spil og DVD "hakker"
Fra : Berit Hartvith

Dato : 25-06-01 17:34

Hjælp please!!!!

Jeg har lige fået nyt bundkort: Asus P3V4X og Geforce 3 Asus V8200. Kører
med Nvidia ref. 12.41 driver. Når jeg kører nogle spil der kræver "havre"
eks. 3DMark 2001 og også DVD-film går der ca. 3 sek hvor alt glider men så
kommer der en frysning på ca. ½ sek og sådan kører det derudaf.
Er der nogle der har en ide om hvad der kan gøres??

mvh
Speednissen

Fra : Le Moi

Dato : 25-06-01 23:40

Prøv at skifte til Asus' egne drivere de er tit mere stabile...

Fra : Berit Hartvith

Dato : 27-06-01 15:12

Har prøvet - ingen forskel????