Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Net konti løsninger for køb/salg ?
Fra : Frihed under ansvar

Dato : 18-10-06 23:56

Hvilke måder er de bedste når skal købe på nettet, f.eks auktioner
eller købe noget af en privat ?
Jeg tænker på Paypal, Egold, Ewire, osv ?

Når man sælger noget hvordan får man så pengene ?
Og hvordan holdes det hele hemmeligt for magthaverne, skattefascisterne
og andre kriminelle ?

Kan I anbefale nogle gode internationale netbanker ? gerne nogle som
ikke sladrer til magthaverne ?

Fra : Anders Majland

Dato : 19-10-06 08:57

> Hvilke måder er de bedste når skal købe på nettet, f.eks auktioner
> eller købe noget af en privat ?

Et internationalt kreditkort - hvis ellers sælger accepterer det ...

> Jeg tænker på Paypal, Egold, Ewire, osv ?

Jeg har udemærkede erfaringer med paypal - men der findes også
skrækhistorier ....

PS Tag og spar lidt på retorikken ..... Men lyder til at du bør vælge at
sende kontanter i brugte sedler ...

Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 25-10-06 19:30

Western Union er vist et foretrukket middel, hvis det skal være lidt
suspekt.