Er Cyril Malka bange for at mytomanien ska~
Fra : The MatchMaker

Dato : 26-09-06 22:09

I et indlæg den 24. august (<news-CA3966.00000024082006@sunsite.dk>),
skrev Cyril Malka følgende:

>Lad os lige få et par ting slået fast:
>
>- Jeg har de nødvendige uddannelser (bemærk flertal)
>- Jeg har de nødvendige papierer (bemærk flertal)
>- Jeg har den nødvendige viden og fagkundskab
>- Jeg har de nødvendige tilladelser.
>- Jeg har de nødvendige godkendelser.
>- Jeg har de nødvendige adgangspas og tilladelser til både offentlige og
>privat instanser som gør at jeg har arbejdet med den danske stat og
>forksellige kommuner og med en franske stat og forskellige kommuner.

>- Jeg er pissehamrende ligeglad med hvad .... eller andre mindrebemidlet
>fjolser tænker, mener og synes.

Var Cyril Malka nu alligevel så "pissehamrende ligeglad", som han så
poetisk udtrykte det?

Næppe, og alligevel bad han om mere opmærksomhed, for nogle dage
senere, den 27. august skrev Cyril Malka
(<news-37CE07.02115927082006@sunsite.dk>) denne lille opfordring:

>Først, vil jeg gerne takke alle her for den opmærksomhed, der gives til
>mig. Af hjertet, tak.
>
>Helt ærligt, så er jeg beæret over, at jeg er så vigtig for nogle folk,
>at de bruger kræfter og tid på at dyrke mig så meget at de gemmer mine
>gamle hjemmesider, gransker min fortid (som jeg har selv, vel at mærke,
>sat online... Hurra Sherlock Hvidovre Lortebrun) og bruger så meget af
>deres energi på mig.
>
>[cut]
>
>Bliv ved! Bliv ved!

Nu kunne man få det indtryk, at Cyril Malka havde sit på det tørre, at
han intet havde at frygte, at han havde talt sandt fra først til
sidst.

Well, well, .... hvis Cyril Malka intet har at skjule, ikke er bange
for at noget skal komme frem for dagens lys, så kunne det være
interessant at årsagen til at Cyril Malka på det seneste har haft
travlt med at slette sine spor om påstående uddannelser og titler, fx

- at han skulle være cand.phil. i nordisk filologi (nu ændret til at
han har studeret "nordisk filologi")
- at han skulle være i besiddelse af titlen "U.E.R." fra et
Universitet Paris VII (en ikke-eksisterende titel)
- at han skulle have en Master of Science i psykologi (kognitiv
psykologi)

.... uddannelser, der må siges at udgøre en slags fundament.

Og, videre, hvorfor har Cyril Malka så travlt med at afvise kritiske
spørgsmål med påstande om mytomani?

Ellers søger at gemme sig bag modangreb som dette fra den 22. august:

>Cyril Malka siger at han [indsæt selv din yndlingsløgn her fx er
>uddannet cand.psyk eller cand. noget andet, som Cyril aldrig har sagt
>eller skrevet.]
>
>Det er løgn, fordi det siger [indsæt selv passende instans der tager sig
>af det].
>
>Altså, man påstulerer en løgn som om det er noget, der er sagt/skrevet,
>hvorefter man tilbageviser løgnen som løgn.

Cyril Malka søger for tiden at rense internettet for en række af sine
tidligere fremsatte påståede uddannelser, så han fremstår
"uangribelig" og "troværdig".

Hvem er mytomanen? Den der fremsætter påstandende eller den der
stiller kritiske spørgsmål til de fremsatte påstande?

Det er ikke uden grund at den måde som Cyril Malka søger at gøre rent
på internettet for sine påstande om uddannelse leder tankerne hen på
en tidligere tråd:

"Cyrel Malka ønsker sine nedgørende personangreb slettet. Hvorfor
mon?" (1156101249.911750.85720@m73g2000cwd.googlegroups.com)

Og midt i bestræbelserne på at slette sporene efter sig, lader Cyril
Malka nye eksempler fremstå på hvordan "sandheden" får lidt kosmetisk
hjælp.

"Après avoir passé un bac langues-psychologie danois, j'ai étudié à
l'université de Copenhague (la philologie nordique) tout en suivant
une analyse, car je voulais devenir psychanalyste." (Citat Cyril
Malka, sep. 2006)

--
The MatchMaker

Hvorfor købe tapet til væggen,
når man har diplomer i lange baner ...?

Fra : Vidal

Dato : 26-09-06 22:31

The MatchMaker wrote:

> Hvorfor købe tapet til væggen,
> når man har diplomer i lange baner ...?

Er din CM webside stadig oppe?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : The MatchMaker

Dato : 26-09-06 23:05

On Tue, 26 Sep 2006 23:30:53 +0200
(<45199be8$0$910$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>), Vidal
<vidal@webspeed.dk> wrote:

>Er din CM webside stadig oppe?

Nej, den er nede pt. I første omgang uden forklaring, men efter en uge
kom det frem at adgangen til siden indtil videre er spærret af TDC
efter klage fra Cyril Malka med påstand om injurier.

For indeværende afventes svar fra TDC's juridiske afdeling efter at
der er blevet fremført omfattende argumenter for, at sidens indhold og
fremstilling ikke er i strid med straffelovens §267 om injurier.

Sagen ligger pt. hos TDC's koncernjurist. - Desuden vil er der nogle
forhold omkring hændelsesforudsætninger som endnu ikke er inddraget,
fx spørgsmålet om 'praksisfortsættelse' hvilket yderligere underbygger
at påstanden om injurier er grundløs.

Indtil det er afklaret indsamles fortsat dokumentation, samt
forberedelse en eller flere nye placeringer, såfremt TDC med afsæt i
egen vurdering og E-handelslovens §16 fastholder spærringen.

--
The MatchMaker

Fra : B æ 9

Dato : 27-09-06 07:25

The MatchMaker wrote:
> I et indlæg den 24. august

Dohhh - det fame da nogen dage siden

> Næppe, og alligevel bad han om mere opmærksomhed, for nogle dage
> senere,

"for nogle dage senere" ...... Dohh

når man peger på nogen, er der lige et par fingre der peger bagud.....

den 27. august skrev Cyril Malka

dohhh - ju har du så lavet den hjemmeside, og det har været en
langstrakt affære.
Men nu er den så færdig, og så slal du ha pisket stemkningen op igen, så
den kan få sin berettigelse..... dohhhh

> Nu kunne man få det indtryk, at Cyril Malka havde

det er godt du skriver i datid!!

> Well, well, .... hvis Cyril Malka intet har

men gryden skal åbenbart holdes i kog......

> [...]
> interessant at årsagen til at Cyril Malka på det seneste har haft
> travlt med at slette sine spor om påstående uddannelser og titler, fx

hvad ved du om, hvad manden har lavet siden dengang for snart meget
længe siden.......

det ku jo bære at han bare ikke ønskede at være aktiv i d.dldk. Eller
han ku ha været på ferie i timbuktu og helt uden internetforbindelse -
han kunne være styrtet ned fra en bjergtop og brækket armene og så
videre og så videre - gætværk.... dohhhh - lad andresen om komspirationerne!

> Og, videre, hvorfor har Cyril Malka så travlt med at afvise kritiske
> spørgsmål med påstande om mytomani?

tja - det kan vi jo så lave nogle myter om

> Ellers søger at gemme sig bag modangreb som dette fra den 22. august:

så skal han da vist gøre sig tynd som en pind, for indlæg fra den 22.
august er da vist lidt uaktuelle nu

> [...]

tja - det kan vi jo så lave nogle myter om

Den der fremsætter påstandende eller den der
> stiller kritiske spørgsmål til de fremsatte påstande?

jomen - kan du så ikke stille spørgsmålene når de er relevante.....

nu kan der da vist ikke koges suppe på de to arrogante pap-hoveder mere.....

at manden virker som en charlatan vedr. terapi og at hen havde en noget
arrogant fremfærd her i gruppen - lad det ligge

manden er gået på lokum og er stort set ikke set siden - der er sluppet
et par vinde, det er alt.

> [...]
> l'université de Copenhague (la philologie nordique) tout en suivant
> une analyse, car je voulais devenir psychanalyste." (Citat Cyril

a va? jæ katte fransk (ja, det er sproget vi taler om - hehe)

> --
> The MatchMaker
>
> Hvorfor købe tapet til væggen,
> når man har diplomer i lange baner ...?

ja - eller oldgamle indlæg

Fra : Vidal

Dato : 27-09-06 14:36

B æ 9 wrote:

> at manden virker som en charlatan vedr. terapi og at hen havde en noget
> arrogant fremfærd her i gruppen - lad det ligge

Hov, forveksler du ham ikke med din overstadige
ven, Patruljen?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : B æ 9

Dato : 27-09-06 16:43

Vidal wrote:

> Hov, forveksler du ham ikke med din overstadige
> ven, Patruljen?
>
> --
> Venlig hilsen,
>
> Villy Dalsgaard

jeg ejer ikke et killfilter - ikke engang et med bw i, men du aspirerer
fame ellers godt nok - kook er hvad du er

Fra : Vidal

Dato : 27-09-06 19:38

B æ 9 wrote:

> jeg ejer ikke et killfilter - ikke engang et med bw i,

Hvis du giver mig din adresse, vil jeg forære
dig et.

> men du aspirerer
> fame ellers godt nok

Jeg er kendt for mine aspirationer.

- kook er hvad du er

Nej.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : B æ 9

Dato : 27-09-06 21:40

Vidal wrote:

> Hvis du giver mig din adresse, vil jeg forære
> dig et.

ok

rygklappergade 2
sukkersødme
1234 Sødsuppestrup

Fra : B æ 9

Dato : 27-09-06 21:41

Vidal wrote:

> Hvis du giver mig din adresse, vil jeg forære
> dig et.

OK:

Rygklappergade 2
1234 Sødsuppestrup

Fra : B æ 9

Dato : 27-09-06 21:42

Vidal wrote:

> Hvis du giver mig din adresse, vil jeg forære
> dig et.

Rygklappergade 2
1234 Sødsuppestrup

Fra : B æ 9

Dato : 27-09-06 21:44

Vidal wrote:

> Hvis du giver mig din adresse, vil jeg forære
> dig et.

rygklappergade 2
3456 sødsuppestrup

Fra : Cyril Malka

Dato : 27-09-06 21:12

In article <451a9be8$0$3456$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
B æ 9 <b@e.9> wrote:

> jeg ejer ikke et killfilter - ikke engang et med bw i

Thunderbird er en mailprogram, Ikke et newsprogram. Til Windows kan jeg
anbefale Agent eller gratis XNews, som er bedre egnet.

> men du aspirerer
> fame ellers godt nok - kook er hvad du er

Vidal er ingen kook. Ej heller Falck er en kook (omend han er godt på
vej til at blive det). De falder ikke under definition på kook. De har
været debatører her på dk.livssyn.kristendom siden dengang før du vidste
hvad News var (tydeligvis for ellers kan jeg ikke se hvorfor du 1) ikke
kan finde ud af at bruge en ordentligt newsprogram og 2) stadig ikke kan
finde ud af at kvote rigtigt).

Førend du definerer og anklager andre for at være kook, var det måske på
sit plads, du kendte til definitionen. Jeg ville foreslå:
http://wiki.wegge.dk/Kook

Det er ikke nok at være uenig med folk, eller at synes at folks
synspunkt er åndssvag for at kalde dem for kook.

Til gengæld passer beskrivelsen af dig og patruljen til det, man kalder
en troll: http://da.wikipedia.org/wiki/Troll_(Usenet)

Idet hverken du eller ham bidrager til debatten med noget som helst
seriøst eller i forbindelse med gruppen i det hele taget.

Dog har du haft ret i et af dine svar til Søren Bo Rødegaard Henriksen
(AKA Matchmaker): Jeg gider ikke debatere så meget her da gruppens
formål ser mest ud til at være pladder og dårlige flames og nedgørelse
af enkelte personer og det er rigtigt, det røver i så fald min tid uden
at have nogen interesse.

Men ret skal være ret og måske skulle du følge din egen princip om at
når man peger på nogen, peger fire andre finger på en. Og der er noget
ironisk i at trolls kalder nogle af gruppens debatører for kooks blot
fordi de ikke er i stand til at debattere.

Ignorancens ironi?

Når det nu er sagt, trækker jeg mig lige så stille tilbage og arbejder
videre.

EOD herfra.

--
Venligst,

Cyril

Det nye testamente - Fortæller man dig alt? =>
http://www.nytestamente.org
.... Klart man er bitter, når man tror, man er übermensch og blot bor i
Hvidovre

Fra : B æ 9

Dato : 27-09-06 21:54

Cyril Malka wrote:

> [...]

> vej til at blive det). De falder ikke under definition på kook. De har
> været debatører her på dk.livssyn.kristendom siden dengang før du vidste

blærerøv

var (tydeligvis for ellers kan jeg ikke se hvorfor du 1) ikke
> kan finde ud af at bruge en ordentligt newsprogram og 2) stadig ikke kan
> finde ud af at kvote rigtigt).

du er monstro ekspert i kvoter? Torskekvoter......

> Førend du definerer og anklager andre for at være kook, var det måske på
> sit plads, du kendte til definitionen. Jeg ville foreslå:
> http://wiki.wegge.dk/Kook

jeg ville ikke engang købe en gammel grøn lada af dig

> Det er ikke nok at være uenig med folk, eller at synes at folks
> synspunkt er åndssvag for at kalde dem for kook.

så slipper du for at blive kaldt kook - blæremås er nok mere rammende

> [...]
> formål ser mest ud til at være pladder og dårlige flames og nedgørelse
> af enkelte personer og det er rigtigt, det røver i så fald min tid uden

jamen - så hej da

> [...]
> ironisk i at trolls kalder nogle af gruppens debatører for kooks blot
> fordi de ikke er i stand til at debattere.

uha da

> Ignorancens ironi?
>
> Når det nu er sagt, trækker jeg mig lige så stille tilbage og arbejder
> videre.

jamen - så lurepas du bare videre

har du skråvægge i dit hus?

for - så kan du skide på dem!

Fra : Patruljen

Dato : 27-09-06 15:13

Vidal wrote:

> Hov, forveksler du ham ikke med din overstadige
> ven, Patruljen?

Mht at være en charlatan.
Er det stadig sådan, at jeg ikke fører mig frem, her, med
henvisninger etc til
diverse eksamens - beviser. Jeg ved ikke, vidal, om du har bemærket
forskellen?

Du kan opfatte tingene som du vil. Og det gør du sandelig også

Vedrørende det arrogante. Er det vel mest et signal om, at jeg ikke
udtrykker holdninger, som du utvetydigt kan dele.
Det giver pr.automatik anledning til, en byge af perfide personlige
anklager. Fra dig og din kristne ven. Falck. Så hvorfor ikke også
arrogant

Who cares ?

Best regards Bruun

Fra : B æ 9

Dato : 27-09-06 16:45

Patruljen wrote:

> [...]
> Det giver pr.automatik anledning til, en byge af perfide personlige
> anklager. Fra dig og din kristne ven. Falck. Så hvorfor ikke også

der er sku kun een grund til at samtale med vidal og andresen: personlig
tilfredsstillese ved at fyre noget lort af i hovedet på dem - så slipper
konen og ungerne hvis chefen har været for dum i løbet af dagen.....

et par klatrøve er hvad de er

Fra : Patruljen

Dato : 28-09-06 14:38

Cyril Malka wrote:

> [...]
> http://www.nytestamente.org
> ... Klart man er bitter, når man tror, man er übermensch og blot bor i

Cyrel, Kære Cyrel.

Jeg troede, jeg var i dt kill - filter, sammen med dine øvrige
fortrængninger
Du er ganske selvmodsigende. Og jeg orker ikke spilde energi på dig.

Bruun