Dinglebærrene - Mc Donalds
Fra : Jesper

Dato : 11-11-06 00:03

Jeg leder efter denne lille lydstump . og alt andet med Dinglebærrene.

Jessper Larsen

Fra : Anders Houmark

Dato : 12-11-06 17:46

Jesper wrote:
> Jeg leder efter denne lille lydstump . og alt andet med
> Dinglebærrene.
>
> Jessper Larsen

Her er det enkelte nummer:
http://www.speedyshare.com/953527380.html

Jeg har uploadet alt Dinglebærene som jeg havde, og det ligger i 4 rar filer
som skal kombineres for at blive pakket ud.

http://www.speedyshare.com/207565828.html
http://www.speedyshare.com/985199773.html
http://www.speedyshare.com/473507176.html
http://www.speedyshare.com/566552566.html

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Jesper

Dato : 13-11-06 00:16

Jeg takker - så blev det aligevel jul i år og så endag i november.....

Jesper

Fra : Anders Houmark

Dato : 13-11-06 00:28

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-07 22:57

Anders Houmark wrote:

> [...]
>

> Jeg har uploadet alt Dinglebærene som jeg havde, og det ligger i 4 rar filer
> som skal kombineres for at blive pakket ud.

kan du maile mig en liste med hvad du har, jeg tror min samling mangler
et par stykker.

på forhånd tak.