/ Forside / Interesser / Fritid / Musik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Musik
#NavnPoint
Nordsted1 29914
ans 21076
dova 20615
Klaudi 18463
Kazistuta 18027
3773 17729
boibbo 13999
o.v.n. 13226
refi 11088
10  tedd 8824
DR-Chefer nasser biletter
Fra : Martin Bak


Dato : 22-11-06 17:30

Ikke fordi jeg på nogen måde føler mig forbigået, men proceduren og omfanget
er da forargeligt?

Gad vide om det kun er DRs egne arrangementer hvor den slags foregår?

http://www.berlingske.dk/kultur/artikel:aid=827396/

--
Martin



 
 
Holst (22-11-2006)
Kommentar
Fra : Holst


Dato : 22-11-06 17:57


Martin Bak wrote:

> Ikke fordi jeg på nogen måde føler mig forbigået, men proceduren og omfanget
> er da forargeligt?
>
> Gad vide om det kun er DRs egne arrangementer hvor den slags foregår?
>
> http://www.berlingske.dk/kultur/artikel:aid=827396/

Der er intet usædvanligt i, at bestyrelse, direktion og lignende altid
på forhånd for nogle billetter reserveret eller kommer foran i køen, når
der skal afholdes arrangementer. Det sker hos DR, og det sker mange
andre steder. Intet nyt under solen.

Max (22-11-2006)
Kommentar
Fra : Max


Dato : 22-11-06 18:05

Hej Holst

> når der skal afholdes arrangementer. Det sker hos DR, og det sker
> mange andre steder. Intet nyt under solen.

Ja, lidt fryns har vi vel alle :)

--
Mvh Max



Nicolai (22-11-2006)
Kommentar
Fra : Nicolai


Dato : 22-11-06 18:37

>> når der skal afholdes arrangementer. Det sker hos DR, og det sker
>> mange andre steder. Intet nyt under solen.
>
> Ja, lidt fryns har vi vel alle :)

Sølle forsøg på at hævde dig?



Max (22-11-2006)
Kommentar
Fra : Max


Dato : 22-11-06 19:16

Hej Nicolai

> Sølle forsøg på at hævde dig?

Misundelse er en grim ting :)

--
Mvh Max



Nicolai (23-11-2006)
Kommentar
Fra : Nicolai


Dato : 23-11-06 09:47

>> Sølle forsøg på at hævde dig?
>
> Misundelse er en grim ting :)

Tværtimod, mistænker bare motivet for dit indlæg.



Max (23-11-2006)
Kommentar
Fra : Max


Dato : 23-11-06 10:04

Hej Nicolai

> Tværtimod, mistænker bare motivet for dit indlæg.

Aha, så kan jeg ikke hjælpe dig :)

Mvh Max



Nicolai (23-11-2006)
Kommentar
Fra : Nicolai


Dato : 23-11-06 15:16

>> Tværtimod, mistænker bare motivet for dit indlæg.
>
> Aha, så kan jeg ikke hjælpe dig :)

Nej, dine 2 første indlæg afslørede dig :)



Max (23-11-2006)
Kommentar
Fra : Max


Dato : 23-11-06 15:33

Hej Nicolai

> Nej, dine 2 første indlæg afslørede dig :)

Det er godt at du more dig, det er jo en glæde at more andre.

Mvh Max



Martin Bak (22-11-2006)
Kommentar
Fra : Martin Bak


Dato : 22-11-06 18:02


"Holst" <newsnov06@shelter.dk> skrev i en meddelelse
news:45648146$0$165$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> Martin Bak wrote:
>
>> Ikke fordi jeg på nogen måde føler mig forbigået, men proceduren og
>> omfanget er da forargeligt?
>>
>> Gad vide om det kun er DRs egne arrangementer hvor den slags foregår?
>>
>> http://www.berlingske.dk/kultur/artikel:aid=827396/
>
> Der er intet usædvanligt i, at bestyrelse, direktion og lignende altid på
> forhånd for nogle billetter reserveret eller kommer foran i køen, når der
> skal afholdes arrangementer.

Ja, selvfølgelig.. Men 15-20% af det samlede antal biletter? Det synes jeg
er voldsomt.

Martin



Holst (22-11-2006)
Kommentar
Fra : Holst


Dato : 22-11-06 18:15


Martin Bak wrote:

> Ja, selvfølgelig.. Men 15-20% af det samlede antal biletter? Det synes jeg
> er voldsomt.

Når de har en så stor bestyrelse/direktion, burde de afholde det et
sted, hvor der er plads til flere.

ASKF (24-11-2006)
Kommentar
Fra : ASKF


Dato : 24-11-06 12:25

Holst ytrede sig i <4564857e$0$174$edfadb0f@dread11.news.tele.dk> med
dette:

>
>Martin Bak wrote:
>
>> Ja, selvfølgelig.. Men 15-20% af det samlede antal biletter? Det synes jeg
>> er voldsomt.
>
>Når de har en så stor bestyrelse/direktion, burde de afholde det et
>sted, hvor der er plads til flere.

Faktisk burde de have nogle faste regler for max andel samt antal
billetter der kan benyttes til repræsentative formål.

Proceduren for erhvervelse af disse billetter burde også ligge helt
fast, og ikke være så kaotisk som beskrevet i artiklen.

"Spydige, nedladende og kommanderende e-mails er ikke usædvanlige,
hverken fra eksterne partnere eller ansatte."
<http://www.berlingske.dk/kultur/artikel:aid=827396/>

Hvordan eksterne partnere kan finde på at skrive direkte til
arrangementslederen forstår jeg ikke, i alle andre sammenhænge bliver
samarbejdspartnere inviteret, eller de kommer eventuelt med en interesse
henvendelse på direktionsniveau.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
"When you try to change a mans paradigm, you must keep in mind that he
can hear you only through the filter of the paradigm he holds."
-Myron Tribus

Holst (24-11-2006)
Kommentar
Fra : Holst


Dato : 24-11-06 12:39


ASKF wrote:

> Faktisk burde de have nogle faste regler for max andel samt antal
> billetter der kan benyttes til repræsentative formål.
>
> Proceduren for erhvervelse af disse billetter burde også ligge helt
> fast, og ikke være så kaotisk som beskrevet i artiklen.

Nej, det lyder ikke ligefrem optimalt.

Men Lars Vesterløkke citeres i artiklen jo også for følgende: "Når det
så er sagt, synes jeg bestemt ikke, at den praksis du (Jakob Skov, red.)
beskriver, lyder som noget, der er i orden, skriver Vesterløkke, der nu
vil "stramme op"."

ASKF (25-11-2006)
Kommentar
Fra : ASKF


Dato : 25-11-06 00:49

Holst ytrede sig i <4566d9f2$0$201$edfadb0f@dread11.news.tele.dk> med
dette:

>
>ASKF wrote:
>
>> Faktisk burde de have nogle faste regler for max andel samt antal
>> billetter der kan benyttes til repræsentative formål.
>>
>> Proceduren for erhvervelse af disse billetter burde også ligge helt
>> fast, og ikke være så kaotisk som beskrevet i artiklen.
>
>Nej, det lyder ikke ligefrem optimalt.
>
>Men Lars Vesterløkke citeres i artiklen jo også for følgende: "Når det
>så er sagt, synes jeg bestemt ikke, at den praksis du (Jakob Skov, red.)
>beskriver, lyder som noget, der er i orden, skriver Vesterløkke, der nu
>vil "stramme op"."

Ja, men det er jo en af disse dejligt ukonkrete udtalelser, der kan
betyde lidt af hvert.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
"When you try to change a mans paradigm, you must keep in mind that he
can hear you only through the filter of the paradigm he holds."
-Myron Tribus

Thomas (22-11-2006)
Kommentar
Fra : Thomas


Dato : 22-11-06 23:12


"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i en meddelelse
news:ek1tue$1u7f$1@newsbin.cybercity.dk...
> Ikke fordi jeg på nogen måde føler mig forbigået, men proceduren og
> omfanget er da forargeligt?
>
> Gad vide om det kun er DRs egne arrangementer hvor den slags foregår?
>
> http://www.berlingske.dk/kultur/artikel:aid=827396/
>

Tja... Jeg kan næppe forestille mig, at ret mange af dem der så det
i fjernsynet føler sig snydt....
Det show var IMO dræbende kedeligt, og fyldt med elendig musik.
Undtagelserne var lidt af det Anders og Anders leverede, samt Mani
Spinx....

Og så fik Mikael Simpson lige 100.000 kugler i baglommen - Jeg havde
personligt hellere set ham få en for panden... Veto havde fortjent den
pris IMO.

..Thomas



Propellen (22-11-2006)
Kommentar
Fra : Propellen


Dato : 22-11-06 23:25

Wed, 22 Nov 2006 23:11:34 +0100, tastede "Thomas"
<Thomas.Elbo@REMOVEMail.dk>, i dk.kultur.musik


>
>Tja... Jeg kan næppe forestille mig, at ret mange af dem der så det
>i fjernsynet føler sig snydt....
>Det show var IMO dræbende kedeligt, og fyldt med elendig musik.
>Undtagelserne var lidt af det Anders og Anders leverede, samt Mani
>Spinx....
>

Dræbende kedeligt syntes jeg dog ikke det var. Jeg syntes dog Palshøj
var bedre som vært. Ufo & Yepha + Little T var sq for fede.. Og
Trentemøller. Hvis det stod til mig, så skulle Little T/Natasja have
vundet ALT!!!

>Og så fik Mikael Simpson lige 100.000 kugler i baglommen - Jeg havde
>personligt hellere set ham få en for panden... Veto havde fortjent den
>pris IMO.

Nix - Natasja... Osse selvom hun ikke var nomineret!! Glæder mig som
et lille barn til hendes dansksprogede album.

--
Propellen

Peter Brandt Nielsen (25-11-2006)
Kommentar
Fra : Peter Brandt Nielsen


Dato : 25-11-06 15:47

Propellen skrev:
>> Tja... Jeg kan næppe forestille mig, at ret mange af dem der så det
>> i fjernsynet føler sig snydt....
>> Det show var IMO dræbende kedeligt, og fyldt med elendig musik.
>> Undtagelserne var lidt af det Anders og Anders leverede, samt Mani
>> Spinx....
>
> Dræbende kedeligt syntes jeg dog ikke det var. Jeg syntes dog
> Palshøj var bedre som vært. Ufo & Yepha + Little T var sq for
> fede.. Og Trentemøller. Hvis det stod til mig, så skulle Little
> T/Natasja have vundet ALT!!!

Showet var okay, men led endnu engang af tøven og langsomhed, som
åbenbart skyldes lange sceneskift. De sorte spejdere gjorde det til en
joke, men ellers var præsentationen noget slap. Men musikalsk synes
jeg sgu, showet var helt i orden.

Og så synes jeg vel, de priser er en del mindre vigtige, end P3 selv
tror, de er.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk


Ralph (23-11-2006)
Kommentar
Fra : Ralph


Dato : 23-11-06 00:06

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i en meddelelse
news:ek1tue$1u7f$1@newsbin.cybercity.dk...
> Ikke fordi jeg på nogen måde føler mig forbigået, men proceduren og
> omfanget er da forargeligt?

Tjaa, nu kunne de jo ikke engang komme af med de billetter der var til
rådighed, til sidst skulle Camilla Jane Lee, ud at kapre kunder der FIK de
sidste fem billetter, så det....

--
Ralph



Thomas (23-11-2006)
Kommentar
Fra : Thomas


Dato : 23-11-06 00:44


"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:4564d7b8$0$187$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i en meddelelse
> news:ek1tue$1u7f$1@newsbin.cybercity.dk...
>> Ikke fordi jeg på nogen måde føler mig forbigået, men proceduren og
>> omfanget er da forargeligt?
>
> Tjaa, nu kunne de jo ikke engang komme af med de billetter der var til
> rådighed, til sidst skulle Camilla Jane Lee, ud at kapre kunder der FIK de
> sidste fem billetter, så det....
>

Det kunne jo også tænkes, at det havde været planen hele tiden - De har
jo udloddet mange billetter i diverse konkurrencer, den sidste måneds tid.
Og der var vist også udsolgt på billetnet - det sagde de da på P3 mange
gange... Og det var altså også kun 6 billetter CJL havde at dele ud...

..Thomas



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408929
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste