" my mother masturbating on the toilet " ~
Fra : teens

Dato : 12-10-06 13:13

Mothers, sisters, aunts.. Sneaky home made spy videos.

Watch them nude, on the toilet, masturbating or in action.
We have also nude beach spy movies, secret locker room cams and much
more.
100% free.
http://urlcutter.com/privatespy

Fra : Bo Warming

Dato : 12-10-06 20:03

"teens" <hokelamateur@yahoo.com> wrote in message
> [...]
>
> Watch them nude, on the toilet, masturbating or in action.
> We have also nude beach spy movies, secret locker room cams and much

Kun et dybt sindsygt samfund går ind for 1. forbud od nøgenhed 2.
insisteren på brug af toiletter - når blot duftstoffer ikke generer
nogen, så er det ligegyldigt - og at onanere bør være så åben og
naturlig en sag som at klø sig i nakken

"Bort med hykleriet. Lyssky udsvævelser er ikke noget for
mig. Jeg vil nyde alt i fuldt dagslys" skrev en klog mellemøstlig
intellektuel inden at Islam havde fået gennemført sit forbud mod
nytænkning (Abu Nawas 787-814) Han lovpriste onani.Oscar
Wilde(1855-1900) levede i en tid med en vis lukkethed om sexspørgsmål,
og det fik ham til at påstå "Hvis alle udtrykte deres lyster åbent og
frit, ville verden blive forynget" Men det var lidet sandsynligt, at
det ville ske, idet selv de modigste var bange for at indrømme,
hvordan de virkelig var. Hvis forfølgelse af de ikke-konforme var
reglen, tilrådede Wilde som næstbedste løsning, at folk skulle opleve
tilfredsstillelsen ved at foregive og skjule, spille en rolle, og
gøre nar ad modstandere og kritikere. Det kom han i fængsel
for.(Theodore Zeldin "Det private livs historie. Samtid 1992.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 12-10-06 22:37

On Thu, 12 Oct 2006 21:03:14 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>og at onanere bør være så åben og
>naturlig en sag som at klø sig i nakken

HMm nu står jeg lige for at rejse - men har ellers fået mit video
kamera hjem jeg ved så ikke om det virker - men vi har jo en gammel
aftale hvor du var frisk på at skide få åbent kamera og lade det ligge
på en hjemme side ville du evt suplere det med at onanere foran et
kamera og lade det ligge på nettet ?

--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : ThomasB

Dato : 13-10-06 00:06

"Bo M Mogensen" <chokmah999@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> aftale hvor du var frisk på at skide få åbent kamera og lade det ligge
> på en hjemme side ville du evt suplere det med at onanere foran et

Gider du ikke nok finde en anden model - en kvinde tak!

Fra : Bo Warming

Dato : 13-10-06 23:54

"Bo M Mogensen" <chokmah999@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> --
> MvH Bo M Mogensen
> Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Er der noget jeg har rapporteret, der betvivles?
Spørg løs, evt på 35861000

Er der noget at vædde om? En uenighed?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-10-06 00:50

On Sat, 14 Oct 2006 00:53:54 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Er der noget jeg har rapporteret, der betvivles?

nej nej du har ikke lovet noget du ikke vil holde - det er bare mig
der har været ldt sløv med video kamaerat mht. optagelserne hvor du
skider i din seng - jeg tænkte bare når vi nu var ved det så kunne vi
jo sætte et kamera til at optage du onanere og lægge det op på weben ?

Det er foriøvrigt din tur til at besøge mig ;)

Fra : sdsf

Dato : 16-10-06 17:29

"Bo M Mogensen" <iojuo2@hfoiw.jfiow> skrev i en meddelelse

> [...]
> jo sætte et kamera til at optage du onanere og lægge det op på weben ?
>
> Det er foriøvrigt din tur til at besøge mig ;)

Mester BW, besøg BoMM og læg en ordentlig dej i hans seng.