Stor filmaften på 3+
Fra : Zeki

Dato : 25-06-01 15:06

Utroligt de viser hele to af mine favoritfilm, samme aften. Endda lige efter
hinanden.
'To kill a mockingbird' og 'The Andromeda strain' er ikke ligefrem film som
man finder nede på hylderne i videobutikken. Ikke desto mindre er de, IMHO,
milepæle i filmhistorien.

Zeki

Fra : Christian Andersen

Dato : 25-06-01 15:50

Zeki wrote:
>Ikke desto mindre er de, IMHO, milepæle i filmhistorien.

The Andromeda Strain.

Det må da vist kun være på grund af de ret syrede "picture-in-picture"
ting der kommer når de render rundt inde i byen.

Jeg grinte højt da jeg så det. Ligesom jeg griner højt, når der bliver
zoomet "dramatisk" ind i en eller anden 70'er film. Det ser bare
utroligt kikset ud.

--
Mvh, Christian
My e-mail address will stop working after a while.