Kondom-charme i pornofilm kunne være præmi~
Fra : Bo Warming

Dato : 15-10-06 01:19

Kondom-charme i pornofilm kunne være præmieret med de stats-millioner,
der bevilges til aids-forebyggelse.

Når den generte pige siger til sin påklædte date "Jeg har noget til
dig" og giver ham et kondom, så er det fint signal om at kun med
gummibarriere er samleje med en fremmed ansvarligt.

Fra : Benny den niende

Dato : 15-10-06 10:57

Bo Warming wrote:
> [...]
> og giver ham et kondom, så er det fint signal om at kun med
> gummibarriere er samleje med en fremmed ansvarligt.

har du selv fundet på det?

Hold da op - hvad kan det dog ikke ende med....

Fra : Ulvir

Dato : 15-10-06 11:22

Benny den niende wrote:

> har du selv fundet på det?
>
> Hold da op - hvad kan det dog ikke ende med....

Genopfindelse af den dybe tallerken?

Fra : Benny den niende

Dato : 15-10-06 11:33

Ulvir wrote:

> Genopfindelse af den dybe tallerken?

den varme tallerken og det dybe vand?

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 16-10-06 07:18

"Benny den niende" <3gange3@fire.plus.fem> wrote in message

> har du selv fundet på det?
>
> Hold da op - hvad kan det dog ikke ende med....

BW har søgt sandheden på usenet i 11 år. Det her er kun et fragment af det
storede, forende resultat.

Fra : Benny den niende

Dato : 19-10-06 21:32

Peter Wing Larsen wrote:
> "Benny den niende" <3gange3@fire.plus.fem> wrote in message

> BW har søgt sandheden på usenet i 11 år. Det her er kun et fragment af det
> storede, forende resultat.

han ku måske få job hos sex og samfund.....

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Men det rager forresten slet ikke dig!

Fra : JP

Dato : 15-10-06 15:04

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i en meddelelse news:JCfYg.44898>

Når den generte pige siger til sin påklædte date "Jeg har noget til
> dig"

Bo, du er en gammel romantiker, jeg vidste at den der Terminator attitude
var påtaget.
Nu når vi så er nået ind til dit sande jeg, som den følsomme dreng du jo er,
skal vi så ikke blive ved det. Så vil jeg helt fortrænge alt det der
fækaliesnak.

Jesper

Fra : Benny den niende

Dato : 15-10-06 18:24

JP wrote:
> [...]
> Nu når vi så er nået ind til dit sande jeg, som den følsomme dreng du jo er,
> skal vi så ikke blive ved det. Så vil jeg helt fortrænge alt det der

du sku i filteret sku du!!

sidde her i fuld offentlig og bage på bw!

føj da