Beatles : Love (ny CD 20 november)
Fra : Peter Heide

Dato : 05-11-06 15:05

Lige klar til julesalget. Har lige hørt 4 track CD-sampler fra releaset ;

troede egentlig det bare var en ny-mixede omgang ,men der er tale om
et remix og de 3 af numrene på CDen holder big time. Især Strawberry
får en ordentlig tur i centrifugen ( tror at ca . 10 -15 beatles originale
og
diverse outtakes er blandet sammen ) og det holder. Faktisk skide godt.
Selvom det viker lidt rodet i den sidste 1/3-del

My guitar gently weeps; er et Harrison outtake tilsat en omgang strygere
og DET er for meget af det gode. Lidt for sukkersødt imo.

Det bedste og det "værste" fra CDen.

Glæder mig til den 20ende

Fra : Allan Krautwald

Dato : 10-11-06 17:51

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> My guitar gently weeps; er et Harrison outtake tilsat en omgang strygere
> og DET er for meget af det gode. Lidt for sukkersødt imo.

Misforstå mig ikke...jeg er en af de størst tænkelige fans af den gamle
hæderkronede gruppe.
Men jeg synes citronen efterhånden har været presset rigeligt tilstrækkeligt
mange gange. De originale udgivelser er blevet genudgivet i forskellige
indpakninger...vi har fået nogle af BBC-tingene udgivet officielt og så var
der selvfølgelig hele Anthology-tingen. Nu er man så åbenbart ifølge det du
skriver nået til virkelig at pille ved de gamle ting...lægge strygere på
While my guitar gently weeps og whatever.
Jeg synes der virker kvalmende...og blot endnu et forsøg på at tjene en
lille ekstra klatskilling på x antal millioner pund af nogle i forvejen
hovedrige gamle rockstjerner. Man skulle ven antage, at bankkontiene bugner
rigeligt i forvejen.

Fra : Peter Heide

Dato : 13-11-06 01:45

> [...]
> lille ekstra klatskilling på x antal millioner pund af nogle i forvejen
> hovedrige gamle rockstjerner. Man skulle ven antage, at bankkontiene

Kan godt følge dig men resultatet er egentlig meget godt. Har efterhånden
hørt den nogle gange ( sampleren )og er begyndt at blive lidt træt af den.
Det blev jeg ikke af de originale uden fixfaxerier.

Den får forøvrigt (Love cd'en)top anmeldelse i det seneste nummer af Mojo.