Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Bladet Penge & Privatøkonomi
Fra : Jacob Kristiansen

Dato : 18-10-06 20:13

Hej.

Er dette et godt blad ?

Penge & Privatøkonomi eller www.penge.dk

Overvejer abo. på dette...

//J

Fra : K+T

Dato : 18-10-06 20:33

Interesserer du dig for fodbold er det et elendigt blad - men er dit
interesseområde det samme som bladet dækker er det et fremragende blad.

Knud

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-06 06:35

Jeg har abonneret på det i ca. 1 år, jeg syntes det er et godt magasin

Mvh

Jesper

Fra : Nick

Dato : 20-10-06 09:46

"Jesper Dystrup Thomsen" <jesper (a) dystrup . com> skrev i en meddelelse
> Jeg har abonneret på det i ca. 1 år, jeg syntes det er et godt magasin

Du vil snart erfare, at loopen på bladets artikler er ca. 1 år. Det vil
sige, at de begynder at genbruge artiklerne efter ca. 1 år.

Derfor er det kun anbefalelsesværdigt at abonnere i et år...

/Nick

Fra : JaAndersen@gmail.com

Dato : 20-10-06 10:04

Lån da et par stykker på det lokale bibliotek og vurder det med egne
øjne :)

Det er oveni købet gratis...

Fra : Kim Malchau

Dato : 22-10-06 17:37

On Wed, 18 Oct 2006 21:12:46 +0200, Jacob Kristiansen wrote:

> Hej.
>

> Er dette et godt blad ?
>
> Penge & Privatøkonomi eller www.penge.dk
>
> Overvejer abo. på dette...
>
> //J

Jeg synes det er et fint blad. Der er mange gode tips i.

Venlig hilsen
Kim Malchau

--
Gi' - og du skal få. http://Vibration.dk - gratis artikler