Kender nogen denne gamle (svenske) melodi?
Fra : Steffen

Dato : 17-10-06 21:10

Jeg tror, det er en gammel svensk. Melodistumpen varer 24 sek. Jeg har

lagt den i dk.binaer under titlen "Svensk melodi.mp3". Desværre kan den

kun læses med en newsreader (yEnc), da den fylder 472 Kb.
Gid nogen kunne hjælpe mig, jeg MÅ simpelthen vide, hvad den hedder!
Mvh Steffen
PS

Fra : Max

Dato : 17-10-06 21:23

Hej Steffen

> kun læses med en newsreader (yEnc), da den fylder 472 Kb.

Hvorfor yEnc, det er da ingen der gider.

Mvh Max

Fra : Steffen

Dato : 17-10-06 21:40

Hej Max.
Den var åbenbart for stor, så jeg var nødt til at splitte den. Det gjorde
jeg med YencPowerPost. Den ligger nu som disse 3:
Hvordan skal jeg ellers poste 472 Kb? Fra Outlook Express får jeg
fejlmeddelelsen: "441 435 Article exceeds local size limit".
Steffen

Fra : Max

Dato : 17-10-06 21:51

Hej Steffen

> Hvordan skal jeg ellers poste 472 Kb? Fra Outlook Express får jeg
> fejlmeddelelsen: "441 435 Article exceeds local size limit".

Under din konti vælger du Avanceret, der sætter du flueben
i "Opdel meddelser større end" og sætter den til 225 kB.

Mvh Max

Fra : Steffen

Dato : 17-10-06 22:07

Tak for hjælpen Max. Jeg har allerede rettet det.
Hilsen
Steffen

Fra : Max

Dato : 17-10-06 22:42

Hej Steffen

> Tak for hjælpen Max. Jeg har allerede rettet det.

Nu kunne man så også uden bøvl lytte til den, men desværre
kan jeg ikke lige genkende den, syntes jeg kender stykket
i midten, men kan ikke hægte navn på.

Mvh Max

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 17-10-06 22:06

On Tue, 17 Oct 2006 22:22:34 +0200, Max wrote:

> Hvorfor yEnc, det er da ingen der gider.

Hvad er der galt med yEnc? Jeg tillod mig at slå det op på wiki, og der
fremgik det at det fylder betydelig mindre end tilsvarende andre formater.
Og det er overhovedet ingen problem at få læsere til det. Min Newsleecher
sluger det fint nok ihvertfald.

--
np: (Winamp is not active

Fra : Max

Dato : 17-10-06 22:45

Hej Thomas

> Hvad er der galt med yEnc? Jeg tillod mig at slå det op på wiki, og

yEnc kræver specielt software hos hovedparten af brugerne
og det er der ingen grund til.

Mvh Max

Fra : ASKF

Dato : 19-10-06 08:53

Max ytrede sig i <45354dd1$0$84021$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk> med
dette:

>Hej Thomas

>yEnc kræver specielt software hos hovedparten af brugerne
>og det er der ingen grund til.

Desuden er der ikke en RFC for yEnc. Vedkommende der lavede det unlod
altså at gå gennem de rette procedurer for at få det anerkendt som en
standard.

Det er dog efterhånden blevet en defacto standard som de fleste nyere
news-klienter kan afkode, eller der er lavet addons til dem så de kan.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 17-10-06 22:20

Steffen skrev:

> [...]
> newsreader (yEnc), da den fylder 472 Kb. Gid nogen
> kunne hjælpe mig, jeg MÅ simpelthen vide, hvad den hedder!

Jeg kan ikke høre noget. Har prøvet "kombiner og afkod" på
de tre filer, men der sker ikke noget. Har åbenbart ikke det
"rigtige" program.

--
Herluf :·)

Fra : Steffen

Dato : 17-10-06 22:41

Nu har jeg fået sendt den i almindeligt format, den skal selvfølgelig bare
afkodes. Her er den:
Hilsen Steffen

Fra : Steffen

Dato : 17-10-06 22:52

Det var dog som ---
Der er kun 8 sekunder med, dvs kun den første af de 3 dele. Hver af de 3
dele ligger i dk.binaer, hvor jeg har fjumret rundt. Det er postet kl. 23.14
under titlen: En svensk melodi? Svensk melodi.mp3
Afkoder man de 3 dele, virker det.
De har alle 3 denne adressse
<453547aa$0$3557$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, men jeg forstår bare ikke,
hvorfor der kun kommer 8 sekunder med, når man klikker på dette link. Når
jeg INDE I dk.binaer bruger "kombiner og afkod" på de 3 dele, så får jeg det
hele med.
Hilsen
Steffen

Fra : Steffen

Dato : 17-10-06 22:59

Jeg tror vist, jeg i seng snart. Der skal
stå:<news:453547aa$0$3557$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>

Fra : Steffen

Dato : 17-10-06 23:12

- men jeg får kun 168 kb istedet for alle 496 kb. Man altså ikke ikke lave
et link til HELE filen.