Er dk. livssyn. Kristendom en kommerciel i~
Fra : Patruljen

Dato : 14-09-06 16:35

Det må konstateres, at Usenet regelmæssigt benyttes, som en mulighed
for at promovere sin forretning.

Jeg tænker på om det var hensigten med dk.livssyn.kristendom, at den
skulle fungere som en lejlighed til billig reklame - virksomhed ?

Kan man gøre det i andre debat - forums ?

Best regards Bruun

Fra : Andreas Falck

Dato : 14-09-06 20:17

Patruljen skrev i news:1158248115.028457.8340@d34g2000cwd.googlegroups.com

> Jeg tænker på om det var hensigten med dk.livssyn.kristendom, at den
> skulle fungere som en lejlighed til billig reklame - virksomhed ?

Du har da, i lighed med Malka-fjolserne, gjorde dig ihærdige anstrengelser
for at føre reklame for din selvpromoverede psykoterapiuartige virksomhed.

Men som de meget overbærende mennesker de faste skribenter af gruppen er,
har også du fået meget lang snor, - selv om du til tider har trukket
temmelig lange veksler på gruppemedlemmernes tålmodighed.

Men da din malka-inspirerede psykosetilstand tager mere og mere over i din
personlighed, nærmer du hurtigt det stade hvor du bør stoppe inden du mister
enhver form for troværdighed og respekt (hvis det da ikke allerede er
forsent).

> Kan man gøre det i andre debat - forums ?

Du kunne jo gøre forsøget, og så lade denne her gruppe få lidt fred og ro
imens du gør dig upopulær andre steder.

Alternativt kan jeg da foreslå dig at opsøger gruppe hvor Malka-navnet
indgår. Der vil du komme i et selskab der passer helt fint til den
mentalitet du har promoveret her i gruppen.

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : B æ 9

Dato : 14-09-06 23:17

Andreas Falck wrote:
> [...]
> indgår. Der vil du komme i et selskab der passer helt fint til den
> mentalitet du har promoveret her i gruppen.

hva så andresen - når du sprutter, sidder så osse og river i grenen?

Fra : Patruljen

Dato : 15-09-06 02:30

B æ 9 wrote:
> [...]

Nej. Andreas. Du aner ikke hvem jeg er. Så selvpromovering kan du
næppe tale om

Andreas. I har haft godt af det

Hvor du skælder ud, da. Har du tænkt på, om du måske ikke tager dig
- selv og det - her lige lidt vel, for alvorligt, Andreas ?

Nope. Så let slipper du ikke

Det er en fantastisk følelsesladet reaktion, du disker op med
Tag en dyb indånding, Andreas. Slap af. Husk væsken.

> hva så andresen - når du sprutter, sidder så osse og river i grenen?

Grenen ?

Bestt regards Bruun

Fra : B æ 9

Dato : 15-09-06 08:08

> Hvor du skælder ud, da. Har du tænkt på, om du måske ikke tager dig
> - selv og det - her lige lidt vel, for alvorligt, Andreas ?

zombier er sku da alvorlige

> Grenen ?

nårh ja - så kæppen, da. Vores ven sigmund vidste jo godt noget om
libido og hvis den ikke er til at styre fordi overjeget har travlt med
alt muligt andet, så ender det tit med noget sex-noget.

Så det var et spørgsmål til andresen om han føler seksuel lyst når han
er vred.

måske han skulle smutte på tanken efter et franskbrød og en tysk
leder-hosen-klask-røven-pornofilm så han kan få de der testeteroner
brændt af

Fra : struer

Dato : 15-09-06 05:49

Patruljen wrote:

> Nej. Andreas. Du aner ikke hvem jeg er. Så selvpromovering kan du
> næppe tale om

Jeg har længe håbet på du ville fortælle os det, men aner du selv
hvem du er ?

Erik L

Fra : Andreas Falck

Dato : 15-09-06 07:13

struer skrev i news:1158295710.939345.50240@e3g2000cwe.googlegroups.com

[ ... ]
> Jeg har længe håbet på du ville fortælle os det, men aner du selv
> hvem du er ?

En klonet udgave af Cyril Malka iblandet en portion Henrik Vestergaard
Blunck.

Fra : B æ 9

Dato : 15-09-06 08:14

Andreas Falck wrote:
> struer skrev i news:1158295710.939345.50240@e3g2000cwe.googlegroups.com
>
> [ ... ]
>
> En klonet udgave af Cyril Malka iblandet en portion Henrik Vestergaard
> Blunck.

Hej Andreas

Ham dér Cyril Malka, er det ikke.....?