Lotte Rømer? Hvilken Sang? Hvilket Album~
Fra : Anders

Dato : 02-11-06 23:39

Hej,

På kassettebånd har jeg en gammel Lotte Rømer sang som jeg godt kunne tænke
mig på CD.
Problemet er at jeg ikke ved hvad sangen hedder. Er der nogen der ud fra
flg. tekst-brudstykker kan fortælle mig hvilket album sangen findes :

********************************
"Sku´ vi...sku´ vi gå ud..?"

"...og ser på alle de andre, og siger ingenting - og ser ihvertfald slet
ikke på ham.
Så vender jeg hovedet og siger - hvoredan går det? Det går godt siger han,
men vender hovedet væk!"

"Så siger vi ikke mere...og ser slet ikke på hinanden"

******************************

Hvis der er nogen der kender sangen så burde overnstående være nok til at
identificere sangen
På forhånd tak!

Mvh,
Anders

Fra : Anders

Dato : 04-11-06 20:43

Er der virkelig ikke nogen der ved det?!

- Hvad er I for nogle uvidende assholes?!!

Fra : Lars Holst

Dato : 04-11-06 22:01

"Anders" <no@no.no> said in

> Er der virkelig ikke nogen der ved det?!
>
> - Hvad er I for nogle uvidende assholes?!!
>

> "Anders" <no@no.no> skrev i en meddelelse

Jeg har den på plade men jeg er for doven til at sætte den på og finde
den for at hjælpe dig.

--
Lars Holst

Fra : Anders

Dato : 04-11-06 23:50

....Ej, kan du ikke bare lige se hvad selve titlen på pladen er...?!
- du behøver jo ikke ligefrem at sætte pladen på....