FL

og med AIDS + det løse.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-10-06 20:37

Jens wrote:

> og med AIDS + det løse.

AIDS frygter man kun hvis man ikke har det i forvejen ..

/FL

Fra : Jens

Dato : 25-10-06 02:27

Frank Leegaard wrote:

> AIDS frygter man kun hvis man ikke har det i forvejen ..
>
> /FL

det er utroligt hvad bøø vil gøre, for at slippe for at blive aktiveret.

Fra : Nosex

Dato : 25-10-06 23:20

"Jens" <ingen@mail> wrote in news:453ebd7f$0$5923$c3e8da3
@news.astraweb.com:

> det er utroligt hvad bøø vil gøre, for at slippe for at blive aktiveret.

Dovne mennesker der ikke gider at arbejde, burde stilles op af en mur og
skydes!

Den eneste undskyldning for ikke at arbejde er fysisk sygdom!

Fra : ThomasB

Dato : 25-10-06 23:47

Nosex skrev:

> Dovne mennesker der ikke gider at arbejde, burde stilles op af en mur
> og skydes!
>
> Den eneste undskyldning for ikke at arbejde er fysisk sygdom!

Nej, syge sætter en ære i at kunne bestride et arbejde.

Fra : Jens

Dato : 26-10-06 01:32

ThomasB wrote:

> Nej, syge sætter en ære i at kunne bestride et arbejde.

sgu da ikke bøø...

Fra : ThomasB

Dato : 26-10-06 19:35

"Jens" <ingen@mail> skrev i en meddelelse

> sgu da ikke bøø...

Han er ikke syg, han er bare uintelligent.

Fra : Jens

Dato : 27-10-06 01:27

ThomasB wrote:
> "Jens" <ingen@mail> skrev i en meddelelse

> Han er ikke syg, han er bare uintelligent.

det kræver jo han har en hjerne???

Fra : Frank Leegaard

Dato : 27-10-06 10:43

Jens wrote:

> det kræver jo han har en hjerne???

At det så også kun er hypothalamus (krybdyrshjernen) forklarer også hans
behov for billige thai-ludere ..

/FL

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 27-10-06 12:08

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> writes:

> At det så også kun er hypothalamus (krybdyrshjernen) forklarer også hans
> behov for billige thai-ludere ..

Køber du aldrig toldfrit?

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 27-10-06 16:49

"Thorbjørn Ravn Andersen" wrote:

> Køber du aldrig toldfrit?

Jow .. Gerne .. men ikke ludere .. toldfrit eller ej. Ludere er for tabere

/FL

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 27-10-06 18:10

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> writes:

> Jow .. Gerne .. men ikke ludere .. toldfrit eller ej. Ludere er for
> tabere

Hvorfor dog det? Bare fordi DU ikke kan betale dig fra det, må andre
vel godt.

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 27-10-06 20:49

> Hvorfor dog det? Bare fordi DU ikke kan betale dig fra det, må andre
> vel godt.

For min skyld gerne - men kun tabere gør det .. og du har så hermed fortalt
at du synes at folk skal gøre sig til tabere ..

Dig om det ..

/FL

Fra : P.L.

Dato : 27-10-06 20:55

On Fri, 27 Oct 2006 21:49:12 +0200, "Frank Leegaard"
<Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

>For min skyld gerne - men kun tabere gør det .. og du har så hermed fortalt
>at du synes at folk skal gøre sig til tabere ..
>
>Dig om det ..

Ja man fatter ikke at nogen vil gøre brug af ullykelige piger og
drenge blot for at tilfredsestille dered egne lyster.

Fra : Elskeren

Dato : 28-10-06 07:01

"P.L." <Not@Valid.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja man fatter ikke at nogen vil gøre brug af ullykelige piger og
> drenge blot for at tilfredsestille dered egne lyster.

Det er ikke alle pigerne, som er ullykelige.

Jeg har før hørt om og også mødt piger, som gør det af egen fri vilje, fordi
de elsker sex og ikke kan få nok.

Fra : P.L.

Dato : 28-10-06 12:48

On Sat, 28 Oct 2006 08:01:17 +0200, "Elskeren"
<elskeren.nospam@newmail.dk> wrote:

>Det er ikke alle pigerne, som er ullykelige.
>
>Jeg har før hørt om og også mødt piger, som gør det af egen fri vilje, fordi
>de elsker sex og ikke kan få nok.

Måske rigtigt, men langt de fleste er ulykkelige skabninger som bare
har behov for penge til en eller and form for misbrug/gæld som de
sidder fast i, trist.

Fra : Benny den niende

Dato : 28-10-06 14:47

P.L. wrote:

> Måske rigtigt, men langt de fleste er ulykkelige skabninger som bare
> har behov for penge til en eller and form for misbrug/gæld som de
> sidder fast i, trist.

folk der knepper narkoludere er tabere....

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Men det rager forresten slet ikke dig!

Fra : P.L.

Dato : 28-10-06 15:09

On Sat, 28 Oct 2006 15:46:39 +0200, Benny den niende
<3gange3@fire.plus.fem> wrote:

>folk der knepper narkoludere er tabere....

Helt enig

jeg vil lige tilføje, at min staveplade ser ud til at være i stykker,
eller også havde jeg bare lidt for travlt ;)

Fra : Brian Olesen

Dato : 28-10-06 15:21

"Benny den niende" <3gange3@fire.plus.fem> skrev i en meddelelse

> folk der knepper narkoludere er tabere....
>
> --
Det er de sgu godt nok!

Så hellere 2 stykker rå lever opvarmet i mikroovnen!

Mvh. brian

Fra : Benny den niende

Dato : 29-10-06 18:08

Brian Olesen wrote:

> Det er de sgu godt nok!
>
> Så hellere 2 stykker rå lever opvarmet i mikroovnen!
>
> Mvh. brian

ja for nakoluderes lever er da vist noget medtaget...

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-06 13:37

Benny den niende wrote:

> folk der knepper narkoludere er tabere....

Folk, der føler sig som bedre mennesker end andre, er tabere.

Er du en taber, Bæ?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Benny den niende

Dato : 29-10-06 18:11

Jens Bruun wrote:

> Folk, der føler sig som bedre mennesker end andre, er tabere.
>
> Er du en taber, Bæ?

nope - jeg er en vinder omend jeg sommertider taber en bæ

det ka jo bli småt for enhver

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-06 13:36

P.L. wrote:

> Måske rigtigt, men langt de fleste er ulykkelige skabninger som bare
> har behov for penge til en eller and form for misbrug/gæld som de
> sidder fast i, trist.

Har hørt om det.

(Jeg kan forstå, du er lykkeligt fri for at skylde penge væk. Jeg misunder
dig, men jeg er jo også bare en ulykkelig skabning med behov for penge.)

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : P.L.

Dato : 29-10-06 13:54

On Sun, 29 Oct 2006 13:35:48 +0100, "Jens Bruun"
> [...]

>dig, men jeg er jo også bare en ulykkelig skabning med behov for penge.)

Ok det du siger er at du sælger din krop for at indfri din gæld, der
kan man bare se, det vidste jeg ikke.

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-06 14:05

P.L. wrote:

> Ok det du siger er at du sælger din krop for at indfri din gæld, der
> kan man bare se, det vidste jeg ikke.

Nej. Hvad du ikke ved, kan der vist skrives *meget* tykke bøger om.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : P.L.

Dato : 29-10-06 14:17

On Sun, 29 Oct 2006 14:04:37 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Nej. Hvad du ikke ved, kan der vist skrives *meget* tykke bøger om.

Du påstod jo at du var en af dem jeg tænker på, når jeg skriver
ulykkelige skabninger, så er det folk som er nødt til at sælge sin
krop for at få det behov de har dækket, at du prøver at retfærdiggøre
dine behov for prostituerede med at de er lykkelige, viser jo kun at
du ingen medmeneskelige følelser har for andre.

Og det med hvad jeg ved, er ikke noget du har nogen som helst baggrund
for at udtale dig om ;)

Jeg ved hvad du er, men min pli forbyder mig at skrive det ;)

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-06 14:23

P.L. wrote:

> Og det med hvad jeg ved, er ikke noget du har nogen som helst baggrund
> for at udtale dig om ;)

Du mener, at fordi du forsøger at være anonym, så ved jeg ikke, hvem og hvad
du er?

> Jeg ved hvad du er, men min pli forbyder mig at skrive det ;)

Af hjertet tak. Så kan jeg alligevel sove roligt i nat.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : P.L.

Dato : 29-10-06 14:26

On Sun, 29 Oct 2006 14:22:41 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Du mener, at fordi du forsøger at være anonym, så ved jeg ikke, hvem og hvad
>du er?

Anonym!?

Og hvem tror du så jeg er, om jeg må være så fri.

Fra : P.L.

Dato : 29-10-06 14:27

On Sun, 29 Oct 2006 14:22:41 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Du mener, at fordi du forsøger at være anonym, så ved jeg ikke, hvem og hvad
>du er?

Jeg har en IP på mine indlæg, men du bruger giganews, så hvem prøver
at gemme sig.

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-06 14:37

P.L. wrote:

> Jeg har en IP på mine indlæg, men du bruger giganews, så hvem prøver
> at gemme sig.

Med dig skal man trække i et par tråde. Hvem jeg er, kan et par minutters
research på usenet afsløre.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : P.L.

Dato : 29-10-06 14:43

On Sun, 29 Oct 2006 14:36:47 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Med dig skal man trække i et par tråde. Hvem jeg er, kan et par minutters
>research på usenet afsløre.

Lol, træk du alt det du vil, alle dine indlæg er ikke ensbetydende med
at folk ved hvem du er, det hele kan jo være ren eventyrsfortælling
fra din side ;)

Men når man kigger på noget af det du har skrevet over tiden, så er
man ikke et sekund i tvivl om hvorfor du er på usenet, og det vil også
fremgå af en kiggen rundt at ikke så få har puttet dig i deres filter
;)

Fortsat god dag til dig :)

Fra : Benny den niende

Dato : 29-10-06 19:50

P.L. wrote:

> [...]
> man ikke et sekund i tvivl om hvorfor du er på usenet, og det vil også
> fremgå af en kiggen rundt at ikke så få har puttet dig i deres filter

du ku lære noget her:

http://www.kinagrill.dk/

Fra : P.L.

Dato : 29-10-06 14:48

On Sun, 29 Oct 2006 14:36:47 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

....Snip
Lad os komme ontopic igen.

Her er det oprindelige indlæg:

On Sun, 29 Oct 2006 13:53:52 +0100, P.L. <Not@Valid.invalid> wrote:

>Ok det du siger er at du sælger din krop for at indfri din gæld, der
>kan man bare se, det vidste jeg ikke.

Som du kan se så siger du jo at du er en af dem der må sælge deres
krop, og jeg syntes det er synd for dig, og ja så er du en ulykkelig
skabning, håber du får styr på økonomien så du ikke skal hænge på
banegården i tide og utide.

Fra : ThomasB

Dato : 29-10-06 16:18

> [...]
> krop, og jeg syntes det er synd for dig, og ja så er du en ulykkelig
> skabning, håber du får styr på økonomien så du ikke skal hænge på

Alle der arbejder sælger deres krop på en eller anden måde.

At du ikke bryder dig om at kvinder sælger deres tissekone og mandeknowhow,
er typisk for moralister.

Fra : Benny den niende

Dato : 29-10-06 19:52

ThomasB wrote:
> [...]
>
> Alle der arbejder sælger deres krop på en eller anden måde.
>
> At du ikke bryder dig om at kvinder sælger deres tissekone og mandeknowhow,

og ikke rygere......

Fra : ThomasB

Dato : 29-10-06 20:14

> og ikke rygere......

Eks-rygere er værre.

Fra : Benny den niende

Dato : 29-10-06 19:51

P.L. wrote:

> [...]
> krop, og jeg syntes det er synd for dig, og ja så er du en ulykkelig
> skabning, håber du får styr på økonomien så du ikke skal hænge på

er vi ude i noget af bw's sæddonering.....

Fra : Benny den niende

Dato : 29-10-06 19:49

Jens Bruun wrote:

> Med dig skal man trække i et par tråde. Hvem jeg er, kan et par minutters
> research på usenet afsløre.

det ved enhver der har været på usenet i mere end to minutter....

jens bruun er en modbydelig karl der siger de mest modbydelige ting til
folk!

og hans navn og hele lortet er fuldt tilgængeligt for enhver.

er der noget galt i at være anonym!!??

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-06 19:57

Benny den niende wrote:

> jens bruun er en modbydelig karl der siger de mest modbydelige ting
> til folk!

Korrekt.

> og hans navn og hele lortet er fuldt tilgængeligt for enhver.

Korrekt.

> er der noget galt i at være anonym!!??

Ja, Bæ. Anonyme usenet-skribenter kan ikke tages særligt alvorligt, vel?

Det, jeg mente, var, at selv P.L. kan finde ud af, nøjagtig hvem jeg er, med
bare en lille-bitte smule research. Selv min adresse og mit telefonnummer
kan tilvejebringes, hvis man gider bruger bare to minutter på det.

Kan man også finde ud af, hvem du er, Bæ, eller ønsker du bare at blive
kaldt "Bæ"?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Benny den niende

Dato : 29-10-06 20:32

Jens Bruun wrote:

> [...]
> kan tilvejebringes, hvis man gider bruger bare to minutter på det.
>
> Kan man også finde ud af, hvem du er, Bæ, eller ønsker du bare at blive

dertil kan jeg svare kort: nej og ja

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-06 20:55

Bæ wrote:

> dertil kan jeg svare kort: nej og ja

Jamen så har du det jo som blommen i et æg, Bæ.

Hvorfor skifter du forresten "nick" med jævne mellemrum? Du bryder dig måske
slet ikke om at blive kaldt "Bæ", når det kommer til stykket, eller er det
bare noget, jeg bilder mig ind?

Nå, Bæ, jeg er jo ikke den, der holder folk fast i tidligere fejltagelser,
vel Bæ?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Benny den niende

Dato : 30-10-06 21:44

Jens Bruun wrote:

> [...]
> slet ikke om at blive kaldt "Bæ", når det kommer til stykket, eller er det

jeg er da ligeglad med hvad mit nick er.......

> Nå, Bæ, jeg er jo ikke den, der holder folk fast i tidligere fejltagelser,
> vel Bæ?

ja - det ka i hvert fald være svært at holde fast i en bæ

Fra : Benny den niende

Dato : 29-10-06 18:10

Jens Bruun wrote:

> Har hørt om det.
>
> (Jeg kan forstå, du er lykkeligt fri for at skylde penge væk. Jeg misunder
> dig, men jeg er jo også bare en ulykkelig skabning med behov for penge.)

tag noget pænt tøj på og smut på cafe i hellerup - det ka der være penge
i.....

Fra : Jens Bruun

Dato : 29-10-06 18:37

Benny den niende wrote:

> tag noget pænt tøj på og smut på cafe i hellerup - det ka der være
> penge i.....

Med min gudekrop behøver jeg sgu' ikke tage til Hellerup endsige tage pænt
tøj på. Kvinderne vil have min krop, og de er villige til at betale for det!
Det er *mit* kors, men jeg har efterhånden lært at bære det.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Benny den niende

Dato : 29-10-06 19:54

Jens Bruun wrote:

> Med min gudekrop behøver jeg sgu' ikke tage til Hellerup endsige tage pænt
> tøj på. Kvinderne vil have min krop, og de er villige til at betale for det!
> Det er *mit* kors, men jeg har efterhånden lært at bære det.

jamen ka man slippe for rynkerne i hellerup så er man jo heldig

Fra : P.L.

Dato : 28-10-06 12:46

On Fri, 27 Oct 2006 21:55:00 +0200, P.L. <Not@Valid.invalid> wrote:

>Ja man fatter ikke at nogen vil gøre brug af ullykelige piger og
>drenge blot for at tilfredsestille dered egne lyster.

How, ulykkelig skulle det jo være :)

Fra : Benny den niende

Dato : 28-10-06 14:42

P.L. wrote:

> Ja man fatter ikke at nogen vil gøre brug af ullykelige piger og
> drenge blot for at tilfredsestille dered egne lyster.

ulykkelige..... så er det fame nogle billige ludere....

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 27-10-06 22:00

> For min skyld gerne - men kun tabere gør det .. og du har så hermed fortalt
> at du synes at folk skal gøre sig til tabere ..

Det er så din vurdering at det kun er tabere der gør det. Jeg dømmer
ikke dem der gør det, eller dem der tjener på det.

Det må folk sgu selv om.

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Jens

Dato : 28-10-06 06:24

> Det er så din vurdering at det kun er tabere der gør det. Jeg dømmer
> ikke dem der gør det, eller dem der tjener på det.
>
> Det må folk sgu selv om.

det ville da også være lidt underligt hvis du var imod det når din kælling
har sin faste flise i århus...

Fra : Jens

Dato : 28-10-06 06:23

Frank Leegaard wrote:

> For min skyld gerne - men kun tabere gør det .. og du har så hermed
> fortalt at du synes at folk skal gøre sig til tabere ..
>
> Dig om det ..
>
> /FL

thordreng ER en taber...

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-10-06 09:43

Frank Leegaard wrote:

> Jow .. Gerne .. men ikke ludere .. toldfrit eller ej. Ludere er for
> tabere ..

Lige nu er det dig, der udviser den mest udprægede taberadfærd.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 28-10-06 12:23

> Lige nu er det dig, der udviser den mest udprægede taberadfærd.

Det afhænger jo nok af øjnene der ser.
Men for en alfons, eller en luder, eller en der jævnligt besøger ludere, er
jeg da ikke et øjeblik i tvivl om at alle de nævnte grupper der anser mig
som taber.

At de gruppers syn på mig er sådan, er kun med til at få mig til at sove
ENDNU bedre om natten

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 27-10-06 16:51

> Køber du aldrig toldfrit?

Hvis du ikke ved hvad krybdyrshjernen styrer - så google dig frem til det ..

/FL

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 27-10-06 18:12

> Hvis du ikke ved hvad krybdyrshjernen styrer - så google dig frem til det ..

Du gad ikke engang klippe linket til Wikipedia ind?

Måske skulle du få dig noget lysbehandling.
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 27-10-06 20:51

> Du gad ikke engang klippe linket til Wikipedia ind?

Nej .. for til forskel fra dig, behøver jeg ikke wikipedia for at vide hvad
det betyder ..

> Måske skulle du få dig noget lysbehandling.

Giver lysbehandling da lyst til at frekventere ludere?

Du virker ret forhippet på tanken?

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 27-10-06 22:02

> Nej .. for til forskel fra dig, behøver jeg ikke wikipedia for at vide hvad
> det betyder ..

Tænkte du måske ville være hjælpsom når du nu ville demonstrere dit
overlegne intellekt.

> Giver lysbehandling da lyst til at frekventere ludere?

Det går faktisk direkte i koglekirtlen og modvirker vinterdepression.
Så har man mere lyst til sex.

Måske var det noget alligevel?
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 28-10-06 07:41

> [...]
> overlegne intellekt.

> Det går faktisk direkte i koglekirtlen og modvirker vinterdepression.

Nu er jeg ikke nået en alder hvor lyst til sex er noget problem.

/FL

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 28-10-06 08:57

> Nu er jeg ikke nået en alder hvor lyst til sex er noget problem.

Du og konen går alligevel hjemme så I kan hoppe i høet når lysten
kommer?

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 28-10-06 12:27

""Thorbjørn Ravn Andersen"" <nospam0000@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Du og konen går alligevel hjemme så I kan hoppe i høet når lysten
> kommer?

Teoretisk set har du ret. Praktisk set uret.

De fleste er hjemme på et tidspunkt, og heldigivs er jeg ikke nået til et
sted i samlivet hvor lysbehandlinger er nødvendig for at klare de
ægteskabelige pligter.

Fornemmer jeg et indgående kendskab til problematikken, siden du så lystigt
promoverer den?

/FL

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 28-10-06 16:54

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> writes:

> Fornemmer jeg et indgående kendskab til problematikken, siden du så lystigt
> promoverer den?

Hørte en udsendelse på P1 om årsager til vinterdepression og
lysbehandlingsvirkning herpå, kombineret at jeg læste lidt på
koglekirtlen foranlediget af din venlige henvisning (da jeg formoder
du også selv ved noget om emnet)

Verden er ikke nødvendigvis så kompleks som du gerne vil gøre den til.
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : ThomasB

Dato : 28-10-06 17:29

> Verden er ikke nødvendigvis så kompleks som du gerne vil gøre den til.

Alt er jo simpelt når man kan forstå eller overskue det.

Fra : Jens

Dato : 28-10-06 06:26

Frank Leegaard wrote:

> [...]
>
> Du virker ret forhippet på tanken?
>
> Nej .. for til forskel fra dig, behøver jeg ikke wikipedia for at

http://twiki.org/cgi-bin/view/Main/ThorbjoernRavnAndersen

med den kælling kan man næsten forstå ham...

Fra : Jens

Dato : 27-10-06 16:18

Frank Leegaard wrote:

> At det så også kun er hypothalamus (krybdyrshjernen) forklarer også
> hans behov for billige thai-ludere ..
>
> /FL

så er det en der er gået i baglås..

Fra : Benny den niende

Dato : 28-10-06 14:40

Frank Leegaard wrote:

> At det så også kun er hypothalamus (krybdyrshjernen) forklarer også hans
> behov for billige thai-ludere ..
>
> /FL

der er vist kun et center i hans hjerne der virker - løgnecentret - han
har garanteret fået lisså meget thari-fisse som månen er lavet af grøn
ost.... pik og pral

Fra : nusle nuslesen

Dato : 29-10-06 16:59

> [...]

> der er vist kun et center i hans hjerne der virker - løgnecentret - han
> har garanteret fået lisså meget thari-fisse som månen er lavet af grøn

Burde det ikke hedde: Pul og Pral?

Fra : Benny den niende

Dato : 26-10-06 07:38

ThomasB wrote:

> Nej, syge sætter en ære i at kunne bestride et arbejde.

nosex skal skydes for han arbejder ikke og han er ikke fysisk syg - han
har knald i låget

Fra : Nosex

Dato : 26-10-06 13:15

Benny den niende <3gange3@fire.plus.fem> wrote in news:4540579d$0$3484
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> nosex skal skydes for han arbejder ikke og han er ikke fysisk syg - han
> har knald i låget

Hmm, arbejder jeg ikke?

Tyv tror hver mand stjæler!

Fra : ThomasB

Dato : 26-10-06 15:47

"Nosex" <@> skrev i en meddelelse

> Hmm, arbejder jeg ikke?
>
> Tyv tror hver mand stjæler!

Jo, men du vil gerne slippe - det er lige så slemt.

Fra : Jens

Dato : 26-10-06 01:31

Nosex wrote:
> [...]
> og skydes!
>
> Den eneste undskyldning for ikke at arbejde er fysisk sygdom!

bøø har jo heller ingen hjerne såhhh

Fra : Frank Leegaard

Dato : 26-10-06 03:20

Nosex wrote:
> [...]
> og skydes!
>
> Den eneste undskyldning for ikke at arbejde er fysisk sygdom!

Så kom i gang - din sygdom er jo klart psykisk ..

/FL

Fra : Benny den niende

Dato : 26-10-06 07:39

Frank Leegaard wrote:

> Så kom i gang - din sygdom er jo klart psykisk ..
>
> /FL

skyd ham!!

Fra : Nosex

Dato : 26-10-06 13:17

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in news:45401b46$0
$14007$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Så kom i gang - din sygdom er jo klart psykisk ..

Jeg ved ikke med dig, men jeg har altså været på arbejde idag!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 26-10-06 13:25

Nosex wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in
> news:45401b46$0 $14007$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Jeg ved ikke med dig, men jeg har altså været på arbejde idag!

Glæder mig .. så betyder det altså at man godt kan arbejde selvom man har
fysiske skavanker.

Er jo kun en understøttelse af din egen tese fra før: Din sygdom er så klart
psykisk ..

/FL

Fra : Benny den niende

Dato : 26-10-06 15:04

Frank Leegaard wrote:

> [...]
> fysiske skavanker.
>
> Er jo kun en understøttelse af din egen tese fra før: Din sygdom er så klart

han har været i terapien på afdelingen - det er overlægen der har sagt
at han skulle prøve det

Fra : Hr. Jensen

Dato : 26-10-06 14:51

Den 26 Oct 2006 12:16:31 GMT sendte Nosex <@> følgende røgsignaler:

>Jeg ved ikke med dig, men jeg har altså været på arbejde idag!

Men næppe med din gode vilje, hvis man skal tro dine tidligere
skriblerier...

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?

Fra : Nosex

Dato : 26-10-06 21:21

Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in

> Den 26 Oct 2006 12:16:31 GMT sendte Nosex <@> følgende røgsignaler:

> Men næppe med din gode vilje, hvis man skal tro dine tidligere
> skriblerier...

Jeg har ikke noget imod at arbejde. Problemet er bare, at jeg lider af
nogle modbydelige fysiske smerter og det at udføre et arbejde, gør dem kun
endnu værre.

Det er lidt et nederlag ikke at kunne klare de ting, som man kunne for bare
nogle år tilbage.

Fra : ThomasB

Dato : 26-10-06 22:05

"Nosex" <@> skrev i en meddelelse

> Det er lidt et nederlag ikke at kunne klare de ting, som man kunne for
> bare
> nogle år tilbage.

Sådan er det at blive gammel..!

Fra : Benny den niende

Dato : 28-10-06 14:38

ThomasB wrote:
> "Nosex" <@> skrev i en meddelelse

> Sådan er det at blive gammel..!

det sku da ikke et nederlag at bli gammel........

Fra : ThomasB

Dato : 28-10-06 17:30

> det sku da ikke et nederlag at bli gammel........

Nej, ikke med mindre man prøver at kæmpe imod det

Fra : Benny den niende

Dato : 29-10-06 18:07

ThomasB wrote:

> Nej, ikke med mindre man prøver at kæmpe imod det

gør man det er man dum....

fidusen er at blive gammel - ung

Fra : ThomasB

Dato : 29-10-06 18:25

> gør man det er man dum....

Ja, eller gammel.

> fidusen er at blive gammel - ung

Ja, eller ung - gammel.

Fra : Benny den niende

Dato : 29-10-06 19:53

ThomasB wrote:
> "Benny den niende" <3gange3@fire.plus.fem> skrev i en meddelelse

> Ja, eller gammel.

> Ja, eller ung - gammel.

hehe

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-10-06 22:42

On 26 Oct 2006 12:16:31 GMT, Nosex <@> wrote:

>Jeg ved ikke med dig, men jeg har altså været på arbejde idag!

er det sådan noget i en park med en skovl rive og trille bør som din
sagsbehandler har skaffet til 5700 kr om måneden ?

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 26-10-06 05:56

Nosex <@> writes:

> Den eneste undskyldning for ikke at arbejde er fysisk sygdom!

Så synes jeg du skulle have fornøjelsen af at arbejde i gruppe med
psykisk syge mennsker.
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Benny den niende

Dato : 26-10-06 07:42

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Så synes jeg du skulle have fornøjelsen af at arbejde i gruppe med
> psykisk syge mennsker.

ja - det sku han tage og sige til sin psykiater. der er sikkert en plads
på holdet i beskæftigelsen til ham osse

gu ve om han er inde på røde papirer?

Fra : Nosex

Dato : 26-10-06 13:22

Benny den niende <3gange3@fire.plus.fem> wrote in news:45405883$0$3484
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> ja - det sku han tage og sige til sin psykiater. der er sikkert en plads
> på holdet i beskæftigelsen til ham osse
>
> gu ve om han er inde på røde papirer?

Ikke forstået!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-10-06 15:10

http://www.hollymariecombs.dk/Chokmah/warming/Temp/TMP22768/preview.html

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 26-10-06 10:42

Bo M Mogensen <svar@i-gruppe.nz> writes:

> http://www.hollymariecombs.dk/Chokmah/warming/Temp/TMP22768/preview.html

Nu ikke så beskeden. Hvad med dig selv som IT-supporter?

--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Benny den niende

Dato : 26-10-06 15:01

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Nu ikke så beskeden. Hvad med dig selv som IT-supporter?

link?

Fra : ThomasB

Dato : 26-10-06 12:01

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse

> http://www.hollymariecombs.dk/Chokmah/warming/Temp/TMP22768/preview.html

Jeg kender oprigtigt talt ikke nogen der er så stupid og klam som dig Bo MM.

Fra : Benny den niende

Dato : 26-10-06 15:02

ThomasB wrote:
> "Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse
>
> Jeg kender oprigtigt talt ikke nogen der er så stupid og klam som dig Bo MM.

skriv du bare det, men psykopater hører kun det de selv vil høre....

Fra : ThomasB

Dato : 26-10-06 19:46

> skriv du bare det, men psykopater hører kun det de selv vil høre....

Ja men nu er BoMM (The Bum) ikke psykopat , han er bare ualmindelig
uintelligent og svanset.

Fra : Nosex

Dato : 26-10-06 13:20

nospam0000@gmail.com (Thorbjørn Ravn Andersen) wrote in

> Så synes jeg du skulle have fornøjelsen af at arbejde i gruppe med
> psykisk syge mennsker.

Psykisk syge mennesker findes ikke, da der jo ikke eksistere psykiske
sygdomme!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 26-10-06 13:34

Nosex wrote:
> nospam0000@gmail.com (Thorbjørn Ravn Andersen) wrote in

> Psykisk syge mennesker findes ikke, da der jo ikke eksistere psykiske
> sygdomme!

Uha .. Betyder det så også at du ikke eksisterer?

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 26-10-06 17:06

"Nosex" <@> skrev i en meddelelse

> Psykisk syge mennesker findes ikke, da der jo ikke eksistere psykiske
> sygdomme!

Jo og tydeligvis også forsvarsmekanismer..

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-10-06 22:41

On 26 Oct 2006 12:20:28 GMT, Nosex <@> wrote:

>Psykisk syge mennesker findes ikke, da der jo ikke eksistere psykiske
>sygdomme!

jeg ved ikke om du nogen sinde har set de her lidt særegen eksistenser
der går og tæller lysstof rør i f.eks en foretning imens de snakker
med sig selv ... er de hvad man kalder alternativt begavede ?

Fra : OH

Dato : 24-10-06 08:08

> Yderligere indlæg om dette emne i dk.snak.seksualitet vil medføre en klage
> til din udbyder.
>
> --
> -Jens B.

Prøv af få dig et liv din torsk...................................

vh OH

Fra : Tony

Dato : 22-10-06 22:18

> [...]
> hvad koster sådan noget og er der noget man skal sige når man kommer der
> ud, det er meget nyt for os og vi ved ærlig talt ikke hvordan vi skal

Du skriver at I er to fyre, som godt kunne tænke sig noget thaimassage, men
du glemmer at skrive, om det skal være af en mandlig eller kvindelig thai.

Tony

Fra : Benny den niende

Dato : 23-10-06 16:33

Tony wrote:
> [...]
> du glemmer at skrive, om det skal være af en mandlig eller kvindelig thai.

i ka sku da bare gi hinanden noget massage....

Fra : منعم

Dato : 23-10-06 03:50

Tony أرسلت:

Fra : mj

Dato : 24-10-06 14:24

> [...]
> hvad koster sådan noget og er der noget man skal sige når man kommer der
> ud, det er meget nyt for os og vi ved ærlig talt ikke hvordan vi skal

Til Bo:

Thaimassage kan godt være seksuelt. I hvertfald i Thailand, hvor mange
massageklinikker ikke er helt så uskyldige, som facaden giver udtryk for.

Til Henrik:

Du skulle hellere tage til Thailand, hvis du vil mere end bare sex. De
sødeste piger i verden.

Her i Danmark kan jeg dog fortælle følgende (baseret på andres oplysninger,
da jeg ikke selv besøger sådanne steder):

Du bliver lukket ind og no-questions-asked, hvorefter du får et menukort med
priser af thaipigerne. 500 kr. er vist for almindelig sex. Priserne i
Thailand er for øvrigt de samme bare i bath.

Fra : Benny den niende

Dato : 24-10-06 21:25

mj wrote:
> [...]
>
> Her i Danmark kan jeg dog fortælle følgende (baseret på andres oplysninger,
> da jeg ikke selv besøger sådanne steder):

LOL

Fra : mj

Dato : 25-10-06 00:55