Er dette utroskab?
Fra : Elskeren

Dato : 13-10-06 16:04

Hej alle!

Jeg vil lige høre om jeres mening om disse problemer:

Hvis en gift mand enten besøger en luder eller får besøg af en escortpige
uden konens accept, er det så utroskab?

Hvis en gift mand enten besøger en luder eller får besøg af en escortpige
med konens accept, er det så utroskab?

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-06 16:43

"Elskeren" <elskeren.nospam@newmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle!
>
> Jeg vil lige høre om jeres mening om disse problemer:
>
> Hvis en gift mand enten besøger en luder eller får besøg af en escortpige
> uden konens accept, er det så utroskab?

Ja, bestemt.

> Hvis en gift mand enten besøger en luder eller får besøg af en escortpige
> med konens accept, er det så utroskab?

Nej. "Troskabet" er mellem ægtefællerne, og med hendes accept af besøget,
bortfalder "utroskabet".

--
Michael

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-10-06 18:37

On Fri, 13 Oct 2006 17:03:48 +0200, "Elskeren"
<elskeren.nospam@newmail.dk> wrote:

> [...]
>uden konens accept, er det så utroskab?
>
>Hvis en gift mand enten besøger en luder eller får besøg af en escortpige

Det er kun utroskab hvis det kan bevises ellers er det en episode der
ALDRIG har fundet sted mao benægt og benægt og værd diskret og brug
gummi.

Fra : Ulvir

Dato : 13-10-06 18:47

Bo M Mogensen wrote:

> Det er kun utroskab hvis det kan bevises..

Piss med dig..

Fra : ThomasB

Dato : 13-10-06 18:50

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Piss med dig..

Er det så utroskab, hvis man var så stiv at man ikke kan huske det? (fra
radio 100FM)

Fra : ThomasB

Dato : 13-10-06 18:49

> [...]
> uden konens accept, er det så utroskab?
>
> Hvis en gift mand enten besøger en luder eller får besøg af en escortpige

Hvad er "aftalen" med konen?

Ville du bliver ked af det, hvis din kone opsøgte eller fik besøg af en
lækker gejlet gigolo, med en ordentig svaber, og blev gennemkneppet som
aldrig før?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-10-06 23:00

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ville du bliver ked af det, hvis din kone opsøgte eller fik besøg af en
> lækker gejlet gigolo, med en ordentig svaber, og blev gennemkneppet som

Den slags spørgsmål er altid gode at stille sig selv ..

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 14-10-06 00:06

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Den slags spørgsmål er altid gode at stille sig selv ..

Faktisk ret selvdestruktivt

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-10-06 00:14

ThomasB wrote:

> Faktisk ret selvdestruktivt

Næe .. ren og skær selvindsigt -..

/FL

Fra : ThomasB

Dato : 14-10-06 12:48

> Næe .. ren og skær selvindsigt -..

Ja ja :)

Fra : Elskeren

Dato : 14-10-06 04:27

> [...]
>
> Ville du bliver ked af det, hvis din kone opsøgte eller fik besøg af en
> lækker gejlet gigolo, med en ordentig svaber, og blev gennemkneppet som

Hej igen

Det har jeg spurgt mig selv om og det vil jeg ikke havde noget imod, hvis
det var og jeg har også sagt til hende, at hun var velkommen til det, hvis
hun ville, men hun sagde, at det ville hun ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 14-10-06 09:44

> [...]

> det var og jeg har også sagt til hende, at hun var velkommen til det, hvis
> hun ville, men hun sagde, at det ville hun ikke.

Men det er åbenbart det _du_ vil.

Lad nu være med at gøre noget uden at spørge - der kommer ikke andet end
problemer ud af det.

--
Michael

Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : Elskeren

Dato : 14-10-06 12:41

"Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Men det er åbenbart det _du_ vil.
>
> Lad nu være med at gøre noget uden at spørge - der kommer ikke andet end

Hvis det bliver aktuelt, vil jeg selvfølgelig få hendes tilladelse til det
inden, selvom at jeg sådan set allerede har fået en forhåndsgodkendelse.

Fra : ThomasB

Dato : 14-10-06 12:48

> [...]

> det var og jeg har også sagt til hende, at hun var velkommen til det, hvis
> hun ville, men hun sagde, at det ville hun ikke.

Hvorfor vil du gerne være sammen med andre?

Fra : Nosex

Dato : 14-10-06 14:07

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in

> "Elskeren" <elskeren.nospam@newmail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor vil du gerne være sammen med andre?

Fordi han, som så mange andre, er et overfladisk menneske.

Fra : ThomasB

Dato : 14-10-06 14:21

"Nosex" <@> skrev i en meddelelse

> Fordi han, som så mange andre, er et overfladisk menneske.

Kan du uddybe det, eller er du selv lige så overfladisk?

Fra : Michael

Dato : 14-10-06 14:32

Nosex <@> skrev:

>Fordi han, som så mange andre, er et overfladisk menneske.

Er du ikke gået ind i en forkert gruppe Hobert Idiart/Too Old/Trist
osv osv ?

--
I believe that, as quickly as possible, young cows
ought to be allowed to go across our border

George W. Bush

Fra : Nosex

Dato : 14-10-06 16:07

Michael <spamhell@brandt-christensen.dk> wrote in

> Er du ikke gået ind i en forkert gruppe Hobert Idiart/Too Old/Trist
> osv osv ?

Jo, jeg blev lokket herind af BW!
Nu kan jeg ikke finde ud igen.

Fra : Elskeren

Dato : 14-10-06 19:48

"Nosex" <@> skrev i en meddelelse
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in

> Fordi han, som så mange andre, er et overfladisk menneske.

Hej igen

Der tager du fuldstændigt fejl, Nosex.

Grunden til at jeg måske gerne vil være sammen med en anden kvinde, er at
konen ikke har lyst til sex i samme grad som mig og derfor har jeg et
sexunderskud og konen er fuldt indforstået med det, hvis det bliver til
noget, hvad enten det bliver en alm. luder eller en escortpige.

Fra : Nosex

Dato : 14-10-06 20:15

"Elskeren" <elskeren.nospam@newmail.dk> wrote in

> [...]
> et sexunderskud og konen er fuldt indforstået med det, hvis det bliver
> til noget, hvad enten det bliver en alm. luder eller en escortpige.

Jeg ville opsøge en psykiater. Måske du kan få noget medicin, når nu du
ikke selv kan styre det?

Fra : Benny den niende

Dato : 14-10-06 20:33

Nosex wrote:
> "Elskeren" <elskeren.nospam@newmail.dk> wrote in

> Jeg ville opsøge en psykiater.

hvem gider kneppe en scrink?

Fra : Michael

Dato : 14-10-06 21:40

Benny den niende skrev:

>hvem gider kneppe en scrink?

Det kommer sgu da an på om hun ser godt ud

Fra : Hr. Jensen

Dato : 15-10-06 09:10

Den 14 Oct 2006 19:15:08 GMT sendte Nosex <@> følgende røgsignaler:

>Jeg ville opsøge en psykiater. Måske du kan få noget medicin, når nu du
>ikke selv kan styre det?

Aspergers syndrom...

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?

Fra : Nosex

Dato : 15-10-06 13:51

Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in

> Den 14 Oct 2006 19:15:08 GMT sendte Nosex <@> følgende røgsignaler:

> Aspergers syndrom...

Hvorfor tror du det?

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-10-06 20:14

"Elskeren" <elskeren.nospam@newmail.dk> wrote in message

> hvad enten det bliver en alm. luder eller en
> escortpige.

Nu er jeg langt fra en kapacitet på området, så bær venligst over med min
uvidenhed: Hvad er forskellen på en alm. luder og en escortpige? Vi er vel
enige om, begge knepper mænd med "sexunderskud" for penge, ikke?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-10-06 20:23

Jens Bruun wrote:
> [...]
> min uvidenhed: Hvad er forskellen på en alm. luder og en escortpige?
> Vi er vel enige om, begge knepper mænd med "sexunderskud" for penge,

Lyder da bedre når konen skal sluge ideen .. ikke?

/FL

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-10-06 20:29

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> Lyder da bedre når konen skal sluge ideen .. ikke?

Det skal jeg ikke kunne sige. Gør det?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 16-10-06 21:47

Jens Bruun wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> Det skal jeg ikke kunne sige. Gør det?

For visse eskapister tror jeg nok ..

/FL

Fra : Benny den niende

Dato : 19-10-06 21:24

Jens Bruun wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> Det skal jeg ikke kunne sige. Gør det?

eller hvis nu konen ikke vil sluge.......

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Men det rager forresten slet ikke dig!

Fra : Elskeren

Dato : 17-10-06 14:23

> [...]
> uvidenhed: Hvad er forskellen på en alm. luder og en escortpige? Vi er vel
> enige om, begge knepper mænd med "sexunderskud" for penge, ikke?

Der er forskel:

Ved luderen skal du komme der og du får ikke ret lang tid og du får ikke lov
til ret meget.

Ved escortpigen kommer hun til dig og du får mere tid, samt lov til noget
mere.

Fra : mfn

Dato : 23-12-06 11:29

> Der er forskel:

NEJ.

> Ved luderen skal du komme der og du får ikke ret lang tid og du får ikke
lov
> til ret meget.

Det komme sgu 100% an på hvem du vælger og hvad du betaler. Jeg kender
masser af "ludere" som er villig til alt. - Mange af dem vildere ting en
escortpigerne.

> Ved escortpigen kommer hun til dig og du får mere tid, samt lov til noget
> mere.

Narrhhh.... der står en bodyguard uden for ved dit hos i mens og prisen er
langt højere...! Og minutterne tælles og du får ikke et sekund mere end du
har betalt for. Hos luderen får du til du er "færdig".

Fra : Blinkhinde

Dato : 14-10-06 21:34

Elskeren skrev:
> [...]
> uden konens accept, er det så utroskab?
>
> Hvis en gift mand enten besøger en luder eller får besøg af en escortpige

Jeg forstår ikke, hvorfor du stiller spørgsmålet. - Altså hvis din
kone er fuldt indforstået med det og hvis du også selv føler, at
dette er helt ok, hvorfor betyder vores mening så noget?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 15-10-06 00:10

Blinkhinde wrote:

> Jeg forstår ikke, hvorfor du stiller spørgsmålet. - Altså hvis din
> kone er fuldt indforstået med det og hvis du også selv føler, at
> dette er helt ok, hvorfor betyder vores mening så noget?

Udmærket pointe - særligt når manden ikke viser vilje til at lytte spor ..

/FL

Fra : Elskeren

Dato : 15-10-06 07:35

> Udmærket pointe - særligt når manden ikke viser vilje til at lytte spor ..
>
> /FL

Hej igen

Af hvilken grund mener du ikke at jeg ikke viser vilje til at lytte? Er det
fordi jeg ikke lover at lade være med at opsøge en luder eller få en
escortpige på besøg?

Hvis du og blinkhinde ellers læste, hvad jeg skrev i et tidligere, syntes
jeg at der intet hold er påstanden om at jeg ikke lytter. Hvis I ikke kan se
det indslag, som jeg tænker på citere jeg det lige igen:

[...]

Lig især mærke til at der står, at jeg MÅSKE gerne vil være sammen med en
anden kvinde og at der står HVIS det bliver til noget.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 15-10-06 09:24

Elskeren wrote:

> [...]
> Lig især mærke til at der står, at jeg MÅSKE gerne vil være sammen
> med en anden kvinde og at der står HVIS det bliver til noget.

Hmm .. Det er fornemmelsen af at vi skal sige at vi synes det er ok.

Det er altså lidt svært at rådgive når du siger tilbage "at konen er jo
indforstået". Tror du den indforståelse er ægte?

Ville du uden problemer acceptere at det omvendte skete?

/FL

Fra : Elskeren

Dato : 15-10-06 10:06

> [...]
> indforstået". Tror du den indforståelse er ægte?
>
> Ville du uden problemer acceptere at det omvendte skete?

Hej igen

Ang. din fornemmelse om at I sige at det er ok, er helt forkert. Jeg vil
blot høre, hvad andre mener om den sag og det er uanset om det er den ene
eller den anden mening.

Ang. dit spg. om jeg tror at hendes accept er ægte er svaret ja.

Ang. dit spg. om jeg uden problemer ville acceptere det, hvis det modsatte
skete er svaret også ja.

Det eneste jeg ikke tager alvorligt, er når folke blander tro / religion ind
i sagen, da det ikke var det, som jeg spørger om.

Hvis jeg på et tidspunkt vælger at gå i seng med en fremmede kvinde, kan jeg
garantere, at jeg vil søgre for at bruge kondom, så jeg er beskyttet imod
sygdom osv.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 15-10-06 10:20

> Ang. dit spg. om jeg uden problemer ville acceptere det, hvis det
> modsatte skete er svaret også ja.

Det er der jeg ofte har opdaget at når man gik folk mere på klingen og
trussellen var mere nærværende - så ville de ikke være så afslappede
alligevel

Men ellers - hvis det er som du opridser. Så gå da i gang. I er jo rørende
enige .. Det er jo først og fremmest en privatsag

/FL

Fra : Benny den niende

Dato : 15-10-06 10:53

Frank Leegaard wrote:

> Det er der jeg ofte har opdaget at når man gik folk mere på klingen og
> trussellen var mere nærværende - så ville de ikke være så afslappede
> alligevel

nu gælder det jo så ikke i den situation om at være afslappet men
ophidset...

Fra : Benny den niende

Dato : 15-10-06 10:51

Elskeren wrote:

> Hvis jeg på et tidspunkt vælger at gå i seng med en fremmede kvinde,

hvis du nogensinde får taget en beslutning er du så tussegammel at det
ka være det samme

kan jeg
> garantere, at jeg vil søgre for at bruge kondom, så jeg er beskyttet imod
> sygdom osv.

ihhhh - hvor er du dygtig - husk at læse på pakken hvordan man tager det på

Fra : Elskeren

Dato : 15-10-06 14:01

"Benny den niende" <3gange3@fire.plus.fem> skrev i en meddelelse

> [...]
> være det samme
>

> kan jeg
>

> ihhhh - hvor er du dygtig - husk at læse på pakken hvordan man tager det

Hej igen

Hvor gammel jeg er, kender du intet til og dermed heller ikke, hvor gammel
jeg inden jeg evt. tager kontakt med en anden kvinde og jeg ved udmærket,
hvordan man tager et kondom på. Det ved du måske ikke?

Fra : Benny den niende

Dato : 15-10-06 18:22

Elskeren wrote:
> [...]
> jeg inden jeg evt. tager kontakt med en anden kvinde og jeg ved udmærket,
> hvordan man tager et kondom på. Det ved du måske ikke?

jojo - det skal trækkes godt ned over hovedet!

Fra : Benny den niende

Dato : 15-10-06 10:48

Elskeren wrote:

> [...]
>
> Lig især mærke til at der står, at jeg MÅSKE gerne vil være sammen med en
> anden kvinde og at der står HVIS det bliver til noget.

skrup nu ned til den luder og få det overstået - eller tag en spiller

Fra : Elskeren

Dato : 15-10-06 14:02

> skrup nu ned til den luder og få det overstået - eller tag en spiller

Hvis du ikke har noget seriøst at sige, syntes jeg faktisk at du skulle
holde din kæft.

Fra : Benny den niende

Dato : 15-10-06 18:22

Elskeren wrote:
> "Benny den niende" <3gange3@fire.plus.fem> skrev i en meddelelse

> Hvis du ikke har noget seriøst at sige, syntes jeg faktisk at du skulle
> holde din kæft.

nå ja - men en spiller er nu meget afslappende og virker godt imod
aggressioner....

det virker også lettere slankende....

Fra : Elskeren

Dato : 15-10-06 19:03

> [...]
>
> det virker også lettere slankende....
>

> --
> Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.

Du er skør at høre på efter min mening.

Fra : Benny den niende

Dato : 15-10-06 21:19

Elskeren wrote:
> "Benny den niende" <3gange3@fire.plus.fem> skrev i en meddelelse

> Du er skør at høre på efter min mening.

begynder du nu osse - det siger ham manden i den hvide kittel osse

Fra : Brian Olesen

Dato : 16-10-06 14:01

> [...]
>
> Jeg vil lige høre om jeres mening om disse problemer:
>
> Hvis en gift mand enten besøger en luder eller får besøg af en escortpige

Ja da. Naturligvis.

z> Hvis en gift mand enten besøger en luder eller får besøg af en escortpige
> med konens accept, er det så utroskab?
Nej men en enorm faliterklæring for parforholdet.

Mvh. Brian

Fra : Gainsbourg

Dato : 17-10-06 05:50

> Hvis en gift mand enten besøger en luder eller får besøg af en escortpige
> uden konens accept, er det så utroskab?

Ja

> Hvis en gift mand enten besøger en luder eller får besøg af en escortpige
> med konens accept, er det så utroskab?

Ja

Jeg forstår ikke rigtig hvordan man kan være i et forhold og anse det for
værd at forblive i - og samtidig overhovedet have lyst til at være sexuelt
sammen med andre, med eller uden accept.

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-10-06 18:45

"Elskeren" <elskeren.nospam@newmail.dk> wrote in message

Tåbelige spørgsmål. Om man er utro, ved man altid selv inderst inde i sin
mave. Det er kun bøsserøve, kællinger og tøsedrenge, der skal have andre til
at fortælle én, hvad man udmærket ved i forvejen.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Elskeren

Dato : 17-10-06 21:50

> [...]
> mave. Det er kun bøsserøve, kællinger og tøsedrenge, der skal have andre
> til at fortælle én, hvad man udmærket ved i forvejen.

Og det er kun tåbelige personer, der ikke kan tænke så langt, at de kan se,
at det ikke er et spørgsmål om, at andre skal fortælle hvad man skal mene
eller ikke.

Det det drejer sig om, er et spørgsmål om, hvad andre mener om det og
hvorfor de mener det også kan man ud fra det selv vurdere om man kan bruge
deres argumenter til noget eller ikke. Der kan jo være nogle ting, som man
ikke selv har tænkt på.

Personligt vil jeg sige, at det IKKE er utroskab, hvis konen har sagt god
for det.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 17-10-06 22:46

Elskeren wrote:

> [...]
> ting, som man ikke selv har tænkt på.
>
> Personligt vil jeg sige, at det IKKE er utroskab, hvis konen har sagt

NEJ ... ,, men omvendt kan vi nok også godt blive enige om at det ikke er
troskab?

/FL

Fra : Brian Olesen

Dato : 18-10-06 19:44

Hej

> [...]
> deres argumenter til noget eller ikke. Der kan jo være nogle ting, som man

Lige netop og det er det vi har disse grupper til.

> Personligt vil jeg sige, at det IKKE er utroskab, hvis konen har sagt god
> for det.

Nej ikke utroskab, men det kan i hvert fald godt undergrave parforholdet
fordi konen pludselig bliver bevidst om, at hun ikke lever op til det der
forventes af en kone. For man bør da bestemt kun benytte købesex, hvis man
ikke får noget, eller ikke får nok derhjemme. Det skal da ikke være for at
få bedre sex. Det vil virke helt irimeligt overfor konen.

Jeg er derfor tilhænger af, at man gør det og så holder sin kæft med det. Så
er der ingen ud over en selv, der står med problemet, hvis samvittigheden
pludselig dukker frem.
Det vil være ondt at sige til konen, hvis man har gjort det og finder ud af,
at det alligevel ikke var noget.
Tro mig. Been there done that!

Mvh. brian

Fra : Benny den niende

Dato : 19-10-06 21:25

Jens Bruun wrote:
> [...]
> mave. Det er kun bøsserøve, kællinger og tøsedrenge, der skal have andre til
> at fortælle én, hvad man udmærket ved i forvejen.

så sandt så sandt