Første date - Hvor ?
Fra : H.J

Dato : 14-10-06 20:42

Håber i kan hjælpe.

Jeg har skrevet med en pige på 27år og jeg er selv 31 år.
Hun læser biologi, og jeg har derfor tænkt på om jeg skal på vores første
date, skal være en tur i Zoo have ?
Og måske spise der inde.
Er det for barnligt eller plat at tage pigen der ind på den første date ?

Håber i piger vil svare.

Hilsen Hans.

Fra : sdsf

Dato : 14-10-06 20:49

"H.J" <uddarna@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Håber i kan hjælpe.
>
> Jeg har skrevet med en pige på 27år og jeg er selv 31 år.
> Hun læser biologi, og jeg har derfor tænkt på om jeg skal på vores første
> date, skal være en tur i Zoo have ?
Jeg synes Zooligesk have er en dårlig idé, alle de dyr er et turn-off
som stjæler opmærksomheden.

Ellers synes jeg at en gåtur er fin, kombineret med en kop kaffe et eller
andet sted.

Fra : Benny den niende

Dato : 14-10-06 21:01

H.J wrote:
> [...]
> Og måske spise der inde.
> Er det for barnligt eller plat at tage pigen der ind på den første date ?

hvad med museum erotica - det er osse biologi!

Fra : Samsara67

Dato : 15-10-06 22:14

> [...]
> Og måske spise der inde.
> Er det for barnligt eller plat at tage pigen der ind på den første date ?

Hej'sa

Jeg har været på en date i ZOO og det kan sagtens anbefales.

Det var rigtig afslappende at gå og sludre og samtidig stoppe og i
ny og næ og kikke på dyr.

Vi spiste ikke derinde, men sad og fik en kop varm cacao.

God fornøjelse med daten

Samsara (som på datetidspunktet var en voksen kvinde på 38 år)

Fra : Benny den niende

Dato : 15-10-06 22:26

Samsara67 wrote:
> [...]
>
> God fornøjelse med daten
>
> Samsara (som på datetidspunktet var en voksen kvinde på 38 år)

farmerdating......

spø' til side, men spørg mokken - ku ske hun ku ha en ide......

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Men det rager forresten slet ikke dig!

Fra : Jens

Dato : 18-10-06 01:20

Benny den niende wrote:

> farmerdating......

LOL

Fra : Lotta Noname

Dato : 18-10-06 11:37

> [...]
> Og måske spise der inde.
> Er det for barnligt eller plat at tage pigen der ind på den første date ?

Hej Hans.
Det lyder som en fin ide. Held og lykke med daten
/Lotta