Til Vidal.
Fra : Patruljen

Dato : 23-09-06 01:11

Vidal.

Fortsætter du med at skrive off - topic, lege mudderkasse etc, må jeg
klage til din udbyder.
Dine personlige angreb er dels for lave, dels går de for vidt.

Regards Bruun

Fra : Harald Mossige

Dato : 23-09-06 02:00

Patruljen wrote:
> Vidal.
>
> Fortsætter du med at skrive off - topic, lege mudderkasse etc, må jeg
> klage til din udbyder.
> Dine personlige angreb er dels for lave, dels går de for vidt.

Slapp av.
Gud har gitt enkelte mennesker særretter; de slipper å stå til ansvar
overfor gud eller andre menneske, fordi de tror.

HM

Fra : Patruljen

Dato : 23-09-06 01:36

Harald Mossige wrote:

> Slapp av.
> Gud har gitt enkelte mennesker særretter; de slipper å stå til ansvar
> overfor gud eller andre menneske, fordi de tror.

Jeg har slappet for meget af i relation til Vidal. Det er ikke sikkert,
hans udbyder vil give ham samme sær - rettigheder, selvom han tror.

Best regards Bruun

Fra : Vidal

Dato : 23-09-06 08:28

Harald Mossige wrote:

> Gud har gitt enkelte mennesker særretter; de slipper å stå til ansvar
> overfor gud eller andre menneske, fordi de tror.

Taler du nu også på Guds vegne? Du kommer langt
omkring.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Patruljen

Dato : 23-09-06 11:33

Fra : Patruljen

Dato : 23-09-06 13:01

Vidal wrote:

> Taler du nu også på Guds vegne? Du kommer langt
> omkring.

Han citerer blot dine ord, Vidal

Som god troende, kan du demonstrere en adfærd, som løgner og hykler,
og forvente tilgivelse, fordi, du tror.... Mener du.

Og det er så dìt kristne grundlag Som du så fint demonstrerer.

Regards Bruun

Fra : Andreas Falck

Dato : 26-09-06 15:06

Den 23-09-2006, skrev Patruljen:

> Som god troende, kan du demonstrere en adfærd, som løgner og hykler,
> og forvente tilgivelse, fordi, du tror.... Mener du.
>
> Og det er så dìt kristne grundlag Som du så fint demonstrerer.

Hva' så Britt Malka - har du haft en rigtig dårlig dag?

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + DebatForum
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : Patruljen

Dato : 23-09-06 13:18

Patruljen wrote:
> [...]

"Jeg forstår ikke spørgsmålet. Men jeg kan give dig et
ultrakort resume af kristendommen, Gud har tilgivet
mennesket, hvis man tror. Prøv at læse NT, det er
meget oplysende i den henseende. "

> [...]
> og forvente tilgivelse, fordi, du tror.... Mener du.
>
> Og det er så dìt kristne grundlag Som du så fint demonstrerer.

Og det er vel en udgave du netop magter, at forholde dig til. I
modsætning til, hvad biblen rent faktisk indeholder.

Regards Bruun

Fra : kjaer

Dato : 23-09-06 15:28

Patruljen wrote:
> [...]
> klage til din udbyder.
> Dine personlige angreb er dels for lave, dels går de for vidt.

Husk at fortælle hvad der kommer ud af sådan en klage!!!

Fra : B æ 9

Dato : 23-09-06 15:37

kjaer wrote:

> Husk at fortælle hvad der kommer ud af sådan en klage!!!

hvad?

Fra : kjaer

Dato : 23-09-06 15:38

B æ 9 wrote:

> hvad?

Hwaffenøj "hvad" snakker du om?

Fra : B æ 9

Dato : 23-09-06 23:36

kjaer wrote:

> Hwaffenøj "hvad" snakker du om?

hvad der kommer ud af sådan en klaaaaaage

Fra : kjaer

Dato : 23-09-06 15:37

kjaer wrote:

> Husk at fortælle hvad der kommer ud af sådan en klage!!!

Udbydere er pålagt at behandle klager, hvis det drejer sig om børneporno.
Men lidt uenighed om tonen i en eller anden gruppe er de lige

Fra : Patruljen

Dato : 23-09-06 16:05

B æ 9 wrote:

> hvad?

Nja. Jeg mindes, at være blivet mødt med trusler fra de`herrer Vidal
/ Andreas om klager til min udbyder, da jeg efter deres opfattelse ikke
holdt fundsatsen.

Meen hvem er det egentlig, som ikke kan overholde fundsatsen?
Ikke fordi, jag agter at klage som sådan. Blot markere situationen,
klart og tydeligt.

Best Regards Bruun

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-09-06 19:38

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

> Meen hvem er det egentlig, som ikke kan overholde fundsatsen?
> Ikke fordi, jag agter at klage som sådan. Blot markere situationen,
> klart og tydeligt.

Jamen du er da dygtigt.

Dygtig dreng. Flot. Din mor ville være stolt af dig.

Har du det bedre nu?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : B æ 9

Dato : 23-09-06 23:37

Patruljen wrote:

> Nja. Jeg mindes, at være blivet mødt med trusler fra de`herrer Vidal
> / Andreas om klager til min udbyder,

uha da da

da jeg efter deres opfattelse ikke
> holdt fundsatsen.

jamen dog

> Meen hvem er det egentlig, som ikke kan overholde fundsatsen?

ja, hvem mon dog det er

> Ikke fordi, jag agter at klage som sådan.

hvorn så?

Blot markere situationen,

Fra : Patruljen

Dato : 24-09-06 01:12

B æ 9 wrote:

> uha da da
>

> da jeg efter deres opfattelse ikke
>

> jamen dog

> ja, hvem mon dog det er

> hvorn så?
>

> Blot markere situationen,

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Ja. ærlig talt. Jeg er godt - nok træt, af den - der vidaltype.
Han er godt - nok trættende med sine kontinuerlige anklager. Manden
har jo intet at tilføje - overhovedet. Kun gabende tomhed.

Regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 24-09-06 01:33

Jens Bruun wrote:
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

> Jamen du er da dygtigt.
>
> Dygtig dreng. Flot. Din mor ville være stolt af dig.
>
> Har du det bedre nu?

Det er altid en tilfredsstillelse, når en kristen må forlænge sit
tvangsritual med bønner om tilgivelse, fordi han har været en
løgnagtigt hykler.

Regards Bruun

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-09-06 17:21

> Det er altid en tilfredsstillelse, når en kristen må forlænge sit
> tvangsritual med bønner om tilgivelse, fordi han har været en
> løgnagtigt hykler.

Sjovt sted at få sine tilfredsstillelser, men sådan er vi jo alle så
forskellige.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Patruljen

Dato : 24-09-06 01:58

B æ 9 wrote:

> uha da da
>

> da jeg efter deres opfattelse ikke
>

> jamen dog

> ja, hvem mon dog det er

> hvorn så?
>

> Blot markere situationen,

Ja. Jeg må tilstå. Vidal er så anstrengende, at han burde betale
ekstra - tillæg for at udbrede sin lidelses - historie, her på
usenet.

Efter klynk og klagesange i uendelige ballader... Om snart ditten.
Snart datten. Har han godt af et daf på hørerøret... En person som
påberåber sig at være kristen - havde jeg forventet magtede at
deltage i debatten på en sober måde, med fornuftige argumenter.

Det er han så ikke... Ikke et eneste rationelt argument. Der er bare.
Fnidder.

Regards Bruun

Fra : B æ 9

Dato : 24-09-06 09:40

Patruljen wrote:

> En person som
> påberåber sig at være kristen - havde jeg forventet magtede at
> deltage i debatten på en sober måde, med fornuftige argumenter.

hvem har dog givet dig den skøre ide

> Det er han så ikke... Ikke et eneste rationelt argument. Der er bare.
> Fnidder.

er det en han eller er det bare noget hun siger?

Fra : Patruljen

Dato : 24-09-06 09:54

B æ 9 wrote:

> hvem har dog givet dig den skøre ide

Ja. Jeg har været vel optimistisk, der.

> er det en han eller er det bare noget hun siger?

Det er en hankøn, som har så opblæst. Det er jeg ret sikker på.

Best regards Bruun

Fra : Patruljen

Dato : 24-09-06 17:55

Jens Bruun wrote:
> "Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message

> Sjovt sted at få sine tilfredsstillelser, men sådan er vi jo alle så
> forskellige.

Nja. Det er ikke en tilfredsstillelse, som gør at jeg efter
rådgivning fra Jesus, må hugge min højre hånd af

Det er bare pudsigt, når disse kristne må lyve. Det står forrest i
deres klubhåndbog, jo.
At det må de ikke.

Jeg har en aftale med Mephisto. Jo flere, der falder ned i hans
underground - klub, desto større rabat får jeg, next gang jeg skal i
Føtex.

Best Regards Bruun