Joan Ørting?
Fra : nusle nuslesen

Dato : 17-10-06 23:02

Hvad mener "du" om hende som sexterapeut (hvad er dit indtryk)?

Hvad mener "du" om hendes sexbrevkasse?

Hvad mener "du" generelt om sex-brevkasser?

Hvad med det program hun kører på tv, sexskolen, hvad mener "du" om det?

Fra : ThomasB

Dato : 18-10-06 15:35

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Hvad mener "du" om hende som sexterapeut (hvad er dit indtryk)?

Jeg er overbevist om at hun ved meget om sex. Men jeg synes hun mangler den
autoritet som f.eks Trine Bryld har.

> Hvad mener "du" om hendes sexbrevkasse?

Der er da nogle sjove svar indimellem og jeg har indtryk af at hun bruger de
"særeste" tilfælde - et billigt grin.

> Hvad mener "du" generelt om sex-brevkasser?

De er kedelige

> Hvad med det program hun kører på tv, sexskolen, hvad mener "du" om det?

Det er da meget sødt.

Specielt lagde jeg mærke til en pige der havde fået "filmning af sex med
kæresten" for som lektier - hun sagde "nu kan jeg ikke lide at blive filmet,
så jeg synes opgaven var svær" - men hun har altså tilmeldt sig til et
TV-program...

Fra : Brian Olesen

Dato : 18-10-06 20:04

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Hvad mener "du" om hende som sexterapeut (hvad er dit indtryk)?

Tror hun sikkert er god til at hjælpe folk der er gået i stå.
Hun er i hvert fald en levende person.
Men for gammel til mig, hvilket du jo så heller ikke spurgte til!

> Hvad mener "du" om hendes sexbrevkasse?

Tja det jeg har set af den er da mest til at smile af.

> Hvad mener "du" generelt om sex-brevkasser?

Herligt tidsfordriv, men i virkeligheden dybt upersonligt.

> Hvad med det program hun kører på tv, sexskolen, hvad mener "du" om det?

Hun skulle nok slå sig ned og lave noget 20 spørgsmål til professoren sammen
med dig i stedet.

Brian

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-10-06 18:25

Hvad synes du selv?

/FL

Fra : nusle nuslesen

Dato : 19-10-06 18:55

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad synes du selv?

At hun er noget selv-iscenesat.

En kvinde der bliver beskrevet af en komiker jeg respekterer, som værende
uvidende om hvad deep-throat og orgier er - skal altså ikke begynde at lære
mig om sex

Men vi kan vel alle have forskellige meninger, og nogle får måske meget ud
af hendes "råd".

Fra : Frank Leegaard

Dato : 19-10-06 19:11

nusle nuslesen wrote:
> [...]
>
> En kvinde der bliver beskrevet af en komiker jeg respekterer, som
> værende uvidende om hvad deep-throat og orgier er - skal altså ikke

Ahr .. Er det ikke en lidt latterlig indgangsvinkel. Ingen af de 2
forteelser er der jo den store kunst i - altså bortset brækfornemmelsen ..

> Men vi kan vel alle have forskellige meninger, og nogle får måske
> meget ud af hendes "råd".

Hendes råd tror jeg fungerer udmærket for en del.

/FL

Fra : nusle nuslesen

Dato : 19-10-06 19:24

> Hendes råd tror jeg fungerer udmærket for en del.

Netop

Fra : babylainews1203@baby~

Dato : 20-10-06 15:56

On Wed, 18 Oct 2006 00:02:04 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>Hvad mener "du" om hende som sexterapeut (hvad er dit indtryk)?

Jeg har ikke nogen mening om hendes terapeutiske evner - men jeg synes
hun er interresant, og sød.

Min agtelse for hende de senere år er steget betragteligt.

Jeg så hende sidst igår eftermiddags, da vi holdt foredrag for hendes
sexolog klasse.

>Hvad mener "du" om hendes sexbrevkasse?

Læser den en sjælden gang, men synes spørgsmålene ofte er lidt for
banale (især er der vist mange om analsex?)

>Hvad mener "du" generelt om sex-brevkasser?

De kan være spændende, men i bund og grund er det jo et spørgsmål om
at folk ofte blot skal have "tilladelelse" til deres interesser.

>Hvad med det program hun kører på tv, sexskolen, hvad mener "du" om det?

Vi ser ikke TV3. Men kunne nok finde på at købe den på DVD.

Med venlig hilsen
Babylai

--
http://babylai.dk http://diaper.dk