Tøbrud
Fra : Kert Rats

Dato : 27-10-06 02:25

Hej alle

Tøbrud, den danske gruppe, hvor er den henne nu?
Har nogen her i gruppen kendskab til, hvor man kan lytte til deres
vidunderlige guitar-spil, så meld tilbage her i gruppen.

Venligst

Kert Rats

Fra : Steen Lindkvist Niel~

Dato : 27-10-06 15:58

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle
>
> Tøbrud, den danske gruppe, hvor er den henne nu?
> Har nogen her i gruppen kendskab til, hvor man kan lytte til deres
> vidunderlige guitar-spil, så meld tilbage her i gruppen.

Tøbrud holdt vist med at eksistere for næsten 20 år siden, men de er da
stadig aktive musikere. Christian Alvad har jo genoptaget sit samarbejde med
Niels Hausgaard, men holder vist ellers mest til i Pyrenæerne, hvor han har
et studie, http://www.alvad.com.

Gary Snider optræder også endnu (http://snider.dk), og har også et studie i
Århus.

Jens Jefsen har faktisk lavet et album i år med egne kompositioner,
(http://www.kontrabas.dk) sammen med bl.a. Uffe Steen, men spiller jo i
øvrigt i en lang række andre sammenhænge.

Steen Raahauge (http://www.rayhawk.dk/) er også hoppet på vognen med eget
studie, og man bliver helt ør i hovedet af at læse hans kalender med hans
mange projekter!

Jeg ved ikke, om noget af Tøbruds musik findes på nettet, eller må du nok en
tur omkring biblioteket.

mvh

Steen Lindkvist

Fra : Kert Rats

Dato : 27-10-06 16:50

"Steen Lindkvist Nielsen" <slindkvi@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mange projekter!
>
> Jeg ved ikke, om noget af Tøbruds musik findes på nettet, eller må du nok

Tak for dit svar.

Jeg kikker på biblioteket - der får jeg nok gevinst.

Bedste hilsner fra

Kert Rats