Hjælp!!
Fra : Bjarni Nielsen

Dato : 25-06-01 19:39

Hey

Jeg har en Jog fra 97 og den køre skod!

Den kommer ikk meget over 25-30km , har meget dårligt optræk!
Der sidder en tunudstødning på ved ikk helt hvad det er for en?.

Mit spørgsmål er hvad kan det skyldes?? hvordan skal en tændrør se ud når
det har det godt??
Mit er meget tørt er lidt brunt og gnister forskelige steder! Er det
godt?????
Håber nogen har nogle fif til hvordan den kommer til at få et bedre optræk?

Mvh
Bjarni

Fra : Kim Larsen

Dato : 26-06-01 09:12

Hvor lang tid har din udstødning været aktiv, for den kan godt være stoppet
til med alt godt fra motoren.

Kim Larsen