Beverly hills sang?
Fra : Jim

Dato : 19-11-06 11:41

Hej

I fredag´s,sad jeg og så det første afsnit af serien beverly hills 90210,der
var en kvinde der sang,mens jason priestley kørte en tur,med en pige på en
motorcykel,nogen der ved hvem det var der sang?.

Vh Jim

Fra : Carsten Andersen

Dato : 20-11-06 11:48

"Jim" <Jim@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 90210,der var en kvinde der sang,mens jason priestley kørte en tur,med en
> pige på en motorcykel,nogen der ved hvem det var der sang?.

Hej,

Jeg ledte selv med lys og lygte efter det nummer ved en af de tidligere
genudsendelser af BH90210.

Nummeret hedder "Clear to you" og er lavet af "The innocence mission"
Det er udgivet som single, og findes desuden på albummet med titlen "The
innocence mission". Albummet kan købes hos Rillen i Grenå
http://www.rillen.dk/index.asp?headGroupID=2&ProductNr=212888

mvh

Carsten Andersen

Fra : Jim

Dato : 20-11-06 17:41

Tusind! tak skal du ha,det jeg bare rigtig glad for.