Hvor går I hen...
Fra : nusle nuslesen

Dato : 19-10-06 15:13

.... når I skal ud i det pulserende "virkelige" liv og checke byens puls og
menneskerne i den ud?

Går i på café, diskotek, bar, værtshus, restaurant, tivoli eller noget helt
andet?

- og har I nogle foretrukne steder, som I gerne vil anbefale (ligemeget hvor
i landet det er - vi er nok mange der læser herinde, og kan måske få udvidet
horisonten lidt)?

Med andre ord - hvor viser I jer frem, og hvor kigger I på mennesker?

Fra : Nosex

Dato : 19-10-06 17:38

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in

> ... når I skal ud i det pulserende "virkelige" liv og checke byens
> puls og menneskerne i den ud?

Den interesse har jeg ikke..

> Går i på café, diskotek, bar, værtshus, restaurant, tivoli eller noget
> helt andet?

Sådanne steder opsøger jeg ikke.

> - og har I nogle foretrukne steder, som I gerne vil anbefale
> (ligemeget hvor i landet det er - vi er nok mange der læser herinde,
> og kan måske få udvidet horisonten lidt)?

Næh.

> Med andre ord - hvor viser I jer frem, og hvor kigger I på mennesker?

Ingen steder. Jeg forlader helst ikke min lejlighed.

Fra : ThomasB

Dato : 19-10-06 17:57

"Nosex" <@> skrev i en meddelelse

> Ingen steder. Jeg forlader helst ikke min lejlighed.

Er det dig Børge? Eller er det Rudy?

Fra : Benny den niende

Dato : 19-10-06 21:53

ThomasB wrote:
> "Nosex" <@> skrev i en meddelelse

vi ka i så fald kun takke........

bliv endelig væk........

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Men det rager forresten slet ikke dig!

Fra : Per Vadmand

Dato : 19-10-06 18:05

Nosex wrote:
> "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in

> Den interesse har jeg ikke..

> Sådanne steder opsøger jeg ikke.

> Næh.

> Ingen steder. Jeg forlader helst ikke min lejlighed.

Du skulle være konsekvent og slukke din computer. Din påståede uafhængighed
af andre virker falsk, når man ser, hvordan du ustandseligt tigger om
reaktioner på nettet.

Per V.

--
Det er med diskussioner som med jernbaner: Det sjove sker ude ad
sidesporene.

Fra : ThomasB

Dato : 19-10-06 18:09

> Du skulle være konsekvent og slukke din computer. Din påståede
> uafhængighed af andre virker falsk, når man ser, hvordan du ustandseligt
> tigger om reaktioner på nettet.

Jep, lidt selverkendelse ville nok være et stort plus.

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-10-06 19:26

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> Din påståede
> uafhængighed af andre virker falsk, når man ser, hvordan du
> ustandseligt tigger om reaktioner på nettet.

....som trollen får af f.eks. dig.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Nosex

Dato : 19-10-06 20:14

"Per Vandmand" <perve@post.tele.dk> wrote in

> Du skulle være konsekvent og slukke din computer. Din påståede
> uafhængighed af andre virker falsk, når man ser, hvordan du
> ustandseligt tigger om reaktioner på nettet.

Jeg provokerer lidt hist og her, men mit mål med galskaben, er at få
nedlagt gruppen eller i det mindste få lavet så meget "dårlig stemning", at
folk vælger at forlade gruppen og derved indirekte vælger at blive mentalt
sundere.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-10-06 20:56

Nosex wrote:
> [...]
> nedlagt gruppen eller i det mindste få lavet så meget "dårlig
> stemning", at folk vælger at forlade gruppen og derved indirekte

Sagt af en der ikke selv virker for sund ..

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 20-10-06 00:25

"Nosex" <@> skrev i en meddelelse
> [...]
> at
> folk vælger at forlade gruppen og derved indirekte vælger at blive mentalt

Din strategi har den stik modsatte effekt. Det er nemli' altid rart at have
noget at være sammen om - som f.eks at jorde dig.

Fra : Benny den niende

Dato : 20-10-06 11:22

ThomasB wrote:
> "Nosex" <@> skrev i en meddelelse
>
> Din strategi har den stik modsatte effekt. Det er nemli' altid rart at have
> noget at være sammen om - som f.eks at jorde dig.

HØRT HØRT

Fra : Hr. Jensen

Dato : 20-10-06 11:29

Den 19 Oct 2006 19:14:11 GMT sendte Nosex <@> følgende røgsignaler:

>Jeg provokerer lidt hist og her, men mit mål med galskaben, er at få
>nedlagt gruppen eller i det mindste få lavet så meget "dårlig stemning", at
>folk vælger at forlade gruppen....

Så du generer med vilje dine omgivelser via din internetforbindelse?
abuse@post.tele.dk har modtaget en mail.

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?

Fra : sdsf

Dato : 19-10-06 18:54

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> udvidet horisonten lidt)?
>
> Med andre ord - hvor viser I jer frem, og hvor kigger I på mennesker?
Når jeg går i byen (København) er det som tidligere skrevet: Damhuskroen,
Sørens Værtshus, Drop Inn, MoJo, La Foutaine, og når det er gået helt galt
ender jeg på Winsor Bar i Knabrostræde til op af eftermiddagen.

Det er spild af tid, penge, kræfter og helbred, hvis målet er at få
bekendtskaber.
Netdating er minimum 1000 gange så effektiv.

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-10-06 19:25

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in message

> Med andre ord - hvor viser I jer frem, og hvor kigger I på mennesker?

Tre steder: Damhuskroen, Damhuskroen, og så lidt på Damhuskroen.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens

Dato : 20-10-06 04:26

Jens Bruun wrote:
> "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in message

> Tre steder: Damhuskroen, Damhuskroen, og så lidt på Damhuskroen.

Åreknuderally?

Fra : ThomasB

Dato : 20-10-06 18:51

"Jens" <ingen@mail> skrev i en meddelelse

> Åreknuderally?

Det er vist længe siden du har været på Damhuskroen - måske før pigerne fik
fjernet åreknuder?

Fra : Tony

Dato : 26-10-06 22:40

> [...]
> udvidet horisonten lidt)?
>
> Med andre ord - hvor viser I jer frem, og hvor kigger I på mennesker?

Ups, havde helt overset den gamle tråd, sikkert fordi jeg var på ferie.

Hvis ikke vi varmer op hjemmefra, så rundt på div. barer, for senere at
besøge Cobenhagen Jazz House,- vi kommer først når Jazzen er overstået .
Ellers på Park Diskotek eller Rust.

Prøøøv det Nuslepige, det er aldrig for sent

Tony

Fra : nusle nuslesen

Dato : 27-10-06 14:39

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> .
> Ellers på Park Diskotek eller Rust.
>
> Prøøøv det Nuslepige, det er aldrig for sent

Ahhh, Tony - jeg ved sgu' ikke rigtigt - jeg risikere jo at rende ind i dig
og dit konstant erigerede lem. Ved ikke om jeg tør

Fra : Tony

Dato : 30-10-06 01:47

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Ahhh, Tony - jeg ved sgu' ikke rigtigt - jeg risikere jo at rende ind i
> dig og dit konstant erigerede lem. Ved ikke om jeg tør

He he, ja jeg må nok indrømme, at jeg ikke er nem at komme omkring ved, når
der er fisse i farvandet, men bare rolig, jeg har mulighed for at binde ham
fast, hvis han bliver alt for ustyrlig : o D

Er godt udkørt efter en dejlig hæftig weekend.

Tony

Fra : nusle nuslesen

Dato : 30-10-06 09:00

> [...]
> binde ham fast, hvis han bliver alt for ustyrlig : o D
>
> Er godt udkørt efter en dejlig hæftig weekend.

Ja, den følelse kender jeg godt *hehe* - Jeg er helt smadret af sex.

Han kom 5 gange i løbet af aftenen/natten og morgenen - jeg holdt op med at
tælle *uhmmm*

Skøn lørdag aften og nat - fed søndag morgen.

Nu skal jeg have muskelafslappende piller (har været i kontakt med lægen).

Ohhhh yeah - sikke en weekend!!!

Fra : Tony

Dato : 31-10-06 01:29

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev

> Skøn lørdag aften og nat - fed søndag morgen.
>
> Nu skal jeg have muskelafslappende piller (har været i kontakt med lægen).

*He He* var det da din læge, du var i nærkontaht med?

Ja, så er det rart at han kan gi' dig noget til at slappe af på bagefter.

Nå spøg til side,-- vel er det dejligt at kunne slappe lidt af efter en
''hård'' weekend.

Min mobil er slukket, og mit fastnet nr. har kun mine nærmeste venner,- og
folk som kender mig ved at de ikke skal komme uanmeldt til min dør, for så
bliver der ikke lukket op.

Man har vel krav på lidt privatliv, så man kan slappe helt af, til man igen
føler sig oplagt til socialt samværd.

Tony

Fra : nusle nuslesen

Dato : 31-10-06 07:16

> *He He* var det da din læge, du var i nærkontaht med?

Nope - dog ikke.

Selvom jeg altid har spekuleret over, hvordan det ville være - men så skulle
det jo helst være en gynækolog

> Nå spøg til side,-- vel er det dejligt at kunne slappe lidt af efter en
> ''hård'' weekend.

Yup!

Fra : Zeki

Dato : 07-11-06 01:58

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> ... når I skal ud i det pulserende "virkelige" liv og checke byens puls og
> menneskerne i den ud?

Botanisk Have

Mvh
Zeki