Root-web
Fra : Mette Frederksen

Dato : 25-06-01 20:00

Hej

Jeg har adsl forbindelse og derfor kan jeg arbejde online på min hjemmeside.
www.valo.dk

I må gerne tage et kik på den. Men der er ikke det helt store at se for jeg
var så uheldig at miste hele min hjemmeside.

En flytning til en anden server og ingen backup på min comp.

Jeg har frontpage 98 og windows 98 på min comp. Jeg har ikke kunne finde ud
af at lave min hjemmeside på andre måder end i det her "rootweb" som altså
arbejder online.
Jeg kan godt lide at arbejde online for så er rettelserne til siden der lige
så snart jeg har lavet dem.
Men det er altså også lidt træls at miste hele sin hjemmeside.
Kan i hjælpe mig? Jeg vil gerne vide hvordan jeg bedst sikrer mig så det
ikke sker igen! *S*

På forhånd tak
Mette

--
\!/
(@ @)

Fra : jopa

Dato : 25-06-01 20:49

Mette Frederksen skrev bla...
> Men det er altså også lidt træls at miste hele sin hjemmeside.
> Kan i hjælpe mig? Jeg vil gerne vide hvordan jeg bedst sikrer mig så det
> ikke sker igen! *S*

Hej du gør vel bare som de fleste lav din Hjemmeside ofline og load den op.
Hvis du ikke bruger Extensions så opload med et FTP Program.
Det du har liggende på serveren kan du jo downloade til din pc.
ps kiggede lige på din side, og det hedder ikke (lykekdes)
hej

--
jopa

www.jp-web.dk