[OFF TOPIC] - The MatchMaker - Søren Bo Rø~
Fra : Cyril Malka

Dato : 29-09-06 13:29

Da Søren Bo Rødgaard Henriksens har gjort udfald mod mig her i gruppen
og nogle deltagere spørger til hans side kommer der her slutforklaringen:

Der skal dertil siges, at Søren Bos "kritiske" hjemmeside kun holdt i
nogle dage efter min klage, tegn på at alle ikke syntes indholdet var så
anbefalelsesværdig og "veldokummenteret" som annonceret.

Da jeg mener dog, at det er meget energi brugt til at bekæmpe en lille
mand har jeg trukket min klage tilbage fra TDC, så manden kan beskæftige
sig selv.

Hvis TDC ikke genopretter siden så er det nok fordi _de_ synes, der er
noget galt. Men siden jeg afstår fra at trække dem til ansvar, skulle de
være rimelige sikre.

Idet jeg ønsker alle en shana tova (godt nytår 5767) og vedlægger kopi
af min mail til TDC (til arkivering, det ser ud til at mange synes, det
er vigtigt), vil jeg betragte Søren Bos pseudo-sag som afsluttet.

=== CUT ===

Subject: Jeg trækker min klage tilbage
From: Cyril Malka <****@malka.dk>
Date: Fri, 29 Sep 2006 14:06:39 +0200
To: *****@tdc.dk

Goddag,

Der er tale om at jeg har klaget over injurier som befandt sig på siden:
http://home20.inet.tele.dk/matchmaker/CM/

De har været så venlig at stoppe siden da pågældende person skrev om mig
personligt, om at jeg ikke var uddannet m.m., hvilket ikke var korrekt.

Da, på den anden side, man ikke kan forhindre folk i at sige sådanne
ting og en retssag vil nok være noget overdrevet når der er tale om en
enkelt mand som jo kun udtrykker sig... Det er måske at gøre en myg til
en elefant.

Derfor vil jeg gerne trække min klage tilbage og De vil ikke høre fra
mig eller blive draget til ansvar på nogen måde uanset hjemmesidens
indhold nu eller i fremtiden.

Jeg går ud fra, at De alligevel har selvjustits nok, hvis sagerne
virkeligt går ud af fatning og De behøver mig nok ikke til at gøre Dem
opmærksom på det.

Hvis De ønsker ovenstående som Snail-mail eller fax, er De velkommen til
at sige til.

Jeg vil derfor gerne bede Dem se bort fra min klage, modtage min
undskyldning for at have ulejliget Dem og tage dette som en opfordring
til at genaktivere Søren Bo Rødgaard Henriksens hjemmeside.

=== CUT ===

--
Venligst,

Cyril

Det nye testamente - Fortæller man dig alt? =>
http://www.nytestamente.org

Fra : Patruljen

Dato : 30-09-06 14:25

Cyril Malka wrote:
> [...]
> undskyldning for at have ulejliget Dem og tage dette som en opfordring
> til at genaktivere Søren Bo Rødgaard Henriksens hjemmeside.

Vrøvl. Intet mindre. Ævleri og bortforklaringer.

Du er nok den, Cyrel, som vil miste mest ved en evt retsag.
Så ganske klogt, at du trækker følehornet tilbage i sneglehuset.

Regards Bruun