Simulering og utroskab
Fra : Poul Nielsen

Dato : 14-10-06 13:20

Jeg så den der reklame for BRF hvor hende der sexbomben siger at når man
simulere så er det jo ikke rigtig utroskab, jamen er det ikke det?? Jeg kan
ikke rigtig gennemskue det. Og vil pigerne når de når op til sankt Peter så
ikke bare sige at de fakede deres orgasmer så var det ikke rigtig utroskab.

Fra : ThomasB

Dato : 14-10-06 13:31

"Poul Nielsen" <wega@lan.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> så
> ikke bare sige at de fakede deres orgasmer så var det ikke rigtig

Simuleret utroskab?

Fra : Nosex

Dato : 14-10-06 14:14

"Poul Nielsen" <wega@lan.com> wrote in

> [...]
> det?? Jeg kan ikke rigtig gennemskue det. Og vil pigerne når de når op
> til sankt Peter så ikke bare sige at de fakede deres orgasmer så var

Bare tanken eller fantasien om sex eller tanken om et romantisk forhold til
et andet menneske er utroskab og noget, som man kan blive straffet for.
Derfor er bl.a. onani en syndig ting.

Fra : Michael

Dato : 14-10-06 14:33

Nosex <@> skrev:

> [...]
>et andet menneske er utroskab og noget, som man kan blive straffet for.

Hvad er straffen så? 40 år i skærsilden?

--
I believe that, as quickly as possible, young cows
ought to be allowed to go across our border

George W. Bush

Fra : ThomasB

Dato : 14-10-06 14:51

"Michael" <spamhell@brandt-christensen.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er straffen så? 40 år i skærsilden?

Det kommer an på om man er religiøs. Hvis man er det, må man leve med
synden/den dårlige samvittighed for altid.
Vi andre må nøjes med at glemme det 10 minutter efter

> I believe that, as quickly as possible, young cows
> ought to be allowed to go across our border
>
> George W. Bush

LOL, har han virkelig sagt det?

Fra : Michael

Dato : 14-10-06 15:05

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev:

> [...]
>synden/den dårlige samvittighed for altid.
>Vi andre må nøjes med at glemme det 10 minutter efter

Ja og hår på hænderne

Jeps.. http://www.whitehouse.gov/news/releases/2004/11/20041130-4.html

Fra : ThomasB

Dato : 14-10-06 15:11

> Ja og hår på hænderne

Så alle har der hår på hænderne onanerer?

> Jeps.. http://www.whitehouse.gov/news/releases/2004/11/20041130-4.html

Haha, manden er alkodement. Mener det er i samme tekst, hvor han "ser frem
til at der kommer demokrati i tyskland"

Fra : Nosex

Dato : 14-10-06 16:11

Michael <spamhell@brandt-christensen.dk> wrote in

> Hvad er straffen så? 40 år i skærsilden?

Det er der intet menneske, som ved.

Fra : ThomasB

Dato : 14-10-06 16:18

"Nosex" <@> skrev i en meddelelse

> Det er der intet menneske, som ved.

Jo, vi overmennesker gør - skærsilden er fup.

Fra : Nosex

Dato : 14-10-06 18:03

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in news:4530ffb1$0$49202
$14726298@news.sunsite.dk:

> "Nosex" <@> skrev i en meddelelse

> Jo, vi overmennesker gør - skærsilden er fup.

Det må da være ønsketænkning fra din side af?
Men under alle omstændigheder håber jeg, du kommer til at hygge dig.

Fra : ThomasB

Dato : 14-10-06 18:04

"Nosex" <@> skrev i en meddelelse

> Det må da være ønsketænkning fra din side af?

Nej - jeg er en af de indviede.

> Men under alle omstændigheder håber jeg, du kommer til at hygge dig.

I min lune grav?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-10-06 18:46

ThomasB wrote:

> Nej - jeg er en af de indviede.

> I min lune grav?
Hvis skærsilden er lidt dårlig samvittighed på dødslejet - så jow.

Hvis det er den traditionelle med helvedet - så glem det.

Kun folk med for livlig fantasi tror på den slags ...

/FL

Fra : Benny den niende

Dato : 14-10-06 20:59

Frank Leegaard wrote:

> Hvis skærsilden er lidt dårlig samvittighed på dødslejet - så jow.
>
> Hvis det er den traditionelle med helvedet - så glem det.
>
> Kun folk med for livlig fantasi tror på den slags ...
>
> /FL

eller folk med for lidt fantasi - nemlig manglende fantasi til at
forestille sig at verden ikke ser ud som andre har fortalt dem