Elvis Presley samling . hvad er det evt væ~
Fra : Ukendt

Dato : 16-11-06 01:02

Hej i gruppen..

Jeg har Arvet..

I blandt Tons af ting. lå der en samling Elvis presley plader.

De fleste er I absolute Top kvallitet både i cover og vinylen.
Der er blevet passet kanon godt på denne samling plader her..
Der er ca.50 LP'er.. og 25 singler....

mange af LP'erne er der billeder på selve vinylet også.
og tilhørende hæfter billeder og bøger der måtte være indeni
er 100% intakte i alle LP'erne.

Nogle af pladerne er stadig pakket i plasticfolie og har derved aldrig
været brugt.
De er uden tvivl blevet købt til samler obiekt mere end det er blevet
hørt i dette tilfælde..

hvordan finder man ud af hvor meget sådan noget er værd.?
For det må da have en eller anden verdi af en slags.
og i så fald.
hvem kan man forhøre sig ved.?

vh lars

ps.
Syntes ikke lige det er en gul&gratis ting,,
ikke sådan uden viderere i vertfald.

Men jeg ka ikk li' Elvis presley
så jeg ville i grunden gerne af med samlingen....
til den rigtige.

Fra : Max

Dato : 16-11-06 08:04

Hej Lass

> hvordan finder man ud af hvor meget sådan noget er værd.?
> For det må da have en eller anden verdi af en slags.
> og i så fald hvem kan man forhøre sig ved.?

Du kan lave en liste lp titler, plademærke og nummer,
og så spørge i dk.marked.privat.musik

Du kan også kontakte en Elvis fanklub og spørge der.

Der findes en del antikvapladehandlere rundt i landet,
dem kan du så finde og prøve at spørge.

Du kan også se om du kan finde tilsvarende plader på
f.eks. Ebay for at danne dig et indtryk om hvad de evt.
kan være værd internationalt set.

Mvh Max

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 16-11-06 09:28

On Thu, 16 Nov 2006 08:04:05 +0100, "Max"
<max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> [...]
>
>Du kan også se om du kan finde tilsvarende plader på
>f.eks. Ebay for at danne dig et indtryk om hvad de evt.

Eventuelt kan du kontakte http://www.elvisunlimited.se/
Et af de steder hvor de har mest om herren. De ligger i Randers, selv
om hjemmesiden tilsyneladende er i Sverige.

--
Slet transportmidlet før dk
__o