Jagt tøj i Udlandet ?
Fra : Jagthytten

Dato : 25-06-01 20:30

Hej

Er der nogen der ved noget om dette emne ?

Jeg står og skal købe et sæt nyt tøj mrk. Fjællræven Hunter Gore.

Men kan det ikke købes billigere i USA, SVERIGE eller Tyskland. ??

Jeg skal evt. også købe noget andet, Hvis det bedre kan betale sig at købe
for en 10.000 kr.

TAK for hjælpen.

Mvh. J

Fra : Hanne Pedersen

Dato : 25-06-01 22:03

Jeg har købt tøj i USA via nettet hos www.cabelas.com.
Fik en rigtig fin service og tøjet passede da det kom hjem, men da det kom
igennem tolden i Danmark røg der told og moms oveni.
Det samme skete da jeg købte tøj i Sverige.
Der skal betales moms og told af prisen +fragten så noget af fortjenesten
går tabt.
Der er dog fortsat penge at spare.

Hilsen Bo Rodam

Fra : Alex Linaa

Dato : 28-06-01 07:00

Er tøjjagt ikke noget man normalt lader kvinderne om, og uden andet våben
end et dankort?

Alex

Fra : Torben F@rum

Dato : 28-06-01 18:51

"Alex Linaa" <@nospam@a@linaa.com> skrev i en meddelelse
> Er tøjjagt ikke noget man normalt lader kvinderne om, og uden andet våben
> end et dankort?
>
> Alex

Nu er der jo forskel på jagttøj og tøjjagt, du har ret i at det sidste er
forbeholdt kvinder, og det bliver først rigtigt sjovt når man tager
dankortet fra dem.

Torben Farum