Tortur-Thomas
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 31-10-06 19:21

Jeg vågnede i morges ved at radioen torturerede mig med en slags
mandsstemme som nærmest lød som en blanding af en der var dumpet til
drengekoret - og en der forsøgte at efterligne Gibb-brødrene. Melodi var
der ikke tale om. Men tekst! Ord så tomme, monotone og stereotype at de
må være lavet på et lokum i løbet af et par minutter. Men måske
effektive at fremføre foran 5000 engangslightere, hvem ved.

Og midt i min aftensmad præsenterer en ung benovet sild så den smilende
sadist foran TV-Avisens snurrende kameraer. Torturen fortsætter.

At Thomas Helmig ganske givet vil komme til at tjene styrtende med penge
på sit folkeforførende nonsens er der ikke noget nyt i. Han må have
hårdt brug for dem. Men har han også fortjent dem?

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk - www.stornotime.dk

Fra : Bruno

Dato : 31-10-06 22:11

Jørgen Grandt wrote:
> At Thomas Helmig ganske givet vil komme til at tjene styrtende med penge
> på sit folkeforførende nonsens er der ikke noget nyt i. Han må have
> hårdt brug for dem. Men har han også fortjent dem?

Ja, mindste lige så meget som Beatles og Roling Stones.

Mvh

Bruno

Fra : Ralph Køster

Dato : 01-11-06 07:12

scissors sisters med"dont feel like dancing".
Faktisk et ret godt nummer.

Ralph.

Fra : Steen

Dato : 01-11-06 08:17

Jørgen Grandt wrote:
> Tortur-Thomas

Nå, jeg troede først du mente ham der Buttenschøn - Helmig er bare
intetsigende, Buttenschøn er direkte irriterende

Fra : Morten Steen

Dato : 01-11-06 14:53

>Nå, jeg troede først du mente ham der Buttenschøn - >Helmig er bare
>intetsigende, Buttenschøn er direkte irriterende

Kunne ikke være mere enig...bortset fra at Helmig er superfed. ;)

Morten

Fra : ___P.Sir

Dato : 06-11-06 12:22

> Kunne ikke være mere enig...bortset fra at Helmig er superfed. ;)

jeg er sikker på, at hvis Thomas tilfældigvis var født i USA, havde han
været en verdensstjerne idag, på linie med John Cougar Mellencamp, Billy
Joel og lign., for nu at sammenligne stilarter.
Preben

Fra : isteen

Dato : 06-11-06 14:41

___P.Sir <remove_pbs@adslhome.dk> wrote:

> [...]
> været en verdensstjerne idag, på linie med John Cougar Mellencamp, Billy
> Joel og lign., for nu at sammenligne stilarter.

Smag og behag - personligt synes jeg Helmig er ultrakedelig, men jeg ved
der er mange der er uenig med mig...og heldigvis findes der ingen
facitliste til musik.

Fra : -V-

Dato : 01-11-06 14:30

Ralph Køster skrev:
> scissors sisters med"dont feel like dancing".
> Faktisk et ret godt nummer.

Et ok nummer, ja.

Men....har det noget med Thomas Helmig aka Tortur-Thomas, som tråden
egentlig handler om, at gøre?

Du bør nok også lige læse denneher:

-V-