Nogen som ved hvem der har lavet dette num~
Fra : Silver

Dato : 23-11-06 19:47

Davs folkens.

Jeg har uploaded et lille klip som jeg har fået fat i via mobil, og det
hedder Equinox 5, det er en genindspilning af Jean Michel Jarre's nummer med
mere bass og mere fart over feltet.

Nu ville jeg så meget gerne vide hvem i alverden der har lavet dette remix
og om der findes en hel cd med netop JMJ's numre.

Håber en kan hjælpe mig

Klip ligger i dk.binaer (på newsbin.cybercity.dk, for dem som bruger CC)

Mvh
Silver

Fra : Morten Bowman

Dato : 24-11-06 00:57

On Thu, 23 Nov 2006 19:46:41 +0100, "Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk>
wrote:

> [...]
>
>Håber en kan hjælpe mig
>
>Klip ligger i dk.binaer (på newsbin.cybercity.dk, for dem som bruger CC)

Du tænker nok på 'Odyssey Through O2' som er en plade med ene remix.
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:4d87gj4r36iw
Der er dog også udgivet en fan-cd der hedder 'Jarre forever'
http://www.folkvord.net/jarretribute/

Fra : Silver

Dato : 24-11-06 11:41

> [...]
> http://www.allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=10:4d87gj4r36iw
> Der er dog også udgivet en fan-cd der hedder 'Jarre forever'

Nope, desværre, har lige hørt begge cd'er igennem og den var der ikke, den
er også mærkbar mere trance relateret den jeg har uploaded end disse.

Men tak for forsøget :I

Mvh
Silver.

Fra : Jacob E.

Dato : 24-11-06 18:10

Silver wrote:
> [...]
> det hedder Equinox 5, det er en genindspilning af Jean Michel Jarre's
> nummer med mere bass og mere fart over feltet.

Havde du nu skrevet "Equinox 4" kunne det være Shane 54, men du kan jo
prøve lykken alligevel.

Mvh Jacob

Fra : Silver

Dato : 24-11-06 19:22

> Havde du nu skrevet "Equinox 4" kunne det være Shane 54, men du kan jo
> prøve lykken alligevel.

TAKKER!, for jeg hentede lige JMJ E5 for en sikkerhedsskyld og den ligner
den slet ikke, så det er nok den....(håber jeg :) )

Mvh
Silver.

Fra : Silver

Dato : 26-11-06 03:31

> Havde du nu skrevet "Equinox 4" kunne det være Shane 54, men du kan jo
> prøve lykken alligevel.

Fandt den sgu, det var gode gamle DJ Quicksilver - Equinox 4. :D, men i skal
have tak for jeres hjælp.

Mvh
Silver.