munkemusik
Fra : Per H

Dato : 28-10-06 13:21

Jeg er ude efter noget musik, sunget af munke, gerne hvor drengekor
indgår-

jeg har fået et nummer af min søn. og jeg er ret sikker det netop er
munke der synger. Men hvad de hedder aner jeg ikke, er der nogle der
har nogle navne jeg kan søge på?

Jeg er intr, bla fordi de kan gå enormt højt op i tonen, og mit anlæg
har svært ved at klare det.

Jeg har ledt på itunes, uden held

håber på hjælp

Vh Per

Fra : Mads Breddam

Dato : 28-10-06 14:00

> Jeg er ude efter noget musik, sunget af munke, gerne hvor drengekor
> indgår-

Du kan evt. kigge efter nogle kor-stykker fra renæssancen. Inspireret af
indlægget hører jeg netop Orlando de Lasso - "Trisis est anima mea" . Det
mener jeg bestemt kun er mands- og drengekor, og de knejte går ret højt op.
Lignende er - vistnok - Giovanni Pierluigi da Palestrina. Stavemåder kan
vist variere. Biblioteket er nok nærmere stedet end iTunes for den slags
musik - Bibliotekernes netmusik har noget Palestrina kan jeg se.
https://www.bibliotekernesnetmusik.dk/

Ellers er der det her Gregorianske halløj, som jeg har et billede af, der
måske er forkert, som værende ret opreklameret. Tror heller ikke det er
udpræget høje toner de har gang i.

--
Mvh.:
Mads Dupont Breddam

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-06 14:02

On Sat, 28 Oct 2006 14:20:55 +0200, Per H <phbyg@SLETprivat.dk> wrote:

>jeg har fået et nummer af min søn. og jeg er ret sikker det netop er
>munke der synger. Men hvad de hedder aner jeg ikke, er der nogle der
>har nogle navne jeg kan søge på?

Søg på "gregorian"

http://www.cdon.com/search_result_name.phtml?type=1&name=Gregorian

/Alex

Fra : Per H

Dato : 28-10-06 15:58

On Sat, 28 Oct 2006 15:02:16 +0200, Alex Linaa <www.linaa.com> skrev:

>Søg på "gregorian"
>
>http://www.cdon.com/search_result_name.phtml?type=1&name=Gregorian

tja det var faktisk denne

Miserere mei, Deus

tak for hjælp begge..

Vh Per

Fra : Per H

Dato : 28-10-06 17:48

Hvordan brænder jeg Wma til lyd cd?

og hvordan kan jeg høre Wma filer på pc?

sikke noget forbandet lort.

Vh Per

Fra : Esben I.

Dato : 28-10-06 18:40

Per H wrote:
> Hvordan brænder jeg Wma til lyd cd?
konvertér til .wav

> og hvordan kan jeg høre Wma filer på pc?
Lav en lyd-CD af dine .wav-filer

> sikke noget forbandet lort.
windows ? eller windows media ?
enig
mvh
Esben I.

Fra : Per H

Dato : 28-10-06 19:02

On Sat, 28 Oct 2006 19:39:44 +0200, "Esben I."
<raggamuffin.invalid@get2net.dk> skrev:

>konvertér til .wav

filen er beskyttet??
rettigheder???

i hvilket prg konveterer jeg.
indtil videre har det taget en hel dag

win xp dk

>Lav en lyd-CD af dine .wav-filer

> windows ? eller windows media ?
>enig
>mvh
>Esben I.

Vh Per

Fra : Max

Dato : 28-10-06 22:11

Hej Per

> filen er beskyttet??
> rettigheder???

I stedet for alt de vrøvl, så gå ned og køb en
CD, så får du også musikken i en bedre kvalitet.

Mvh Max

Fra : Per H

Dato : 28-10-06 22:22

On Sat, 28 Oct 2006 23:11:27 +0200, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev:

>Hej Per

>I stedet for alt de vrøvl, så gå ned og køb en
>CD, så får du også musikken i en bedre kvalitet.
>
>Mvh Max

det er ik noget vrøvl, når jeg har købt og betalt over nettet, og jeg
så ikke kan afspille den noget som helst sted.

Vh Per

Fra : Max

Dato : 28-10-06 22:29

Hej Per

> det er ik noget vrøvl, når jeg har købt og betalt over nettet, og jeg
> så ikke kan afspille den noget som helst sted.

Du kan vel afspille den på din PC ?

--
Mvh Max

Fra : Per H

Dato : 28-10-06 22:40

On Sat, 28 Oct 2006 23:29:26 +0200, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev:

>Hej Per

>Du kan vel afspille den på din PC ?

overhoved ikke på nogen måde, hverken i mediaplayer den sidste nye.
eller winamp.

filerne kan ikke åbnes. noget med sikkerhedskoder, og ikke adgang.

har re-downloadet dem, uden bedring.

jeg kan sende 1 til dig, så kan du prøve

Vh Per

Fra : Max

Dato : 28-10-06 22:47

Hej Per

> jeg kan sende 1 til dig, så kan du prøve

Prøv, fjern invalid i min mailadresse

--
Mvh Max

Fra : Max

Dato : 28-10-06 22:47

Hej Per

> har re-downloadet dem, uden bedring.

Hvor downloader du dem forøvrigt fra ?

--
Mvh Max

Fra : Per H

Dato : 28-10-06 23:19

On Sat, 28 Oct 2006 23:47:20 +0200, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev:

>Hej Per

>Hvor downloader du dem forøvrigt fra ?
klip

Hej per,

Tak fordi du har valgt at blive kunde hos CDON.COM, Nordens største
underholdningsbutik på nettet.

Når du registrerede dig som kunde opgav du følgende oplysninger:
Navn:   per hansen

osv.

Vh Per

Fra : Tommy T

Dato : 29-10-06 07:48

"Per H" <phbyg@SLETprivat.dk> skrev
> Hvordan brænder jeg Wma til lyd cd?
> og hvordan kan jeg høre Wma filer på pc?
> sikke noget forbandet lort.
> Vh Per

Google er din ven: http://www.wma-mp3.com/

Mvh Tommy T - Odense

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Per H

Dato : 29-10-06 10:01

On Sun, 29 Oct 2006 07:48:22 +0100, "Tommy T"
<tommy(dot)t@get2net(dot)dk> skrev:

>"Per H" <phbyg@SLETprivat.dk> skrev
>
>Google er din ven: http://www.wma-mp3.com/

ja men du bare ikke når filerne er kopi beskyttet.