LAAAANG leveringstid hos mconline.dk
Fra : Mogli

Dato : 25-06-01 17:02

Hej allesammen

Jeg ville lige høre om der er andre der har bestilt tøj hos mconline.dk og
endnu ikke har fået det.

Min historie er at jeg for tæt på 2 måneder siden bestilt tøj til både min
kæreste og jeg. Min Jakke kom dog godt nok efter et par dage og med beskeden
om at det andet bestilte tøj var i rest. men ville komme igen i løbet af 14
dage. Så var der jo ikke andet at gøre end at vente.
efter tre uger ringer jeg til ham og får at vide at det vil komme med
flyveren til ham inden for en lille uge og så ville han sende det ud - det
var omkring d. 25-26/5.

Nå der skete ikke så meget så jeg ringede igen og fik denne gang at vide at
det ville komme omkring d. 1/6 og så skulle det nok blive sendt. Jeg ringede
så til ham på denne dato og fik at vide at det ville blive sendt om fredagen
så det ville jo nok være der mandag men ak nej, så der kom lige en
opringning mere og endnu engang blev det udsat. og idag har vi så d 25/6
snart to måneder efter bestilt og der mangler stadig 3/4 af leverancen.

Skal lige siges at vi sendte en klagebrev med overskriften "dårlig service"
og fik tilbage (hvad jeg syntes et lidt provokerende svar) at de syntes også
at der var "træls" og man kunne bare søge til andre butikker med højere
priser hvis man ikke havde tålmodighed til at vente.

Så nu vil jeg høre om der er andre der har bestilt men endnu ikke modtaget
deres varer, eller om det bare er mig + kæreste der er blevet boykottet???

Hilsen
Vester
GSX-R250

p.s: glæder mig til at se om pakkeposten kommer idag

Fra : Adam Christensen

Dato : 25-06-01 20:14

"Mogli" <bang.vester@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Jeg ville lige høre om der er andre der har bestilt tøj hos mconline.dk og
> endnu ikke har fået det.

Ja da!

> [...]
> at der var "træls" og man kunne bare søge til andre butikker med højere
> priser hvis man ikke havde tålmodighed til at vente.

Og det var præcis hvad jeg gjorde...

> Så nu vil jeg høre om der er andre der har bestilt men endnu ikke modtaget
> deres varer, eller om det bare er mig + kæreste der er blevet boykottet???

Du er ikke alene! Kort fortalt havde min kæreste bestilt noget tøj hos dem
og de lovede og lovede og der skete nul og en skid. Efter knap 3 uger
afbestilte vi tøjet og købte noget hos Haasum MC, og hverken jeg eller hun
fortryder et sekund!

Drop mcoffline og køb dit tøj i en hæderlig butik med ordentlig service!
Sure, du skal slippe lidt flere slanter, men til gengæld kan du prøve tøjet
og bytte det hvis der er noget galt med det. Taget i betragtning af hvor
dårlig service mconline.dk præsterer når man ønsker at _købe_ noget, tør jeg
slet ikke tænke på at skulle bytte, endsige have penge tilbage fra dem. Gys!

--
Adam
(der havde lovet en mere detaljeret udredning af forløbet - den kommer måske

Fra : Steen D. Pedersen

Dato : 26-06-01 09:30

"Mogli" wrote

> Jeg ville lige høre om der er andre der har bestilt tøj hos
> mconline.dk og endnu ikke har fået det.

Jeps.

(Jeg gider ikke bruge energi på at hidse mig op over det, jeg handler et
andet sted)

Steen