Hvor mange timer...
Fra : Lasse Jensen

Dato : 21-10-06 10:04

.... om dagen tror i nusle bruger på usenet?

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : ThomasB

Dato : 21-10-06 11:14

"Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> skrev i en meddelelse
> ... om dagen tror i nusle bruger på usenet?
..
Det er et rigtigt godt spørgsmål, men hvad har det med seksuelitet at gøre?

Fra : mfn

Dato : 21-10-06 11:22

Hun bruger 12 - resten går med at jeg knepper hende i 2 så spiser hun og
skider og bader i 1 og så sover hun resten af tiden.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 21-10-06 11:26

Den Sat, 21 Oct 2006 12:21:32 +0200 sendte "mfn" <jadahva@hotmail.com>
følgende røgsignaler:

>Hun bruger 12 - resten går med at jeg knepper hende i 2 så spiser hun og
>skider og bader i 1 og så sover hun resten af tiden.

Og den samlede periode (minus de 2 timer?) bruger du på at sælge en
udkneppet Honda Vision fra '94...

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 22-10-06 19:28

"mfn" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hun bruger 12 - resten går med at jeg knepper hende i 2 så spiser hun og
> skider og bader i 1 og så sover hun resten af tiden.

Der er da ingen voksne mennesker der kan sove 9 timer i døgnet uden at der
er et eller andet galt.

Lars

Fra : Benny den niende

Dato : 22-10-06 21:22

Lars Wagner Hansen wrote:
> "mfn" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Der er da ingen voksne mennesker der kan sove 9 timer i døgnet uden at der
> er et eller andet galt.
>
> Lars

det er jo osse det han siger!

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Men det rager forresten slet ikke dig!

Fra : Nosex

Dato : 22-10-06 22:35

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@post4.tele.dk> wrote in

> "mfn" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Der er da ingen voksne mennesker der kan sove 9 timer i døgnet uden at
> der er et eller andet galt.

Jeg har dage, hvor jeg kan sove 17 timer, men jeg er jo heller ikke fysisk
rask.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 22-10-06 22:51

Nosex wrote:
> "Lars Wagner Hansen" <l-hansen@post4.tele.dk> wrote in

> Jeg har dage, hvor jeg kan sove 17 timer, men jeg er jo heller ikke
> fysisk rask.

Meget søvn tyder nu nok mere på en depression ..

/FL

Fra : Benny den niende

Dato : 23-10-06 16:31

Frank Leegaard wrote:

> Meget søvn tyder nu nok mere på en depression ..
>
> /FL

fejlmedicineret - distriktspsykiatrien fuger jo ikke altid lige godt

Fra : ThomasB

Dato : 23-10-06 00:08

"Nosex" <@> skrev i en meddelelse

> Jeg har dage, hvor jeg kan sove 17 timer, men jeg er jo heller ikke fysisk
> rask.

Du kan ikke lade være hva?

Fra : Benny den niende

Dato : 23-10-06 16:32

ThomasB wrote:
> "Nosex" <@> skrev i en meddelelse

> Du kan ikke lade være hva?

ignorer fjolset....

men på den anden side, er fæhovedet jo sjov at drille.....

Fra : Hr. Jensen

Dato : 23-10-06 08:55

Den 22 Oct 2006 21:34:54 GMT sendte Nosex <@> følgende røgsignaler:

>Jeg har dage, hvor jeg kan sove 17 timer, men jeg er jo heller ikke fysisk
>rask.

Så læg dig på den anden side og snup 7 timer til, please!

Fra : Benny den niende

Dato : 23-10-06 16:32

Hr. Jensen wrote:
> Den 22 Oct 2006 21:34:54 GMT sendte Nosex <@> følgende røgsignaler:

> Så læg dig på den anden side og snup 7 timer til, please!

please - - -LOL - nå du er osse træt af den narrøv

Fra : Hr. Jensen

Dato : 21-10-06 11:23

Den Sat, 21 Oct 2006 11:03:51 +0200 sendte Lasse Jensen
<fafler@gmail.com> følgende røgsignaler:

>... om dagen tror i nusle bruger på usenet?

Sex timer...

Fra : Frank Leegaard

Dato : 21-10-06 16:09

Lasse Jensen wrote:
> ... om dagen tror i nusle bruger på usenet?

Bare rolig Nusle - tag dig ikke af hvad en flok gnuer mener ..

Fra : nusle nuslesen

Dato : 21-10-06 16:17

Fra : Steen Johansen

Dato : 21-10-06 20:14

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

>Er det ikke hot at der er nogen som er så intereseret i dig at du er
>genstand for gætteleg
Ikke dårligt gået Nusle. Mangler du ikke en vikar nu da Bo er i Thailand?
MkH Steen

Fra : BENDT HANSEN

Dato : 23-10-06 23:07

Frank Leegaard <Frank@fjernessuperbruger.dk> skrev:

>Bare rolig Nusle - tag dig ikke af hvad en flok gnuer mener ..

>"Linux, the choice of a GNU generation"

Ja, aldrig skulle man have troet, noget sådant kunne komme fra en
lunixbruger.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-10-06 23:41

BENDT HANSEN wrote:

> Ja, aldrig skulle man have troet, noget sådant kunne komme fra en
> lunixbruger.

Nej .. Ved godt at man forsøger at få Linux til den 3. verden ... men
ligefrem til at ville lære gnuer det .. Det må sgu være svært ..
..-8

/FL

Fra : Peter Juhl

Dato : 23-10-06 14:21

Lasse Jensen wrote:

> ... om dagen tror i nusle bruger på usenet?

Det der skal til for at være mere aktiv end Bo Warming...