hollandsk pigegruppe
Fra : ___P.Sir

Dato : 04-11-06 21:31

Hvad var navnet på den hollandske pigegruppe, som havde et meget "saftigt"
sceneshow, nærmest pornografisk., men også spillede noget hæderligt
heavymetal?
Preben

Fra : Holst

Dato : 04-11-06 21:52

___P.Sir wrote:

> Hvad var navnet på den hollandske pigegruppe, som havde et meget "saftigt"
> sceneshow, nærmest pornografisk., men også spillede noget hæderligt
> heavymetal?

Tænker du på Rockbitch? Dog mener jeg, at de var engelske.

Men de skulle vist have haft et saftigt sceneshow. De er vist mest
kendte for "det gyldne kondom", som blev smidt ud til publikum, og den
person, som fik fat på det, fik sex med en fra bandet.

Ja, hvis det da ikke er en skrøne.

Fra : Peter G

Dato : 04-11-06 21:56

http://en.wikipedia.org/wiki/Rockbitch

--
M.v.h. Peter.
http://musicbrainz.org/

Fra : isteen

Dato : 05-11-06 17:54

___P.Sir <remove_pbs@adslhome.dk> wrote:

> Hvad var navnet på den hollandske pigegruppe, som havde et meget "saftigt"
> sceneshow, nærmest pornografisk., men også spillede noget hæderligt
> heavymetal?
> Preben

Jeg kender ikke nogen hæderlige metalbands fra Holland, og slet ingen
pigebands udover Luv (var de ikke fra Holland?)!