Dress-code
Fra : Benny den niende

Dato : 09-10-06 19:12

Hmmm
Jeg har før undret mig over mange kristnes dress-code - jehovaer og
mormoner er de mest outrerede.

Men kan nogen forklare mig om der er en sammenhæng mellem denne kristne
dress-code og dansk folkepartis ungdoms dress-code.

Der er jo visse lighedspunkter

ka det mon være noget med de der forlapper.........

Fra : Benny den niende

Dato : 09-10-06 21:29

Benny den niende wrote:
> [...]
> dress-code og dansk folkepartis ungdoms dress-code.
>
> Der er jo visse lighedspunkter
>
> ka det mon være noget med de der forlapper.........

undskyld:

dansk fjolseparti sku der stå

Fra : Patruljen

Dato : 09-10-06 21:47

Benny den niende wrote:

> undskyld:
>
> dansk fjolseparti sku der stå

Ja. de er nogle bløde muler. Pladder humanister. D`himmier. Surogat
Muzzies.
Tegninger. tsk tsk. :-/ Cyklister og bløde trafikanter.

Næe, her er en anderledes dynamisk og initiativ - rig ungdomsforening.

http://tinyurl.com/nnp4k

Ovenikøbet er de beskedne, når de skal berette om deres kunst. Der
var ikke tale om maling, men blod fra et svin. Her kunne DFU lære
noget svarende til tidsåndens kunst med blodaftapning, blod -
transfusioner etc.

Det kan de så tænke på i DFU til next kollegiefest. Sløve padder.

Bruun

Fra : Benny den niende

Dato : 10-10-06 07:06

Patruljen wrote:

> [...]
> transfusioner etc.
>
> Det kan de så tænke på i DFU til next kollegiefest. Sløve padder.

kollegiefest? skal man ikke være i gang med en uddannelse for at bo på
et kollegie - nårh jo - der findes jo kollegier i amtsligt regi...

Fra : Andreas Jensen

Dato : 10-10-06 17:51

"Benny den niende" <3gange3@fire.plus.fem> skrev i en meddelelse
> Hmmm
> Jeg har før undret mig over mange kristnes dress-code - jehovaer og
> mormoner er de mest outrerede.

Når du møder deres sælgere er de naturligvis klædt som... ja, sælgere.

> Men kan nogen forklare mig om der er en sammenhæng mellem denne kristne
> dress-code og dansk folkepartis ungdoms dress-code.
>
> Der er jo visse lighedspunkter

Det ved jeg ikke. Hvordan er DFU's dress-code?

> ka det mon være noget med de der forlapper.........

Hva'?

Andreas

Fra : Benny den niende

Dato : 10-10-06 18:21

Andreas Jensen wrote:

> Det ved jeg ikke. Hvordan er DFU's dress-code?

for tiden er der bræk på tøjet

- danskhed, ja, goddaw doh

Fra : @

Dato : 10-10-06 19:23

On Tue, 10 Oct 2006 19:21:17 +0200, Benny den niende
<3gange3@fire.plus.fem> wrote:

>for tiden er der bræk på tøjet

meget forståeligt

når man ser hvordan alle dhimmierne med spasminister Fogh i spidsen
har travlt med at sledske for de muhamedanske verdensforbrydere
så får man kraftige brækfornemmelser

>- danskhed, ja, goddaw doh

danskhed
det er efterhånden at sige javel hver gang muhamdanerne giver en ordre

--
Et frit samfund er et samfund,
hvor det er ufarligt at være upopulær

Fra : Andreas Jensen

Dato : 10-10-06 19:21

> for tiden er der bræk på tøjet

Jeg kan ikke se lighedspunkterne. De velklædte sælgere af disse religioner
har aldrig haft bræk på tøjet når jeg har set dem.

Andreas

Fra : Benny den niende

Dato : 10-10-06 20:05

Andreas Jensen wrote:
> [...]
>
> Jeg kan ikke se lighedspunkterne. De velklædte sælgere af disse religioner
> har aldrig haft bræk på tøjet når jeg har set dem.

point - men ellers ligner de en dårlig tøjstil fra 50'erne