Medovas Vidner - Lidt humor
Fra : Cyril Malka

Dato : 28-09-06 22:36

En af mine gode venner, Rix, arbejder en del med multimedierne og han er
en ganske fiks komponist.

Jeg lærte ham at kende dengang jeg arbejdede med Støttegruppen for
Tidligere Jehovas Vidner, han er selv opvokset i sekten (i øvrigt, Søren
Bo, Rix er ret rystet over, at du kunne få dig selv til at samarbejde
med Scientologi, for derved forsøge at smadre en retssag mod sektens
ofre...)

Anyway. Rix har lavet en gaske fin sang: Medovas Vidner og han har endda
lavet en video over sangen (pas på, det bliver noget hot ved
slutningen!).

Videoen kan ses her: http://www.youtube.com/watch?v=xJiTIvqMghg

--
Venligst,

Cyril

.... For den med en diplom, kan fem diplomer forekomme uoverskueligt...
Især når det kun er en brøkdel af sagen.

Fra : B æ 9

Dato : 29-09-06 07:05

Cyril Malka wrote:
> [...]
>
> Anyway. Rix har lavet en gaske fin sang: Medovas Vidner og han har endda
> lavet en video over sangen (pas på, det bliver noget hot ved

*LOL*

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 29-09-06 15:49

Cyril Malka skrev:
> [...]
>
> Anyway. Rix har lavet en gaske fin sang: Medovas Vidner og han har endda
> lavet en video over sangen (pas på, det bliver noget hot ved

Grineren!

Dog har jeg på fornemmelsen at pågældende mere eller mindre har scoret
det ultra-geniale Jehova/Medova-rim fra det danske
dancehall-reggae/rap-band Big Stok Røgsystem, der i en sang ved navn
"Tjikkah" fra debut-CD'en "Over stok og sten" har en linje der lyder:

"Nogle piger, de be'r til Jehova;
hælder kog'nde vand på Medova..."

Anders Peter Johnsen

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 29-09-06 16:00

Anders Peter Johnsen skrev:

> [...]
> dancehall-reggae/rap-band Big Stok Røgsystem, der i en sang ved navn
> "Tjikkah" fra debut-CD'en "Over stok og sten" har en linje der lyder:

Ups! De hedder retteligt Bikstok Røgsystem og deres hjemmeside er:

http://www.bikstok.dk/#

Her kan man blandt andet se deres første video med navnet "cigar", som
kan downloades på dette link:

http://www.cphrec.dk/stream/video/CIGAR_MI.WMV

(Advarsel om at indholdet muligvis kan virke lettere anstødeligt for
sarte øren osv...)

Anders Peter Johnsen

Fra : Cyril Malka

Dato : 29-09-06 16:46

In article <451d3269$0$84015$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> [...]
> dancehall-reggae/rap-band Big Stok Røgsystem, der i en sang ved navn
> "Tjikkah" fra debut-CD'en "Over stok og sten" har en linje der lyder:

Jeg har faktisk undret mig over det med Medovas Vidner og har opbygget
teorier der gik fra "Medova -> Smager af opvaskevand -> opvask ->
hjernevask" og til "Medova -> smagløs", men siden jeg ikke kendte
ovenstående har jeg slet ikke set på det.

Jeg har flere gange tænkt mig at spørge Rix om det men glemmer det hver
gang.

--
Venligst,

Cyril

.... Hvordan siger man "Jehovas Vidne" på kinesisk?.... Ding-dong!
=> Om Jehovas Vidner: http://www.sekter.org/vto/tekster.html

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 29-09-06 22:37

Cyril Malka skrev:

> [...]
> ovenstående har jeg slet ikke set på det.
>
> Jeg har flere gange tænkt mig at spørge Rix om det men glemmer det hver

Er det "Rich's" ("der drik's") kaffeerstatning du her tænker på?

Jeg erindrer vagt remininscenser af et desværre ret
Besættelsestidspopulært antisemitisk ordsprog angående pågældende
produkt i forhold til distrubuitonen af visse ledsagende mejeriprodukter...

Anders Peter Johnsen

Fra : Cyril Malka

Dato : 01-10-06 09:55

In article <451d91f6$0$84015$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> Er det "Rich's" ("der drik's") kaffeerstatning du her tænker på?

Nope.

Det er det, min ven hedder: Rix (jeg vil mene at han oprindeligt hed
Richard men ændrede navnet)

--
Venligst,

Cyril

Det nye testamente - Fortæller man dig alt? =>
http://www.nytestamente.org

Fra : B æ 9

Dato : 30-09-06 09:41

Cyril Malka wrote:

> [...]
> ovenstående har jeg slet ikke set på det.
>
> Jeg har flere gange tænkt mig at spørge Rix om det men glemmer det hver

er der i øvrigt en forklaring på jehovaernes dress-code.....