-=Software mod - fra Geforce til Quadro=-
Fra : p0rnflake

Dato : 25-06-01 20:22

Har lige skrevet denne post på engelsk og gider altså ikke til at formulere
mig på dansk også

Finally some Russian dudes where able to make a software hack for Nvidia's
Geforce line of gfx cards - like you may or may not know - the Geforce and
Quadro cards are 99% identical - which is why many people have mod'ed their
cards to make them into Quadro's.

Do yourself a favor and look at the benchmarks on the Russian site - I
nearly fainted Looks like the old Geforce in my girlfriends 'puter will be
my guinepig (spelling ).

http://www.qualityhosts.com/a7vtroubleshooting/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=a
7v&action=display&num=993353332

http://www.nvworld.ru/docs/sq.html

http://www.nvworld.ru/downloads/SoftQuadro.ZIP

Enjoy guys - looks like all pre-geforce3 cards are supported

Fra : Butch

Dato : 25-06-01 21:54

Hej
Det ser jo fint ud. Men har du prøvet det?
Har det nogen effekt på f.eks. spil som Q3 eller HL-CS?
Hvad er det præcis som denne software hack gør? Jeg må indrømme at mit
russiske er lidt rustent
Hilsen
Butch

Fra : p0rnflake

Dato : 25-06-01 22:01

Tester det på mit Geforce DDR i aften - skal nok melde tilbage

Fra : Claus Lerbech Jensen

Dato : 25-06-01 22:14

"p0rnflake" <usc@mail.dk> wrote in message
> Tester det på mit Geforce DDR i aften - skal nok melde tilbage
>
> "Butch" <thomas.hansen@image.dk> wrote in message

det var da derfor min lære sagde at vi skulle ha russisk men jeg hørte ikke
efter mon der er nogle der har prøvet det

Fra : p0rnflake

Dato : 25-06-01 22:19

Jeg har lige patchet min - kører lige et par benchmarks 8)

Fra : p0rnflake

Dato : 25-06-01 23:01

Hmm kører ihvertfald uden problemer med Quadro driveren efter patchet - det
bliver ikke lige i aften med de bench'es

Fra : Flemming Joensson

Dato : 26-06-01 00:29

> [...]
> Har det nogen effekt på f.eks. spil som Q3 eller HL-CS?
> Hvad er det præcis som denne software hack gør? Jeg må indrømme at mit

http://babelfish.altavista.com
vælg Russian to English og indsæt linket til den pågældende side

Det giver om ikke en perfekt oversættelse, så i hvert fald en ret god ide om
hvad det går ud på.

mvh
Flemming

Fra : Kim

Dato : 26-06-01 14:04

Hej.
Jeg har prøvet at "hacke" de officiel 12.41 drivers. Da jeg har et
Geforce2MX kort vælger jeg: Detornator for Windows9x / force Quadro 2 MXR".
Hertil siger den:

Browsing for file nvcore.vxd... selected 4.13.01.1241, 514685 bytes
WARNING: Certified patch script not found, using common patch script...
00028638> matched sequence has been replaced
8b 86 50 03 00 00 e9 43 ff ff ff 8b 86 30 01
b8 08 ec 05 00 90 e9 43 ff ff ff 8b 86 30 01
File has been successfully patched and saved as nvcore.vxd
Backup copy has been successfully created and saved as nvcore.old

Hvad betyder den advarsel den kommer med? Har det betydning. Måske virker
det ikke med 12.41 driverne?
Jeg er ret interreseret i at lave dette "hack", da jeg bruger CAD-progs. ret
ofte på min pc.

Mvh Kim

Fra : Alexander

Dato : 27-06-01 00:44

Det virker slet ikke for mig .
hvad gør jeg forkert ?
skal man vælge Quadro pro2 som den kort man har ? eller skal jeg bare vælge
Geforce 2gts /pro , da det er drivers som er patched ?
virker slet ikke :(
ØV-

Fra : Alexander

Dato : 27-06-01 14:27