Al-Qaeda truer paven med jihad
Fra : Cyril Malka

Dato : 19-09-06 09:28

Den islamistiske organisation vil "sønderflå korset", hedder det. Fredag
kan blive "vredens dag", hvor muslimer verden over viser deres
utilfredshed med paven

Terrororganisationen al-Qaeda fremsætter nu trusler mod både paven og
den vestlige verden.

"Vi siger til korsets tjener: Vent på nederlaget. I vil ikke have noget
valg: islam eller døden," hedder det i en erklæring, som organisationen
offentliggjorde på internettet i går...
Læs resten her:
http://www.kristeligt-dagblad.dk/kirkeogtro/artikel:aid=304855

--
Venligst,

Cyril

Cyril Malka (www.psyken.org) - om drømme:
http://www.berlingske.dk/grid/forbrug/artikel:aid=791954

Fra : Bekan

Dato : 19-09-06 10:48

Cyril Malka wrote:
> [...]
> noget valg: islam eller døden," hedder det i en erklæring, som
> organisationen offentliggjorde på internettet i går...

Når det kommer til stykket har nok de pavelige meget mere blod på hænderne
end muslimerne - indtil videre.

Ellers mener jeg den udtalelse var fuldt ud overlagt, og så kan man spørge,
hvorfor nu det?